bikeru56 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Din ce an e dihania? Anii '80 cu siguranta, nu? modelul de 1200 s-a fabricat intre 1984 si 1987(gasesti si din 88' sau 89'si chiar 91'dar ala e anul cand au fost inmatriculate prima data) al meu e din 84 Editat Ianuarie 5, 2011 de bikeru56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 modelul de 1200 s-a fabricat intre 1984 si 1987(gasesti si din 88' sau 89'si chiar 91'dar ala e anul cand au fost inmatriculate prima data) al meu e din 84 Nu le cunosc dupa cilindrie ci dupa aspectul carenei. Sor'sa mai mica, GL'ul meu, are acelasi carenaj, doar farul e rotund. Sa'ti traiasca si sa'i pui un plug de dezapezire in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blaster Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 Ai iesit la dezapezit? E foarte tare droanga asta, imi place la nebunie. Eu sunt posesorul suratei ei mai mici, Silverwing de 500. Poate peste cativa ani imi cumpar si eu apartament pe doua roti. Sa va traiasca tuturor. Pai cand te hotaresti, da-mi un tel... /index.php?...amp;hl=goldwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Honda GL1800 -2012 care nu ati mai vizitat acest site, se poate schimba limba de vizitare unde e scris sus in dreapta "powered by google transslate" Editat Iulie 13, 2011 de chubby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 din categoria CUM MAIPOATE ARARA UN GOLDWING : https://lh5.googleusercontent.com/-umwj9Sh8mm4/TWw9U1fVqBI/AAAAAAAACBM/9TGRbq6zPCk/s640/RATBIKE+1984_honda_gold_wing.+MOTORCYCLE-74+BLOGSPOT+COM.jpg http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/7/3/1/5/0/GL1500_89_TURBO_Custom_.jpg http://www.customfighters.com/forums/imagehosting/529749f39b5c8923b.bmp http://hrot.org/pics/misc/images/kwenterprises_custom_gl1100.jpg http://moto-images.caradisiac.com/IMG/jpg/8/6/5/4/1/honda-goldwing_Custom_.jpg http://www.classic-japanese-bikes.com/images/hondagoldwingbobberblack.jpg http://www.classic-japanese-bikes.com/images/HondaGoldwingStreetfighter.jpg http://2.bp.blogspot.com/_Kx7170eSQAY/TKmqkGSGJLI/AAAAAAAAAFY/3wFUWQwEI4g/s1600/honda_goldwing_bulldog_bobber_02.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) nu l-ai pus pe cel mai fain dintre toate Editat August 30, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Eate chiar asta "http://2.bp.blogspot...g_bobber_02.jpg " ultimul din lista.asa arata cand a iesit prima oara de la customizare(varianta ta) si asa se prezinta acum(varianta mea) - atententie la detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
autosos Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 acu o luna .. cu aproximatie ( mai exact cu ocazia festivalului ala de la Mures : peninsula ) fuseshi shi io la Targu - Mures pt doua zile ( sa fac o baitza la week-end , sa vad concertul live a lui iggy pop .. pensionaru si sa ma dau cu noul motor a lui varumio . habar n-am daca intra el pe forum , da faza e ca tare , tare mi-o placut cum merge si cum arata . asa ca dupa ce m-am suit inapoi pe dragstaru meu de 650 am zis ca is pe scuter acu un lucru na-m dibuit noi . referitor la reglajul inaltimii motorului . eu is un pic mai scurt de picioare si cand stateam si trebuia sa tin motocicleta la stopuri un pic i-mi era la neindemana ca o tineam intre picioare un pic pe varfuri. nu prea puteam sa pun jos talpa intreaga a piciorului. si desii mi sa pus pata si mie pe un gl 1500 ma gandesc ca e un dezavantaj destul de mare daca nu pot sa-i reglez suspenia. adica sa-l las mai jos ca pentru picioroangele mele. acu am mai vb cu cativa bikeri si ziceau ca suspensia e reglabila . noi am tot butonat la butoanele alea care is pe panoul de comanda din partea dreapta le-am tot apasat noi .. da se pare ca fara efect . mai tarziu am aflat ca alea is pt reglajul in duritate a suspensiei. ashe o fii ? daca o fii asa ... atuncea de unde se coboara ( sau se inalta ) intreg crucisatorul ? atasat poza cu mine cum stau un pic pe varfuri cu gl de 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxell22 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 SALUT. INCA UNA DE 1100 IN JUD.CLUJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 