hoinar Postat Septembrie 30, 2004 Share Postat Septembrie 30, 2004 Incep prin a ma confensa. Nu sunt un pasionat al motociclismului, dar am fost trasnit de ideea de-am lua un scuter/motoreta cu ceva timp in urma. Vine iarna si n-o sa mai pot merge cu bicicleta la 2 grade Celsius, dar in acelasi timp nu vreau sa renunt la libertatea oferita de un vehicul pe doua roti (care mi se pare foarte potrivit la un oras harababura cum este Bucurestiul). Cum n-am bani de motocicleta (deocamdata) si nici timp sa dau la carnet categoria A, m-am oprit la vehiculele descrise inainte. Banii sunt de aseemenea o problema in alegera unui vehicul. Mi-as dori un scuter/motoreta frantzuza sau italiana, dar de unde bani (mai ales pentru piese). Asa ca m-am porit asupra celor romanesti, in speta asupra celor pentru care Nu ai nevoie de CARNET ; si am cateva intrebari legate de ele: S-au fabricat asa ceva si prin anii '50-'60 (mi p-lac vechiculele de oprice fel cu aspcet claisc)? Care era viteza maxima dezvoltata? Care era consumul de combustibil la suta de kilometrii? "Risc" sa mai gasesc asa ceva? Se merita sa iau asa ceva la second-hand (cele fabricate acum la Zarnesti au motoare indiene) . Care sunt actele necesare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Septembrie 30, 2004 Share Postat Septembrie 30, 2004 Vrei sa invetzi mecanica sau sa circuli cu scuterul? Daca e din 60 o sa repari toata ziua fara sa ai timp de condus. Daca iei un scuter italian sau frantuzesc si ai grija de el (apa ulei de amestec bezina buna etc) nu trebuie sa te prea doara capul de piese. Consuma cam 2- 3 l la suta in oras si merge cam 60-70 in blana incarcat cu vro 80 kile. Singura problema sint gropile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Octombrie 1, 2004 Autor Share Postat Octombrie 1, 2004 Si gasesc unul italian sau frantuzesc pana in 12.000.000 lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 1, 2004 Share Postat Octombrie 1, 2004 Nu am inteles eu bine sau chiar ai spus ca vrei sa renunti la bicicleta pentru ca e prea frig si sa mergi cu un scuter? Pai pe un scuter senzatia de frig e mult mai accentuata decat pe bicicleta pentru ca merge mai repede (in mod normal). Eu fac invers : merg cu motoru pana cand da zapada si apoi merg cu bicicleta. Daca n-ai carnet nu poti conduce legal un scuter(pt ca nu are pedale ca bicicleta); ceea ce iti trebuie este un moped pe care cred ca poti sa-l iei cu 12mil sh Exista si un "moped" romanesc parca minimobra ii zicea pe care s-ar putea sa-l gasesti prin targuri pana in 5mil. O varianta mai ieftina decat minimobra si dupa parerea mea mai fiabila e sa-ti cumperi un motor nou rusesc de pus pe bicicleta; consuma putin si te poate duce cu vreo 50km/h;costa vreo 3mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Octombrie 1, 2004 Autor Share Postat Octombrie 1, 2004 Si merge sa pun motorul pe o semicurisera cu cadru romanesc si cu janta dubla pe spate? Io am o mare problema: transpir la greu si iarna asta e nasol din cauza ca pot sa racesc (io sunt cam sensibil la raceala-ups inca o problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 1, 2004 Share Postat Octombrie 1, 2004 De mers merge dar nu cred ca merita sa strici semicursiera. In locul tau mi-as lua o bicicleta ieftina cu roata de 20 ;Eu defapt am o bicicleta deasta romaneasca ( cele gen bmx alea ieftine sunt f. proaste) si cand oi avea bani sa-mi cumpar motorul vreau sa-l montez pe furca de fata si tractiunea evident tot pe fata;astfel modificarile aduse bicicletei sunt minime si in caz ca se defecteaza motoru sau raman fara benzina pot sa merg f. usor ca pe bicicleta. Varianta clasica de montare este pe cadru dar in acest caz trebuie adugat un lant de la motor pana la roata de spate si butucului de la roata spate ii mai trebuie adugat un pinion pe partea stanga. Am vazut biciclete ucraina si tohan cu roti de 28 cu motor rusesc care duceau un om de +100kg cu 40km/h Mai exista un motor romanesc facut de metrom special pt biciclete care se monteaza pe portbagajul din spate; motorul asta e modern dar f. scump; acum cativa ani tot kitul necesar montarii pe bicicleta costa vreo 6mil parca (acum vreo 4-5 ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Octombrie 1, 2004 Autor Share Postat Octombrie 1, 2004 Vad eu ce fac. Oi gasi io o solutie pana la urma. Am sa ma duc si pana in targ la Vitan sa vad ce gasesc pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Octombrie 5, 2004 Autor Share Postat Octombrie 5, 2004 Pana la urma m-am hotarat. Imi iau una romaneasca. Daca nu gasesc piese originale, le fac pe cale artificiala. Se "risca" vreun motociclist sa merga cu mine in targ la Vitan duminica asta. Fac cinste cu bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Octombrie 5, 2004 Autor Share Postat Octombrie 5, 2004 Da' ce natie erau motortele "Simpson" de 48 cc importate pe la noi in anii '60? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 26, 2004 Share Postat Octombrie 26, 2004 De "Simpson" nu am auzit niciodata poate Simson care erau din Germania.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Octombrie 27, 2004 Share Postat Octombrie 27, 2004 Da' ce natie erau motortele "Simpson" de 48 cc importate pe la noi in anii '60? cred ca e vorba de BART SIMPSON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 cred ca ai dreptate fox.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Noiembrie 25, 2004 Share Postat Noiembrie 25, 2004 Prietenii de mai sus;decat sa fi ras de el(la faza cu simson) mai bine i-ati fi dat niste sfaturi! Hoinar,daca nu ti-ai luat inca motor,nu te mai gandi la prosti;sa nu-ti iei motor de pus pe bicicleta pt ca merge incet,nu e estetic si de cele mai multe ori face mult zgomot;nu-ti lua ceva romanesc pt ca vei avea mult de reparat si nu cred ca vrei asta. Daca vrei ceva pana in 12 milioane cea mai buna alegere ar fi un Piaggio(Ciao,Si sau Bravo).Pt asa ceva nu-ti trebuie permis,inmatriculare,asigurare sau verificare.Iti trebuie totusi o casca. Motoretele astea sunt fff fiabile,au consum de 1-2 la suta,racire fortata cu aer,iar Si si Bravo telescoape hidraulice.La 12 mil in TM iti iei un Piaggio in stare super,si cu jenti turnate.Bafta. 46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 29, 2004 Share Postat Noiembrie 29, 2004 Prietenii de mai sus;decat sa fi ras de el(la faza cu simson) mai bine i-ati fi dat niste sfaturi! Hoinar,daca nu ti-ai luat inca motor,nu te mai gandi la prosti;sa nu-ti iei motor de pus pe bicicleta pt ca merge incet,nu e estetic si de cele mai multe ori face mult zgomot;nu-ti lua ceva romanesc pt ca vei avea mult de reparat si nu cred ca vrei asta. Daca vrei ceva pana in 12 milioane cea mai buna alegere ar fi un Piaggio(Ciao,Si sau Bravo).Pt asa ceva nu-ti trebuie permis,inmatriculare,asigurare sau verificare.Iti trebuie totusi o casca. Motoretele astea sunt fff fiabile,au consum de 1-2 la suta,racire fortata cu aer,iar Si si Bravo telescoape hidraulice.La 12 mil in TM iti iei un Piaggio in stare super,si cu jenti turnate.Bafta. 46 Daca te uiti mai atent, i-am si dat raspunsul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 29, 2004 Share Postat Noiembrie 29, 2004 MA SCUZATI CA SUNT OFF TOPIC PIT VEZI CA TI-AM TRIMIS UN MAIL SE PARE CA ESTI TARE OCUPAT SAU CAUTAT MAI STERGE DI PERSONAL MESAGES MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo59 Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Buna seara. Rog pe cineva care are o Minimobra sau stie sa-mi spuna citi dinti are pinionul de la roata spate. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 chiar trebuia sa dezgropi topicul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 cred ca mai bine ii intrebi pe cei de la coltul comunistelor:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Buna seara. Rog pe cineva care are o Minimobra sau stie sa-mi spuna citi dinti are pinionul de la roata spate. Multumesc! da pt ce vrei sa stii cati dinti are? zi-ne si noua poate te ajutam cumva ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Buna seara. Rog pe cineva care are o Minimobra sau stie sa-mi spuna citi dinti are pinionul de la roata spate. Multumesc! Eu pe-a mea am primit-o, deci nu am avut tupeul sa o caut la dinti.Oricum e asa batrana de cred ca i-au ramas numai maselele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.