Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

ti-am trimis eu un PM

 

- printre altele, a fost si Freewindul meu la Seth... daca o uitat careva sa mentioneze, si am stat la un pahar de vorba cu Raducu (craiova-bucuresti) si cu actualul posesor temporar al XF-ului personal, bl74, adicaci cumnatu'lu'io.

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nimeni nimic ?Un sfat acolo ca de la freewindist la freewindist :cheers: ?

Mai adaug o intrebare, telescoapele fata sunt moi by default la modelu asta de motor sau doar astea 2 pe care le cunosc sunt asa. Mi se pare ca balanseaza foarte tare si foarte usor, au cursa foarte mare.

 

la intrebarea cu uleiurile nu prea pot sa iti raspund. in cartea tehnica nu am vazut sa zica altceva decat viscozitatea sa fie SAE 10W40. Telescoapele sunt moi pe fata din fabrica, pentru a filtra denivelarile mai bine. Mie imi plac asa cum sunt ca nu am probleme la drumurile distruse de pe la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la intrebarea cu uleiurile nu prea pot sa iti raspund. in cartea tehnica nu am vazut sa zica altceva decat viscozitatea sa fie SAE 10W40. Telescoapele sunt moi pe fata din fabrica, pentru a filtra denivelarile mai bine. Mie imi plac asa cum sunt ca nu am probleme la drumurile distruse de pe la noi.

Multam, pana la urma o sa folosesc probabil semisintetic SAE 10 w 40.Referitor la telescoapele de pe fata, e ok intradevar la denivelari/drum nasol, insa ma gandesc daca nu cumva din cauza asta e mai periculos la franari mai puternice pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la telescoape fatza pui ulei in functie si de greutatea ce apasa... daca esti mai peste 90-100 kg, pui de 10, daca esti mai slab (cum is io) merge de 7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare salutare....

multumesc mult pt informatia pt ghidon... am gasit la mymoto si tot acolo am gasit si filtru de aer pt motoreta.... am gasit filtru ala de burete dar in lipsa de altceva a trebuit sa il cumpar... tot caut de cateva saptamani un filtru de aer mai profi si nu gasesc... k&n nu au pt freewind si mai nici o alta firma mai renumita, daca stie cineva o firma care face filtre de aer pt freewind care se spala sa imi spuna si mie.... eu nu mai stiu unde sa caut.... multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii de aici mi-au recomandat: Michelin Anakee si Metzeler Tourance .... sa stiti si voi, care mai aveti si nu vreti sa va deconspirati. :D

 

Eu am Pirelli Scorpion fata si spate si pot spune ca sunt excelente la asfalt ;in curbe ( se aplaca pana aproape la pamant) iar la franari bruste (nu derapeaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe al meu Freewind este Dunlop X-Trail si is bestiale, sincer, merge on/off-road super...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe modelul "stat in stat" deschid acest topic; chiar sunt curios cati suntem (stiu ca foarte putini si de-asta e important sa ne ajutam cu impresii si sfaturi). Al meu e din 98, 17.000 km.

 

Hai, semnati condica. :D

 

Alex

 

 

Si sa ne distram putin:

 

 

 

 

*********************

 

Trei accidente de motocicleta, trei motociclisti in spital, trei paturi in salon. Vine

 

televiziunea si le ia interviu motociclistilor.

 

 

Primul motociclist. Un picor in ghips.

 

Reporterul: "Cum s-a intamplat accidentul, vad ca aveti un picior in ghips, nu aveati

 

viteza mare, nu-i asa?"

 

Motociclistul: "Pai sa vedeti... eu.. Suzuki.. 300 km/h... coaja de banana pe

 

carosabil... am derapat putin, am recapatat controlul, dar totusi am intrat in sant...

 

am o mica fisura 3/4 tibia stanga.. trece...

 

nimic grav."

 

 

Al doilea motociclist. O mana si un picor in ghips.

 

Reporterul: "La dumneavoastra cum s-a intamplat? Vad ca aveti o mana si un picor in

 

ghips!"

 

Motociclistul: "Eu mergeam linistit pe strada... 250 km/h...

