Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

 

VTR - 6/100 km

atat am scos si eu la un consum mixt cu mers pana in 150 km/h. Atunci nu avea verificat nimic (bujii, fise, carb-uri desincron etc) acum ma astept sa fie mai ok.

Perfect de acord cu consumul raportat la stilul de mers. Mai e si cum tragi de ea pe un urcus, directia din care bate vantul etc :)

Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine...

 

Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine...

 

Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci

La ambreiaj i-a fost bagata doar o placa in plus,pilita pe o parte.Asta ca sa incapa acolo...

Daca pentru el a fost mai de pret estetica,decat partea mecanica....atunci :stuck: ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal :D

Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj :) Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj :) Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos!

Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov.

Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana una alta, sper sa nu ploua ca sa am spor la ce mai e de facut la ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov.

Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru :crack:

Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei.

Distanta e asemanatoare,nu?

Merge si varianta aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia as lasa-o ca sa o combin cu Siriul.

Asa am facut anul trecut,dar merge si un traseu scurt.

 

In cazul in care te decizi,faci un topic separat si poate se ofera si alti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov.

Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru :crack:

 

 

Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei.

 

Cheia s-a cam fwtut! e plina de gropi si valuri, mai ales Valenii-Cheia... Cheia-Sacele e mai ok.

Grija ca in weekend e plin de camioane care taie curbele.

 

La Buc-Rucar-Bran-Predeal sunt vreo 15 km mai nasoi intre Targoviste si Rucar (daca o iei pe Targoviste), pe Pitesti nu stiu cum e....si mai e o bucata nasoala intre Bran si Rasnov, pe care se si lucreaza si au decopertat aia gropile mai rau.

In rest, giugiuc, numa' bun de topit gume :P

 

Eu in week-end sunt la un botez, deci pauza plimbari

» Post actualizat in 11 May 2015 10:17

@GBV

 

Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara?

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GBV

 

Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara?

Da au ajuns la mine,dar le-am vandut pe amandoua in a 3 a zi de la cumparare.

Suportul a ajuns pe un zzr si topcaseul de 52l pe un vstrom.

 

 

Pentru doritorii de VTR,se pare ca fosta mobra inca traieste!!!!!!!!!!!!!!!!:

http://olx.ro/oferta/vand-honda-vtr-1000-ID3SHZU.html#035fdf6d92

Daca are numerele in regula,sariti pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ziceai ca a fost facuta pachet?

 

La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei...

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ziceai ca a fost facuta pachet?

 

La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei...

Am fost invormat gresit se pare....

 

Cand a plecat de la mine era ok:carburatie facuta cu 1 luna inainte,buji iridium,filtru aer schimbat,placute fata la fel noi,releul de incarcare schimbat

Ar fi trebuit sa fie refacuta furta fata pentru ca era cam barca....Nu curgea,dar nici nu era cum trebuie.

Posibil sa nu fie in regula la acte

Si acum imi aduc aminte de evacuarile alea :tempted: .

Care e interesat,poate sa dea un telefon,cine stie.De preferat sa fie fie din bucuresti,asa poate o mai revad si eu :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, deci nu se poate, frate, in felul asta... VTR-ul e ca o pietricica-n prezervativ!!! Am dat azi o tura scurta pe Buc-Oltenita-GR-Buc si la dupa ce trecusem de Uzunu, mergea baiatul cu 220, poc, se aprinde becul la 130 km de la ultimul plin... "Ce plm o fi consumat in halul asta cu nu am chitait-o prea mult? N-are nimic, in vreo 20 km am benzinarie si alimentez" Oha!!! Am mai facut fix 9 km de cand s-a aprins becul si am ramas intr-un giratoriu din ala... Se dusese benzina de numa'-numa'. "Cum dracu'?", ma intrebam eu nedumerit, pe rezerva daca-i dau odata cox, suge tot ce-i in rezerovr??!?! Tragem pe dreapta, rezervorul secat... Mai sa fie... Ma dau jos, hop benzina pe motor. Pe sa, pe cizma stanga, pe toba de pe dreapta.... Mirosea serios a fara plumb de 95. Eheee, stai ca nu-i a buna. Baiatul cu care eram si tasnise spre benzinarie sa aduca la prost o sticla de gaz. A venit in 10 min, dar stai ca nu-i a buna. Desfacem rezervorul, se mai opreste un baiat cu un Intruder de 1800 sa vada daca poate ajuta, dau rezervorul jos... si... si... si... S U R P R I Z A !!!!! Un cacatel de surub ce prinde robinetul de benzina de rezervor se desfacuse si l-am pierdut pe drum. Si pisa bezina pe acolo la greu. Punem un surub de carena de pe Suzuki-ul colegului, punem rezervorul, hai sa-i futem o proba inainte sa ne urnim. La o prima vedere nu curgea, dar cand am inceput sa o accelerez, tot curgea benzina... Surubul era prea lung si nu strangea bine! Scoate iarasi benzina din rezervor (sunt patit, merg intotdeauna cu furtun la mine :) ), m-am chinuit pana am scos un surub de la carena spate si am reusit sa prind calumea robinetul ala. A durat cam 45 min - o ora toata tarasenia asta, suficient cat sa-mi phuta directia. Pe de o parte eram nervos ca mi-a stricat bunatate de plimbare si in ultima vreme am patit numai nimicuri din astea de-mi scot peri alb, pe de alta parte ma bucuram ca a fost doar cu rahat de surub si am putut pleca mai departe. Asa ca, de nervi, dinainte de Adunatii Copaceni am mers incet, numai cu 100, asa, de-al dracu! Iar ma mananca palma sa updatez anuntul de pe OLX :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate d-aia iti consuma tie asa mult... pierdeai benzina pe drum :D

