Sari la conținut

Despre Accidente


andrew
 Share

Postări Recomandate

noob fiind, si in curs de a-mi lua un scuter, as vrea sa stiu si eu:

1. cand cazi cel mai des? (conditii, greseli ale tale sau ale altora etc.)

2. de ce cazi?

3. cum poti evita cazaturile?

 

P.S. am avut un cacao de piaggio S2, un moped, si mi s-a rupt frana pe spate, drept pt care am pus-o pe cea de pe fata la viteza de aprox 20/h. rezultatul: mi-am umflat incheieturile mainilor, iar daca nu purtam manusi, ma juleam drastic. Totodata am incercat un peugeot jetforce si mi s-a parut f "nervos".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai des cazi cand mergi mai repede de cat poti sa il stapanesti.eu unul mi-am luat primul scuter, un suzuki ran cred ca an cam '85 cand aveam 13-14 ani (93-94) si cu asta nu am cazut niciodata pt ca mergea mai incet decat as fi putut eu sa merg.mergea max 55 si dura un an pana la viteza asta.de cazut nu am cazut cu el da am reusit sa lovesc pe unu cu bicicleta.frana fff prost.

Cu al doilea insa (suzuki ran special V.Max ca. 65 si demaraj bun) care mergea mai tare am cazut de multe ori fara rani majore pt ca incepuse sa imi placa viteza.da asta era ieftin,piese ieftine si viteza relativ mica.

In '95 mi-am luat piaggio typhoon 49 si pana l-am dat in 2001 nu am cazut cu el decat o data pe noroi in parc la 5km/H si o data iarna pe gheata, pt ca iti inveti limitele treptat.si plus ca m-ar fi durut inima la cat dadusem pe el.

Asa ca daca vrei sa inveti sa mergi nu te grabi de la inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noob fiind, si in curs de a-mi lua un scuter, as vrea sa stiu si eu:

1. cand cazi cel mai des? (conditii, greseli ale tale sau ale altora etc.)

2. de ce cazi?

3. cum poti evita cazaturile?

 

P.S. am avut un cacao de piaggio S2, un moped, si mi s-a rupt frana pe spate, drept pt care am pus-o pe cea de pe fata la viteza de aprox 20/h. rezultatul: mi-am umflat incheieturile mainilor, iar daca nu purtam manusi, ma juleam drastic. Totodata am incercat un peugeot jetforce si mi s-a parut f "nervos".

1. cand ploua, nisip/praf

2. din neatentie de obicei

3. sa fi cu ochii in patru

 

I trebuia sa lasi accereratia la minimum si se oprea el ..

II trebuia sa pui frana de pe fata CALCULAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt N cauze din care ai putea sa cazi... dar cele mai des intalnite dupa parerea mea ar fi 1.Franarea incorecta(cel mai des fata) 2.Neadaptarea vitezei la conditiile de drum si aici mentionez si calitatea drumurilor din Ro nisipul ramas pe marginea drumului din iarna pe interiorul/exteriorul majoritatii curbelor etc 3. Lipsa de experienta 4 Femeile :rock: :wink: ... defapt aici e vorba de dorinta unora de a demonstra k se inrudesc k Rossy knd au un passager(de cele mai multe ori F) cand se plimba k prietenii... cand trec pe langa fete etc etc. Sper k ti-am fost de ajutor :moto: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau pur si simplu sa nu sti sa-ti ti echilibru :moto: Mi se intampla foarte des (desi nu am cazut nici1data, decat cu un piaggio ciao pe iarba uda cand am pus frana spate si s-a dus de fund- nimic major doar maneru franei rupt) sa ma dezechilibrez (mai ales cand sunt cu pasager) la plecarea de la semafor. Mi se pare cel mai periculos lucru pentru mine in domeniul cazaturilor din nimic. In rest pe nisip ma temperez, merg f incet.

 

Ah da...cel mai mult poti sa cazi din cauza modului in care iei o curba: viteza mare, inclinatie prea mare, proasta aderenta dupa ploaie.

Editat de Rolly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... e indicat sa intri in curba cu o viteza la care poti stapanii scuter-ul si sa nu iei curba in scurt pt k la noi din cauza k se da k nisip iarna marginea drumului este de cele mai multe ori acoperita k un strat fin de nisip... dar nu trebuie sa fie mult k sa te trezesti pe jos mai ales la scuterele cu jenti mari si cauciucuri inguste gen scarabeo. Cat despre pasager e recomandat sa nu iei acolo 1 luna pana te obisnuiesti k scuter-ul si prinzi cat de cat ceva experienta. Eu asa am facut....macar daca ma risc ma risc doar eu singur nu mai cade si altcineva cu mine. Nu m'am dezechilibrat mai delok... doar o singura data k pasager knd ala nu mergea cu picioarele pe suporti dar nu a fost nik periculos. Nu stiu... mi se pare foarte stabil scuter-ul mult mai stabil k bicicleta cu care eram obisnuit. Cum am mai zis... nu-mi plac alea k roti mari si inguste... nu cred k au o stabilitate f buna. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Prima data , nu am ajuns cu scuteru acasa , si am cazut . pus frana de fata p curba , n-am stiut sa ma las si am cazut (curba era mica , dar aveam vreo 60 .) i-am facut un tatuaj la scuter .