 

Kawasaki .. cand deodata vad un Suzuki ca ma depaseste. Zic 'nu se poate, nu e mai tare

 

ca mine' si accelerez dupa el. Deodata imi sare pe vizorul castii o coaja de banana de

 

la Suzuki, mi-a blocat vederea, am franat... am derapat putin...am o mica fisura de

 

tibie si peroneu, putin luxat antebratul.. nimic grav, trece...

 

 

Al treilea motociclist. Mumie. Ghipsat din cap in picioare

 

Reporterul: "Precis dumneavoastra aveati viteza, nu gluma!..Cum s-a intamplat?"

 

Motociclistul: "Nuu.. eu...Mobra.. 50 la ora.. Trec pe langa mine 2 motociclisti in

 

viteza. Eu am crezut ca stau pe loc si... m-am dat jos de pe motoreta... M-am rostogolit

 

eu un pic... m-am ridicat in picioare si vad 2 motociclisti in sant.... Imi arunc casca,

 

fug sa ii ajut si ...

 

a dracului coaja de banana... iau o ceafa de asfalt... si traumatism cranio-cerebral cu

 

paralizie temporara.

Nicon

Editat de nicon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

 

sunt si eu posesor de Freewind, unul dintre sibienii de la Seth. Promiteam ca voi intra aici si imi cer scuze pentru intarziere, am avut motive bine intemeiate :P

Ce sa zic, abia astept sa ne vedem si mai ales sa facem cateva plimbari cu motoretele.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Are cineva pe freewind ceva suporti pt. genti laterale ?Daca da poate pune pls o poza "exemplificativa" :D. Ma bate gandul sa crosetez ceva home made, vreau sa cumpar ceva genti textile cu prindere sub sa si as vrea sa am si suporti laterali de care sa le pot ancora sa stea departe de aripa/toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii de aici mi-au recomandat: Michelin Anakee si Metzeler Tourance .... sa stiti si voi, care mai aveti si nu vreti sa va deconspirati. :D

 

 

Eu am Pirelli Scorpion fata si spate si pot spune ca sunt excelente la asfalt ;in curbe ( se aplaca pana aproape la pamant) iar la franari bruste (nu derapeaza)

 

 

Salut,

Eu am Michelin Anakee si pot sa spun ca sunt foarte, foarte bune dar pentru asfalt.......pe noroi sunt jalnice.

 

All the best!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Are cineva pe freewind ceva suporti pt. genti laterale ?Daca da poate pune pls o poza "exemplificativa" :cheers:. Ma bate gandul sa crosetez ceva home made, vreau sa cumpar ceva genti textile cu prindere sub sa si as vrea sa am si suporti laterali de care sa le pot ancora sa stea departe de aripa/toba.

 

Eu am si am sa fac poze .Trebuie doar sa -mi gasesc aparatul foto , nu stiu unde l-am pus .

nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si am sa fac poze .Trebuie doar sa -mi gasesc aparatul foto , nu stiu unde l-am pus .

nicon

Merci. Astept cu interes. vreau sa iau de pe louis gentile cu codul asta 10025335 si inca stau in dubiu sa vad daca pot face ceva suport pt. sustinere deasupra aripii si daca nu incomodeaza la mersu cu pasager. Apropos mai are cineva genu asta de genti textile? Poate imi da o parere legata de functionalitate/prindere/rezistenta, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Tavi ! Cloncanitul se aude si la mine ... cred mai degraba ca e de la etrier ... :cheers: la 12.000 km nu are voie sa fie de la furca.

 

By the way ... am pus bujii iridium dar nu am simtit nimic, nici la mers nici la consum. Nemtii ma avertizasera dar na ... a trebuit sa incerc. :lol:

 

Si fac putina reclama la cauciucurile Michelin Anakee ... super aderenta. Am fost cu el pe circuit si am doar fatza noua ... dar s-a simtit excelent, astept si spatele :banana:

 

In rest incercati sa nu-l duceti peste 4000 ture (primele 3 trepte) ... e mai bine.

 

Mi-a traznit o idee: spre deosebire de DR 650 ... Freewind are pinionul spate cu 43 dinti fata de 41 cati are DR-ul. Ma bate gandul sa-i pun pinion de DR :lol: pierd ceva demaraj dar castig viteza si o turatie redusa ... oricum mai mult de 120 km/h nu e chiar o placere, decat poate cu parbriz mare.

