Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

SINNER eu zic sa nu mai postezi aici,si sa dai lectii de morala,cand tu umblii ca dementu fara casca pe metalurgiei :lol: Clar e numai gura de tine

Ba dimpotriva, daca e cum zici, el e cel mai in masura sa povesteasca ce riscant e.

Editat de Sanchez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Il cunsoc pe Mihai si vestea ma socat total cand colegi mi-au zis ca el era ingerul ce sa ridicat spre cer sambata seara .Am ramas socat pt ca il stiam de pe timpul cand avea un renault 5 alb si era impatimit de curse si masini in general un baiat f calculat si extraordinar de corect o mare pierdere pt colectivul firmei in care lucram vestea nea secerat pe toti intristandune si punandune pe gand ca si oameni buni se duc repede

 

Orice comentari este deprisor intradevar avea un fizic firav pt a merge cu un R6

 

Mihai fie ca sufletul tau sa fie fericit acolo unde esti sa iti fie tarna usoara :) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@puya123123

baietica momentan sunt calm ca deh is civilizat dar te avertizez.. te sfatuiesc sa vorbesti in cunostinta de cauza

 

1. eu nu mai sunt calare pe moto de pe data de 25 .07.07 cand am avut dubla fractura la piciorul drept.

acum is in convalescenta

 

2. eu nu am avut niciodata tangenta cu buelvarul respectiv.. deci mari sanse sa ma confunzi, detaliza ipostaza si cum de ti-ai dat tu seama ca eram eu

 

3. eu nu m-am urcat ever pe motor fara casca si geaca de piele chiar la 40 de grade. nu ma dau mare. dar am grija de mine. (toti cei ce ma cunosc iti pot spune asta )

 

4. eu fata de altii imi ASUM RESPONSABILITATEA FAPTELOR, nu is soarece de taste precum altii si recunosc cand gresesc. dar.. sa fie adevarate si nu create, inchipuite sau etc.

 

cu tot respectul revino cu un posting in care sa argumentezi cele spuse.

 

 

p.s. cat despre alergatul pe drumurile publice, m-am lasat de acest sport de mult, de aceea am ales sa alerg pe pista. acolo stiu ca nu pun viata nimanui in pericol, si ca in caz de prostie majora ma voi accidenta numai eu.

 

 

@iacospy de unde draci ati scos faza asta cu .. prea firav pentru r6? iti trebe brand? faci trante cu ea? cunosc fete care au strunit motoare mult mai grele si care nu au crapat de prea firave ce erau. haideti sa nu inventam scuze penibile. Stim cu totii de ce tipul nu mai e printre noi.

Dumnezeu sa-l odihneasca, dar sa nu fim ipocriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 5,6 oameni care au realizat sa o lase mai moale, procentul este prea mic. insignifiant. si sa te mai intreb eu un lucru..

forumul asta de cati motociclisti crezi ca este stiut sau frecventat?

iti zic eu.. poate ai sa fi uimit ca pentru MULTI, marea majoritate, acest forum nu inseamna nimic. nu au intrat, nu sunt interesati sa intre si nu vor intra.

 

Un forum ca asta nu poate schimba mentalitatea unei majoritati besmetice si avide dupa pi*da. Sa le dam pe fatza.. CATI dintre cei care isi cumpara ACUM vitezane nu si le cumpara pentru femei?

Sa nu ne ascundem dupa dejte ca stim cu totii..

 

E vorba de pielea fiecaruia si de spiritul de autoconservare.

Si eu am inceput pe sport fratie, dar cand mergeam cu 7o simteam ca daca ceva va decurge wrong nu voi fi stiut cum sa reactionez si o lasam.. i-am dat 1oo dupa o luna jumate, si imi tremurau chilotii..

Realizam ca nu stiu ce sa fac daca se intampla ceva la viteza aceea.

Acum ce putem face daca motorul e privit ca un aspirator de tarfe? va zic eu.. nimic.

Cine se VREA A FI ajutat cere ajutor. Nu indesati pe gat ceea ce nu se vrea si nu se cere. Pt k e useless.

