kanvulf Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 In ultima perioada am probleme cu presiunea la ulei. Cand pornesc dupa ore bune motorul, presiunea e buna. Cand se incinge apar probleme. Ce-i drept nu asa mari...in turatii mari sau pe racoare baga destul de binisor....Dar pe canicula (ziua) si in turatii mai mari se aprinde becul. Stiu ca ar putea fi o gramada de cauze de la pinioanele pompei de ulei pana la cuzineti si segmenti. Nu asta ma intereseaza, oricum vreau sa schimb tot in motor pentru a-l pregati pentru un tur al Romaniei. Intrebarea e alta. Am auzit de la lume de un fel de "racitor" de ulei pentru nipru. Nu stiu exact ce e. Daca sunteti in tema va rog lamuriti-ma si pe mine. De unde as putea procura. La ce pret? O zi buna! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 baga-i un ulei mai gros shi ai sa vezi ca nu se mai aprinde becu'. kestia cu racitoru' las-o balta, ca nu e kiar asha de eficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 baga-i un ulei mai gros shi ai sa vezi ca nu se mai aprinde becu'. kestia cu racitoru' las-o balta, ca nu e kiar asha de eficient si nu uita sa verifici nivelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Iulie 5, 2007 Autor Share Postat Iulie 5, 2007 Multumesc frumos pentru indicatii. Uleiul il verific destul de des ca imi da afara putin pe la garniturile alea de la tijele de la chiulasa. Indicati-mi si un ulei va rog. Eu am auzit de ulei mineral 20 cu 50. Pana acum am pus ulei mineral diesel w30. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Ii ajunge si 15 w 40 dar sa fie de calitate uleiul, dar preventiv baga-i 20. In carte zice ba becul se poate aprinde in cazul in care turatia motorului scade sub 1000 de ture, fara ca asta sa fie o problema. Daca motorul are uzura poti sa incerci si un aditiv pt ulei( iti recomand Master). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Daca bagi ulei Diesel M 30 sa nu te miri ca o sa crape maine. Dai 5 Ron pe un L ulei la standardul de acum 50 de ani si total nepotrivit ca vascozitate in loc sa dai 10 Ron pentru un 20W50 ieftin, mineral, depasit de uleiurile moderne, dar potrivit regimului motorului. Motoarele astea merg in conditii severe, mai ales de temperatura, bine ca nu bagi ulei de gatit. Kamaz nu ii ajunge 15W40, niciodata nu o sa-i ajunga 15W40, poate doar daca esti la Gheorgheni sau Bod iarna. Cartea aia nu este un bun etalon, iti zice sa schimbi uleiul si sa reglezi culbutorii la 10 000km. Pana si Uralele moderne au ca interval de schimbat uleiul 2500km. Aditivele de ulei sunt vrajeli si se depun in motor, fiindca au componente de vascozitate diferita, din care unele se vor arde si vor intari smecleul ala negru care se gaseste in orice motor care a mers mii de km cu uleiuri proaste. Apoi daca tu ai 2,2L capacitate la Dnepr, si umpli 1,5L cu ulei si restul cu o cutie de aditiv minune (2+2, Slick50, Metabond, Duralube...), practic va fi mai putin ulei sa unga. Asta aviz amatorilor de Ulei Petrotel + aditivul minune Acum ma duc la motocicleta sa-i schimb uleiul cu un amestec beton pe care l-am pregatit io in premiera: 1,5 L ulei Petrotel T90 amestecat cu motorina in proportie 2:1, 30g grafit din mine de creion, 50ml vaselina topita Caspian, o cutie cu pudra de talc si cat mai intra bag un ulei hidraulic ca sa intre in toate cotloanele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 (editat) Daca bagi ulei Diesel M 30 sa nu te miri ca o sa crape maine. Dai 5 Ron pe un L ulei la standardul de acum 50 de ani si total nepotrivit ca vascozitate in loc sa dai 10 Ron pentru un 20W50 ieftin, mineral, depasit de uleiurile moderne, dar potrivit regimului motorului. Motoarele astea merg in conditii severe, mai ales de temperatura, bine ca nu bagi ulei de gatit. Kamaz nu ii ajunge 15W40, niciodata nu o sa-i ajunga 15W40, poate doar daca esti la Gheorgheni sau Bod iarna. Cartea aia nu este un bun etalon, iti zice sa schimbi uleiul si sa reglezi culbutorii la 10 000km. Pana si Uralele