-Pe iarba , m-ai cad .. cand incerc sa fac cerculete , (nimic grav )

-Am iesit de pe un drum de tara , ne asfaltat (mult pietris), dar fara gropi , pe curba , nu puteam sa-l tin p drum , si am luato p straturi , (n-am cazut ) .. .de ce am iesit de pe drum ? VITEZA :moto:

-La accident o clipa de neatentie etc. cam o secunda .. sau doua maxim :wink:

 

Greselile mele - Impresi , si viteza .

Poti evita cazaturile , sa nu te urci pe scuter , si daca te-ai urcat, poartati casca , k moale oricum nu o lasi . :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am cazut odata intr-o intersectie... am oprit sa treaca ceilalti, si cand sa plec (spre stanga) i-am dat full gas... a derapat roata spate si am cazut :moto: nimic grav... cateva zgarieturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU am cazut si nici nu imi doresc

nu stiu d c se vorbeste k e pericol frana de fata,eu numai p fata pun frana(trebuie sa simti motoru )

era sa cad cand iesi p sosea la mine e nisip cu pietris si odata am tras d maneta aia pana jos d era sa dea cu mine de ma gasea draci,da am luat-o p contra sens noroc k nu erau masini :rock:

Oricum evitati sa va dati mari,fumuri,viteze si alte kesti

Asfalt Uscat fratilor :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reveritor la frana pe fata, era sa cad si eu de cateva ori cand mergeam incet, treceam pe langa masini la coloana si am pus frana (incet, controlat) pe canal. Mi se par foarte pacatoase mai ales daca virezi si esti putin inclinat. Mare atentie si la marcajul de pe sosea, cel care e pus ca un strat alb peste asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, prima cauza din care cazi e atractia gravitationala.

a doua e mentalitatea - n-am prea intalnit scuterist care sa nu (se) intrebe "asta cat baga?". drept pentru care dupa ce storc ultima suflare din utilaj, "pilotii" storc franele sa-l opreasca si vin gramada.

a treia ar fi tupeul: "bei, ieri ieram pieton azi ma dau pe doo roti si inca cu ce viteza. si sa le ia naiba de reguli de circulatie si pe astia cu masinile lor, sa-nvete sa conduca doar ei au facut scoala nu io"

mai pot adauga neatentia (scuteristului sau a celorlalti in egala masura), lipsa de experienta si o suma de factori externi (drumuri proaste, pisica neagra, cainii comunitari...).

 

cert este ca daca mergi atent si temperat poti evita cele mai multe din situatiile neplacute. si, zi dupa zi, se va acumula experienta care te va ajuta ulterior.

 

have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cert este ca daca mergi atent si temperat poti evita cele mai multe din situatiile neplacute. si, zi dupa zi, se va acumula experienta care te va ajuta ulterior.

 

have fun!

ah si daia va imprastiati toti la max 40 la ora ...

 

sa ma anuntati si mie cand cade unu la viteza mai mare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu te da in cap un scuter la folosirea franei pe fata(doar daca te ridici in picioare si te apleci) :moto: Scuterul are centrul de greutate spate, nu ca motocicleta, mai central(din cauza amplasarii motorului) si din acest motiv, la folosirea franei fata, roata se blocheaza, ghidonul se duce stanga/ dreapta, si restul scuterului o ia in directia opusa...deci in caz de coliziune, folositi fara grija frana fata, nu o sa cadeti in cap doar in lateral :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah si daia va imprastiati toti la max 40 la ora ...

 

sa ma anuntati si mie cand cade unu la viteza mai mare ...

 

in sinea ta ai ceva dreptate: SI d-aia! :rock:

pe de alta parte sa mor daca vad legatura :moto: sau o fi existand ea da' n-am io suficienta cafea-n sange...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sinea ta ai ceva dreptate: SI d-aia! :wink:

pe de alta parte sa mor daca vad legatura :moto: sau o fi existand ea da' n-am io suficienta cafea-n sange...

Ai analizat tu asa cu grija si te-ai gandit ca in afara de a ma corecta nu ai ce sa-mi zici ... ma bucur ca stai bine cu gramatica dar ... ce nu ai inteles tu?unde nu vezi legatura? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai analizat tu asa cu grija si te-ai gandit ca in afara de a ma corecta nu ai ce sa-mi zici ... ma bucur ca stai bine cu gramatica dar ... ce nu ai inteles tu?unde nu vezi legatura? :rock:

 

 

nu te aprinde degeaba! am subliniat cuvantul "si" nu "d-aia" de unde-i lesne de inteles ca nu m-am legat de eroarea gramaticala (sau de redactare - oricui i se-ntampla) ci de faptul ca mai exista SI alte cauze. de principiu daca fondul ideii e bun nu prea ma leg de forma.

 

revenind insa, tot n-am priceput ce-ai vrut sa spui prin remarca ta cu cazutul la viteze mici in contextul in care citai un indemn la prudenta.

 

si-acum, pe bune, n-o mai lua atat de personal, incordarea asta n-ajuta la nimic. hai sa ne racorim nitel :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai spus ca daca se merge prudent si cu viteza mica se pot evita evenimentele bla bla bla ... iar eu am spus intr-un mod IRONIC "si D-AIA va imprastiati voi la viteze mici.."

 

Intelegi?

 

E cald afara cam greu cu racoritul , la mine oricum e rece :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu va recomand frana de spate, practic degeaba o pui la viteza mare 60-80.... chiar si la viteza mai mica te duci sanie , binenteles trebuie sa te uiti si pe carosabil cand pui frana. Si o sa cazi intodeauna cand nu stii ce ai sub sha, daca ai un scuter cu rotzi de bicicleta gen free , la cea mai mica curba sau denivelare ai mari sanse sa cazi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...