 

Referitor la amortizor de ghidon si alte dispozitive; un motor iese din gura fabricii pentru a fi utilizat in conditii normale pe drumurile publice si producatorul nu asigura sub nici o forma comportament exemplar al motorului cand incepe a fi exploatat catre extreme.. ridicat pe o roata, stoppie etc..

 

Un motor care iese din gura fabricii poti sa mergi cu el 2oo fara nici o problema la directie sau ceva de gen.

 

Amortizor de directie (steering dumper) ai nevoie cand incepi sa .. o folosesti in anume directii.. iar cine doreste astfel de utilizari.. parerea mea e ca deja ar trebui sa aibe habar de ceva tehnica si ce probleme pot aparea. Nu te apuci sa te dai frate pe o roata ca berbecul ca ai vazut tu in filme si ca ii vezi pe toti pe magheru.. moama hai sa fac si io ca e usor..

Unele motociclete au directia mai.. sensibila sa spunem, altele sunt facute mai cu simtul raspunderii, aceste detalii difera de la moto la moto iar tu ca rider trebe sa stii ce ai sub cuur cand tragi de gazul ala.

 

Cat despre azot nu cred k e o idee buna. Aerul lasa cauciucul sa .."lucreze".. if u kno' what i mean.

Ce cauciucuri? pai scrie in talon dimenisiunea, cat despre marca.. in primul rand sa fie cat mai noi ca si .. data de fabricatie, in timp cauciuciul pierde din proprieteti iar un cauciuc mai vechi de 3 ani nu ar trebui luat in considerare.

 

In concluzie.. sunt lucruri minime de bun simt pe care cine vrea sa le afle le poate afla. Nu tre sa dea nimeni mura in gura, sunt pe net atatea articole si tutoriale despre ce si cum, cu explicatii care uneori sunt expuse super explicit.

 

Concluzia e clara. Nu va mai faceti iluzii cu acest forum. Si va spun eu ca nimic nu se va schimba.. "cunoscatorii" o vor pati in continuare, iar pe acest gen de oameni nu ii poate opri decat poate.. poate.. frica de atatea decese.. dar.. hm.. stiu ei mai bine.

 

Paziti-va fiecare pielea cum puteti si cat va duce capul. Pentru ca cine nu realizeaza poti sa ii spui de sute de ori.. nu intelege pana nu o pateste.

 

Sa fim sanatosi.. baftes

 

Din cate am inteles si tu ai patit-o ??? Spitale chestii ? Si apropos la ce bani dai amortizorul ala ?

Nu stiu daca este chiar asa cum zici tu. Lumea isi cumpara ce-i place ...ca daca imi place un RR nu o sa-mi cumpar GS500 pentru ca asa ar fi mai precaut. Parerea mea este ca se poate merge incet si cumpatat si cu "bestii" si vice versa la GS500 (poate merge foarte tare)....pe de alta parte ... sunt atatia cu scutere care o patesc ..biciclisti si altele (vezi statistici). Deci problema nu este acolo ...problema este in fiecare dintre noi, in stilul lui de mers, in limitele pe care si le fixeaza fiecare ....ca doar sa nu-mi spui ca f4i ala al tau nu a vazut 250 km / h ..... "rest my case" sa folosesc din astea "englezistice" cum iti plac tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@puya123123

baietica momentan sunt calm ca deh is civilizat dar te avertizez.. te sfatuiesc sa vorbesti in cunostinta de cauza

 

1. eu nu mai sunt calare pe moto de pe data de 25 .07.07 cand am avut dubla fractura la piciorul drept.

acum is in convalescenta

 

2. eu nu am avut niciodata tangenta cu buelvarul respectiv.. deci mari sanse sa ma confunzi, detaliza ipostaza si cum de ti-ai dat tu seama ca eram eu

 

3. eu nu m-am urcat ever pe motor fara casca si geaca de piele chiar la 40 de grade. nu ma dau mare. dar am grija de mine. (toti cei ce ma cunosc iti pot spune asta )

 

4. eu fata de altii imi ASUM RESPONSABILITATEA FAPTELOR, nu is soarece de taste precum altii si recunosc cand gresesc. dar.. sa fie adevarate si nu create, inchipuite sau etc.

 

n viata nimanui in pericol, si ca in caz de prostie majora ma voi accidenta numai eu.