moderne au ca interval de schimbat uleiul 2500km. Aditivele de ulei sunt vrajeli si se depun in motor, fiindca au componente de vascozitate diferita, din care unele se vor arde si vor intari smecleul ala negru care se gaseste in orice motor care a mers mii de km cu uleiuri proaste. Apoi daca tu ai 2,2L capacitate la Dnepr, si umpli 1,5L cu ulei si restul cu o cutie de aditiv minune (2+2, Slick50, Metabond, Duralube...), practic va fi mai putin ulei sa unga. Asta aviz amatorilor de Ulei Petrotel + aditivul minune Acum ma duc la motocicleta sa-i schimb uleiul cu un amestec beton pe care l-am pregatit io in premiera: 1,5 L ulei Petrotel T90 amestecat cu motorina in proportie 2:1, 30g grafit din mine de creion, 50ml vaselina topita Caspian, o cutie cu pudra de talc si cat mai intra bag un ulei hidraulic ca sa intre in toate cotloanele motorului. mai, da' esenta de trandafri bulgareasca nu-i mai pui!? ca mie asa mi-ai dat reteta! Editat Iulie 6, 2007 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Ba da, o sa miroasa a flori cand trec pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 o pompa electrica de 12V de ulei , ar fi buna+radiatorul de Oltcit TRS!in felul asta nu incurci ungerea in nici un fel!doar o ameliorezi!parca am vazut o pompa de 12 V prin zona litoralului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebadau Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 In ultima perioada am probleme cu presiunea la ulei. Cand pornesc dupa ore bune motorul, presiunea e buna. Cand se incinge apar probleme. Ce-i drept nu asa mari...in turatii mari sau pe racoare baga destul de binisor....Dar pe canicula (ziua) si in turatii mai mari se aprinde becul. Stiu ca ar putea fi o gramada de cauze de la pinioanele pompei de ulei pana la cuzineti si segmenti. Nu asta ma intereseaza, oricum vreau sa schimb tot in motor pentru a-l pregati pentru un tur al Romaniei. Intrebarea e alta. Am auzit de la lume de un fel de "racitor" de ulei pentru nipru. Nu stiu exact ce e. Daca sunteti in tema va rog lamuriti-ma si pe mine. De unde as putea procura. La ce pret? O zi buna! Asfalt uscat! Ma, in primu rand presiunea nu are treaba cu segmentii. Lasa pompe electrice ca nu gasesti. Dak gasesti ramai fara curent. Pune radiatoru de oltcit pe circuitu de presiune(cum e la masina). E cel mai sigur. Dak tot modifici fa cum trebe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Vreau sa vad daca cineva de pe aici are radiatorul montat. Hai care ai pune poza. Fapte nu vorbe. La MT10-le pe care l-am avut fusese montat radiator si rapid dat jos. Daca chiar iti da batai de cap temperatura la motor, (desi chiar in zilele toride Niprul cu ulei bun va functiona), da 150Euro sau cat o fi si comanda din America o baie de ulei cu 1L in plus capacitate, sorb de ulei cu filtru de hartie de Ural si ameliorezi substantial ungerea. Lebadau presiunea are legatura cu orice, inclusiv segmenti, ca daca-s uzati uleiul se amesteca cu benzina si scade presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebadau Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Vreau sa vad daca cineva de pe aici are radiatorul montat. Hai care ai pune poza. Fapte nu vorbe. La MT10-le pe care l-am avut fusese montat radiator si rapid dat jos. Daca chiar iti da batai de cap temperatura la motor, (desi chiar in zilele toride Niprul cu ulei bun va functiona), da 150Euro sau cat o fi si comanda din America o baie de ulei cu 1L in plus capacitate, sorb de ulei cu filtru de hartie de Ural si ameliorezi substantial ungerea. Lebadau presiunea are legatura cu orice, inclusiv segmenti, ca daca-s uzati uleiul se amesteca cu benzina si scade presiunea. ma, in legatura cu segmentii... eu pun ulei nou az`, peste o luna tre sa-l schimb. Foarte corect. Da nu de asta vorbeam. In carte scrie ca becu se poate aprinde si cand instalatia mere normal(in ture mici). Se poate si cu el stins. Mai mult poti baga pe circuit si un filtru de la masina ca sa anulezi filtru centrifugal