Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

prietene nu ai citit topicul cum spui...ia si citeste-l pe tot pana sa postezi ce ai de gand. Te-a luat "gura" pe dinainte.

 

M-am uitat in profilul tau si...nimic + nou venit pe forum. Imi creezi impresia ca esti un pustiulica care este atras de specificatiile tehnice ale motocicletei yamaha R6, din care nu stiu cate intelegi, + imaginea motocicletei.

 

ATENTIE : din cate am vazut dintre cei ce au postat aici TU esti cel mai in masura sa gandeasca bine tot ce s-a intamplat si ce s-a scris. Esti un posibil urmator, pentru ca realitatea arata ca vor mai fi..

BELITI OCHII SI GANDITI !!!

 

 

ba l-am citit... si daca te uiti cu cateva pagini in urma o sa imi dai dreptate... si intr-adevar, imi place mult r6 :lol: .

nu am vrut sa judec pe nimeni cu postul meu... nu sunt eu in masura sa judec pe nimeni. dar mai mult ca sigur asa s-a intamplat. dar accidentul despre care vorbim s-a petrecut doar din vina conducatorului. atat am avut de spus...

 

asfalt uscat tuturor si sa va fereasca Dumnezeu de astfel de evenimente. numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P.

 

si cred ca multi ar aprecia daca se termina cu cearta si se lasa omul sa se odihneasca acolo unde este acu.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din tota povestea asta reiese, asta pentru incepatori, faptul ca r6 nu este in niciun caz o motocicleta pe care sa o detii la 3 luni dupa ce ai luat plasticu`.

eu zic ca poate a vrut sa faca whellie, poate chiar a alunecat pe ceva, cert este ca a doua oara a scapat mana-n gaz si a agatzat bordura. am vazut din multe inregistrari ca nu trebuie sa ai viteza excesiva ca motorul sa se faca praf, deci poate avea viteza poate nu avea. cert este ca nu prea a luat sportul in serios, casca ieftina fara protectii, ...R6. insa e pacat, condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha deci nu stii nici tu ca i-a explodat roata. .doar ai zis ca ar fi zis altii ca cica i-ar fi explodat roata. O fi pleznit roata dupa ce a lovit bordura. Nu era vorba aici de viteza excesiva in primul rand. Ci de experienta zero pe R6. si de coaja Probike. Daca esti scarbit de nulitati, incearca si tu sa te desprinzi din randurile lor, mai citind o carte despre motociclism, tehnica, fizica motoretei, fortza giroscopica, inertiala, etc. . .dastea rocket science. Deci, dupa cum spuneam, asupra motocicletei au actionat fortze oculte, din alta galaxie, spirite dusmanoase si neimpacate intr-o viata anterioara, care au bagat roata in voblaj, omul mergand perfect drept cu 60 la ora pe un asfalt perfect si uscat, netulburat de nici un conservar. . .Pur si simplu a intrat antihristul in roata aia blestemata de a inceput sa se zbuciume singura. . .E bine ca ai incheiat cu asta. Nu are rost sa polemizam pe tema asta cu "voblaj din senin". Ma, si eu am surprins odata gixxerul meu cum vobla de unul singur roata fatza, cand era parcata in garaj, pe intuneric. .se plictisea, dar cand am aprins lumina, s-a linistit.

 

Sorry de ontopic.

 

Nu te mai agita frate atat.Nu vezi ca astia o tin pe a lor pana ii aduna politia de pe stalpi si copaci?A fost la 20 de metri in spatele lui si habar nu are ce s-a intamplat.Voblaj la 60km/h si alte Poltergeist-uri de astea pe drum ca-n palma....Unii reinventeaza mersul pe motor...Daca era pata de ulei sau alta chestie o spunea Politia aia proasta,pentru unii, pe loc cum a fost si in alte cazuri

 

Inca o viata risipita da'npulea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o dati in balarii rau de tot...ce tot scuzati ca era asfaltu nush cum si era bitum...ca a murit ca era casca naspa(frateee a trecut aceleasi teste ca si shoei/arai si ce mai vreti voi...a ajuns macar la limita testului ca sa il treaca...daca nu era buna nu se vindea :lol: :) :moto:)ca a explodat cauciucu ca a fost o mica groapa/denivelare/canal sau ce aberatii mai ziceai ...gargara eu merg acolo de la 20 pana la 100+ fara maini si o iau pe ce parte vreti cu ce mai ziceati voi si va arat ca nu vobleaza....