chchitele astea te fac sa te atasezi de ea.... creeaza amintiri care in retrospectiva sunt placute si poveste cu haz despre ele :) ca la un IJ sau o nepra :crack:

 

in alta ordine de idei: Before & After.

mai am sa-mi vina supoertul de topcase si BASTA

 

post-9738-0-95598200-1431782824_thumb.jpg

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar daca voiam amintiri placute, imi luam, cum zici tu, Nepra. Asa, am vrut un motor sa ma sui pe ea si sa merg... Nu sa stau pe marginea soselei si sa repar la ea tot felul de cacatisuri... :(

Clar, urmatoarea motocicleta nu va mai fi una cu proprietar roman! Romanii sunt saraci si de asta piata e asa cum e. De fapt, motocicletele se vand pe 3 lei sau nu se vand, nu din cauza pietei, ci din cauza motocicletelor, ca-s numai gioarse, numai cazaturi, numai rupturi si reparate pe genunchi. Chiar si cand ai bani si vrei sa iti iei ceva calumea, tot de naspeteuri dai/ai parte. Putine sunt acelea care chiar isi merita banii.

 

 

Tu ce ai facut la motocicleta, ca nu-mi dau seama?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL!

 

Da boss, l-am pus :) , dar n-am apucat sa umblu noaptea cu ea sa imi dau seama de imbunatatire.

 

In alta ordine de idei, am dat o tura prin pod si mi-am adunat ce chei aveam dubluri si o sa le iau la motocicleta :) , am de la 6 pana la 19. O sa imi fac o trusa calumea de scule, cu suruburi de rezerva, becuri, soricei, tot ce trebuie. Cred ca in curand o sa incep sa ma uit si eu dupa un top case :), o sa arade mizda rau de tot cu capac monopost si topcase.

 

Luni ma duc la Patrick sa-mi schimb placutele pe fata, sa-mi puna kitul de reparatie pentru pompa de frana fatza si sa imi montez crash-padurile


» Post actualizat in 16 May 2015 18:03

In alta ordine de idei, uite ce a aparut pe la baietii astia din CJ

 

http://www.motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/d2172#!prettyPhoto

 

plm, azi iar m-am trezit mergand cu 240. Pleci si tu ca omul intr-o depasire, te apleci putin pe rezervor si hop, cand te uiti la vitezometru.. 200.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai Metal, imi pare maxim de rau pt "distractie", azi fuse si-o zi placuta. Robinetul ala cu vacum incorporat e o alta mizerie marca honda (not hatin'). eu azi am "servisat" ca sa fiu mai plastic, frana spate: mai precis, nu e nimic in neregula dar nu face presiune pe etrier desi pompa-ti rupe ficatii. asa am mai patit la pompa de ambreaj: dat la maneta ca tampitu' cateva ore, cu aerisiri si tot tacamu', lasat motorul la garaj in spume si injuraturi, ca sa vin o sapt mai tarziu, sa fac doua compresii si sa mearga snur ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase-ul oricat de urat e, e bun la drumuri mai lungi de 500 km.

Ducatiul ala e dinainte de 2000, eu nu prea m-as baga la Ducatiuri facute inainte de 2000... sa nu dai din lac in putz

 

SV-ul ala de-am pus sapt trecuta poze cu el a devenit si el negru mat :D

 

19619_10200581712180544_8549038294348943

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV N-ul ala chiar e misto. Si motorul e frumos pe el, e destul de puternic, trage liniar, pozitia e ok la drum, numai ca saua aia nu e deloc pe gustul curului meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat si eu cu mecanica la VTR, l-am pornit duminica, am dat o tura scurta ... :) un mare zambet pentru cum suna V2-ul ala, cum stai pe ea si cum pleaca de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...