care numa pierde presiune. Treaba verificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 treaba aplicata cu filtrul de masina, Niprul MT 2007 are filtru de ulei de auto si nu mai are centrifugal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebadau Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 treaba aplicata cu filtrul de masina, Niprul MT 2007 are filtru de ulei de auto si nu mai are centrifugal. despre amestec sarac... zi si mie... Pun un motor electric la roata pe spate, cu ulei in baie si contactu pus, da fara gaz. Se incinge? dak meri cu socurile trase pana se inneaca da, adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 aha LEBADAU, DECI TU ZICI CA NU GASESTI POMPE ELCTRICE PT. ULEI LA 12 VOLTI DA' ASTA: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/1...u+pinioane.html CE-I? MIE MI SE PARE CA ESTE POMPA ELECTRICA DE 12 VOLTI CARE TRANSFERA ULEI SI ALTE FLUIDE.... ACUMA, TU CAT ZICI CA O SA CONSUME POMPA ASTA? 3amperi? 5 amperi? eu nu cred ca o sa consume nici 100 de watti... sunt in dilema... am vreo 3 radiatoare de ulei pe acasa , si o pompa competenta , dar e ars motorul ei original... si nimeni nu se baga sa-l fac...(l-am abandonat la bobinator... ca prea ma oftica motorul ala....) eu zic ca ar merge super bine cu pompa asta si la ce efort o sa depuna.... nu cred ca o sa consume prea mult curent ...(mie mi-ar conveni... am alternator de 40 DE AMPERI nu 15... cred ca nu ai cautat destul , de-asta zici ca nu se gasesc pompe de ulei pt. 12 volti! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebadau Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 aha LEBADAU, DECI TU ZICI CA NU GASESTI POMPE ELCTRICE PT. ULEI LA 12 VOLTI DA' ASTA: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/1...u+pinioane.html CE-I? MIE MI SE PARE CA ESTE POMPA ELECTRICA DE 12 VOLTI CARE TRANSFERA ULEI SI ALTE FLUIDE.... ACUMA, TU CAT ZICI CA O SA CONSUME POMPA ASTA? 3amperi? 5 amperi? eu nu cred ca o sa consume nici 100 de watti... sunt in dilema... am vreo 3 radiatoare de ulei pe acasa , si o pompa competenta , dar e ars motorul ei original... si nimeni nu se baga sa-l fac...(l-am abandonat la bobinator... ca prea ma oftica motorul ala....) eu zic ca ar merge super bine cu pompa asta si la ce efort o sa depuna.... nu cred ca o sa consume prea mult curent ...(mie mi-ar conveni... am alternator de 40 DE AMPERI nu 15... cred ca nu ai cautat destul , de-asta zici ca nu se gasesc pompe de ulei pt. 12 volti! CIAO! man, puterea=UxI... 12Vx5A= 60W. Ai pus vreo data halogen pe nipru? Deja se simte diferenta! Calca frana, tine faru aprins si semnalizeaza(dak mai mere releu)+pompa. Na, sa zicem ca mere, la relanti ce faci? Preferi ture multe ca sa duca pompa? Mai elegant e sa pui radiator de Oltcit(proiectat pt asta) pe circuitu de presiune. Pe bune, mai putine griji. ...dak stii sa faci circuitu cum trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Lebadau daca te uiti in urma pe forum cu search o sa vezi 100 de posturi de-ale lui Dark -Rider cu pompa dubla necesara montarii radiatorului... Si-o injura DARK-RIDER-82 Niprul dar ce l-o injura Niprul pe DARK-RIDER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 ei , si tu acuma ALEKO... CUM SA MA INJURE? E NEFUNCTIONAL MOMENTAN NU POATE SA MA INJURE POATE DUPA PRIMA PEDALA ... atunci o sa mi-o traga !!!prin pedala un genunchi in gura am mai patit-o la inceput (m-a facut jigodiutza... n-am fost pe faza si prea aplecat... si mi-a "fript-o" ) MAH LEBADAU , ACUMA SERIOS , TU AI AVEA TUPEUL SA PUI UN RADIATOR DE OLTCIT PE CIRCUITUL DE ULEI DE NIPRU , CU TOATE CA , UITE AM AICI IN RM.SARAT UN MECANIC CARE REPARA OLTCITURI DE CAND AU APARUT PE LA NOI(SI NU NUMAI OLTCITURI...ALFA ROMEO SUBARU ETC... TOT CE-I BOXER) , Si fii atent aici: stiai ca radiatorul de oltcit "lucreaza" la presiunea de 5 bari?hai 4,7bari! si la RECE , CHIAR VREO 7 BARI?cum sa pui asa ceva pe rahatzelul ala de pompa de nipru?! tu stii cat de MARE este pompa de ulei