Sari la conținut

NUMAR DE INMATRICULARE LATERAL


robychopper
 Share

Postări Recomandate

salut...mersi frumos...am gasit surubu' cu pricina...il vazusem mai demult da' imi era ca daca il desfac sa nu cada cumva motoru de pe e :hug:..

mersi inca o data. bafta :cheers:

 

gata am si poze...am prins suportul altfel...buba e ca la viteza tot vibreaza si e si cam inestetic...la suruburile de la cardan n-am umblat ca mi-e sa nu stric ceva...ala central nu tine axul? astept cu flexul in mana sugestii. mersi anticipat si asfalt uscat :burnout:

 

post-16157-1207660122_thumb.jpgpost-16157-1207660193_thumb.jpgpost-16157-1207660260_thumb.jpgpost-16157-1207660294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da ala central este surubul axului roti acolo tre sa prinzi suportul de nr...fal din plac banda de 4mm ca va tine foarte bine....in rest studiaza si tu pe net ca gasesti detalii exact pt motorul tau..suporturi laterale pt numar....aaa si apropo suportul lateral estetic nu trebe sa depaseasc butucul rotii ...daca e dus prea sprea spate arata chiar urit.....

salut :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
fratillor....de unde pot sa cumpar un suport de numar lateral pentru un Kawasaki Vulcan de 400?

iti faci unul daca nu cauti un meserias in ale lacatuseriei si til face, mult mai eftin decit daca lai cumpara nou sau second.nui mare filosofie prinderea trebuie avut grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ieri nu am avut de lucru si am nascocit chestia asta:

post-10706-1221460127_thumb.jpg

 

Suportul e facut dintr-un cornier de aluminiu de 2mm. Tine?

Acu trebuie sa ma gandesc la un sistem de iluminare a numarului. Ceva idei? Daca ii pun undeva sub aripa un LED alb si-l orientez sa bata spre numar ar arata prea manelistic?

 

Ce bolovan is :bounce: Am mazgalit numarul dar am uitat ca-i trecut la profil...

Editat de kinzo_2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bolovan is :laugh: Am mazgalit numarul dar am uitat ca-i trecut la profil...

 

... asta vroiam si eu sa te intreb :bounce:

 

Nu crezi ca numarul merge si arata mai bine pus vertical?

Idea ta de luminat nu mi se pare prea buna... nu poti sa-i montezi ceva chiar deasupra numarului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... asta vroiam si eu sa te intreb :bounce:

 

Nu crezi ca numarul merge si arata mai bine pus vertical?

Idea ta de luminat nu mi se pare prea buna... nu poti sa-i montezi ceva chiar deasupra numarului?

lumina pune-o deasupra numarului, la piese de excavatoare sunt lumini pentru numar sau una de dacia ce sa potriveasca, era bine sa fi last un umar in care dadeai doua gauri si prindeia lampa acolo, daca nu ai lasat prinde cu poc-nituri o bucatica de tabla chiar si cornier din ce ai folosit, deasupra numarului in care sa vina prinsa apoi lampa de lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am prevazut vreo 2cm special pt asta, numai ca nu prea incape o lampa standard ci numai ceva mai custom. Am vazut pe la louis/polo ceva surubele cu led special pt chestii de genul asta. Ideea cu iluminarea de pe aripa era pentru a evita sa mai trag fire pe la cardan sau pe la amortizor.

Deocamdata asta e doar o versiune alfa. Ma cam incurca geanta aia altfel l-as fi montat mai sus sau vertical. Inca nu l-am testat in mers insa am senzatia ca o sa ma cam incurce pe curbe :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri nu am avut de lucru si am nascocit chestia asta:

post-10706-1221460127_thumb.jpg

 

Suportul e facut dintr-un cornier de aluminiu de 2mm. Tine?

Acu trebuie sa ma gandesc la un sistem de iluminare a numarului. Ceva idei? Daca ii pun undeva sub aripa un LED alb si-l orientez sa bata spre numar ar arata prea manelistic?

 

Ce bolovan is :laugh: Am mazgalit numarul dar am uitat ca-i trecut la profil...

Ai uitat cum avea Shamok? :bounce: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update:

 

Materialul ales este tabla lisa de aluminiu de 2mm. E destul de solida, m-a chinuit un pic la indoire si decupare. Sper sa reziste si la vibratii:

post-10706-1222189542_thumb.jpg

 

Detaliu:

post-10706-1222189608_thumb.jpg

Pana la urma am ales varianta "manelistica" de iluminare: led sub aripa. Sper sa va placa si voua pentru ca mie imi place ce a iesit si cum se vede. Pentru orice eventualitate am prevazut un spatiu deasupra unde merge la marele fix un tip de lampa cu stop vazuta pe net, nu mai stiu pe unde. Sau, in cel mai rau caz, am doua surubele din alea cu led-uri de la Louis. Partea proasta e ca sunt albastre :grinbandit:

 

post-10706-1222189806_thumb.jpg

 

Pozele sunt cam vechi. Am decis sa mai indoi un pic suportul de numar astfel ca acum e cu aproximativ 2 cm mai aproape de roata.

