Sari la conținut

Ce Strici Cand Mergi Pe O Roata?


Postări Recomandate

A vrut sa faca si el o gluma...ce stii tu.

 

Baietica fa si tu glume in alta parte nu fa pe seama celor morti.

nu cred ca a fost o gluma ci mai degraba un exemplu concludent care sa dea de gandit celor viteji, e drept, un pic cam sadic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca a fost o gluma ci mai degraba un exemplu concludent care sa dea de gandit celor viteji, e drept, un pic cam sadic

 

DUMNEZEU sa-i odihneasca pe cei care au platit cu viata pt pasiunea lor(si eu am fost aproape de al intalni pe CEL DE SUS da nu ma luat mi-a dat doar o palma(si niste sechele pe care la simt in fiecare zi),nu as face glume pe seama lor dar eu sper,vad ca in zadar :wave: ,ca noi cei ramasi vom invata ceva,din greselile altora.

 

Cum am mai spus piese se gasesc dar vieti avem doar una.

Acum fiecare face cu viata lui ce vrea !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva a spus ca te ridici pe o roata, doar daca esti profesor, si daca esti profesor nu se intampla nimic, nu se strica nimic, dar profesorii, pana au invatat, nu au riscat si incercat ?? si eu zic ca, cazi pe spate si te tavalesti de multe ori pe jos, doar atunci cand ai impresia ca stii tot, si vrei sa faci deodata totul ca un profesor, fara munca, fara gandire, fara incercari, si fara sa te gandesti ca mai ai multe de invatat... eu unul pana acum in 20 000 km, nu am cazut niciodata, nu am facut nici o zgarietura la nici o mobra care am avuto, din cele 4... si nici nu vreau sa fac vreo zgarietura motocicletei sau mie, dar sunt constient ca i se poate intampla oricui... tot ce trebuie sa facem este sa incercam pe cat posibil sa evitam raul.... dar daca am ridicato, mi-a placut, si imi place foarte mult, am sa o ridic in continuare... bineinteles ca astazi 1 cm, maine 2 cm, si pana o sa ma simt eu in stare sa o ridic si sa o tin acolo, voi avea multe de invatat...

si pt LaurBalaur, da, nu am 18 ani, implinesc peste 4 luni, dar am A1, si am mers destul ca sa pot urca pe R6, tinand cont ca accelerez atat cat simt ca pot stapani....

 

si inca o intrebare, pentru cei care sustin ca motorul merge fara ulei cand este ridicat pe o roata,,, cand urci un deal, un munte, si motocicleta sta deja pe sosea ridicata la 30 de grade de sol, si mai si accelerezi, uleiul din baie nu sta cam ca atunci cand este pe o roata?? atunci ce inseamna ca si cand urci un deal sau daca faci un traseu de munte, si accelerezi, motorul merge fara ulei?? eu unul nu cred, si sincer, cred ca sunt destul de gandite motoarele de niste ingineri care si-au pus in calcul si ridicatul pe o roata, deoarece se ridica printr-o simpla accelerare brusca... in rest numai bine si asfalt uscat !

Editat de pinnutz_789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e proiectat sa urce o rampa, dar un wheelie a la Biaggi pe o distanta suficient de mare (vb de km) poate sa-l lase pe uscat.

In afara de cauciuc, lant, ambreiaj, furca care sint mai solicitate, as puncta si cuzinetii de biela, mai ales la ridicari cu ambreiaj din a 2-a. Ce se intimpla e ca se sparge pelicula de ulei de sub el si se cam poate topi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

si inca o intrebare, pentru cei care sustin ca motorul merge fara ulei cand este ridicat pe o roata,,, cand urci un deal, un munte, si motocicleta sta deja pe sosea ridicata la 30 de grade de sol, si mai si accelerezi, uleiul din baie nu sta cam ca atunci cand este pe o roata?? atunci ce inseamna ca si cand urci un deal sau daca faci un traseu de munte, si accelerezi, motorul merge fara ulei?? eu unul nu cred, si sincer, cred ca sunt destul de gandite motoarele de niste ingineri care si-au pus in calcul si ridicatul pe o roata, deoarece se ridica printr-o simpla accelerare brusca... in rest numai bine si asfalt uscat !

in primul rand, nu cred ca urci deal cu unghi de minim 45 grade cu motoreta. de fapt urci, dar cu un cross dopat, si cu bascula alungita...

de obicei cand faci wheelie, o tii si turata, deci "suge" si mai mult ulei din putinul care mai ramane in baie.

si masinile de curse au baia modificata, ptr ca din cauza virajelor si fortelor G, uleiul nu ar mai sta la locul lui. deci la o moto in wheelie nu mai discutam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu mi se pare normal, ca de la un anumit grad de inclinare al motorului, sorbul sa iasa chiar si partial din ulei si sa nu mai existe ungere. Dar atunci s-ar aprinde becul de presiune de la bord. Asa ca ca eu zic ca pana la acest punct nu ar trebui sa fie nici o problema. O sa incerc asta cu Shadow-ul meu :lol:

 

Nu ca as fi de acord cu asta. :lol: :lol: :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa, bine zis, daca sorbul nu ar mai targe ulei, de ce nu se aprinde becul in bord?