 

scuze atunci,e un pletos cu motor ca al tau,si geaca la fel :) si merge numai fara casca :lol: credeam ca esti tu,semanati bine :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@puya :lol: man nu am nimic cu nimeni in general, dar atata timp cat lucrurile sunt pe bune. Hai sa ne vedem sanatosi si ma bucurez ca am lamurit-o.

 

@1_Q_ul: imi cer scuze daca din postingurile mele s-a inteles cum ca incepatorii tre sa isi ia gs si alte chestii. Nope. Se poate merge linistit cu ORICE motor. Daca esti cu mintea la tzacalie totul e ok. Eu nu am promovat niciodata imagiena de om corect pentru ca NU SUNT, nu sunt nici ipocrit sa spun ca nu am facut prosti. O da.. am facut si sigur voi mai face. Insa convins ca nu foarte multe pe drumurile publice.

Eu am comis-o coane Fanica, dar pe barba mea, pe prostia mea, si fara sa ii pun pe altii in pericol. Am comiso in cadru organizat pe pista si acolo va sfatuiesc pe toti sa va varsati dorul si cheful de rupt cablul la acceleratie.

 

@hell: man, eu cand m-am decis sa merg tare, nu am facut-o pe strada. Mi-am asumat propriile actiuni asupra-mi. Greselile mele, eu trag. Streets aren't 4 racing..

 

 

Fiecare si-o face cu mana lui fratilor, dar principalul lucru ce trebe retinut.. sa nu mai incercam sa ii judecam pe altii si sa incercam sa ne amestecam in ograda altora. Fiecare greseste pe carca lui si le trage ..ca ponoase.

Din pacate unii dintre ei mai.."faulteaza" si pe altii nevinovati, dar ce mai putem face dupa ce fapta a fost comisa? Nimic.

Sa intram in polemici? Nu ajuta. Nimeni nu baga la cap nimic oricum.

 

Fiecare sa isi ia ce motor vrea, iar cine cere sfaturi si intreaba ce moto sa isi ia sa primeasca sfaturi pertinente.

 

Se paote muri pe 125 in aceeasi masura ca pe r6. Ce-i drept riscurile sunt mai mari pe R6 dar, daca esti besmetic.. si un scuter e periculos.

 

Nu mai departe de acum ceva vreme auzeam o sintagma de genul "am permis de 4 luni si..vreau un cel putin 75o pt k 6oo ma "strange" :) " of.. mare e gradina, dar repet.. fiecare pe limba lui..

 

Orice suflet pierdut intristeaza, e normal suntem oameni, dar.. ce putem face daca.. uite.. nu invata nimeni nimic din astea? Si iar e de prisos sa despicam firul in 4 de ce a murit saracul om.. prea multe cuvinte degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui si parasuta de franare si rotite laterale la motor si tot degeaba. Motocicletele de curse aka supersport, de cilindree mare sunt pentru piloti avansati si pentru circuit (din ala cu nisip mult pe margine, cu ziduri de anvelope, cu pista curata, unde nu-s pietoni, autobuze, nisip, balti, flegme, ambalaje, caini, gropi). Este atat de simplu.

Si legendele reisingului adevarat au inceput la clase mici si au trecut la supermotorete.

Ce nu e clar?

Ce naiba? pilotii se urca direct in Mig? sau fac mii de ore de teorie, de zbor pe avionase de scoala, de simulator. Condusul motocicletei e pilotaj, presupune deprinderi cu care nu se naste nimeni si care se invata greu.

Teorie nexam, simulator nu exista, motoretele mici sunt naspa, mecanici suntem toti, hai sa ne dam tare. Poate scapam. Sau poate bagam azot la roti si facem linistiti wheelie, atunci cand ne copleseste complexitatea condusului si la 40 la ora in linie dreapta...

Pilot automat nu vrei?

Aici e o selectie. Cine are instinct de conservare si nu isi ascunde neimplinirile dupa fapte eroice merge mai departe. Si gata...

Problema grava e ca se incalca prevederea aia care e bine intentionata - incepatorii sa conduca moto cu maxim 25 kW.

Ne plac moto carenate la toti. Unii ne si permitem. Cat poate sa coste o solutie de limitare a puterii fata de pretul unei moto? N-am vazut pe nicaieri de vanzare.

