Sari la conținut

Indian motorcycles


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 357
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

More indian stuff

 

un rezervor benzina + ulei din cupru alama si brazura de argint .

Suntem mai multi cu ochii pe tine asta-i clar :stuck:

 

Un Review realist si la subiect dintre un model Indian 2014 si Victory 2014 (desigur firma mama Polaris)

Desigur eu prefer Indian!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Apoi uneori schimbare poate sa fie in bine, si ceeace ni se pare normal noua azi in trecut era aberant. Majoritatea suntem conservatori sau reticienti la schimbare!

 

O poveste interesanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi uneori schimbare poate sa fie in bine, si ceeace ni se pare normal noua azi in trecut era aberant. Majoritatea suntem conservatori sau reticienti la schimbare!

 

O poveste interesanta

il stiu ,foarte fain explica omu ' multam icelord ca tii topicul viu !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il stiu ,foarte fain explica omu ' multam icelord ca tii topicul viu !!!

Cu placere, tare imi doresc sa merg sa iti vad "jucaria - indian scout" pe care il ai tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, tare imi doresc sa merg sa iti vad "jucaria - indian scout" pe care il ai tu.

Prietene esti bine venit , numai anunta-ma cu o zi inainte .

 

Basty

 

.

Ohhh ohhhh Cristi tu mi-ai pus gind rau :))

 

 

asta e versiunea miltara cea mai Rara facuta de indian . probabil cel mai rar indian de dupa anii 20 '

ii zice scout 640 .

keep up the good posting !

Editat de basty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene esti bine venit , numai anunta-ma cu o zi inainte .

 

Basty

 

Ohhh ohhhh Cristi tu mi-ai pus gind rau :))

 

 

asta e versiunea miltara cea mai Rara facuta de indian . probabil cel mai rar indian de dupa anii 20 '

ii zice scout 640 .

keep up the good posting !

Desigur! Sanatosi sa fiim si am sa-ti dau de stire, oricum umblu pe la baietii de la Kronstadt Bikers (ma cunosc bine cu Catalin-Gixuu si Uly-Ulise) din cand in cand.

 

Ca sa nu fiu off topic

 

Imi place afirmatia de la sfarsit

 

Ce inseamna concurenta :)) http://www.youtube.com/watch?v=zq9G2OTIRGs

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indian? ... inseamna ca esti tigan!

 

No fiti patenti, ca m-am satuturat sa tot fiu calm si sa ascult parerile pro noul Indian:

 

Indianul nou sux! Dece? Ca nu-i Indian!!!

 

Dar si Polarisul asta care se da Indian e de caacat. Dece? ia d-aici:

 

- tot ce are fain si cool e copiat de la Harley (exceptie motorul si aripa fata)... de la denumiri (motor Thunder stroke ... nu-i thunder header , nu-i stroker, ii thunder stroker... bleaahhhhh!!!!) la design, modele si caracteristisi (111CI raspuns la 110CI Harley continuand laba Victory de 106CI raspuns la 103CI HD) ... aproape c-au furat Roadking-ul cu totul... terminand cu rahatul asta de reclama unde cea mai tare faza este infatisarea springerului! Furi? ... inseamna ca esti tigan! No respect!

 

- motorul arata bine... DAR...se vrea mai perforformant (pe grafice) ca a celor de la Harley... sa va spun ceva: HD-ul in ciuda imbecililor care labaresc ineptii, si-au dezvoltat motorizarile de-alungul istoriei, practic au facut istoria - nu de 3-4 ani cand li s-o sculat sa faca un ban. Daca au niste cifre, ele imbina fiabilitatea, performanta si feelingul, facand the best out of it!

Baietii de la Polaris au iesit sa faca un ban, au cumparat numele Indian si s-au pornit sa faca jmenuri: Tigani!

 

Daca esti barbat pe mpulla ta, esti barbat! Daca il prinzi noaptea beat pe Gogu si-i dai in nas numai ca sa auda lumea ca esti barbat.... inseamna ca esti tigan!

 

ce vreau eu sa spun este ca au umflat cuplul ca sa bata cifrele HD (numa cat sa se laude, nimic extraordinar)... si? au facut la fel cu caii putere... si? au facut asta in detrimentul fiabilitatii si longevitatii motorului. daca faceau asta pe pulla lor ii credeam. Asa... inseamna ca furi dintr-o parte ca sa ai in alta ... inseamna ca esti tigan! no respect!

 

Finisajele arata bine in poze dar am auzit din sursa sigura ca nu se compara cu cele de la Harley.

Cromul o sa fie la fel de cacacios ca ala de pe Victory si o sa se buleasca dupa trei sezoane cata afara bine, da inauntru e de caacat?... inseamna ca esti tigan!

 

electronice pana peste cap - totul e eletronic - de la acceleratia prin fir, la display pt presiune in roti ... fucking Indian!!!! Japonezele sunt mai aproape de adevar ca ei! Pulla mea, si semnalizarile-s pe leduri! Indianul se zvarcoleste in mormant.

Ce feeling tre sa aiba motorul asta? Sincer as prefera de zece ori un Vulcan... scuze de o suta de ori!

