Achile Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 pana acum am avut DID si Tsubaki....DID-ul era deja uzat cand l-am luat iar de Tsubaki am fost f multumit Acum ma gandesc sa imi iau un Titax cu x-ring. A folosit cineva asa-ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Eu pun RK O-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Regina O-Ring+uns de multe ori=multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Mda, nici mie nu mi-e foarte clar cum functioneaza la enduro. Este clar ca uzurile apar mult mai repede decat pe strada. Cum faceti, luati un lant mai ieftin si il schimbati mai des sau invers? Cam cat rezista un lant (binenteles si in functie de cum mergi) aproximativ? Care-i semnul clar ca trebuie schimbat lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 anul trecut am halit un lantz, o coroana de spate si doua pinioane de atac... lantzul s-a rupt eu schimb lantzul cand se se intinde pe unele portiuni si se slabeste pe altele. Daca are role sarite, schimbat neaparat.... Un lantz ar trebui sa te tina un sezon fara probleme....mers intensiv prin noroaie, munte etc... Am inteles ca x-ring-ul protejaza ceva mai bine decat o-ring-ul si am de gand sa incerc unul. Luni imi iau x-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 anul trecut am halit un lantz, o coroana de spate si doua pinioane de atac... lantzul s-a rupt eu schimb lantzul cand se se intinde pe unele portiuni si se slabeste pe altele. Daca are role sarite, schimbat neaparat.... Un lantz ar trebui sa te tina un sezon fara probleme....mers intensiv prin noroaie, munte etc... Am inteles ca x-ring-ul protejaza ceva mai bine decat o-ring-ul si am de gand sa incerc unul. Luni imi iau x-ring pt enduro este bun cel cu o-ring. Renthal. daca vrei avem in stoc www.motociclete.com.ro bafta, cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Mda, nici mie nu mi-e foarte clar cum functioneaza la enduro. Este clar ca uzurile apar mult mai repede decat pe strada. Cum faceti, luati un lant mai ieftin si il schimbati mai des sau invers? Cam cat rezista un lant (binenteles si in functie de cum mergi) aproximativ? Care-i semnul clar ca trebuie schimbat lantul? aveam pe ktm-urile noastre (525 si 250) initial lanturi clasice fara o-ring-uri.le-am facut in 1000 de km varza,al meu s-a rupt si mi-a facut o gramada de necaz la incident iar al sotiei indiferent cat il intindeam zornaia ca draq.deci le-am schimbat cu lanturi scumpe(originale ktm cu z-ring-uri)si se vede diferenta clara.sezonul trecut am folosit pe motoare lanturi cu o-ring-uri si nu le-am schimbat deloc chiar daca am facut vreo 3000 km cu ele.oricum concluzia mea:mi-am luat lanturi ieftine sa vad daca lucreaza la fel ca alea scumpe dar la bani mai putini.MARE greseala...lanturile ieftine fara o-ring(ex.D.I.D.gold)nu fac fata la enduro,zornaie,se intind,cand te astepti mai putin sar...etc.lantul scump in schimb isi face treaba definitiv. semnul ca trebuie schimbat lantul:metoda babeasca---se da jos si se pune siguranta la loc ca atunci cand functioneaza pe motor.se intinde cat se poate de mult si se apuca de un capat,astfel ca niturile zalelor sa fie paralele cu pamantul.daca nu este uzat diferenta dintre capatul care il tii in mana si capatul celalalt al lantului trebuie sa fie de max 5-10 cm.atentie lantul se probeaza cu siguranta pusa(eventual tii in mana capetele unde vine siguranta daca ti-e lene sa o mai montezi).oricum se simte un joc si pe motor daca nu vrei sa il dai jos.misca de el stanga-dreapta pe bascula si vezi ce distanta obtii max stanga pana la max dreapta. jocul tre sa fie de max 2-4 cm.probeaza oricum la jumatatea distantei intre pinioane in partea superioara ca sa poti vedea jocul.bafta la treaba..cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Eu am DID X-ring, luat la recomandarea unora care l-au folosit pe motoreta ca a mea. L-am ingrijit bine in cei 10.000 km cat are, si e ca nou. Am inteles ca orice i-ai face nu te tine sub 20.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 eu am schimbat de curand lantul cu unul japonez (habar nu am cum se cheama, incerc sa ma strofoc sa-mi aduc aminte dar nu stiu...) am avut de ales intre normal, O-ring si X-ring. Mi-am luat cu X-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Pe motorul meu, un bmw f650 gs, am lant DID cu o-ring-uri, pus de producator. In aproape 14000 km nu s-au uzat exagerat nici pinioanele, nici lantul. Conteaza foarte mult cum il intretii, eu il spal cu motorina si il ung la fiecare 500 km, sau dupa fiecare iesire prin noroaie sau ploaie. Mi-am cumparat kit nou tot de la DID, pt orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 Mai Achile, nu ne arati noua ta achizitie ?! Nu mai fii asa secretos ! ..... te prind eu la Brasov ! ce achizitie?? Nu recunosc nimic, aceasta este declaratia pe care o dau, sustin si semnez nu intru la intrunire...ie bani multzi. Ne vedem la o berica prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 si revenim la lantzuri.... Ce parere aveti despre Renthal?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 asa cum a spus si ciprian, pentru enduro(offroad) cele mai bune lanturi sunt cele cu oring.cele fara sunt pentru cross. xring si alte "ring" merg la strada. rental, did, regina, sunt marci bune, insa sunt si la ei produse la preturi diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 eu am schimbat de curand lantul cu unul japonez (habar nu am cum se cheama, incerc sa ma strofoc sa-mi aduc aminte dar nu stiu...) am avut de ales intre normal, O-ring si X-ring. Mi-am luat cu X-ring. este EK cu x-ring, 525 SRX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.