Tare m-as bucura sa vad la reprezentante modele hipersport limitate la 25 kW. Unii poate le-ar pastra asa, macar un sezon... si s-ar bucura de motorul visat si dupa prima situatie mai dificila.

Alo, politia, de ce nu aplicati prevederea aia din regulament?

Si importatorii, de ce nu vindeti si limitatoare?

Solutia exista, nu trebuie decat pusa in practica.

 

 

DAp....de acord!

 

POLITIAAAAAAAA! ALOOOOOOOO! ne aude cineva?

 

exista oare un club de bikeri in tzara asta sa faca demersuri la Politie? sa se dea Amenzi BABANE la scuteristi fara casca?

 

????? la motobikeri care au de o luna permis si hop..pe un R 6, sa ma vada lumea smecher? figurant...etc...k sincer sunt...! acum oricine is poate cumpara un motor de aprox 100 cai! un fzr..un cbr de prin 90! ....si cu ala iti rupi gatul!

 

s a mai spus..in alte tari , nu ai voie sa te urci pe o bomba de motor imediat ce ai luat permisul!

 

are dreptate Sanchez!~ e k si la avioane! nu ajungi in 20 ore pilot!

 

scolile moto de la noi? sunt...inveti sa bagi in viteza 1....si aia este! hai pe r 6!

 

Da ! solutii exista! ....dar......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce toata lumea se agita din cauza motoarelor de putere mare si din cauza fitelor pe care unii le au in cap ? Cum multi au capatinile goale , tre' sa le umple si ei cu ceva , nu ? Motociclistii aia vechi , care se dadeau cu socialiste s-au cam dus. Noua generatie vrea fite , viteza si adrenalina. Daca ii zici lu' unu' ca viteza ucide se pisa pe el de ris. E ca la aia cu masini tunate , care o ard noaptea in centru , doar ca noi avem doar 2 roti. In rest ideea este tot aia , basini si inconstienta. Am vorbit cu o multime de tipi , fara motoare , toti au zis ca daca e sa-si ia , musai ceva de viteza si cit mai mare. Imbecili , ei nu stiau bine cu bicicleta. Dealeri de motoare ce sa faca , sa nu mai vinda ? Vind si ei ce se cauta. Moare lumea de ris cind ma vede cu gindacul meu cu 60-70 maxim , cica de ce nu-l delimitez ? Delimitat se duce 140 lejer , da uite asa se duce si viata mea , tot lejer. Si atunci ??? Ideea e ca motorul e o moda , gen ultimul tip de telefon sau toalele de firma. Aia putinii ,pentru care este un mod de viata, aia poate o sa apuce pensia. Restul , care prin spitale , care morti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe pareri, putini care stiu cu ce se mananca acest sport, sfaturi garla, in concluzie........................romanii tot romani. Cel mai bun sfat RAMANE-TI IN VIATA de preferat intregi!!

 

R.I.P Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAp....de acord!

 

POLITIAAAAAAAA! ALOOOOOOOO! ne aude cineva?

 

Da ! solutii exista! ....dar......

 

 

prietene sa iti spun altfel....sunt unul dintre cei care prima oara s-a suit pe un 600...inca nu am cei 2 ani implinitzi ca sa pot circula regulamentar....dar nu l-am luat de fitze sau alte porcarii cum speculeaza lumea pe aicea....l-am luat pur si simplu printr-un credit bancar realizand ca daca imi cumpar de 125 sau 250 voi pierde bani la el si nu imi voi mai putea permite cumpara unu mai mare...doar tentatzia devenea mai mare....merg cu motoreta la munca...in zilele libere ma plimb....frumos ushor....knd vreau sa imi rup capu...imi las prietena acasa si ma duc dracu........undeva unde nu voi punea viatza nimanui in pericol...nici macar a unei mushte....asa ca am o intrebare pt tine...cu ce te deranjeaza pe tine ca am eo sau altzi moto de 600 si circulam "neregulamentar"....ai impresia ca intru peste tine in casa cu 200?...gresesti prietene......eo cred ca e libera alegere...fiecare face ce vrea......de kt sa mot strivit pieton de o mashina.....ma bine ma strivesc singur.....totushi....daca ai putin capu pe umeri....potzi merge pe miiar sau kiar pe "Y2K"..........iar k sunt multzi printre "noi" bikerii care nu stiu sa mearga nici pe bicicleta si se suie pe 600....e problema lor.....cum ne ferim de conservari...ne vom ferii si de ei.....asa ca....lasa pe fiecare sa traiasca in felul lui....fiecare isi poate alege ziua in care sa moara....asa ca te rog......POLITIAAAAAAA ALOOOOOOO.....sa fim seriosi ca nu te regasesti in toate legiile ca exemplu......nu am nimic cu tine...dar nu mi se pare corect....

