sacalu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Cine stie pe cineva in Arad care se stie cu Jawa 350TS ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Pin poze de azi. Am depistat rulmentul 6203 cu joc mare si il schimb si pe 6206 dim dreapta ambielajului.Dupa aia mai vad ce se petrece.Cred ca ii mai iau din joc la axul care tine ambreiajul.Pun restu de poze dimineata ca acu d de pe um 3g mere rau netu.La nitul de la harta nu pot oare pune un surub cu piulita si contra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Pin poze de azi. Am depistat rulmentul 6203 cu joc mare si il schimb si pe 6206 dim dreapta ambielajului.Dupa aia mai vad ce se petrece.Cred ca ii mai iau din joc la axul care tine ambreiajul.Pun restu de poze dimineata ca acu d de pe um 3g mere rau netu.La nitul de la harta nu pot oare pune un surub cu piulita si contra? nu sa prea crede ca ar merge surub cu piulita plus conta,s ar putea sa il prinda pinioanele si se blocheaza cutia asta in cel mai bun caz,pune i nit asa cum a fost din fabrica cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Pin poze de azi. Am depistat rulmentul 6203 cu joc mare si il schimb si pe 6206 dim dreapta ambielajului.Dupa aia mai vad ce se petrece.Cred ca ii mai iau din joc la axul care tine ambreiajul.Pun restu de poze dimineata ca acu d de pe um 3g mere rau netu.La nitul de la harta nu pot oare pune un surub cu piulita si contra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Exclus surub cu piulita si contra la "harta", riscul e prea mare! In rest, mi se pare totul in regula. Nu vad tija furcilor si a doua furca in poze...asta ca sa-mi afli parerea finala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Iacata si restu pozelor Am schimbat rulmentul 6203 care tine axul de la ambreiaj si am constatat la rulmentul din dreapta al ambielajului putin joc .Acolo e un rulment cu 2 randuri de bile, am sa i fac poza. Jocul e pe axul ambielajului dar are joc rulmentul si daca l pun mai in afara decat locul lui, de unde deduc eu ca e rulmentul si nu ambielajul. Azi incheg ambreiajul la loc. Intrebare : ce cod are rulmentul din dreapta al ambielajului care vine in carcasa ca pe el nu se vede nicio inscriptie. In manualul tradus zice 6205 , mesterii mei de la serv zic ca 6205 e cu un singur rand de bile si mai ingust si ca , ar fi 3205. Eu ma duc la magazin cu rulmentul in mana si zic: nenea m o trimis tata sa mi dai unu de aista. No si cu pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Furcile din cutia de viteze ale mele sunt la fel ambele . E ok? Revin cu ultimele impresii. Tot schimband la rece vitezele observ ca aleatriu pinioanele vitezei a 3 a n loc sa se imbine ecei dinti, uneori raman cap in cap, moment in care sebloheaza intr a 3a . De mentionat ca am si schimbat pinioanele de pe cele doua trenuri intre ele, si furcile intre ele, simptomul ramane acelasi. se pare ca nu i dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Pozele promise! Furcile par a fi cam la fel la deschidere si bolturi, dar mi se pare diferit unghiul in care calca pe axa lor. De forma lor constructiva nu mai vorbesc, difera clar! Deliberati va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Pun poze cu ce furci am gasit wu in cutie fata fe ce a fotografiat Ivan. Se pare ca la mine sunt amandoua furci superioare.Trageti si voi convluzii.Si inttebarea arr careva furcile la jaea 638 de vanzare? Ivane o sa ti dau pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Cumpar furci cutie jawa 350 638 sau cutie completa in stare buna. Rog seriozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Mai sunt piesele de cutie la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 SE VÎND Carcasă motor completă Jawa 638 greutate 10,5 kg (apare sus în poză, pe cîntar) x 5,10 lei/kg dacă nu joi dimineață pleacă la remat (da, Âştiu...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare. Donez rezervor Jawa 350 din 1991. Este ok,nu are rugina pe exterior,are buson,ornamente,robinet. Trimit doar prin curier. Daca este cineva interesat,astept datele pe PM. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare.... Ti am trimis PM .... Iti multumesc mult de tot.... O intrebare am si eu in legatura cu ambreiajul la Jawa pentru cine poate sa imi dea si mie vre un sfat Am facut toate reglajele posibile inclusiv schimbat discurile de la ambreiaj si tot nu ii dau de cap Cand e rece motorul merge normal cand schimba vitezele nu agatza , intra corect in viteza , nu sare din viteze , cum se incalzeste motorul din ce in ce mai tare , cum merge ambreiajul din ce in ce mai prost , adica intra foarte greu in viteze si parca agatza asa , mai mult intra fortat si parca mi e mila sa merg cu ea asa , nu stiu de la ce poate fi... Ulei in cutie i am pus Castrol de transmisie indice 80 W - 90.... Nu stiu ce sa ii mai fac cum sa i dau de cap , poate ma ajuta cineva Multumesc frumos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Imi dau cu parerea si eu desi nu s mare mester cred ca uleiiul e toata treaba.Experimenteaza cu t90 care e uleiul ei de cand a facut o masa pardon cehul Sa ai mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 castrolul de la noi e cel mai prost ulei ever! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Salutare.... Ti am trimis PM .... Iti multumesc mult de tot.... O intrebare am si eu in legatura cu ambreiajul la Jawa pentru cine poate sa imi dea si mie vre un sfat Am facut toate reglajele posibile inclusiv schimbat discurile de la ambreiaj si tot nu ii dau de cap Cand e rece motorul merge normal cand schimba vitezele nu agatza , intra corect in viteza , nu sare din viteze , cum se incalzeste motorul din ce in ce mai tare , cum merge ambreiajul din ce in ce mai prost , adica intra foarte greu in viteze si parca agatza asa , mai mult intra fortat si parca mi e mila sa merg cu ea asa , nu stiu de la ce poate fi... Ulei in cutie i am pus Castrol de transmisie indice 80 W - 90.... Nu stiu ce sa ii mai fac cum sa i dau de cap , poate ma ajuta cineva Multumesc frumos.... punei ulei t 90.cutiile de jawa au fost concepute sa functioneze cu un ulei cu o vascozitate mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ok.....o sa incerc chiar ma gandeam ca poate fi de la ulei.... Mersi frumos..o sa incerc si varianta asta sper sa nu mai am probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Din ce fac garniturile de chiulasa la Jawa? Am auzit cel putin 3 variante: silicon rosu, aluminiu (doza de bere) si clingherit. Voi cum ati procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Fara silicon si clingherit! Doar tabla de aluminiu decalita, moale...daca se poate putin mai groasa decit cea din dozele de bere. Erau niste table pe care se scriau instructiuni de protectia muncii, ori pe la tipografie...alea sint minunate, nu trebuiesc nici macar decalite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Mersii Ivane de idee fac rost de tabla de aluminiu de la offset de la tipografie. aia pe care se fac matritele. Am adunat motorul la loc, azi urmeaza sa-l pun pe cadru.Nu am inca alternatorul pus. Cum presez la loc rotorul pe axul ambielajului?Montez alternatorul de jos su dupa ce pun motorul pe capra? Raspunsul clasic ar fi in ordine inversa cum le am dat jos, dar poate mai e vre o subtilitate pe care n ar fi rau sa o stiu. Asa ca astept pareri ca nu i rusine a intreba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pui motorul pe cadru, apoi pui rotorul cu tesitura (canalul) in dreptul acelui bolt care nu-ti iesea de pe ax la demontaj si acel inel de tabla cu onduleuri...pui surubul cu cama si stringi. Pui statorul caruia sa nu uiti sa-i dai jos periile inainte de montaj! Stringi cele patru suruburi si apoi faci conexiunile, pui carbunii si...daca nu vrea sa porneasca la pedala, impinge-o! Spor! Editat Iunie 21, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pui motorul pe cadru, apoi pui rotorul cu tesitura (canalul) in dreptul acelui bolt care nu-ti iesea de pe ax la demontaj si acel inel de tabla cu onduleuri...pui surubul cu cama si stringi. Pui statorul caruia sa nu uiti sa-i dai jos periile inainte de montaj! Stringi cele patru suruburi si apoi faci conexiunile, pui carbunii si...daca nu vrea sa porneasca la pedala, impinge-o! Spor! ..........si sigur tre sa "mosesti" la aprindere.( vezi sa nu prinzi statorul stramb -poate freca pe rotor ) Ca de impins cred ca nu scapi....dupa demontare/montare.... pana isi "trage" benzina, mai dai si o pedala impinsa....face parte din ritual. Editat Iunie 21, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) In sfarsit Jawa pe picioare. Multumesc lui Ivan pt ajutor cu furcile si tuturor pentru sfaturi. Sa aveti bafta si sa va mearga comunistele ca asa i cel mai bine. O seara faina tuturor. Inca odata va multumesc nespus de mult pentru ajutor. Editat Iunie 23, 2012 de dorucioby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.