1%1%1% Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 arata frumos jucaria,felicitari mai devreme sau mai tarziu o sa intelegem ca socialistele noastre sant alta clasa de motociclete,cu totul altceva decat japoneze,coreene,americane samd sant motociclete care mergi o zi si repari sapte scapa de bordul de jawa sau mz de pe el,it hurts our pride mergi o zi pt ca asa ai lucrat la el am avut ij,mobre,minimobre,mz nu mam grabit si nu am facut reparati mermelite la ele, am facut unele ajustari' la un hoinar mai am un super 50,si poate reanimez si ROMMEL-u,socialistele'' au facut din unii motociclisti Am si eu doua intrebari... la ij56 cum se regleaza platina si borna (-) de la baterie daca vine pe cadru(masa motocicletei) daca mergi pe dinam 6v ai plusul la masa nu min.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 daca mergi pe dinam 6v ai plusul la masa nu min.. Esti sigur? sau ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) La IJ 56 plusul sigur 100% se pune la masa. La IJ Jupiter 1, IJ Jupiter 2 mi se pare ca e la fel. Editat Mai 21, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ÂŞi consumatorul unde-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Gata si cu Ijeskovici.Accept critici si pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Foarte frumos a iesit Petrica , felicitari ...... cand te astept pe la mine sa-mi faci si mie incarcarea la planeta pe releu incarcare si punte redresoare de Dacia ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Bravo Petrica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 felicitari acuma drum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Nasol, bre, nu-mi place... Cine ar putea să-mi spună ce cotă e la pistoane de Jupiter 4 - 61,5 ? Editat Mai 21, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Gata si cu Ijeskovici.Accept critici si pareri. Daca nu ajungi cu ea la ambele intruniri de clasice/comuniste/atasiste si alte denumiri, sa-ti caleze in mod constant cand ti-e lumea mai draga. Te pup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 bujia e neagra dar nu a mers motorul decat in gol pana acum duminica vreau sa iau din targ un filtru de aer gen sport,nu cred ca e mare lucru de capul lor dar macar sunt noi,mai reduc din cauze si inca ceva,daca scot filtrul si maresc turatia imi arunca o gramada de benzina prin spatele carburatorului,nu cativa stropi ci multa eu am avut o gramada de ijuri da nu facea asa decat unul(primul meu ij)caruia ii montasem pistonul cu fanta inspre carburator,asta as fi vrut sa nu l desfac inca,dar daca asta ar fi cauza o fac si pe asta,duminica asta as fi vrut sa ma dau pe aratura cu ea multumesc pt raspunsuri fratilor puteam sa ma mai chinui mult si bine cu carburatia si cu aprinderea ca uite unde era buba,fiti atenti in ce hal a fost montat pistonul asta,e o noua forma de ij tuning probabil s a renuntat la segmentul de foc din ratiuni termodinamice,culmea ca pornea usor,da nu tragea si nu se accelera cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pedro sunt sigur cele pe 6 v au plusul la masa,si e naspa baa nu-mi place e alkbastra, mad max stai prost la carburatie fusta se sparge in momentul in care este clopot pistonul in cilindru,vrei turatie,comprimal mai mult,fanta intodeauna orientata spre fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) as-i,da eu n am gasit bucatile de piston in carter,de aia ma gandesc ca asa a fost montat,nu vreau sa l comprim ca nu am de ce,probabil ca o sa l aduc la raportul normal de compresie dupa ce elimin si garnitura de 2mm dintre cilindru si carter Editat Mai 21, 2012 de mad_max924 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Daca ii pun plusul la masa nu porneste. si cu minusu la masa dupa ce il pornesc imi arata aproximativ 14volti la baterie care tot oscileaza in functie de turatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Daca ii pun plusul la masa nu porneste. si cu minusu la masa dupa ce il pornesc imi arata aproximativ 14volti la baterie care tot oscileaza in functie de turatie... prietene ai alternator 12 v sau dinam 6 v sau ai magnetou 6v,vezi cum masori daca masori tensiunea unui magnetou pe curent continuu ai o eroare mare dublu de cit scoate,deci ce sursa ai pe motor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Nu stiu exact ce e... Sursa originala de curent mi-a dat-o mosu de la care am luat ij-ul in punga. pe asta nu am vazut nimic scris... Si l-am intrebat daca e alternator sau dinam si nu a stiut. a zis ca e pe 6volti.... mai multe nici eu nu mai stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Daca ti s-a spus ca e pe 6 volti inseamna ca ai dinam. Ar trebui sa arate cam asa : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Ceva de genu .... O sa ii fac maine poza Cum fac proba la asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Nu exista " ceva de genu' ". Ori e ca asta , ori ai alternator (putin probabil) sau (si mai putin probabil) ai dinam-magneto de K 58, K 175. Releul din imagine se verifica/regleaza cel mai bine cand e montat pe motocicleta. Editat Mai 24, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Releul il am in lista de piese de rezerva.. da nu se stie daca e functional sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Din cate se vede in poza.....nu cred ca mai poti face ceva cu el. Se pare ca a fost "mesterit" de cineva (a se vedea sigiliul/vopsea rosie de pe suruburi care e rupt). Releele astea sunt sensibile. Daca s-au stricat.....ai slabe sanse sa le mai repari. Editat Mai 24, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Asta e sursa de curent de rezerva. la cea de pe motor difera platina si pozitia condensatorului... Cand s-o mai potoli ploaia o sa ii fac poze... Editat Mai 25, 2012 de ipse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Dinam se numeste sursa ta de curent iar cel din imaginile tale (sursa de rezerva) e de la alt model de IJ, nicidecum de IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Aia de pe motocicleta e la fel ca aia din dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 deci ai dinam,6v,ai plusul la masa, la consumatori duci minusul,releele se verifica in sarcina,adica pornesti motorul,daca sta becul aprins pe incarcare inseamna ca este busit,dar nu uita sa verifici si carbuni ca si deacolo poate sa-ti faca surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.