Supapa_Jr Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul? Cred ca e adevarata combinatia deoarece si eu gasesc uneori din vre-o 3 incercari neutralul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Asa e la enduro, gasesti neutralul numai cand ai de sarit un sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul? E ciudat ce zici. Cand schimbi dintr-a-ntaia intr-a doua, nu mai trebuie sa "gasesti" neutralul. Sare intr-a doua direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 va multumesc...credeam ca are probleme la cutie...este o moto vechiuta pe care chiar vreau sa o iau...multumesc din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazymobra50 Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 cred ca e o chestie de obisnuinta pana te acomodezi cu cutie de viteza.io la mobra mea (are 4 trepte) ,care-i destul de vechiutza, cand vreau sa dau din 1 in a 2-a ridic normal de pedala ,dar din a 2-a in neutral tre sa ciupesc un pic pedala si iese fara greturi. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 La multe motociclete de (hard) enduro, cutia de viteze este destul de simplista (e facuta sa fie usoara si sa reziste la abuz) deci nu are finesse-ul uneia de stradala. La motorul meu, de exemplu, nu poti schimba viteza pe loc (daca merge motorul si nu se invarte roata) iar neutrul e dificil de gasit si in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Un alt motiv este si ca ambreiajul nu decupleaza complet. Asa trebuie la enduro....Plus ca in cutie nu prea abunda cu furci, sincroane si alte mecanisme care sa usureze utilizarea. E facuta sa tina la cizma si la schimbari fara ambreiaj....Din pacate insa mai gaseste neutralul cand ti-e mai putin de folos. Daca insa ti se intampla prea des asta - la urcari in panta sau la sarituri - inseamna ca-ti trebuie o foaie mai mare (sau un pinion mai mic). Se scurteaza astfel transmisia si-ti ramane I-a doar ptr plecari in panta foarte abrupta....in rest mergi 2-3-4 si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 La DR-ul de 250 schimbam in mers toate treptele fara ambreiaj, il foloseam doar in zone dificile si la plecarea de pe loc. Puteam sa schimb toate treptele pe loc, dar al dracu neutral era o enigma pt mine!!! Trebuia sa il scot pe neutral din mers sau cu motorul oprit daca nu aveam cizma. Cu cizma il gaseam bagand 1-a si piscand putin schimbatorul. Astea sunt cutiile, nu te speria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 VA MULTUMESC MULT pentru raspunsurile prompte si detaliate...imi era sa nu fie bulita cutia sau ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 La DR-ul de 250 schimbam in mers toate treptele fara ambreiaj, il foloseam doar in zone dificile si la plecarea de pe loc. Puteam sa schimb toate treptele pe loc, dar al dracu neutral era o enigma pt mine!!! Trebuia sa il scot pe neutral din mers sau cu motorul oprit daca nu aveam cizma. Cu cizma il gaseam bagand 1-a si piscand putin schimbatorul. Astea sunt cutiile, nu te speria! la fel si la husa al meu si daca ii pun un ulei mai gros decat cel rec. il gaseste si mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Decat sa stau sa caut neutralul mai bine opresc motorul in viteza.Si il pornesc din nou cand vreau sa plec din loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Eu cred ca e doar chestie de obisnuinta. Dupa ce iti 'cunosti' suficient de bine motorul si incepi sa mai ai un pic de 'simt' la bocanc (si nu shlap !!!) o sa il gasesti mai usor, chiar daca nu din prima incercare Am avut si eu problema asta la un moment dat da'... mi-a trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Nu compara Domi cu un hard enduro. Nu au cutiile la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul? [/quote Tureaza putin motorul pana ai sa gasesti neutralul. Incearca si ai sa vezi ca este mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu_negru Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Aceeasi problema o am si eu . Sunt incepator si am un XT de 600 de vreo 3 saptamani. Problema e ca nici demaror nu am si mai e si un senzor care opreste motorul sau nu il lasa sa porneasca la pedala daca e pus cricul si nu e la neutru. Asa ca de fiecare data cand opresc mai stau vrun minut sau mai putin (depinde de noroc) sa nimeresc neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Cu motorul oprit n-ar trebui sa fie greu sa gasesti. Problema apare cand e motorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Aceeasi problema o am si eu . Sunt incepator si am un XT de 600 de vreo 3 saptamani. Problema e ca nici demaror nu am si mai e si un senzor care opreste motorul sau nu il lasa sa porneasca la pedala daca e pus cricul si nu e la neutru. Asa ca de fiecare data cand opresc mai stau vrun minut sau mai putin (depinde de noroc) sa nimeresc neutru. Senzorul ala poti sa il scoti de tot. Cum a zis Ketemeu, tureaza putin motorul si ai sa vezi ca intra usor. De fapt ar trebui sa dai mai mare turatia la relanti din surubul ala de pe carb care limiteaza cursa la cablurile de acceleratie, si n-o sa mai ai probleme, asta presupunind ca e totul in regula cu ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Ce legatura are sula cu prefectura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.