singura cauza a accidentului a fost lipsa de experienta pe o motocicleta interzisa unui incepator(teoretic,legal)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha deci nu stii nici tu ca i-a explodat roata. .doar ai zis ca ar fi zis altii ca cica i-ar fi explodat roata. O fi pleznit roata dupa ce a lovit bordura. Nu era vorba aici de viteza excesiva in primul rand. Ci de experienta zero pe R6. si de coaja Probike. Daca esti scarbit de nulitati, incearca si tu sa te desprinzi din randurile lor, mai citind o carte despre motociclism, tehnica, fizica motoretei, fortza giroscopica, inertiala, etc. . .dastea rocket science. Deci, dupa cum spuneam, asupra motocicletei au actionat fortze oculte, din alta galaxie, spirite dusmanoase si neimpacate intr-o viata anterioara, care au bagat roata in voblaj, omul mergand perfect drept cu 60 la ora pe un asfalt perfect si uscat, netulburat de nici un conservar. . .Pur si simplu a intrat antihristul in roata aia blestemata de a inceput sa se zbuciume singura. . .E bine ca ai incheiat cu asta. Nu are rost sa polemizam pe tema asta cu "voblaj din senin". Ma, si eu am surprins odata gixxerul meu cum vobla de unul singur roata fatza, cand era parcata in garaj, pe intuneric. .se plictisea, dar cand am aprins lumina, s-a linistit.

 

Sorry de ontopic.

 

* Good point!

 

@mirci - ia aminte la ce spun oamenii astia, multi dintre ei au motociclete de viteza si au experienta pe ele, ai putea folosi exeprienta lor daca esti constient si responsabil de viata ta. Sau ai putea ajunge urmatorul tanar cu creierii imprastiati pe asfalt intr-o seara frumoasa de vara, pe un drum aboslut neted, drept si foarte bine luminat, iar noi iti vom trimite de aici RIP-uri care nu-ti vor mai folosi, ...asa cum ti-ar putea folosi insa sfaturile de azi.

Iti inteleg durerea de a pierde un prieten, nu lua in nume de rau ceea ce se spune despre Mihai, el a fost un om bun si ponderat, cum ziceti voi prietenii lui, nimeni nu discuta aici calitatile lui de om. Ar fi putut sa traiasca acum... GANDESTE-TE la asta.

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o dati in balarii rau de tot...ce tot scuzati ca era asfaltu nush cum si era bitum...ca a murit ca era casca naspa(frateee a trecut aceleasi teste ca si shoei/arai si ce mai vreti voi...a ajuns macar la limita testului ca sa il treaca...daca nu era buna nu se vindea :lol: :) :moto:)ca a explodat cauciucu ca a fost o mica groapa/denivelare/canal sau ce aberatii mai ziceai ...gargara eu merg acolo de la 20 pana la 100+ fara maini si o iau pe ce parte vreti cu ce mai ziceati voi si va arat ca nu vobleaza....

singura cauza a accidentului a fost lipsa de experienta pe o motocicleta interzisa unui incepator(teoretic,legal)

... as mai adauga o mare doza de GHINION

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca aici cei cu experientza posteaza si se contrazic, ce ma agaseaza pe mine, este ca intrati in polemici, dupa ce moare cate unu`, dar la sectia de incepatori, vad rar posturi ale voastre(cei cu km multi) poate va straduiti si acolo mai mult, ca ar fi bine.asta fara suparare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca aici cei cu experientza posteaza si se contrazic, ce ma agaseaza pe mine, este ca intrati in polemici, dupa ce moare cate unu`, dar la sectia de incepatori, vad rar posturi ale voastre(cei cu km multi) poate va straduiti si acolo mai mult, ca ar fi bine.asta fara suparare

 

 

that's right :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca aici cei cu experientza posteaza si se contrazic, ce ma agaseaza pe mine, este ca intrati in polemici, dupa ce moare cate unu`, dar la sectia de incepatori, vad rar posturi ale voastre(cei cu km multi) poate va straduiti si acolo mai mult, ca ar fi bine.asta fara suparare

 

* @Blade, vad ca nu ai inca motocicleta, asta e un topic care poate fi extrem de interesant pentru tine, ...te va ajuta, POATE, sa stii ce motocicleta trebuie sa alegi ca incepator.

E valabil si pentru tine, @liwiu.

 

Tot ce trebuie sa stiti ca incepatori veti gasi aici:

 

/index.php?showtopic=91453

 

Ma mir ca nu ati accesat inca topicul respectiv, dar va grabiti sa faceti critici la adresa "polemicilor".

