chipvar Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 salut...mersi frumos...am gasit surubu' cu pricina...il vazusem mai demult da' imi era ca daca il desfac sa nu cada cumva motoru de pe e .. mersi inca o data. bafta gata am si poze...am prins suportul altfel...buba e ca la viteza tot vibreaza si e si cam inestetic...la suruburile de la cardan n-am umblat ca mi-e sa nu stric ceva...ala central nu tine axul? astept cu flexul in mana sugestii. mersi anticipat si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 9, 2008 Autor Share Postat Aprilie 9, 2008 Da ala central este surubul axului roti acolo tre sa prinzi suportul de nr...fal din plac banda de 4mm ca va tine foarte bine....in rest studiaza si tu pe net ca gasesti detalii exact pt motorul tau..suporturi laterale pt numar....aaa si apropo suportul lateral estetic nu trebe sa depaseasc butucul rotii ...daca e dus prea sprea spate arata chiar urit..... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 oke. mersi frumos. pun mana pe flex si vedem ce-o iesi. revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROK_Rider Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 fratillor....de unde pot sa cumpar un suport de numar lateral pentru un Kawasaki Vulcan de 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 fratillor....de unde pot sa cumpar un suport de numar lateral pentru un Kawasaki Vulcan de 400? iti faci unul daca nu cauti un meserias in ale lacatuseriei si til face, mult mai eftin decit daca lai cumpara nou sau second.nui mare filosofie prinderea trebuie avut grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Ieri nu am avut de lucru si am nascocit chestia asta: Suportul e facut dintr-un cornier de aluminiu de 2mm. Tine? Acu trebuie sa ma gandesc la un sistem de iluminare a numarului. Ceva idei? Daca ii pun undeva sub aripa un LED alb si-l orientez sa bata spre numar ar arata prea manelistic? Ce bolovan is Am mazgalit numarul dar am uitat ca-i trecut la profil... Editat Septembrie 15, 2008 de kinzo_2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Ce bolovan is Am mazgalit numarul dar am uitat ca-i trecut la profil... ... asta vroiam si eu sa te intreb Nu crezi ca numarul merge si arata mai bine pus vertical? Idea ta de luminat nu mi se pare prea buna... nu poti sa-i montezi ceva chiar deasupra numarului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ... asta vroiam si eu sa te intreb Nu crezi ca numarul merge si arata mai bine pus vertical? Idea ta de luminat nu mi se pare prea buna... nu poti sa-i montezi ceva chiar deasupra numarului? lumina pune-o deasupra numarului, la piese de excavatoare sunt lumini pentru numar sau una de dacia ce sa potriveasca, era bine sa fi last un umar in care dadeai doua gauri si prindeia lampa acolo, daca nu ai lasat prinde cu poc-nituri o bucatica de tabla chiar si cornier din ce ai folosit, deasupra numarului in care sa vina prinsa apoi lampa de lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Pai am prevazut vreo 2cm special pt asta, numai ca nu prea incape o lampa standard ci numai ceva mai custom. Am vazut pe la louis/polo ceva surubele cu led special pt chestii de genul asta. Ideea cu iluminarea de pe aripa era pentru a evita sa mai trag fire pe la cardan sau pe la amortizor. Deocamdata asta e doar o versiune alfa. Ma cam incurca geanta aia altfel l-as fi montat mai sus sau vertical. Inca nu l-am testat in mers insa am senzatia ca o sa ma cam incurce pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Inca nu l-am testat in mers insa am senzatia ca o sa ma cam incurce pe curbe ....d'aia am si zis ca mergea mai bine montat vertical. mai scutesti cativa cm. (poate rectifici schema si cu ocazia asta lasi si un spatiu mai mare pentru lampa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Ieri nu am avut de lucru si am nascocit chestia asta: Suportul e facut dintr-un cornier de aluminiu de 2mm. Tine? Acu trebuie sa ma gandesc la un sistem de iluminare a numarului. Ceva idei? Daca ii pun undeva sub aripa un LED alb si-l orientez sa bata spre numar ar arata prea manelistic? Ce bolovan is Am mazgalit numarul dar am uitat ca-i trecut la profil... Ai uitat cum avea Shamok? ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) Update: Materialul ales este tabla lisa de aluminiu de 2mm. E destul de solida, m-a chinuit un pic la indoire si decupare. Sper sa reziste si la vibratii: Detaliu: Pana la urma am ales varianta "manelistica" de iluminare: led sub aripa. Sper sa va placa si voua pentru ca mie imi place ce a iesit si cum se vede. Pentru orice eventualitate am prevazut un spatiu deasupra unde merge la marele fix un tip de lampa cu stop vazuta pe net, nu mai stiu pe unde. Sau, in cel mai rau caz, am doua surubele din alea cu led-uri de la Louis. Partea proasta e ca sunt albastre Pozele sunt cam vechi. Am decis sa mai indoi un pic suportul de numar astfel ca acum e cu aproximativ 2 cm mai aproape de roata. Editat Septembrie 23, 2008 de kinzo_2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 ...Pana la urma am ales varianta "manelistica" de iluminare: led sub aripa. Sper sa va placa si voua pentru ca mie imi place ce a iesit si cum se vede... Ne place cum a iesit. Dar daca nu vrei probleme cu militieni iti montai un bec cu suport cu tot standard de la dezmembrari. Asa