 

CONDOLEANTE FAMILIEI......"DUMNEZEU SA IL IERTE"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAp....de acord!

 

 

are dreptate Sanchez!~ e k si la avioane! nu ajungi in 20 ore pilot!

 

 

Ajungi pilot, sa faci primul zbor in simpla comanda, si in mai putin de 20 de ore doar ca faci orele astea cu cineva langa tine, caruia trebuie sa-i demonstrezi ca esti in stare sa zbori singur. Din nefericire in motociclism trebuie sa fii autodidact si multi nu reusesc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajungi pilot, sa faci primul zbor in simpla comanda, si in mai putin de 20 de ore doar ca faci orele astea cu cineva langa tine, caruia trebuie sa-i demonstrezi ca esti in stare sa zbori singur. Din nefericire in motociclism trebuie sa fii autodidact si multi nu reusesc :lol:

Era o comparatie intre motociclete si aeronave.

Motorete ~ aeronave usoare

Supersportive ~ avioane varf de gama - supersonice, de pasageri

 

E clar ca zborul e mult mai complicat, numai si pt faptul ca te deplasezi in 3 dimensiuni, insa ideea e ca in aviatie se incepe cu aeronave de scoala - stabile, usor de pilotat, care decoleaza si aterizeaza la viteze mici. Nu se incepe direct cu aparate de performanta. Si, oricum, se zboara in dubla comanda la inceput, ceea ce la motociclete nu se intampla. Si cu aeronava nu zbori pe deasupra oraselor, cu motoru' te dai si la 1 m de pietoni.

 

Are dreptate ce zice baiatul cu SS de mai sus, multi n-ar face efortul sa-si schimbe motoreta dupa 2 ani. Pentru majoritatea tinerilor singura solutie de a capata un statut respectabil si senzatia de implinire spirituala e in mintea lor de a-si procura o dihanie de motor. Bun. Sa isi ia toti ce vor, dar sa circule cu ele limitate la inceput, pe drumurile publice, in conditiile in care la scoala merg numai cu viteza I.

Si daca vor neaparat, sa scoata limitarea numai pe circuit si sa se dea acolo cat de tare pot.

Dar unde sunt limitatoarele? Vad la vanzare in nemtia o gramada de motorete limitate...

Prevederea aia din regulament e bine intentionata.

Daca se intampla un necaz, tot restul vietii, cei implicati raman cu regrete. Nu e mai bine sa ramana cel mult cu o amenda decat sa pateasca ceva rau? A preveni e mai rentabil si uneori e singura solutie. Politia poate sa si previna, nu numai sa pedepseasca.

Pentru cei care incep cu SS, incantarea depaseste orice temere, dar cand vor dori si copii lor asemenea scule, cu siguranta vor avea emotii mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot ceea ce s-a scris pe acest topic, si sunt mahnit sa vad ca uneori comentariile au sarit de o anumita limita. Este bine sa se discute pentru a sti pe viitor cum sa evitati posibile accidente insa am rugamintea sa nu o faceti intr-o maniera agresiva. Nu sunt motociclist, mi-am facut cont pe acest site fiind var cu Mihai si descoperind intamplator discutiile pe care le-ati avut.

Nu stiu sincer daca a avut viteza, parerile pe care le-am auzit fiind impartite. Colegii de servici care i-au luat motocicleta au spus ca e blocata in treapta a 2-a la 6-7.000 turatii. Nu stiu ce inseamna asta pentru ca nu ma pricep deloc.