la oltcit?! E ENORMA o tin cu ambele maini...SI TROCHOIDALA nu cum e asta la nipru cu 2 simple pinioane... si DA , i-am dublat latimea pinioanelor la motorul asta al meu, si tot dupa o forja mai zdravana pe caldura de 34 de grade,la relanti palpaia becul de la presiunea uleiului... si la nipru nu trebuie sa scada sub 1,8bari RETINE!!! pai daca mai faci si tzigania cu radiatorul de oltcit , adica pompa sa traga ulei din enormitatea aia de radiator, TU CE CREZI CA O SA ZICA SARACUTZII AIA DE CUZINETZI?! daca a scazut sub 1,8 adio tata , desfaci tot , ca a inceput sa-ti "bata" motorul.... EU N-AM TUPEUL SA PUN RADIATOR PE CIRCUITUL ORIGINAL DE UNGERE AL NIPRULUI... sau daca imi dai tu un motor sa fac teste pe el , DA! altfel NU MERCY , NO THANKS , AM LIPIT UN CUZINET DE ARBORE DIN CAUZA UNEI GARNITURI , TE ROG , SUNT SATUL DE DESFACUT SI REFACUT MOTOARE doar ca ma cred eu ingineru' poulii.... si sa vezi ce scoruri am avut la reconditionat vibrochenul... plus toata munca de a desface si asambla la loc motorul... nu doresc nimanui... TOT O POMPA ELECTRICA AR FACE TREABA(si da am halogen pe nipru . de-ala cam ilegal de 100W politia romana sa ma souga de ... ca nu si-a dat seama nici unu cat m-am dat cu motorul! DA' CE LUMINA AVEAM OHHH , alta viatza! parca era ziua afara cand ieseam eu cu "lepra") sigur alternatorul de 40A duce si o pompa de ulei hmm cam lung postul meu BAFTA! hai mah aleko ca nu-s chiar 100 de posturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Ma bag si eu in discutia voastra . Am acasa un radiator de ulei de Oltcit pe care habar nu am de ce l-am cumparat , dar vreau sa zic ca este destul de mic ca dimensiuni . O sa-i fac o poza . La motocicleta mea am radiator de ulei care este chiar mai mare decit cel de Oltcit . Pompa de ulei e bine sa fie trochoidala altfel nu are randament . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Niprul are pompa de ulei antica, nici la Harley nu mai gasesti de vreo 30 de ani asa ceva, paote la unele motoare de avion mai vechi. Daca pornesti Niprul f turat la rece ai mari sanse sa spargi pompa, darmite daca te joci cu alte chestii in plus pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 mai aleko , nu stiu daca spargi pompa la rece, dar la faza cu radiator de racire... am o retinere... uite manuel are amicii care au pus si in scurt timp au constatat ca le bate motorul.. deci-cuzineti praf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salut. Scuze ca ma amestec in discutie dar problema racirii la ulei la motorul de Nipru este interesanta si dureroasa in acelasi timp. Cum am vazut eu montajele (poate am vazut gresit) prezentate in diferite topicuri, consider ca este o mare greseala sa montezi radiatorul de racire in paralel pe refularea pompei de ulei cu linia de ungere. Mai clar, s-a facut o legatura de la presostatul pres. min. ulei la radiator si de la radiator direct in baia de ulei. Cel putin asa am vazut eu. In acest caz nu mai comentez nimic ptr. ca nu mai am ce. Greseala totala. Exista, dupa mine, 2 variante de montaj. 1: modificat refularea pompei de ulei, prin o retea de conducte uleiul sa treaca intai la radiator si apoi intors la motor prin legatura de la presostatul de ulei. Este o varianta mecanica dar pretentioasa. Sint treceri de executat prin carter s-au prin carter si capacul de la pinioanele de distributie. Trebuie tinut cont de faptul ca uleiul va circula in tot timpul functionarii motorului prin radiator, in caz de vreme rece viscozitate mare, presiune mare, ungere defectuoasa,iar nu e bine. Trebuie inbunatatita varianta cu un termometru si o valva cu trei cai prin care se va comanda cind sa se faca trecerea uleiului prin radiator. Nu este imposibil de realizat dar am spus pretentioasa si cu bataie de cap. Varianta 2 : termometru montat in baia de ulei, indicator de temperatura, pompa de ulei actionata electric care va fi pornita functie de temperatura aratata de indicatorul de temperatura. Pompa aspira uleiul din baie trimite la radiator de la radiator direct in baia de ulei. Se poate folosi o pompa electrica de benzina (Matiz, Espero, Cielo) nu trebuie sa fie neaparat noua. Consumul de curent nu este mare, debitul pompei aprox. 