esti la cheremul lor, sunt indicatii clare in legislatie atat despre pozitia becului cat si orientarea si puterea lui maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Adica asta? Ordonanta de urgenta nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice stabileste urmatoarele situatii in care politia rutiera va retine certicatul de inmatriculare a autovehiculului: [...] o) placutele cu numarul de inmatriculare sau de inregistrare nu sunt conforme cu standardul ori au aplicate dispozitive de iluminare, altele decat cele omologate; [...] http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...ulare/auto.html Pacat, speram sa nu mai trebuiasca sa trag cabluri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 OU face referire la omologare....deci atentie,daca ati trecut RAR-ul cu noile modificari( orice modificare-nr lateral,sha coborata,ghidon larg,semnalaizari in ghidon,guma lata, etc),politia nu mai are ce face...(eu am trecut motorul prin RAR cu nr lateral,deci acum e omologat) daca ati modificat DUPA trecerea prin RAR,veti merge la risc.de asemenea,va amplificati riscul daca aduceti modificari radicale(gen numar vertical,numar fara lampa,guma f lata,etc). un suport de nr lateral pozitionat orizontal si iluminat corespunzator,este tolerat de politie. TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Ahoi! In primul rand scuze de off topic! Eu personal cred ca ar trebui modificate legile in primul rand ca sa se faca o mai mare diferenta intre masini si motoare, astfel incat sau fie mai usor tolerate modificarile (care sa fie facute in limitele sigurantei personale si a celoralalti participanti la trafic) de genu Customizing(motoare) si Tunning(masini)! Bafta si scuze inca o data de off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 mare dreptate ai. Personal merg cu nr lateral pus pe vertical de un an si ceva. Am contabilizat peste 10 opriri ale politiei din cauza lui. Zero amenzi insa. Motivul? Invocat legislatia comunitara care prevaleaza in fata celei nationale si precedentele existente in domeniu. nu intotdeauna a fost ushor. Au fost si cazuri in care am avut de-a face cu politai care gandesc dupa sablon: eu traiesc in Romania, dau amenzi dupa legea din Romania, dar am reushit sa-i induplec sa nu completeze PV. Deci, poti sa mergi cu nr lateral dispus vertical dar pe riscul si banii tai. OU face referire la omologare....deci atentie,daca ati trecut RAR-ul cu noile modificari( orice modificare-nr lateral,sha coborata,ghidon larg,semnalaizari in ghidon,guma lata, etc),politia nu mai are ce face...(eu am trecut motorul prin RAR cu nr lateral,deci acum e omologat)daca ati modificat DUPA trecerea prin RAR,veti merge la risc.de asemenea,va amplificati riscul daca aduceti modificari radicale(gen numar vertical,numar fara lampa,guma f lata,etc). un suport de nr lateral pozitionat orizontal si iluminat corespunzator,este tolerat de politie. TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 http://www.v-mod.com/shop/viewCategory.asp?CID=438 Am adus de la ei ptr mine diverse produse. Daca sunteti interesati - contact me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 mie cam asa mi-a iesit numarul lateral am sa revin cu poze si din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Mie mi-a iesit cam asa: doar ca are o tabla cam de 1,5mm si cam tremura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Mie mi-a iesit cam asa: doar ca are o tabla cam de 1,5mm si cam tremura... l-ai prins de aripa?pai de aia tremura...si tabla trebuia m,ai groasa,minim de 3mm(recomand aluminiu de 5mm) prinderea trebuia s-o faci de axul rotii...atentie,punei iluminare,altfel ai probleme cu politia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 l-ai prins de aripa?pai de aia tremura...si tabla trebuia m,ai groasa,minim de 3mm(recomand aluminiu de 5mm)prinderea trebuia s-o faci de axul rotii...atentie,punei iluminare,altfel ai probleme cu politia. Nu imi place prins de ax; e prea jos pt. cum ma inclin eu. Urmeaza sa schimb si stopul si sa ii adaug si lumina pt. nr. iar tabla inca n-am gasit mai groasa; acolo unde l-am prins e si aripa dar si capatul cadrului asa ca ar trebui sa aiba ceva rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 l-ai prins de aripa?pai de aia tremura...si tabla trebuia m,ai groasa,minim de 3mm(recomand aluminiu de 5mm)prinderea trebuia s-o faci de axul rotii...atentie,punei iluminare,altfel ai probleme cu politia. oo moto-guzzi! ia mai pune imagini cu dinsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Ca de obicei in Romania se face dupa ureche. Daca iluminarea mi se pare normal sa fie obligatorie, numarul lateral nu vad de ce ar fi o problema. Si eu doresc sa imi pun numar lateral si tot ce am de respectat este obligatia de a il avea in spate fara a depasi in lateral extremitatile motocicletei. Extremitatile sunt date bineinteles de ghidon sau de crashbar dupa caz. Acum nu stiu daca e legislatie comunitara cum spunea Foxdesert sau locala dar regula asta se aplica. Singura restrictie la customizari care exista aici este la piese si accesorii neomologate. (a se citi homemade sau pe la mai stiu eu ce meserias zonal) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 gata, am dat drumul si la lumini: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.