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca aici cei cu experientza posteaza si se contrazic, ce ma agaseaza pe mine, este ca intrati in polemici, dupa ce moare cate unu`, dar la sectia de incepatori, vad rar posturi ale voastre(cei cu km multi) poate va straduiti si acolo mai mult, ca ar fi bine.asta fara suparare

 

 

that's right :lol:

 

Nu e nici un "that's right" tati.....Sunt zeci de posturi in care este paradiscutat subiectul SS + incepator.Dar e democratie si fiecare face cum il taie capu'.

 

Se mai satura oamenii de sfaturi si indrumari la un moment dat din cauza "opozitiei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citi thread-ul lui oresti de ceva timp si crede-ma ca de fiecare data cand ma gandesc la povestea cu Ghostrider-ul ma trec fiori reci pe coloana.

intradevar, topicul de accidente m-a facut sa-mi dau seama ca nu vreau sa incep pe o vitezana, desi n-am plecat vreodata cu gandul de la asta. voiam ceva "calm" oricum.te pot asigura ca citesc posturile inainte sa zic ceva.

e cam nasol ca polemica pe o moarte stupida pare a fi constructiva, mie mai degraba mi se pare ca doar incercati fiecare sa dovediti ca aveti dreptate.

Editat de Blade Of Soul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand - pacat de viata risipita

 

2- citesc "accidente" ca pe ziarul de dimineata/seara

 

NIMENI dar NIMENI nu si.a pus niciodata problema de a verifica motocicletele implicate in accidente

nu am vazut nici un topic care sa transmita aceasta idee

va luati de toti ca au avut viteza ca au fost incepatori ca nu stiau ce sa faca

dar hai sa vedem ultimile accidente

"castelu" nu a mai luat viraj........

"repsol salaj" intrat frontal pe contrasens - experienta garla

acesta in discutie

 

in afara accidentelor clare cu intrat in masini din cauza conservarului ce a intors fara sa se asigure restul unde exista cea mai mica farama de indoiala ar trebui tratata si aceasta problema - starea motocicletei in momentul accidentului

 

era o moto sh de la cine a luat.o cand a fost o ultima revizie facuta

ITP - (cuvant urat) dai ceva in plus si treci cu toba la maxim stiti la ceea ce ma refer

sincer cred ca reparatiile aste in fata blocului si prin garajele bunicilor nu isi merita pierderea unui prieten sau ruda

 

consider ca apropiatii celor implicati in accidente "bizare' sa duca motociletele la reprezentanta si sa ceara totusi o " expertiza"

 

iar noi indiferent ce unde luam motocicleta sa facem totusi o verificare asupra principalelor probleme nu doar sa ne uitam daca e zgariata sau ce toba schimbata are

 

cei care vand sa fie cat mai sinceri cu cumparatorii si sa le faca istoricul cat mai real

suntem si asa o familie prea mica e pacat sa ne.o micsoram chiar noi

 

in ceea ce am scris nu am facut referire la nimeni

ci era o simpa idee inca neexploatata

 

si am o mare rugaminte - NU VA MAI CERTATI PE TOPICUL DE ACCIDENTE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la incepatori este plin de sfaturi de la cei vechi , dar sun unii care ori fac cum vor ei .. daca mai tzineti minte pe baiatul care nu mersese pe moto niciodata si el voia busa , cel care a intrebat daca se poate da capacul de la locul de pasager jos. si mai sunt multi care nu au de unde sa invetze , cum este si cazul nostru , nu cred k baiatul a intrat pe motocilcism si nu cred k la sfatuit cineva , asa cum majoritatea cu care era sunt incepatori si au intrat acum prima oara pe forum.

 

am stat sa ma gandesc si am mai vb cu un posesor de R6 si posibilitatea de a intra in voblaj la 60 - 80 poate fi urmatoare.. te duci cu 1 pana la viteza respectiva , din lipsa de experientza cand dai a 2-a tragi de caz si roata din spate patineaza. probabil asta sa intamplat prima oara can a redresat-o . a 2-a oara cand a dat a 2-a la fel , a tras de gas , a fugit spatele sa speriat a pus frana , greutateaa venit pe fatza si de aiic voblaju care la indreptat spre bordura,. baiatu cu care am vb a spus k a patzit la fel . nici el nu avea experientza dar a avut norok , a trait si acum spune k nu mai trece de 8mii de ture.

