Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

"La multi ani!" posesorilor de dooo roate, vechi si neajutorate...

Azi, ca sa ma bucur pe deplin de razele soarelui, am luat la improspatat noroiul de pe crampoanele Jawei! Ptiu, si ce mai merge!:bike-037:

IMG_8533.jpg

IMG_8535.jpg

IMG_8538.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, patrick1 a spus:

La Mulţi Ani! 👍...

Am şi spălat-o după ce am scos-o la "păscut" 

...

:cheers:

Io n-o spal, sper sa mai pot iesi si zilele viitoare si vad ca noroiul nu se usuca, cu una, cu doua! Asa ca...nu vreau s-o invat prea cuconeatza, ca rugineste! Pana la primavara cand o sa-i schimb roata pe spate si-o sa-i pun ceva mai de asfalt, ca s-o trec prin RAR si s-o trec la numele meu, poate sa stea si inamolita!🙈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru astfel de utilitati am o matura cu o coada lunga, asa ca nu ma mai aplec...matur si noroiul il deplasez in gradina, loc in care se alatura proprietatii mele si-mi da roade in viitor! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 23.02.2022 la 17:53, shashka a spus:

270. Dar mai dureaza. Inca nu am facut cilindrii

Un pret corect pentru ce ofera. Daca insumezi componentele cam acolo iasa, si UN  MARE PLUS,  ai placa adaptoare pentru stator. Si ... banuiesc ca are si pozitionarea volantei cu canal de pana, fiind dedicata motoarelor Jawa 350.

Succes! ai scapat de releul  de 6v cu problemele lui... datorate si anilor. ( folosesc pe cz , din 1990 un releu si dinam care nu au facut probleme... cumparate noi din Bucuresti... undeva pe Stefan cel Mare)

Pentru CZ 175 am folosit un sezon un magnetou de scuter, merge foarte bine, pregatisem si pentru 2 cilindrii o volanta.... inca nefolosita... inca merge foatre bine originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, calin_cz a spus:

Un pret corect pentru ce ofera. Daca insumezi componentele cam acolo iasa, si UN  MARE PLUS,  ai placa adaptoare pentru stator. Si ... banuiesc ca are si pozitionarea volantei cu canal de pana, fiind dedicata motoarelor Jawa 350.

Succes! ai scapat de releul  de 6v cu problemele lui... datorate si anilor. ( folosesc pe cz , din 1990 un releu si dinam care nu au facut probleme... cumparate noi din Bucuresti... undeva pe Stefan cel Mare)

Pentru CZ 175 am folosit un sezon un magnetou de scuter, merge foarte bine, pregatisem si pentru 2 cilindrii o volanta.... inca nefolosita... inca merge foatre bine originalul.

E cu tot cu placa si con, facuta pentru carter 6v. Are tot montat, teoretic a fost probata. Am facut o socoteala, si daca era s-o pun pe 12v tot acolo eram...

La 23.02.2022 la 19:01, ivan pedala a spus:

Eh...lasa ca rezolvi tu, incet ca vara-i departe...inca!👍

 

001.jpg

003.jpg

004.jpg

006.jpg

007.jpg

009.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multumesc! Acum m-am lamurit...constructia aprinderii si schema este preluata dupa modelul VAPE original, foarte putin adaptat la nevoile celor cu bani mai putini, din Est!👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Nu e preluata dupa VAPE, ( VAPE e doar un alt producator), Vape produce si pentru alte marci. E o schema comuna a motoretelor, dupa "era platinilor". VAPE poate are componente de calitate si dedicate pentru modelul cerut ca sa justifice pretul. La ce a prezentat colegul... sunt componente china ( CDI- aprox20lei, bobina inductie tot asa, magnetou undeva la 100-150lei, releu incarcare vreo 50lei). Doar ca si pe scutere aceste componente cat or fi de chinezesti nu au facut probleme si se gasesc la toate magazinele on-line, dezmembrari samd. Am intrebat de placa de fixare a statorului si canal de pana pt volanta ca astea te incurca adica lipsa unei schite, un strungar la indemana si rabdarea de a pozitiona volanta fara pana . Daca are toate astea, adica placa fixare stator si piesa intermediara cu canal de pana ( sau chiar volanta cu pozitionare directa pe conul ambielajului) e un pret foarte bun.... urmeaza schimbarea becurilor, claxonului, releului de semnalizare, eventual a contactului general de Jawa.