 

 

Daca ii pui pinion mai mic , motorul va merge subturat si vei folosi viteza a V a tot mai putin pe drumurile noastre

Si inca ceva legat de racirea motorului

Racirea este mixta , aer si uleiul din motor -cutie . Evitati cat mai mult functionarea in ralanti atunci cand este foarte cald . Este indicat sa tineti motorul turat la 2500-3000 ture pentru o circulatie mai buna a uleiului de racire intre radiator si motor (mai ales in oras)

Cu stima Nicon

Editat de nicon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reparat vitezometrul. Era busit magnetul. Operatie surprinzator de simpla. Dat jos roata din fatza un imbus (de 8 cred) si o cheie de 20. Inainde de a desface roata sa desfaceti cablul vitozometrului care este prins de furca (cheie de 10, cred). Se da jos roata si ai acces la magnet. E un cilindru cu o prelungire la una din extremitati prin care se realizeaza rotirea lui. Imi pare rau ca nu am avut inspiratia sa fac poze cu intreg procesul. Ulterior ma chinuit talentul in paint si am facut totusi o reprezentare (recunosc cam nefericita) a megnetului sper sa va faceti idee despre ce e vorba

post-46973-1245393342.gif

Prelungirea aceea de pe cilindru de obicei se rupe, eu am taiat o bucata de plastic la dimensiunea necesara, am curatat bine magnetul am lipit cu poxipol ... lasat sa se usuce ... reasamblat roata ... iesit pe drum.

 

Cat va tine? Sunt si eu curios. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si am sa fac poze .Trebuie doar sa -mi gasesc aparatul foto , nu stiu unde l-am pus .

nicon

Salut,

Te rog daca poti sa faci poze sa nu ma uiti, ma intereseaza suportii si daca se poateniste poze cu punctele de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti ! Am intrat pe topicul vostru cu o mare rugaminte... sant in cautarea unui Freewind pentru sora mea asa incat daca aveti vreo informatie, rog un PM. Multumesc anticipat ! :)

Sa auzim de bine !

:)

 

Salut,

Am decis sa-mi vand motorul.

Motocicleta mea este un Suzuki XF 650 Freewind, 48CP, monocilindru racit cu aer si ulei, doua bujii pe cilindru, fabricat in '97 cu 26,000km la bord.

 

Motoreta e inmatriculata pe persoana fizica, merge si arata super. Top case-ul Givi Flow de 42 litri e nou, are crash bars, cric central, grip-uri incalzite, parbriz de schimb . Bujii (NGK), baterie (Varta) si cablu ambreiaj (original Suzuki) noi, revizii facute la timp. Cauciucurile Michelin Anakee 80% bune.

 

Am tinut-o in permanenta sub husa. Eu zic ca e un motor ingrijit.

 

ITP Iulie 2010.

Pret- 2600 euro

All the best !

 

Ionut - 0723/ 791 544

post-38369-1245758720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu asi veni mai ales ca de cand m-am certat cu gasca merg singura, am fost la Zalau, Alba, Tg Mures, Negreni si m-am dat si pe deal prin Cheile Turzii (tot singura) si ma-am bagat pe un fost drum de caruta unde iarba imi era pana la brau. Ma indragostesc in fiecare zi de el chiar daca nu stiu sa ma inclin in curbe si asta ma omoara.

Incepand de maine e intrunirea la Cluj, nu vine nimeni. Las si numarul meu in caz ca ajunge cineva prin zona asta 0745090865. :)

 

 

PS: si eu l-am scapat la inceput de doua ori pe ghiata in multe si o data printr-un raulet. :)

Buna Luiza

eu am Freewind de aproape 2 luni .

19 -21 06 am facut un traseu , tot singur Curtea de Arges - Baile Herculane ; Orsova - Moldova Noua - Pietrosani -Hateg Alba Iulia -Cricau(Serbarile Dacice ); Curtea de Ag .

Total 920 Km . Pentru a putea sa iei bine si sigur curbele , inainte de a intra in curba apleaca-te pe motocicleta spre interiorul curbii ,asteapta pe pozitie pana ce motocicleta se aseaza fata de verticala si apoi revii in pozitia de inclinatie a motocicletei .

Foarte important .

La franari mai bruste nu ezita sa fortezi mai mult frana de mana , aceasta de fapt este cea care produce o franare de peste 50% (mai mult decat spatele). Spatele se blocheaza si nu produce o franare eficienta . Atentie la franarile in momentele in care moto este in viraj (inclinat).