varianta asta am auzit-o si ieri cum k sa intamplat cand a schimbat viteza. daca sa intamplat asa.. aici isi spune cuvantul incepator pe racheta , iar cel din spatele lui poate spune k motoru a intrat in voblaj din senin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace. Nu vreau sa jignesc , ori sa acuz pe nimeni, departe de mine gindul asta. In mai putin de 24 ore de la accident s-au scris 13 pagini. O intrebare nu ma lasa. Omul asta avea PRIETENI? S-au erau colegi de o tura ptr."impresie artistica". Unde au fost prietenii lui cind acesta a decis sa-si cumpere R 6-le? Unde au fost prietenii lui cind acesta a decis sa-si cumpere "nenorocirea" aia de casca acuzata de multi? Citi prieteni au vorbit cu el despre echipament? Avea motocicleta de VITEZA, nu o gioarsa. Au plecat patru la o plimbare,"tura". Unul singur a intrat pe post, Mirci, ceilalti doi.... liniste. A mai aparut un al cincilea care a postat ca era pe post de pasager, dar care e scos din discutie. Ati plecat in grup, trebuia sa stabiliti un traseu, pozitiile in mers, VITEZA de deplasare, si cel mai important el era INCEPATOR, deci trebuia PROTEJAT. Nu va acuz de nimic dar nu meritati sa fiti motociclisti, sinteti niste AVENTURIERI pe sosele sau bulevarde, iepuri de semafor. Durerea mare si pericolul este ca nu sinteti singurii. I-mi permit sa va dau un sfat: lasati fitele, orgoliul(prostia), rusinea la o parte si treceti pe la scoala lui Old School, aveti ce invata, cit mai aveti timp. Si inca un lucru, aveti curajul raspunderii. Nu va mai lamentati atit, aveam 50-60 la ora... cu R6, R1, Ninja sau mai stiu eu ce racheta. Cine va crede... s-avem pardon. Dumnezeu sa te odihneasca in pace copile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca aici cei cu experientza posteaza si se contrazic, ce ma agaseaza pe mine, este ca intrati in polemici, dupa ce moare cate unu`, dar la sectia de incepatori, vad rar posturi ale voastre(cei cu km multi) poate va straduiti si acolo mai mult, ca ar fi bine.asta fara suparare

 

 

amice

cand te duci la femei iti spun cei cu experienta sa pui prezervativ?

TE {adica TU} informezi

daca ai interes stai cu nasu in net si gasesti ce vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor ce a iesit din tragedia acestui baiat, fiecare sa isi dea expertiza in domeniu. Nu sunt in total de acord ca a incepe cu un SS ca primu motor e gresit.

Eu asa am inceput, pe un R6, si nam avut accidente in 3 ani.

In romania la ora actuala teribilismu si dorinta de a dovedii ceva este la moda, chiar si intre motociclisti. Vad cum va tot certati toti aici, ba ca sa ridicat pe o roata, ba ca a alunecat, cert e ca, cu cine mai era el nu la indrumat corect, baiatu asta era intr-o gasca in care mi se pare incerca sa dovedeasca ceva, fara echipament etc. Sincer detinatorii de supersporturi care chiar au experienta ar trebuii sa o arate, si cand vi se alatura un baiat nou, cu un SS, invatatil spre ce ii bine, casa ajunga sa se dea cu voi multi ani inainte, nu il faceti sa se creada inferior ca voi, va saltati intr-o roata si face-ti figuri ca nu uitati voi stiti mult mai multe decat el. El va incerca sa "fit-in" si asa se intampla necazurile. Asa a fost si in salaj, din pacate. Imi pare rau de el, enorm, multi au murit anu asta, dar fratior va spun din propria experienta, conteaza enorm anturajul.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand - pacat de viata risipita

 

2- citesc "accidente" ca pe ziarul de dimineata/seara

 

NIMENI dar NIMENI nu si.a pus niciodata problema de a verifica motocicletele implicate in accidente

nu am vazut nici un topic care sa transmita aceasta idee

va luati de toti ca au avut viteza ca au fost incepatori ca nu stiau ce sa faca

dar hai sa vedem ultimile accidente

"castelu" nu a mai luat viraj........