 

faci ceva si pui eticheta de altceva... inseamna ca esti tigan!

 

http://landofchoice.ro/wp-content/uploads/2010/02/o_dacie_deghizata_in_bmw_12.jpg

 

Idiotii cu texte despre Harley de genul: "platesti legenda..." ar trebui sa spuna despre Tigan... pardon Indian : "platesti povestea care se da drept legenda care concureaza cu legenda!"



Si inca ceva... Indianul era cu 4 in linie. Terminase cu motoarele v2 pentru ca erau naspa...pai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indian? ... inseamna ca esti tigan!

 

No fiti patenti, ca m-am satuturat sa tot fiu calm si sa ascult parerile pro noul Indian:

 

Indianul nou sux! Dece? Ca nu-i Indian!!!

 

Dar si Polarisul asta care se da Indian e de caacat. Dece? ia d-aici:

 

- tot ce are fain si cool e copiat de la Harley (exceptie motorul si aripa fata)... de la denumiri (motor Thunder stroke ... nu-i thunder header , nu-i stroker, ii thunder stroker... bleaahhhhh!!!!) la design, modele si caracteristisi (111CI raspuns la 110CI Harley continuand laba Victory de 106CI raspuns la 103CI HD) ... aproape c-au furat Roadking-ul cu totul... terminand cu rahatul asta de reclama unde cea mai tare faza este infatisarea springerului! Furi? ... inseamna ca esti tigan! No respect!

 

- motorul arata bine... DAR...se vrea mai perforformant (pe grafice) ca a celor de la Harley... sa va spun ceva: HD-ul in ciuda imbecililor care labaresc ineptii, si-au dezvoltat motorizarile de-alungul istoriei, practic au facut istoria - nu de 3-4 ani cand li s-o sculat sa faca un ban. Daca au niste cifre, ele imbina fiabilitatea, performanta si feelingul, facand the best out of it!

Baietii de la Polaris au iesit sa faca un ban, au cumparat numele Indian si s-au pornit sa faca jmenuri: Tigani!

 

Daca esti barbat pe mpulla ta, esti barbat! Daca il prinzi noaptea beat pe Gogu si-i dai in nas numai ca sa auda lumea ca esti barbat.... inseamna ca esti tigan!

 

ce vreau eu sa spun este ca au umflat cuplul ca sa bata cifrele HD (numa cat sa se laude, nimic extraordinar)... si? au facut la fel cu caii putere... si? au facut asta in detrimentul fiabilitatii si longevitatii motorului. daca faceau asta pe pulla lor ii credeam. Asa... inseamna ca furi dintr-o parte ca sa ai in alta ... inseamna ca esti tigan! no respect!

 

Finisajele arata bine in poze dar am auzit din sursa sigura ca nu se compara cu cele de la Harley.

Cromul o sa fie la fel de cacacios ca ala de pe Victory si o sa se buleasca dupa trei sezoane cata afara bine, da inauntru e de caacat?... inseamna ca esti tigan!

 

electronice pana peste cap - totul e eletronic - de la acceleratia prin fir, la display pt presiune in roti ... fucking Indian!!!! Japonezele sunt mai aproape de adevar ca ei! Pulla mea, si semnalizarile-s pe leduri! Indianul se zvarcoleste in mormant.

Ce feeling tre sa aiba motorul asta? Sincer as prefera de zece ori un Vulcan... scuze de o suta de ori!

 

faci ceva si pui eticheta de altceva... inseamna ca esti tigan!

 

http://landofchoice.ro/wp-content/uploads/2010/02/o_dacie_deghizata_in_bmw_12.jpg

 

Idiotii cu texte despre Harley de genul: "platesti legenda..." ar trebui sa spuna despre Tigan... pardon Indian : "platesti povestea care se da drept legenda care concureaza cu legenda!"

 

Si inca ceva... Indianul era cu 4 in linie. Terminase cu motoarele v2 pentru ca erau naspa...pai?

 

:10: Ultimul indian s-a produs in anii 50 , si ultimul HD sfirsitul anilor 70 ( knucklehead , shovelhead panhead si a urmat Deadhead ) restul nici nu ar trebui luate in discutie .

restul sunt fructele culese de companii in urma unui lucru bun facut acu juma de secol sau un secol.

clienti pufosi sunt si pt pseudo HD si pt pseudo Indian , si ei sunt chiar dispusi sa pleteasca mai mult decit pe ceva autentic.

pe astia se bazeaza companiile . marea masa de pufosi cu tableta si facebook in loc de scule la el.

Editat de basty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indienilor,ce Indian e asta?

Asta e tema de casa!!!

Oricum am vazut fazele alea facute de polonezi, oare nu intra in aceasi categorie?

 

Eu cu rusine recunosc ca n-am idee de unde sa-l i-au.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bullshit!

Cand cineva minte mi greata, iar reclamele mincinoase nu fac exceptie.

Adevarul despre traditie:

 

Se pare ca nu fac rabad de la calitate, si pun cu adevarat umarul ca produsul sa fie superior, ma gandesc ca sunt mai putine piese Made In China sau alte chestii de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...