Cauza principala a fost lipsa lui de experienta. Cu cateva zile in urma zisese ca simte ca nu o poate stapani, lasase vorba sa i se faca rost de anvelope Michelin si comandase o casca care a ajuns prea tarziu. Nu a mai avut rabdare cateva zile si nici nu a ascultat de sfaturile din jur.

Din pacate, el acum nu mai este. O verisoara de-a noastra a creat un blog pentru el:

 

http://ramasbunmihai.blogspot.com/

 

Cei care l-ati cunoscut si cititi va rog sa-l transmiteti si celor care nu intra pe forum. Postati pe el gandurile voastre pentru omul Mihai si va rog sa nu-l uitati.

Vreau sa multumesc si celor care au venit si duminica seara pe kisselef (erau multe masini, ajungea sirul aproape pana la Arcul de Triumf) si la el acasa vineri seara, precum si la inmormantare. Gestul vostru a fost emotionant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sincer daca a avut viteza, parerile pe care le-am auzit fiind impartite. Colegii de servici care i-au luat motocicleta au spus ca e blocata in treapta a 2-a la 6-7.000 turatii. Nu stiu ce inseamna asta pentru ca nu ma pricep deloc.

1. La 7000rpm in a 2'a un SS de 600 ar trebui sa aiba in jur de 80-85/h, in functie de marci si modele.

Dar nu viteza a fost cauza, asa cum ziceam mai sus, eu cred ca succesiunea a fost: s'a dus tare in turatii cu 1'a - probabil pana la rosu, dupa care a schimbat brusc a doua, moto a tins sa se ridice pe o roata si s'a speriat, a dat drumul la gaz, a voblat si apoi a devenit necontrolabila, bordura, copac.

 

2. E necesar sa precizezi ce intelegi prin "blocata in treapta a 2-a". Motocicleta se afla in treapta a doua in urma impactului SAU nu mai putea fi schimbata viteza, ramasese blocata in a 2'a? Daca intelesul este cel de-al doilea atunci pct 3 si 4 mai jos.

 

3. Era blocata?? Oare sa fi fost o defectiune mecanica in cutie care sa'i fi blocat roata spate? E putin probabil, insa trebuie cercetat DE CE e blocata intr'a doua, cunoscut fiind ca Yamaha are oaresce probleme cu aceasta treapta.

 

4. Daca a ramas blocata in urma IMPACTULUI, atunci nu vreau sa'mi imaginez la ce viteza a fost si nici nu stiu daca e posibil sa ramana blocata. Am avut Yamaha Thundercat cu care am dat lateral in roata unui Clio la 60/h. Furca rupta, plastice, etc, insa functionalitatea motorului si a cutiei a fost nealterata.

 

Concluzie: Ar trebui facuta o expertiza tehnica a motocicletei. Aceasta, din pacate, nu'l va aduce pe Mihai inapoi, insa ne va ajuta sa intelegem ce s'a intamplat cu adevarat acolo.

 

Multumim pentru informatii, Victor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce toata lumea se agita din cauza motoarelor de putere mare si din cauza fitelor pe care unii le au in cap ? Cum multi au capatinile goale , tre' sa le umple si ei cu ceva , nu ? Motociclistii aia vechi , care se dadeau cu socialiste s-au cam dus. Noua generatie vrea fite , viteza si adrenalina. Daca ii zici lu' unu' ca viteza ucide se pisa pe el de ris. E ca la aia cu masini tunate , care o ard noaptea in centru , doar ca noi avem doar 2 roti. In rest ideea este tot aia , basini si inconstienta. Am vorbit cu o multime de tipi , fara motoare , toti au zis ca daca e sa-si ia , musai ceva de viteza si cit mai mare. Imbecili , ei nu stiau bine cu bicicleta. Dealeri de motoare ce sa faca , sa nu mai vinda ? Vind si ei ce se cauta. Moare lumea de ris cind ma vede cu gindacul meu cu 60-70 maxim , cica de ce nu-l delimitez ? Delimitat se duce 140 lejer , da uite asa se duce si viata mea , tot lejer. Si atunci ??? Ideea e ca motorul e o moda , gen ultimul tip de telefon sau toalele de firma. Aia putinii ,pentru care este un mod de viata, aia poate o sa apuce pensia. Restul , care prin spitale , care morti.