"repsol salaj" intrat frontal pe contrasens - experienta garla

acesta in discutie

 

in afara accidentelor clare cu intrat in masini din cauza conservarului ce a intors fara sa se asigure restul unde exista cea mai mica farama de indoiala ar trebui tratata si aceasta problema - starea motocicletei in momentul accidentului

 

era o moto sh de la cine a luat.o cand a fost o ultima revizie facuta

ITP - (cuvant urat) dai ceva in plus si treci cu toba la maxim stiti la ceea ce ma refer

sincer cred ca reparatiile aste in fata blocului si prin garajele bunicilor nu isi merita pierderea unui prieten sau ruda

 

consider ca apropiatii celor implicati in accidente "bizare' sa duca motociletele la reprezentanta si sa ceara totusi o " expertiza"

 

iar noi indiferent ce unde luam motocicleta sa facem totusi o verificare asupra principalelor probleme nu doar sa ne uitam daca e zgariata sau ce toba schimbata are

 

cei care vand sa fie cat mai sinceri cu cumparatorii si sa le faca istoricul cat mai real

suntem si asa o familie prea mica e pacat sa ne.o micsoram chiar noi

 

in ceea ce am scris nu am facut referire la nimeni

ci era o simpa idee inca neexploatata

 

si am o mare rugaminte - NU VA MAI CERTATI PE TOPICUL DE ACCIDENTE

 

 

ai mare dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca s-a stins din viata un om, cel mai probabil din vina lui dar asta nu are importanta.

nu e un motiv de cearta sau bucurie moartea unui om dar totusi cred ca poti ramane indiferent atat timp cat nu il cunosti. si poti chiar sa te bucuri in sinea ta ca nu a fost unul dintre ai tai, ca nu a trecut strada prin acel loc si in acel moment unul dintre ai tai. pacat, mare pacat de moartea acestui om, a oricarui om. am vazut ca unii zic ca de ce nu a fost sfatuit mai bine ce motor sa isi ia, ce echipament...oamenilor, aceste sfaturi fac zero ! am prieten care nici nu a terminat scoala si in ciuda tuturor sfaturilor el deja si-a cumparat cbr 600 f4 i sport (si numai eu stiu cate link-uri catre accidente, imagini de la accidente i-am trimis, cat am incercat sa il conving cum e mai bine). deja cred ca incepe sa imi para rau ca ne cunoastem

 

nu cred ca are rost sa mai apara certuri pe acest topic, poate ca un admin ar putea sa il inchida.

 

 

vad ca aici cei cu experientza posteaza si se contrazic, ce ma agaseaza pe mine, este ca intrati in polemici, dupa ce moare cate unu`, dar la sectia de incepatori, vad rar posturi ale voastre(cei cu km multi) poate va straduiti si acolo mai mult, ca ar fi bine.asta fara suparare

 

nu ma consider printre cei cu experienta pentru ca nu sunt dintre ei, dar aceia rar stau pe net. supravietuitorii au invatat ce au avut de invatat si merg mai departe, isi vad de drumul lor, caci nimeni nu te poate invata mai bine decat timpul (daca il gestionezi cum trebuie si esti cumpatat cu viata ta)si nimeni nu e obligat sa o faca inafara de tine. asa cum am auzit o vorba spusa de cineva cu experienta pe motoare: " frate, nu ma imprietenesc cu incepatorii pe motoare tari ca sa nu am dupa cine sa imi para rau."

 

dumnezeu sa il odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P again

off topic sau poate nu....

cat am stat la locul accidentului am vazut cel putin 5 motociclete ce treceau pe acolo calarite de rideri cu experienta.... nu aveau nevoie de geci de piele sau alte protectii.... pantalon scurt si tricou- si pe palme aveu direct carbon(cred) fara manusi...

unu chiar avea pasagera fara casca..... ce capu ei.............

cauza accidentului este importanta ........

toti din grup cred ca sunt intr-o minte.....

la mine in grup e la fel..... dar e alta minte.....mai cumpatata si...... mai cu frica.....

frica si cumpatarea sunt lucruri care unora le lipsesc...

nu conteaza cine merge mai repede, ci cine ajunge primul...... degeaba esti un pilot bun si rapid daca mori pe drum.........trebuie in fiecare zi sa ajungi acasa...... eu unu asa plec la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

nu cred ca are rost sa mai apara certuri pe acest topic, poate ca un admin ar putea sa il inchida.

 

gresesti , topicul nu trebuie inchis, din el pot invatza cei care au cap sa intzeleaga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

celor care au cap sa inteleaga le este indeajuns sectiunea accidente.cine vrea sa priceapa pricepe repede ca pe motor se moare mai usor decat in masina, ca daca esti incepator e bine sa iti iei motor mai bland, ca e bine sa fii echipat corespunzator cand urci in sea, ca e bine sa iti alegi prietenii in asa fel incat sa nu trebuiasca sa iti fortezi mana si norocul pentru ei, ca e bine sa iti adaptezi viteza la conditiile de trafic si la experienta ta, ca e bine sa stii ca nu esti nemuritor si ca toti suntem datori cu o moarte.

ziceam despre inchiderea topicului pentru ca deja o dam in balarii, in certuri ...e urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...