Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ionele, sa inteleg ca te prezinti cu Planeta atasista la Focsani? Il detronezi pe Pedro..

Pedro nu va fi detronat niciodata ..... el este imaginea Planetei 5 intotdeauna si taticul lor..... mai are si el putin pana o va termina pe a lui numa ca va fi albastra si nu rosie cum ne-a obisnuit de atata timp .La intrunire nu stiu daca voi pute merge ..... dar mi-ar placea , ramane ca timpul sa decida daca voi putea sau nu .Ieri am inceput sa mai montez la el binenteles impreuna cu asistentul meu nelipsit GRIZLI iepurasul care ma urmareste peste tot pe unde merg in curte . :bounce:

post-29942-0-13862300-1335072640_thumb.jpg

post-29942-0-85075500-1335072699_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Pedro nu va fi detronat niciodata ..... el este imaginea Planetei 5 intotdeauna si taticul lor.....

 

VorbeÂşte lumea.... da' nu-i adevărat =))

 

Astăzi am dezlegat marele mister al neutralului la Jupiter. Lămurit de SchumyDan (că Pedro ...dormea :D ) l-am identificat într-o găurică mică-mică lîngă filtrul de aer, care la mine era înfundată cu pămînt Âşi pietricele.

Am dat jos stînga motorului (oricum mai aveam de treabă acolo) Âşi am identificat tăblița care face contactul. Spre deosebire de alte motoare, la Jupiter în orice viteză tăblița se duce spre înapoi, face contact spre înainte doar pe liber. Un avantaj major.

 

Contactul l-am fabricat scormonind prin mărunțiÂşuri, dintr-un bolț de Âştecher de 220, izolat corespunzător cu izolație de cablu TV. S-a potrivit la marele fix, numai cît am pus mufa cablului instalației pe Âşurubelul bolțului.

 

20120424100908.th.jpg 20120424110405.th.jpg

 

De dantura semilunei , ce ziceți?

 

20120424110916.th.jpg

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

AÂşa pare într-adevăr, dar nu cred, o să mă uit mîine la locul faptei. Dar oricum e aproape ultimul, deci nu face mare diferență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa nu faca diferenta ? Cum "aproape ultimul" ? Nu ai vazut ca am scris al doilea ? Primii 2 dinti ai semilunei sunt cei mai importanti/solicitati (de acolo si uzura).

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Chiar m-ați făcut curios aÂşa că m-am dus afară Âşi m-am uitat la lumina lanternei... SURPRIZĂ!!! primii TREI dinți sunt tociți sau muÂşcați chiar bine!

 

totuÂşi nu-i bai... prind următorii Âşi tot porneÂşte.

20120424220010.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Nu e cîrpeală, e "merge Âşi-aÂşa". Un motor bun trebuie să pornească la 4-5 dinți... deci mai are pînă să o schimb Âşi pe aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Haha, e veche, a intrat de mult! Ce să le faci dacă nu s-au adaptat cerințelor pieței!

 

Ia căutați voi motocicleta SOVA. Cum arată? Eh? Că în rest... motor obosit în 2T, cu evacuarea pe jos... de-aia i-au luat chinezii înainte cu motoare gen First Bike...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un fel de MZ ETZ rusificat. Cu asemenea design estetic, cred Âşi eu! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE! AM SI EU O TREBARE PENTRU POSESORII DE IJ-URI PLANETA 5.SE POATE MODIFICA CAPACITATEA CILINDRICA DE LA 350 ---> 500? DACA DA SA IMI EXPLICI SI MIE CINEVA,DACA NU LA FEL(MA SCUZATI,SUNT INCEPATOR IN MECANICA :D).STIMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Teoretic este posibil, dar extrem de inconvenient si cu f multe probleme de ordin thnic; chiar daca rezolvi problemele tehnice(f. dificile), trebuie sa rezisti la vibratiile unui monocilindru 2t de 500 cc care vor fi extrem de neplacute, mai ales pt spinarea ta. In plus gandeste-te ca toate celelalte piese au fost gandite/dimensionate pt 350 cc(ambielaj, cutie viteze, transmisie), deci pot crapa oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Astea-s probleme secundare, ce frizează mofturi... vorbim de motoare cît de rustice, pardon, rusistice posibil... io mă gîndesc de unde să alezezi atît ca să nu se spargă cilindrul, apoi un piston pe diametru... cu segmenții lui... apoi chiulasa... apoi carburatorul care trebe majorat pentru o incintă de 500... Âşi altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLANETA 5.SE POATE MODIFICA CAPACITATEA CILINDRICA DE LA 350 ---> 500?

Dela 350 la 500 nu.Dar de la 350 la 398 ccm , da. Si nu vorbesc din auzite si nici nu dau cu presupusul.Prin 2006 am intrat in posesia unui ij si anume Planeta 4 cea cu 2 evacuari.Proprietarul a avut accident.(impact lateral de catre un auto) destul de grav cu ea si mi-a vinduto mie in rate ptr ca trebuia sa o repar.Am desfacut motorul si am ramas uimit ca era la cota 3 cu uzuri.(pe piata se gasea doar cota 1 si 2).Asa ca am dus cilindru la alezat si facut piston, a iesit cota 4, dar cu segmenti de Wartburg cota 0.Volumul cilindrului a iesit aproape de 400 ccm.

post-39145-0-18256100-1335900916_thumb.jpg

post-39145-0-56595400-1335900926_thumb.jpg

post-39145-0-70387500-1335900937_thumb.jpg

post-39145-0-15593500-1335900949_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

ÂŞi (nenorocita de) diferență de aprox. 50 cmc s-a simțit? Putere versus fiabilitate?

 

Probabil că da, înseamnă cam cît un motor de scuter...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Izh Planeta 5 de vanzare...motorul este al lu' bunica-miu,dar e hotarat sa-l vanda.

Are 10.000 km,capacitatea cilindrica 350 cmc si este fabricat 1992,iar pretul este de 1500 RON negociabil.

E rulat asa putin,pentru ca s-a dat mai mult cu Jawa aia de langa,care mi-a ramas mie,pentru ca e mai stabila si e mai indicata pentru incepatori.

Din pacate n-a fost pastrat in conditii prea bune,tocmai de asta ma bucur ca s-ar putea sa-si gaseasca un proprietar,care s-o ingrijeasca si s-o tina pe drum,unde ii este locul.

Alea sunt singurele poze pe acare le am cu ea,momentan motorul se afla intr-o sura din satul Sanzieni , jud. Covasna.

Motorul va fi adus in stare perfecta de functionare si gata de probat,in momentul in care se gaseste un client serios si hotarat sa o adopte.

Are toate actele si poate fi inmatriculata,deocamdata este radiata din circulatie.

Numarul lui de telefon este (0788344257)

post-65869-0-52045600-1336158089_thumb.jpg

post-65869-0-88315400-1336158184_thumb.jpg

post-65869-0-77273100-1336158315_thumb.jpg

post-65869-0-29344000-1336158354_thumb.jpg

post-65869-0-26054500-1336158409_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...