SALUT. INCA UNA DE 1100 IN JUD.CLUJ. Care-i treaba cu placa aia din partea dreaptă? Ce an e motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Care-i treaba cu placa aia din partea dreaptă? Ce an e motorul? banuiesc ca e un atas "special" ... asa vad io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 banuiesc ca e un atas "special" ... asa vad io Mă gândesc că o fi un ataș special, dar ce să pui în el când nu ai pereți pe laterală? Sau poate omu o vrea să facă o chestie de genul ăsta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Care-i treaba cu placa aia din partea dreaptă? Cred ca e un atas detasabil... Am gasit alte poze cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Spunea cineva ca nu este adrenalina pe GL, ia uitati Toata stima pt posesorii de Goldwing, marimea conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 27, 2012 Admin Share Postat Martie 27, 2012 GL 1500 SE, an 2000, de vanzare, detalii mai jos; /index.php?/topic/675520-vand-honda-gl-1500-se-goldwing/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) pentru cine o avea nevoie. eu unul recunosc ca si daca aveam filmuletul la vremea cand scimbasem la al meu distributia, nu cred ca ma bagam... da' din LENE, nu de altceva Editat Iunie 17, 2012 de chubby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Salutare, de multi ani ma uit cu jind la modelul GL 1500. Pt viitoarul apropiat am in plan sa-mi cumpar unu, an 89-95, de aici(Germania). Zic 89-95 pentru ca peste 95 sare destul de tare la pret. Am citit ca modelele pana in 92 au probleme cu cutia si asta e motivul pt care postez, poate imi poate spune vreun posesor de GW la ce anume ar trebui sa ma astept/uit cand ma duc sa vad un Gl 1500. Exista vreun service orientat catre o astfel de mobra, in zona de sud(de preferat)? Desi sunt sanse slabe sa primesc raspuns, multzam anticipat. RE: Am vazut pana acum 2 GL 1500. Sunt un pic dezamagit de raportul calitate-pret, chiar daca vorbim de Germania. Am intalnit pana acum, bord schimbat, rugina, semne de tranteala pe toate partile si preturi exorbitante pt motociclete vechi de aproape 20 de ani. Norocul a fost ca motoarele n-au fost departe de mine. In poze arata bine, cand suni, vanzatorul se jura cu mana pe inima ca e mobra de familie, intretinuta, cand o vezi nu stii ce sa apuci si in cine sa dai, cartea service a fost ca prin minune/ghinion pierduta,iar el jura pe Martorii lu iehova ca mobra e cinstita. Dupa concediu ma pun pe cautat si nu ma las pana nu gasesc una pe placul meu. Primele impresii: uriasa, f manevrabila, f stabila, accesibila inclusiv pilotilor mai mici ( am 1.70), motorul nu transmite absolut nici o vibratie, sunet de V8 american. Am ramas extrem de uimit. Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg. Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu. Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chubby Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Sa fi iubit! Spor la achizitie. Pastreaza linkul, ca e cel mai cel in materie de GL-uri http://www.goldwingfacts.com/used1500.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Multumesc mult pt link! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 3, 2012 Admin Share Postat Iulie 3, 2012 Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg. Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu. Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300. Pe linga ceea ce ai spus mai este si lipsa reglajului electric al parbrizului. In mod normal nu este o problema, dar intr-o tara ca Germania, unde ploua cind nu te astepti, este o reala problema, avand in vedere ca oricit de jos l-ai regla manual tot vezi prin parbriz. In Romania, unde este praf si noroi atunci cind ploua esti terminat, trebuie sa astepti pina trece ploaia. Chiar nu imi dau seama de ce nu au adaptat un parbriz electric nici macar acum, in 2012, la o motocicleta regina care depaseste 30.000 euro noua! Cred ca ST1300 ti se potriveste mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Si eu sunt mirat de lipsa parbrizului electric, mai ales la modelele noi. Mi-am dorit de cand ma stiu un Gw 1500. E practic varianta suprema a unei motociclete de touring. Dezamagirea a venit atunci cand mi-am dat seama ca trebuie sa dai minim 6000 ( cu noroc) pe una din 93-95, cu care sa n-ai probleme. La 5000-5500 eu, gasesti deja St 1300, cu maxim 60000 km , carte service, Abs, parbriz reglabil electric si alte briz briz-uri. De aici si dilema, mai ales ca e vorba de un mini credit la mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Vad ca unii vor cruisere la bani putini. Sunt cateva postate la vanzare din gama BMW-ului, inclusiv cu parbrize electrice si ABS. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Degeaba, nu au farmecul babelor de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmarius Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Salutare, de multi ani ma uit cu jind la modelul GL 1500. Pt viitoarul apropiat am in plan sa-mi cumpar unu, an 89-95, de aici(Germania). Zic 89-95 pentru ca peste 95 sare destul de tare la pret. Am citit ca modelele pana in 92 au probleme cu cutia si asta e motivul pt care postez, poate imi poate spune vreun posesor de GW la ce anume ar trebui sa ma astept/uit cand ma duc sa vad un Gl 1500. Exista vreun service orientat catre o astfel de mobra, in zona de sud(de preferat)? Desi sunt sanse slabe sa primesc raspuns, multzam anticipat. RE: Am vazut pana acum 2 GL 1500. Sunt un pic dezamagit de raportul calitate-pret, chiar daca vorbim de Germania. Am intalnit pana acum, bord schimbat, rugina, semne de tranteala pe toate partile si preturi exorbitante pt motociclete vechi de aproape 20 de ani. Norocul a fost ca motoarele n-au fost departe de mine. In poze arata bine, cand suni, vanzatorul se jura cu mana pe inima ca e mobra de familie, intretinuta, cand o vezi nu stii ce sa apuci si in cine sa dai, cartea service a fost ca prin minune/ghinion pierduta,iar el jura pe Martorii lu iehova ca mobra e cinstita. Dupa concediu ma pun pe cautat si nu ma las pana nu gasesc una pe placul meu. Primele impresii: uriasa, f manevrabila, f stabila, accesibila inclusiv pilotilor mai mici ( am 1.70), motorul nu transmite absolut nici o vibratie, sunet de V8 american. Am ramas extrem de uimit. Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg. Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu. Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300. La GW 1100, 1200, 1500, (NU si la 1800), la cumparare, dupa posibilitati, da roata de spate jos! Verifica cuplajul dintre roata (partea danturata, de pe "stea", care se afla prinsa pe roata, cu 5 boltzuri in metalastice), si cuplajul care iese din angrenajul axului cardanic (prelungirea "pinionului de atac" din interior), vizibil imediat cu dai roata jos, fara sa demontezi cutia transmisiei de spate.... ACOLO sint singurele puncte slabe ale GW-urilor. Atentie mare acolo.Daca dantura nu este ascutita, semne de plecari pe-o roata sau de "remorcari" peste sarcina, atunci mergi cu barca 1.000.000 km. Motoarele lor (Honda), mai ales cele in 4 pistoane, (nu cel de 6) sint considerate pe buna dreptate cele mai reusite, ever.Merg "a proasta", te saturi de ele. Comparatia cu turingurile de la BMW nu se pune, sint doua sisteme de functionare diferite. Motorul racit cu apa prezinta o linearitate aparte.Atit momentan. Mai poti sa verifici si gradul de incarcare cu beculete, pomi ornamentali, faruri, orice consumabil de curent. Exista tendinta de-a incarca instalatia electrica peste puterea generatorului, a.i. acesta poate ceda. Se poate inlocui cu alternator de ....Tico..... Sper ca nu te-am plictisit. Numai bune, si bafta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Multumesc, apreciez orice sfat venit din partea unui cunoscator. Momentan caut sa dau Intruderul, si in functie de buget, o sa vad daca prind un 1500 ok. Am probat si un 1200, mult mai accesibila d.p.d.v al costurilor, dar uratica (in comp cu 1500) si cu total alt feeling, parca un pic prea masina. Oricum, dupa ce am cautat si eu un pic, m-am decis sa nu-mi iau decat Aspencade, avand in vedere ca modelul Interstate nu are printe altele cruise control si cel mai important, marsariere. Inca o intrebare, unde se poate servisa un GW (1200-1500) acasa? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.