Sari la conținut

Xor 50


Grigu
 Share

Postări Recomandate

de azi sunt (ne) fericitul posesor al unui Aprilia RS50 negru ,cam baba ea (din 97) si cam jalnica dar o pun pe "picioare" soon.

adieu xor :hug:

ps. i-am dat 100 intr-a 4 a :moto:

pei, sa o stapanesti sanatos cristi, sa ne vedem cu bine la un suc pe aici :D; nu inteleg, din moment ce s-a dus 100 intr-a patra :bounce: , cum poate fi numita jalnica? daca e chestiune de consumabile uzate, alea se schimba usor... X.O.R-ul macar a ajuns pe mana cuiva care sa aiba grija de el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pei, sa o stapanesti sanatos cristi, sa ne vedem cu bine la un suc pe aici :moto:; nu inteleg, din moment ce s-a dus 100 intr-a patra :) , cum poate fi numita jalnica? daca e chestiune de consumabile uzate, alea se schimba usor... X.O.R-ul macar a ajuns pe mana cuiva care sa aiba grija de el?

:bounce: ty

nefericit ca e cam batranica asa...

in rest e nervoasa rau bestiuta :D

xor ul a ajuns la un magazin (am facut un fel de upgrade).

sigur ca ne vedem la MOreni, stai sa-l inscriu si vin sa-i fac rodajul la suspensii pe drumul ala criminal :D

tre' sa-mi pun scarite pt pasager, sa schimb un releu si un furtun de la toba, si deocamdata cam atat.

suspensiile sunt super geniale, asta ma acrise la scuter ca simteam fiecare gropita fix in creierul mic

:D

:hug:

post-19960-1188666187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: ty

nefericit ca e cam batranica asa...

in rest e nervoasa rau bestiuta :D

xor ul a ajuns la un magazin (am facut un fel de upgrade).

sigur ca ne vedem la MOreni, stai sa-l inscriu si vin sa-i fac rodajul la suspensii pe drumul ala criminal :D

tre' sa-mi pun scarite pt pasager, sa schimb un releu si un furtun de la toba, si deocamdata cam atat.

suspensiile sunt super geniale, asta ma acrise la scuter ca simteam fiecare gropita fix in creierul mic

:)

:moto:

 

 

Cam cat ai dat pe el? Fara sa luam in calcul upgrade-ul? Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe cu mare lacere!

Asfalt uscat tie si batranicii!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat ai dat pe el? Fara sa luam in calcul upgrade-ul? Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe cu mare lacere!

Asfalt uscat tie si batranicii!! :bounce:

:moto: ty

pai am dat xor-ul si vreo 400 de e.

cam mult dar asta e...

diferenta se simte clar!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

care e interesat: apucasem sa cumpar o curea Malossi pt XOR ( am dat cam 1,3 mil pe ea) dar n-am mai pus-o pe el ca l-am dat. deci daca vrea careva la juma de pret.... e virgina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce dimensiuni are cureaua?

man ambalajul l-am aruncat ca ocupa loc inutil...pe ea scrie malossi - 619832 made in e.e.c 04 382172

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pt posesorii de generic interesati de limitarile scuterului.

Sunt intradevar cele clasice adica toba clasica si saiba distantoare din variator. Aprinderea nu e limitata, e doar aprindere cu avans fix.

Eu am inlocuit-o cu una cu avans programabil si am obtinut intr-adevar demaraje mult mai bune insa nu si viteza mai mare. Dupa ce am pus o toba Gianelli si role de 4g (de la ciprian-scooter center) precum si arcuri (central si la variator) mai tari (galbene, cupleaza la 8000rpm) ajung in 4 secunde la 60 dupa care insa creste mult mai greu. Se limiteaza la 70 cu rolele de 4 g (si la 80 cu cele originale, insa pierde din demarajul de pe loc).

Surpriza cea mare a fost cind am descoperit ca limitarea in turatie si viteza se datoreaza .. cilindrului! Cilindrul original are din turnare doua restrictii, una la evacuare care e obturata partial iar alta la transfere care sunt jumatate din sectiunea unui cilindru identic de Minarelli (cum e cel de Aprilia SR50 )

De asemenea timingul (adica distanta intre pms si port) pt. porturile de admisie si evacuare e facuta sa favorizeze cuplul la turatii mici, nu turatiile mari. (si asta nu se prea poate modifica)

Cu alte cuvinte, la turatii mari, chiar la vale, cilindrul original se sufoca si se gituie, actionind ca o mica frina. De aia e greu de depasit 70-80 cu cilindrul asta.

Deci ori slefuim manual transfere si evacuari, (nerecomandat) ori schimbam cilindrul si chiulasa cu unele nerestrictionate. Atentie insa ca daca se face schimbarea cu kit de 80 cmc carburatorul si flansa lui originale vor fi noua sursa a restrictiei. Adica la kit de 80 ar trebui schimbate si ele.

De aici inainte devine cu adevarat util un alt CDI programabil, o curea de kevlar, un variator cu kit de role si un ambreiaj integral racing. Si poti ajunge la 120-140km/h si 20cp

Daca insa aduni banii necesari, s-ar putea sa constati ca deja iti puteai lua un motor..