 

I agree

eu unul nu m-as urca pe un motor de 600-1000 cmc sau mai mare nici in parcare :lol:

mai ales acum dupa niscaiva experienta in trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E necesar sa precizezi ce intelegi prin "blocata in treapta a 2-a". Motocicleta se afla in treapta a doua in urma impactului SAU nu mai putea fi schimbata viteza, ramasese blocata in a 2'a?

 

Cred ca e vorba de prima varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg perfect supararea rudelor si a prietenilor, dar nu uitati:

 

el a fost cazul principal a acestui accident, dupa care VOI, cei ce lau lasat sa merga pe ea stiind ca nu are experienta necesara si nu NOI, cei care spun adevarul pe forum.

 

1.a cazut pt ca nu avea experienta.

2. acazut pt ca a vrut sa faca mai mult decat trebuia sa faca la experinta pe care o avea.

3. a cazut pt ca in a doua ,pt a ridica 'saracia' aia de R6 (si eu am R6 si vb din experinta si nu din ce aud de la unul si altul), trebuie dusa in sau peste 10.000 de ture pt a o ridica pe o roata fara ambreaj. Daca o ridici din ambreaj si nu ai experienta ,o poti duce prea sus caz in care reduci ,cobori brusc si violent si intri in voblatii.

Nu a stiu sa o tina si ia fost fatal. ca motorul este blocat la 7000ture este din cauza impactului si asta nu inseamna ca mergea cu 7000 de ture ci ca a redus pana la 7000 de ture in clipa impactului.

 

Si nu mai spuneti prostii de genul ca nu avea viteza.ca repet,daca avea 50km/ora,putea sa se arunce in cap si nu se ajungea aici. A avut destula viteza pt a se sinucide.

si mai am o intrebare: ce cauta pe kisselef pe o roata?

 

--- Mesaj completat în 15 Aug 2007 13:13 -------------
daca in cplipa respectiva pe acel trotuar era un copil?

daca motocicleta urca pe trotuar si intra intrun grup de oameni?

 

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 15 Aug 2007 13:22 -------------
NOI ,romanii avem tendinta din a face din orice (cuvant urat)-o discutie de 100 de pagini.

 

Suntem inca putini. Dar peste 3-4 ani vom fi multi. Mii. Si nu ne vom mai cunoste intre noi. Nu inseamna sa nu iti pese de cel de langa tine. Dar mult prea multe discutii pe teme de acest gen si asta pt ca nu aveti preocupari. Credeti ca in state ,in franta,anglia......unde motociclisti sunt 90% din populatie , stau si barfesc ca babele orice accident sau ne-norocos?

 

Il cunoasteti? va era prieten? ducetiva si vedeti cu ce puteti ajuta,conducetil la ultimul drum si lasati gargara.

 

Crededti ca parintii lui vor aprecia faptul ca la inmormantare au venit N motociclisti, stiind ca hobbyul nostru este ce la omorat? sau se uita la fiecare dintre voi ca la niste inconstienti sau chiar cei responsabili pt cele intamplate pt ca la-ti indrumat in a-si luat motor......?

Editat de old school
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care incep cu SS, incantarea depaseste orice temere, dar cand vor dori si copii lor asemenea scule, cu siguranta vor avea emotii mari.

 

Ai mare dreptate, am un fiu de 4 ani si-l vad foarte bucuros in prajma motocicletei.Imi este groaza la clipa in care o sa vina la mine si o sa ceara bani,( sau o sa munceasca singur) si o sa-mi spuna ca vrea un SS. Cred ca as fi in stare sa urlu , sa plang , sa stau si in genunchi in fata lui, numai sa renunte, pt ca eu cat de ponderat am incercat sa fiu eu la 33 ani, si tot am mai facut prostii pe moto, dar D-zeu m-a iertat si nu am cazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti drum lung copii,pt a deveni motociclisti ADEVARATI. Trebuie in primul rand sa gandesti, sa realizezi,sa iti pese,........sa inveti ,dupa care devii motociclist.

 

NU ESTE DESTUL SA AI MOTOCICLETA pt a fi MOTOCICLIST.

 

bunicul meu ,la 81 de ani sia cumparat motocicleta. a mers de 3 ori pe ea. Il consider mai motociclist decat multi dintre voi.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...