    Eu am primit un scuter "mort"-donator,  un prieten a cumparat un scuter china cu 150 lei - stricat, spart.... s-a folosit toata electrica( inclusiv becuri si cablajul- adaptat).... doar ca noi am  putut face acasa placa pt stator, iar volanta direct pe con , fara pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, calin_cz a spus:

    Nu e preluata dupa VAPE, ( VAPE e doar un alt producator)...

La 28.02.2022 la 22:03, ivan pedala a spus:

...constructia aprinderii si schema este preluata dupa modelul VAPE original...

 

Normal, ca doar nu au inventat aia de la VAPE motu' de la basca, doar ca mi s-au parut (componentele) ca fiind foarte asemanatoare ca forma si prelucrarea metalelor cu alea de la VAPE...ca d-alea de scutere n-am avut prea multe in mana, ca sa pot compara. Oricum, pretul este bun si vad ca si calitatea difera fata de alea chinezesti de sunt prin magazinele de scutere (se vede prelucrarea mai atenta si detaliile care sunt atent prelucrate). Zic...!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://www.motorbike-bg.com/product.php?id=28181

https://www.jawaparts.com/search-engine.htm?q=jawa+354&qm=2

Sau le poti confectiona din aluminiu...asa sunt si cele pe care le vand acum cei ce mai au piese pentru babe! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am hotărât să le fac din bronz grafitat. Cam scump dar sper sa merite. Acum mai am o nelămurire: pt că vreau sa montez vape pe 12v iar eu am modelul cu ampermetru pe rezervor am găsit pe linkul de mai sus ampermetrul din fotografie, iar la mențiuni zice că poate functiona și cu vape însă nu specifica la ce tensiune. Aveți idee cum pot afla dacă merge pe 12v

Screenshot_2022-03-19-10-15-59-289_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 11 ore, patrick1 a spus:

S-ar putea să și meargă însă din ”MEGA VAPE” mi-a ”sărit în ochi” culoarea firelor la regulator: pe reclamă (prospect) văd: 1 roșu, 1 verde, 2 galbene iar în poza reală văd: 1 roșu, 1 alb, 1 galben, 1 verde.

Ăștia sunt ”țigani”?

 

Ca să nu mai amintesc faptul că două bobine de inducție nu leagă nimeni în paralel. Chestiune de înjumătățire a curenților induși.

Rotorul (volantă) are măcar 2 plăcuțe diametral opuse pentru bobina cititor (cea cu fir albastru pe schemă)?

Întreb din curiozitate ... 

 

Rusine. II faci tigani pe  cei mai viteji din lume? Numai in " Donul linistit" am mai auzit asa ceva... Am vazut si eu ca nu prea corespund culorile cu ce e pe schema. Dar nu ma pricep la astea. In schimb, am sa merg la un frezor, sa fac invers cama la un magnetou de Mobra.    Zici ca ar trebui sa mai intreb si pe altii inainte de a monta dracia aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru majoritatea scuterelor 50cc, CDI pt curent alternativ,  asta ar fi( poti folosi fara baterie- vei avea semnalizarea si claxonul in functie de truratia motorului, daca ai si baterie... oricat de proasta, va functiona bine semnalizarea si claxonul). Incearca sa legi de releu alb si galben.... acolo iti indica si alti consumatori. Nu as pastra din instalatia originala nimic,sigur sunt fire vechi( demontata si pastrata pt cand vrei sa o aduci la forma originala) .  Nu poti face legaturile la contactul original sa ai toate functiile. 

moped-army-6ad85eec31b3a275df6bf493c8b664df.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e o schema "chinezeasca".... ăștia nu au inventat ceva legat de scutere-motociclete, doar au copiat.  Acel magnetou nu produce sute de volți.... la ce am măsurat eu( honda, kymco, Peugeot, china.... sunt similare) ar fi ceva de 50-70v. Nu toți consumatorii au nevoie de curent continuu.... becurile de far, frana, poziție. Dacă cdi-ul de la ucrainieni( ce vad în poze e china)  e de curent continuu,  atunci musai baterie. Am folosit un an magnetou de scuter honda-peugeot(sunt la fel)  legate pe cdi de scuter China, de Peugeot, și piaggio pe un cz 175 sport, merge foarte bine. Am preferat cdi piaggio având bobina de inductie monobloc cu cdi.  Am pregătit, dar mu am folosit un magnetou piaggio pt jawa 350, deci pt 2 cilindrii- am ales varianta cu 2 "came " pe volanta un cdi și 2 bobine de inductie... sau una cu 2 ieșiri.  Firul de "legătură la sasiu" ...masa la Honda e verde, și de aici la toți cei care

au copiat ( scutere china, taiwan ).... suzuki de exemplu are alb/negru pentru masa. Dar deja ne departam de problema colegului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...