Sari la conținut

Ce Lantzuri Folositi?


Postări Recomandate

Mda, nici mie nu mi-e foarte clar cum functioneaza la enduro.

Este clar ca uzurile apar mult mai repede decat pe strada.

Cum faceti, luati un lant mai ieftin si il schimbati mai des sau invers?

Cam cat rezista un lant (binenteles si in functie de cum mergi) aproximativ?

Care-i semnul clar ca trebuie schimbat lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut am halit un lantz, o coroana de spate si doua pinioane de atac...

lantzul s-a rupt :D

eu schimb lantzul cand se se intinde pe unele portiuni si se slabeste pe altele. Daca are role sarite, schimbat neaparat....

Un lantz ar trebui sa te tina un sezon fara probleme....mers intensiv prin noroaie, munte etc...

 

Am inteles ca x-ring-ul protejaza ceva mai bine decat o-ring-ul si am de gand sa incerc unul. Luni imi iau x-ring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut am halit un lantz, o coroana de spate si doua pinioane de atac...

lantzul s-a rupt :D

eu schimb lantzul cand se se intinde pe unele portiuni si se slabeste pe altele. Daca are role sarite, schimbat neaparat....

Un lantz ar trebui sa te tina un sezon fara probleme....mers intensiv prin noroaie, munte etc...

 

Am inteles ca x-ring-ul protejaza ceva mai bine decat o-ring-ul si am de gand sa incerc unul. Luni imi iau x-ring

pt enduro este bun cel cu o-ring. Renthal. daca vrei avem in stoc www.motociclete.com.ro

bafta,

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nici mie nu mi-e foarte clar cum functioneaza la enduro.

Este clar ca uzurile apar mult mai repede decat pe strada.

Cum faceti, luati un lant mai ieftin si il schimbati mai des sau invers?

Cam cat rezista un lant (binenteles si in functie de cum mergi) aproximativ?

Care-i semnul clar ca trebuie schimbat lantul?

 

aveam pe ktm-urile noastre (525 si 250) initial lanturi clasice fara o-ring-uri.le-am facut in 1000 de km varza,al meu s-a rupt si mi-a facut o gramada de necaz la incident iar al sotiei indiferent cat il intindeam zornaia ca draq.deci le-am schimbat cu lanturi scumpe(originale ktm cu z-ring-uri)si se vede diferenta clara.sezonul trecut am folosit pe motoare lanturi cu o-ring-uri si nu le-am schimbat deloc chiar daca am facut vreo 3000 km cu ele.oricum concluzia mea:mi-am luat lanturi ieftine sa vad daca lucreaza la fel ca alea scumpe dar la bani mai putini.MARE greseala...lanturile ieftine fara o-ring(ex.D.I.D.gold)nu fac fata la enduro,zornaie,se intind,cand te astepti mai putin sar...etc.lantul scump in schimb isi face treaba definitiv.

semnul ca trebuie schimbat lantul:metoda babeasca---se da jos si se pune siguranta la loc ca atunci cand functioneaza pe motor.se intinde cat se poate de mult si se apuca de un capat,astfel ca niturile zalelor sa fie paralele cu pamantul.daca nu este uzat diferenta dintre capatul care il tii in mana si capatul celalalt al lantului

trebuie sa fie de max 5-10 cm.atentie lantul se probeaza cu siguranta pusa(eventual tii in mana capetele unde vine siguranta daca ti-e lene sa o mai montezi).oricum se simte un joc si pe motor daca nu vrei sa il dai jos.misca de el stanga-dreapta pe bascula si vezi ce distanta obtii max stanga pana la max dreapta.

jocul tre sa fie de max 2-4 cm.probeaza oricum la jumatatea distantei intre pinioane in partea superioara ca sa poti vedea jocul.bafta la treaba..cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat de curand lantul cu unul japonez (habar nu am cum se cheama, incerc sa ma strofoc sa-mi aduc aminte dar nu stiu...) am avut de ales intre normal, O-ring si X-ring. Mi-am luat cu X-ring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motorul meu, un bmw f650 gs, am lant DID cu o-ring-uri, pus de producator. In aproape 14000 km nu s-au uzat exagerat nici pinioanele, nici lantul. Conteaza foarte mult cum il intretii, eu il spal cu motorina si il ung la fiecare 500 km, sau dupa fiecare iesire prin noroaie sau ploaie. Mi-am cumparat kit nou tot de la DID, pt orice eventualitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Achile, nu ne arati noua ta achizitie ?! :crack: Nu mai fii asa secretos !

 

..... te prind eu la Brasov !

 

:D

 

 

ce achizitie?? Nu recunosc nimic, aceasta este declaratia pe care o dau, sustin si semnez :thanks:

nu intru la intrunire...ie bani multzi. Ne vedem la o berica prin oras :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum a spus si ciprian, pentru enduro(offroad) cele mai bune lanturi sunt cele cu oring.cele fara sunt pentru cross. xring si alte "ring" merg la strada.

rental, did, regina, sunt marci bune, insa sunt si la ei produse la preturi diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat de curand lantul cu unul japonez (habar nu am cum se cheama, incerc sa ma strofoc sa-mi aduc aminte dar nu stiu...) am avut de ales intre normal, O-ring si X-ring. Mi-am luat cu X-ring.

este EK cu x-ring, 525 SRX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...