4-5 l / min. la t=20/25 grade C. Cine vrea poate sa incerce. Eu am sa incerc, macar asa de orgoliu, sa vad daca mai sint in forma. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 cum ROCK'N'ROLL sa te scuzi?! esti binevenit sa participi la discutie cu orice parere, NUMAI SA O RACIM DREAQU CUMVA CA ALTFEL DAM CHIX... NICI ULEIURILE ASTEA NU REZISTA LA NESFARSIT...(sau buzunarele unora...$$$) si eu m-am gandit la pompa electrica de benzina , dar benzina nu are 80 grade C, sau vascozitatea uleiului... sunt sanse mari sa o bulesti in primele 10 minute de forja... si iar ajungi la" the drawing board"... eu NUMAI ASA AS VREA SA-I RACESC ULEIUL, pompa electrica si vreo 2 radiatoare de OLTCIT !!! daca ma supar il pun si pe al 3-lea ! interesante datele oferite de tine: de unde stii ce debit are o pompa de benzina de cielo? cat despre consum electric.... POATE SA CONSUME POMPA AIA SI 10A... numa' sa-l raceasca dreaqu.... stii , eu am alternator nu panarama ruseasca 40A eu zic ca ajung pt. un rapan de motocicleta, nu? tine-ne la curent cu ce faci , ca daca functioneaza m-as baga si eu !(nu stiu nici cum arata o pompa electrica de benzina , da' ma bag ) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 am vazut in ultimile zile multe discutii despre comunisti, despre cat de buni sint ei, despre cum sa faci din barca racheta, asa ca m-am gandit sa scriu si eu ceva. de ce nu dormiti linistiti si nu sinteti impacati cu ce aveti? eu unul nu am pretentia de la nipru sa fie altceva decat un nipru. nu mi-a trecut prin cap sa merg cu ea prin oras (doar in weekend), daca se incalzeste o sa ma opresc. din punctul meu de vedere problema este foarte simpla: niprul este pentru placere, pentru drumuri in afara orasului, cred ca este excelenta sa te plimbi pe drumuri putin umblate si nu tocmai in stare foarte buna, o motocicleta rezistenta si simpla cu aerul clasic care face toti bani, mie imi ajunge atat. pentru oras cumparati altceva, mai mic, mai manevrabil, racit cu apa si ieftin. acum stim cu totii ca o motocicleta second hand adusa din alta tara poate fi mai ieftina decat un nipru cumparat varza (ca astia cu comuniste sint buni la vorbe, dar sa-si tina motocicleta bine nu pot pentru ca spun ca nu e ok sa bage mai multi bani ea decat ar face ea la vanzare) si in care sa mai bagi o mie de euro ca sa poti merge cu ea si sa nu te plangi ca nu te duce nici 500 km. deci solutia mea: vreti sa mergeti in oras cumparati moto de oras. va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 "draga" bubag nipristule, cine a zis ca se deplaseaza cu Dnepr-ul prin oras?! eu l-am bagat peste tot(aproape ) si pe nationala si pe drum de tara, si forestier , si prin garla(de am stat jumate de zi la spalatorie sa dau jos tot namolul ) am trecut si raul rm.sarat , si n-a avut nici pe naiba, numai pe plaja nu am ajuns... sunt curios cum o sa se comporte pin nisip USCAT , nu umed ca ala e joaca , sigur se afunda de tot... , DECI: EU AM NEVOIE DE MOTOR CU ULEI "RELATIV" RECE IN EL NU SA AJUNGA LA 100 DE GRADE , CAND TIE LUMEA MAI DRAGA si nu vad cu ce ar strica o racire suplimentara la ulei(facuta cum am zis eu mai sus , NU altfel) si cred ca trebuie sa tii cont ca de unde vine Dnepr/ Ural , 25 grade inseamna canicula.... iar pe la noi ..........CHIAR IERI AM STAT SI M-AM CHIORAT LA TERMOMETRU SI NU-MI VENEA SA CRED.... ADICA AICI LA RM.SARAT ERAU 36 GRADE CELSIUS LA UMBRA... PAI , ba MAN , cum dreaqu sa se mai raceasca motorul de nipru LA SOARE ,IN MERS SI INCERCAND SA URCI UN DEAL PE DRUM FORESTIER.... TE ROG BUBAG SA-MI EXPLICI SI MIE FENOMENUL CA PE MINE "NU PREA MA DUCE CAPUL".... ciaaaao! mda... si o pompa de benzina de cielo costa 270 RON si SH e vreo 30RON.... cam mare diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.