Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Boon

Sa va spun ce am facut azi.Am desfacut. Pun poaze cu comentarii.Am gasit uzat ;a a3 a pe pinionare aveia ce le zice la Dacie craboti. Adeca dintisorii ceia de pe pinioare. tatal meu zice ca el incarca cu sudura si lua la polizor. eu am sa pun pinioane noi: unul sau toate.In plus am gasitin carter pinionul de la turometru sarit de la locul lui si... barbierit. dati va o parere din pozele infecte pe care le am facut si asa voi face cum ziceti voi. Zii Ivane zii.

post-18026-0-90898900-1339012529_thumb.jpg

post-18026-0-75371100-1339012554_thumb.jpg

post-18026-0-34330300-1339012575_thumb.jpg

post-18026-0-37889800-1339012592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai omule, din ce se poate zari prin poze, nu par pinioanele a fi de vina! Au si ele ceva uzura, normala, dar nu excesiva. Nu vad in poze furcile, nu vad canalele pinioanelor, nu vad cum stau furcile pe axul lor si pe baladoare...deci nu pot da un verdict clar. Iar pinionul ala de plastic gasit anapoda, ala plimbaret, s-a rupt la montajul gresit al capacului din stinga motorului. Revino cu poze mai clare si cu fiecare componenta a cutiei fotografiata clar, eventual alaturate sau imperecheate ca si in cutie. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot asa am gandit. Numai ca jucandu ma cu cutia montata si invartind de ambielaj cu mana , am schimbat vitezele sa vaz cum lucra. Si intr a 3 a pinionul insemnat in poza , cu perechea lui de deasupra nu se imbuca perfect in sensul ca cel insemnat are joc pe ax in sus si in jos in momentul in care e cuplata viteza a 3 a. Alt aspect care mi se pare ciudat cand schimb, umbla putin (cred ca e harta) acea placa metalica cu canelura pe ea ca un sarpe, umbla din nitul in care e prinsa in sensul ca se roteste.

Bun revin cu poze.

La pinionu putin uzat e ok sa l incarc cu inox si sa i refac dintii ok prin polizare respectiv strung la interiorul crabotilor?

post-18026-0-45292600-1339049767_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah belea! Vad ca-s bunicele pinioanele, furcile si ele, asa ca jocul in "harta" pare sa fie o cauza. Uzura mare ce se vede in gaura centrala a selectorului ("hartii") ma face sa cred ca tija furcilor "joaca" in locas. La fel cred ca se intimpla si la pinioane, fiindca danturile nu se "pupa" macar 70% una peste alta si crabotii nu calca perfect pe vecinii lor, duc la un cumul de factori care fac sa nu functioneze corect vitezele. Incarcarea pinioanelor cu sudura si rectificarea ulterioara nu este decit o rezolvare temporara, asa ca sfatul meu este sa cauti o cutie intreaga, buna, cu alt selector, tija noua, furci noi...si uiti ca ai cutie de viteze vreo citiva ani buni! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pin poze de azi. Am depistat rulmentul 6203 cu joc mare si il schimb si pe 6206 dim dreapta ambielajului.Dupa aia mai vad ce se petrece.Cred ca ii mai iau din joc la axul care tine ambreiajul.Pun restu de poze dimineata ca acu d de pe um 3g mere rau netu.La nitul de la harta nu pot oare pune un surub cu piulita si contra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pin poze de azi. Am depistat rulmentul 6203 cu joc mare si il schimb si pe 6206 dim dreapta ambielajului.Dupa aia mai vad ce se petrece.Cred ca ii mai iau din joc la axul care tine ambreiajul.Pun restu de poze dimineata ca acu d de pe um 3g mere rau netu.La nitul de la harta nu pot oare pune un surub cu piulita si contra?

nu sa prea crede ca ar merge surub cu piulita plus conta,s ar putea sa il prinda pinioanele si se blocheaza cutia asta in cel mai bun caz,pune i nit asa cum a fost din fabrica cel mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pin poze de azi. Am depistat rulmentul 6203 cu joc mare si il schimb si pe 6206 dim dreapta ambielajului.Dupa aia mai vad ce se petrece.Cred ca ii mai iau din joc la axul care tine ambreiajul.Pun restu de poze dimineata ca acu d de pe um 3g mere rau netu.La nitul de la harta nu pot oare pune un surub cu piulita si contra?

post-18026-0-35020100-1339097790_thumb.jpg

post-18026-0-82580200-1339097979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exclus surub cu piulita si contra la "harta", riscul e prea mare! In rest, mi se pare totul in regula. Nu vad tija furcilor si a doua furca in poze...asta ca sa-mi afli parerea finala! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iacata si restu pozelor

Am schimbat rulmentul 6203 care tine axul de la ambreiaj si am constatat la rulmentul din dreapta al ambielajului putin joc .Acolo e un rulment cu 2 randuri de bile, am sa i fac poza. Jocul e pe axul ambielajului dar are joc rulmentul si daca l pun mai in afara decat locul lui, de unde deduc eu ca e rulmentul si nu ambielajul. Azi incheg ambreiajul la loc.