Pai depinde la ce e legat becul. Daca e la un senzor de presiune, si nu se aprionde e ok. Daca e legat la un senzor de nivel de ulei (cum ar putea fi la r6) atunci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca toate piesele motocicletei sunt solicitate mai mult in ridicari pe o roata si aterizari, si ale bicicletei si ale motorului. Dar inainte sa cedeze piesele astea, de obicei in procesul de "invatare" o scapi de sub control de cateva ori, de ajuns sa faci varza motorul si cu o farama lipsa la capitolul noroc ramai si tu cu sechele pe care le simti tot restul vietii. Daca mai sunteti curiosi, abordati un "profesor" in stunt-riding si intrebati-l cate motoare a distrus si cate tije si suruburi are prin el in drumul catre glorie :wave:

 

 

Daca tot mai vreti sa ajungeti vedete, asigurati-va ca aveti destule relatii in sistemul spitalicesc, un mecanic bun la care sa puteti apela si destui bani incat sa va permiteti pierderea a cateva mii de euro intr-o secunda fara sa va dea atac de cord. :lol:

 

 

SUCCES si GLORIE absoluta in fata muritorilor de rand :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa stiu si eu, in afara de semeringuri fata, amortizoare (asta in cazul in care o trantesti tare), lant si pinioane, ce se mai strica atat de tare cand te ridici pe o roata?? Am vorbit cu cineva, care mi-a explicat, ca atunci cand motorul este ridicat, uleiul se lasa in spate, si practic pistoanele merg fara ulei atunci, este adevarat? si concret, care sunt stricaciunile sau defectiunile care pot aparea datorita mersului pe o roata ?

 

Daca ti la motor mai bine lasa mersu pe o roata ....... cam tote componentele din motor se duc la asa ceva chiar daca modifici sorbu din baia de ulei !!

 

Avand in vedere ca motoru are ungere hidrodinamica (cuzineti ,boltu pistonului ,frecare segmenti cilindru) in momentul in care motoru este inclinat arborele cotit nu mai mai arunca suficient ulei pentru o ungere lichida; in momentul ala motoru are o ungere semilichida => se rupe pelicula de ulei si apare frecare "metal pe metal " ..........Pe scurt ...motorul nu are o ungere corespunzatoare => uzura mare => "buba" :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand nu stiu la ce te poate ajuta mersul pe o roata dar daca totusi vrei cu orice pret sa inveti, cel mai bine ar fi sa iti cumperi un cros sau un hard enduro(la maxim o mie il gasesti fara acte), iti pui protectiile, te duci pe camp si incepi sa exersezi. In nici un caz(asta e parerea mea) nu incerci din prima pe r6. De ce ar fi indicat sa procedezi asa? Pentru ca in primul rand cea mai importanta este sanatatea ta, GANDESTETE CE TI SE POATE INTAMPLA DACA CAZI PE STRADA LA 80 LA ORA SI INTALNESTI UN OBSTACOL(BORDURA, STALP, UN ALT VEHICUL ETC). Pe camp nu o sa intalnesti nici un obstacol asta e clar si dupa aceea vin si problemele legate de costuri. Un enduro nu pateste mare lucru, in schimb la un r6 poate sa fie si dauna totala. Dupa ce o sa inveti sa faci asta cu un enduro o sa iti fie mult mai usor cu o vitezana. FOARTE IMPORTANT: NU INCERCA MERSUL PE O ROATA IN ORAS. ESTE FOARTE PERICULOS ATAT PENTRU TINE CAT SI PENTRU CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC(mai ales PIETONII). Multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

<small>--- Mesaj completat în 29 Sep 2007 15:36 -------------</small><br/>

nu cred ca a fost o gluma ci mai degraba un exemplu concludent care sa dea de gandit celor viteji, e drept, un pic cam sadic

litera de la avatar insemna "viata" nu? am avut si eu unul pe mana la fel :blink:

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...