Deasemeni aceste motoare sunt extraordinar de stranse (cuplu exceptional)si dicteaza in orice moment aceleratia si decceleratia . Astfel o franare prin trecerea in treapta inferioara este la fel de eficienta ca si o franare pe discuri . La coborarea pantelor eu nu folosesc mai deloc franele.

Mi-am permis sa fac aceste remarci pentru ca pana de curand nu eram adaptat la aceasta motocicleta subviratorie .

traseul acesta atat de lung si sinuos m-a format pe acest motor ajungand sa formam un tot unitar

Inca ceva , la drum avand un rucsac pe sa , pentru a ma odihni , stau pe partea din fata a seii si cu spatele rezemat pe rucsac , mainile foarte intinse la ghidon , inaltimea scade foarte mult impreuna cu centrul de greutate , deci rezistenta mai mica la vant si stabilitate foarte buna in curbe . Important este sa nu te ia somnul la o viteza de croaziera spre ex Valea Oltului de 90-100 Km /ora . Pentru odihnirea sezutului este foarte bine sa te ridici pe scari ruland in treapta 4 , dar sa nu cumva sa ai in fata vreo masina .

Salutari

Nicon 0754696725

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si am sa fac poze .Trebuie doar sa -mi gasesc aparatul foto , nu stiu unde l-am pus .

nicon

 

ttrimet poze cu suportii

 

 

Eu am si am sa fac poze .Trebuie doar sa -mi gasesc aparatul foto , nu stiu unde l-am pus .

nicon

 

trimet poze cu suportii . Nu merge . Contacteaza-ma nic_conex@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ttrimet poze cu suportii

 

 

 

 

trimet poze cu suportii . Nu merge . Contacteaza-ma nic_conex@yahoo.com

Salut,

Multam de intentie, pana la urma am gasit pe bikeshop niste poze destul de clare cu niste suporti givi si am reusit sa imi fac si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reparat vitezometrul. Era busit magnetul. Operatie surprinzator de simpla. Dat jos roata din fatza un imbus (de 8 cred) si o cheie de 20. Inainde de a desface roata sa desfaceti cablul vitozometrului care este prins de furca (cheie de 10, cred). Se da jos roata si ai acces la magnet. E un cilindru cu o prelungire la una din extremitati prin care se realizeaza rotirea lui. Imi pare rau ca nu am avut inspiratia sa fac poze cu intreg procesul. Ulterior ma chinuit talentul in paint si am facut totusi o reprezentare (recunosc cam nefericita) a megnetului sper sa va faceti idee despre ce e vorba

post-46973-1245393342.gif

Prelungirea aceea de pe cilindru de obicei se rupe, eu am taiat o bucata de plastic la dimensiunea necesara, am curatat bine magnetul am lipit cu poxipol ... lasat sa se usuce ... reasamblat roata ... iesit pe drum.

 

Cat va tine? Sunt si eu curios. :D

 

Eliza avea aceeasi chestie ... una din urechi rupta, dar eu am rezolvat altfel ... am facut o flansa metalica pe strung cu tot cu urechile alea, am pilit si urechea cealanta care nu se rupsese si am bagat flansa, care oricum intra fix, cu un pic de poxipol ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eliza avea aceeasi chestie ... una din urechi rupta, dar eu am rezolvat altfel ... am facut o flansa metalica pe strung cu tot cu urechile alea, am pilit si urechea cealanta care nu se rupsese si am bagat flansa, care oricum intra fix, cu un pic de poxipol ...

Deci sunt doua urechi, bine de stiut, la mine magnetul era deja "reparat" cand l-am dat jos nu am idee cum arata unul nou. Ma bucur ca merge si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuzele de rigoare ca nu am mai intrat pe forum, va salut pe toti!

Vine careva dintre voi la Predeal?

 

Eu probabil ca nu, dar m'ar interesa in schimb daca se mai face ceva intrunire de freewindisti anul acesta. Stiam ca Eliza a venit cu ceva propunere la un moment dat dar nu am vazut sa se fi stabilit o data / locatie exacta. Soo daca vointa/putinta :laugh: exista ziceti ca acolo sigur ma inscriu cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...