Editat de kinzo_2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pana la urma am ales varianta "manelistica" de iluminare: led sub aripa. Sper sa va placa si voua pentru ca mie imi place ce a iesit si cum se vede...

Ne place cum a iesit.

 

Dar daca nu vrei probleme cu militieni iti montai un bec cu suport cu tot standard de la dezmembrari.

Asa esti la cheremul lor, sunt indicatii clare in legislatie atat despre pozitia becului cat si orientarea si puterea lui maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica asta?

 

Ordonanta de urgenta nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice stabileste urmatoarele situatii in care politia rutiera va retine certicatul de inmatriculare a autovehiculului:

 

[...]

o) placutele cu numarul de inmatriculare sau de inregistrare nu sunt conforme cu standardul ori au aplicate dispozitive de iluminare, altele decat cele omologate;

[...]

 

http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...ulare/auto.html

 

Pacat, speram sa nu mai trebuiasca sa trag cabluri... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OU face referire la omologare....deci atentie,daca ati trecut RAR-ul cu noile modificari( orice modificare-nr lateral,sha coborata,ghidon larg,semnalaizari in ghidon,guma lata, etc),politia nu mai are ce face...(eu am trecut motorul prin RAR cu nr lateral,deci acum e omologat)

daca ati modificat DUPA trecerea prin RAR,veti merge la risc.de asemenea,va amplificati riscul daca aduceti modificari radicale(gen numar vertical,numar fara lampa,guma f lata,etc).

un suport de nr lateral pozitionat orizontal si iluminat corespunzator,este tolerat de politie.

 

TFB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

In primul rand scuze de off topic!

Eu personal cred ca ar trebui modificate legile in primul rand ca sa se faca o mai mare diferenta intre masini si motoare, astfel incat sau fie mai usor tolerate modificarile (care sa fie facute in limitele sigurantei personale si a celoralalti participanti la trafic) de genu Customizing(motoare) si Tunning(masini)!

Bafta si scuze inca o data de off topic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare dreptate ai. Personal merg cu nr lateral pus pe vertical de un an si ceva. Am contabilizat peste 10 opriri ale politiei din cauza lui. Zero amenzi insa. Motivul? Invocat legislatia comunitara care prevaleaza in fata celei nationale si precedentele existente in domeniu. nu intotdeauna a fost ushor. Au fost si cazuri in care am avut de-a face cu politai care gandesc dupa sablon: eu traiesc in Romania, dau amenzi dupa legea din Romania, dar am reushit sa-i induplec sa nu completeze PV.

Deci, poti sa mergi cu nr lateral dispus vertical dar pe riscul si banii tai.

 

OU face referire la omologare....deci atentie,daca ati trecut RAR-ul cu noile modificari( orice modificare-nr lateral,sha coborata,ghidon larg,semnalaizari in ghidon,guma lata, etc),politia nu mai are ce face...(eu am trecut motorul prin RAR cu nr lateral,deci acum e omologat)

daca ati modificat DUPA trecerea prin RAR,veti merge la risc.de asemenea,va amplificati riscul daca aduceti modificari radicale(gen numar vertical,numar fara lampa,guma f lata,etc).

un suport de nr lateral pozitionat orizontal si iluminat corespunzator,este tolerat de politie.

 

TFB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 3 months later...
Mie mi-a iesit cam asa:

post-3357-1246986407_thumb.jpg

 

doar ca are o tabla cam de 1,5mm si cam tremura...

l-ai prins de aripa?pai de aia tremura...si tabla trebuia m,ai groasa,minim de 3mm(recomand aluminiu de 5mm)

prinderea trebuia s-o faci de axul rotii...atentie,punei iluminare,altfel ai probleme cu politia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-ai prins de aripa?pai de aia tremura...si tabla trebuia m,ai groasa,minim de 3mm(recomand aluminiu de 5mm)

prinderea trebuia s-o faci de axul rotii...atentie,punei iluminare,altfel ai probleme cu politia.

 

Nu imi place prins de ax; e prea jos pt. cum ma inclin eu.

Urmeaza sa schimb si stopul si sa ii adaug si lumina pt. nr. iar tabla inca n-am gasit mai groasa; acolo unde l-am prins e si aripa dar si capatul cadrului asa ca ar trebui sa aiba ceva rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-ai prins de aripa?pai de aia tremura...si tabla trebuia m,ai groasa,minim de 3mm(recomand aluminiu de 5mm)

prinderea trebuia s-o faci de axul rotii...atentie,punei iluminare,altfel ai probleme cu politia.

oo moto-guzzi! ia mai pune imagini cu dinsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei in Romania se face dupa ureche. Daca iluminarea mi se pare normal sa fie obligatorie, numarul lateral nu vad de ce ar fi o problema. Si eu doresc sa imi pun numar lateral si tot ce am de respectat este obligatia de a il avea in spate fara a depasi in lateral extremitatile motocicletei. Extremitatile sunt date bineinteles de ghidon sau de crashbar dupa caz. Acum nu stiu daca e legislatie comunitara cum spunea Foxdesert sau locala dar regula asta se aplica. Singura restrictie la customizari care exista aici este la piese si accesorii neomologate. (a se citi homemade sau pe la mai stiu eu ce meserias zonal)

 

Bafta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...