Intrebare : ce cod are rulmentul din dreapta al ambielajului care vine in carcasa ca pe el nu se vede nicio inscriptie. In manualul tradus zice 6205 , mesterii mei de la serv zic ca 6205 e cu un singur rand de bile si mai ingust si ca , ar fi 3205. Eu ma duc la magazin cu rulmentul in mana si zic: nenea m o trimis tata sa mi dai unu de aista.

 

No si cu pozele

post-18026-0-05530100-1339154083_thumb.jpg

post-18026-0-21827100-1339154090_thumb.jpg

post-18026-0-75025100-1339154098_thumb.jpg

post-18026-0-66262300-1339154105_thumb.jpg

post-18026-0-72058300-1339154112_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile din cutia de viteze ale mele sunt la fel ambele . E ok?

 

Revin cu ultimele impresii. Tot schimband la rece vitezele observ ca aleatriu pinioanele vitezei a 3 a n loc sa se imbine ecei dinti, uneori raman cap in cap, moment in care sebloheaza intr a 3a . De mentionat ca am si schimbat pinioanele de pe cele doua trenuri intre ele, si furcile intre ele, simptomul ramane acelasi. se pare ca nu i dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele promise! Furcile par a fi cam la fel la deschidere si bolturi, dar mi se pare diferit unghiul in care calca pe axa lor. De forma lor constructiva nu mai vorbesc, difera clar! Deliberati va rog! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

SE VÎND

 

Carcasă motor completă Jawa 638

 

greutate 10,5 kg (apare sus în poză, pe cîntar) x 5,10 lei/kg

 

dacă nu joi dimineață pleacă la remat (da, Âştiu...)

 

20120612150917.th.jpg 20120612151055.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Donez rezervor Jawa 350 din 1991.

Este ok,nu are rugina pe exterior,are buson,ornamente,robinet.

Trimit doar prin curier.

Daca este cineva interesat,astept datele pe PM.

O zi buna.

post-9235-0-39339200-1339589520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....

 

 

Ti am trimis PM ....

 

Iti multumesc mult de tot....beer.gif

 

 

 

 

O intrebare am si eu in legatura cu ambreiajul la Jawa pentru cine poate sa imi dea si mie vre un sfat

 

Am facut toate reglajele posibile inclusiv schimbat discurile de la ambreiaj si tot nu ii dau de cap

 

Cand e rece motorul merge normal cand schimba vitezele nu agatza , intra corect in viteza , nu sare din viteze , cum se incalzeste motorul din ce in ce mai tare , cum merge ambreiajul din ce in ce mai prost , adica intra foarte greu in viteze si parca agatza asa , mai mult intra fortat si parca mi e mila sa merg cu ea asa , nu stiu de la ce poate fi...

 

Ulei in cutie i am pus Castrol de transmisie indice 80 W - 90....

 

Nu stiu ce sa ii mai fac cum sa i dau de cap , poate ma ajuta cineva

 

Multumesc frumos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....

 

 

Ti am trimis PM ....

 

Iti multumesc mult de tot....beer.gif

 

 

 

 

O intrebare am si eu in legatura cu ambreiajul la Jawa pentru cine poate sa imi dea si mie vre un sfat

 

Am facut toate reglajele posibile inclusiv schimbat discurile de la ambreiaj si tot nu ii dau de cap

 

Cand e rece motorul merge normal cand schimba vitezele nu agatza , intra corect in viteza , nu sare din viteze , cum se incalzeste motorul din ce in ce mai tare , cum merge ambreiajul din ce in ce mai prost , adica intra foarte greu in viteze si parca agatza asa , mai mult intra fortat si parca mi e mila sa merg cu ea asa , nu stiu de la ce poate fi...

 

Ulei in cutie i am pus Castrol de transmisie indice 80 W - 90....

 

Nu stiu ce sa ii mai fac cum sa i dau de cap , poate ma ajuta cineva

 

Multumesc frumos....

punei ulei t 90.cutiile de jawa au fost concepute sa functioneze cu un ulei cu o vascozitate mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara silicon si clingherit! Doar tabla de aluminiu decalita, moale...daca se poate putin mai groasa decit cea din dozele de bere. Erau niste table pe care se scriau instructiuni de protectia muncii, ori pe la tipografie...alea sint minunate, nu trebuiesc nici macar decalite! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...