Cam asta am descoperit pe pielea mea despre generic Xor. Foarte frumos, foarte bun, pina la o limita de la care devine costisitor de modificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Bun, in momentul asta revin cu noile modificari. Kit de 69cc Malossi, largit gaura de la scaunul cuiului poantou la 2mm, jicler principal 90, filtru original, carburator de serie, role din kitul tobei, CDI modificat cu avans variabil si nelimitat in ture (scuter centre)

Rezultat: 85km/h max,demaraj comparabil cu un opel astra (pina la 60km/h,dar si eu am 90 kg..asa ca e bine), putere (masurata pe stand la scuter centre) 7,98 Cp, turatie max. 10800 rot/min

Costuri: kit ~ 6 mil, CDI ~3.5 mil. toba ~ 4 mil modificari jiclere si gauri.. moca, ce naiba.. le-am facut singur :finger:

 

Eu unul sunt multumit... :bigstar:

 

Am facut si primul accident, cu unul care nu credea ca un scuter poate sa sara de pe loc asa de repede pina la 70 la ora, asa ca mi-a intors in fata... Vechea poveste.

Fara urmari deosebite, doar ceva carene pe RCA ul fraierului..

 

Asa ca eu nu imi dau XOR-ul, ca are potential. Bineinteles, daca raminem la scutere. Motoarele sunt altceva.

Iar pt cine isi ia de nou, au venit la Kawa motors modelele noi de XOR frumoase foc. Cu ceva mici modificari devin frumoase si rele. Foarte "urban cool" ca sa ne exprimam mai MTV

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

 

Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041.

 

Multumim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am si eu un xor 50 2t si ieri i-am pus toba gianelli si filtru malossi + eliminata saiba limitare

in 2-3 zile pun si role.

ce am remarcat acum cu diverse reglaje la carburator.

de pe loc pleaca mai tare pana la 20 kmh. dupa pana la 40kmh e absolut mort. accelerez si abia se misca.

dupa 40 trage f bine pana la 60+ kmh

 

Mecanicu mi-a spus ca tb sa punem si role si sa punem un jiglor mai mare + eventual arcuri mai tari la variator si ambreaj

 

azi mi s-a oprit in mers (cred ca s-a inecat) si a tb sa l las vreo 30 min pana a pornit din nou (statea la ralenti, dar murea imediat cum acceleram)

 

scuteru e luat de mine de nou si are 2500km

 

help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,de ce nu incercatzi unu de 125? fara restrictzii,bataie de cap,numa upgradeuri direct :D

 

harachiri curat :kiss: merge bine de tot,fara nici o modificare deocamdata! mai incolo caut un exhaust malossi sau arrow,un filtru de aer,shi poate un carburator mai mare,dar nu shiu daca o sa mai fie nevoie de carburator mai mare. e un scuter bun,acc buna,este un scuter mult mai ushor,tre sa cashti ochii bine daca bate vantu mai tare,asta am observat :blink: ,poate singura chestie mai nasola.... tre sa-l tzii bine de coarne,la viraje fara vitejii,ca e mai inalt shi cam o iei...in rest,toate bune,toba suna bine bine...ashtept shi alte pareri! numa bine!

post-39314-1213837850_thumb.jpg

Editat de spit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
sal,de ce nu incercatzi unu de 125? fara restrictzii,bataie de cap,numa upgradeuri direct :kiss:

 

 

Nu putem de 125, pentru ca fiindca avem deja de 50 (70), fiindca nu ne vine sa ne vindem scuterele XOR-50, fiindca nu ne trebe A pt astea si unii am bagat bani in ele mai mult decat ai dat tu pe cel de 125 de nou.

 

Am raspuns la intrebare? Iau premiu? :D

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un scuter reusit la design. Eu (ca si altii) am pus kit de 70 malossi si situatia s-a schimbat radical. Ce ma nemultumeste acum insa este ca merge destul de poticnit la turatii mici, ceva e ciudat, pare aprinderea... Daca stie cineve de unde poate sa fie ar fi foarte bine. De exemplu e destul de greu sa merg incet cu el, si nu din cauza de variator...iar bujii am incercat deja 4 printre care si denso si ngk iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un scuter reusit la design. Eu (ca si altii) am pus kit de 70 malossi si situatia s-a schimbat radical. Ce ma nemultumeste acum insa este ca merge destul de poticnit la turatii mici, ceva e ciudat, pare aprinderea... Daca stie cineve de unde poate sa fie ar fi foarte bine. De exemplu e destul de greu sa merg incet cu el, si nu din cauza de variator...iar bujii am incercat deja 4 printre care si denso si ngk iridium.

mai precis ce kit de la malossi?ala la 100 euro sau ceva din genul MHR sau MHR replica (care sunt mai scumpe)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu nimic malossi sub 5 mil.. dar daca tu stii e bine sa pui repede link sa ia lumea! Nu este MHR, nu ma intereseaza nici un kit "racing" ca mie mi-e frica si la 70 cat i-am dat eu azi scuterului pt 5 secunde... kitul insemnand cilindru, chiulasa, piston, segmenti, bolt/sigurante si toate garniturile.

 

P.S. Vinde-mi mie turometrul tau ala vechi !

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu nimic malossi sub 5 mil.. dar daca tu stii e bine sa pui repede link sa ia lumea! Nu este MHR, nu ma intereseaza nici un kit "racing" ca mie mi-e frica si la 70 cat i-am dat eu azi scuterului pt 5 secunde... kitul insemnand cilindru, chiulasa, piston, segmenti, bolt/sigurante si toate garniturile.

 

P.S. Vinde-mi mie turometrul tau ala vechi !

 

da...scuze...eu spuneam de preturile care exista pe easyparts.nl...kitul malossi de 70 cc cel mai ieftin este cca 100 euro,dar are cilindru din otel sau fonta si teoretic ar avea pb cu racirea pe aer (fiind Air cooled)...kituri ceva mai serioase vad la cca 170 euro,un malossi mhr replica 70 cc cu cilindru cu exterior de aluminiu + tot restul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...