Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

Cu pornirea s-a rezolvat, am schimbat bateria si acum parca exista o interfata psihica (psihiatrica :D ) intre noi. Cand vreau sa porneasca nici nu ating bine butonul si ea stie, anticipeaza, porneste instant.

Problema este DACA sa-i pun sau nu acel montaj electronic care protejeaza bateria. Montajul face ca atunci cand motorul este oprit nici un consumator sa nu traga din baterie. Daca insa te gandesti mai bine nu e totusi o idee prea buna! Ventilatorul este principalul consumator dupa oprirea motorului, deoarece afisajul e neglijabil iar farul oricum se stinge singur. La semnale esti atenti si daca nu le uiti deschise 5 zile, e OK. Ventilatorul insa are un scop precis, sa raceasca fluidul din radiator care fara ajutorul sau ar depasi punctul de fierbere si ar crea o presiune mare. E adevarat ca la opriri dese intr-o zi de chinuiala va porni de multe ori dar consumul lui in 1-3 minute de functionare nu va descarca complet bateria... si chiar daca, pornesti la pedala si apoi se reincarca. Deci toata smecheria e ca bateria sa fie buna si ar fi bine sa fie pusa pe un redresor capabil (eu mi-am luat optimate) lunar.

Ba este o idee foarte buna. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului e in zadar pt. ca pompa de apa este oprita si implicit circuitul de racire. ventilatorul nu face atunci decat sa consume inutil bateria si sa raceasca apa din radiator, dar nu si din motor atat timp cat acesta este oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 415
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ba este o idee foarte buna. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului e in zadar pt. ca pompa de apa este oprita si implicit circuitul de racire. ventilatorul nu face atunci decat sa consume inutil bateria si sa raceasca apa din radiator, dar nu si din motor atat timp cat acesta este oprit.

 

JUST, ma gandesc insa ca circuitul ramane totusi liber si se face natural, nefortat de pompa, urca de jos fiind fierbinte, sus unde tocmai raceste ventilatorul.. sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JUST, ma gandesc insa ca circuitul ramane totusi liber si se face natural, nefortat de pompa, urca de jos fiind fierbinte, sus unde tocmai raceste ventilatorul.. sau nu?

 

Este adevat ce spui tu. Popular se numeste sifonare.

Problema este ca randamentul in cazul asta este foarte mic.

Asculta-i pe aia ce au trecut prin asta! Este calea cea mai dreapta spre succes. :rock:

Pana sa pun ventilatorul eu fierbeam apa in motor de 4-5 ori intr-o vara. Dupa montaj nu l-am mai fiert nici macar odata.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg, ai dreptate! Dar tot mesterind pe la ea am observat ca daca scot siguranta de jos tai curentul de la TOT. Iar de la siguranta respectiva pleaca un cablu subtirel... :rock:

De unde ideea de a pune un intrerupator acolo, prelungit pe ghidon sau si mai bine, intr-un loc mai ascuns. Intrerupator obisnuit de 8-10A, "on/off"-ul clasic care lipseste la Husa si care ar fi util nu doar sa opreasca ventilatorul ci si sa previna pornirile accidentale de tipul "ia uite ce buton rosu, pt ce-o fi??". Asta mi s-a intamplat pe bune in prima zi cand am fost cu ea la munca (cu rotile SM) si am parcat-o in viteza ca era usoara panta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Nu carburatia este problema la husele pana in 2003 ci aprinderea SEM. Din 2004 s-a renuntat la ea. KTM-u' a renuntat la ea mai inainte.

Lorenzo te poate ajuta si invata mai mult.

Ai dreptate, dar si carburatia este slaba.

Am observat ca daca nu dai tare la pedala ai scanteie zero.

Se poate modifica ceva pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!

Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... :D Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... :D :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!

Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... :D Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... :D :laugh:

 

 

ma gandesc sa facem o iesire la izvorani la traseul de motocros ,de sambata

pana duminica , si un test cu modelul 450 2009 , campare la cort si bere destula nu stiu data inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!

Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... :wink: Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... :D :makeout:

 

 

Multumim ca ne ascultati si pe noi :D !!!

Si daca tot sunteti pe frecventa, un 390 se poate la teste?? (sau nu e gata?)

Sar'naaa!

 

PS: Da' niste echipamente nu mai aduceti? Ca vin pe la voi de 2 luni pt o pereche de pantaloni si nu gasesc (marime 40, ca 38 era mica) de nici o culoare, sa nu mai zic ca as fi vrut Husaberg...

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim ca ne ascultati si pe noi :makeout: !!!

Si daca tot sunteti pe frecventa, un 390 se poate la teste?? (sau nu e gata?)

Sar'naaa!

 

PS: Da' niste echipamente nu mai aduceti? Ca vin pe la voi de 2 luni pt o pereche de pantaloni si nu gasesc (marime 40, ca 38 era mica) de nici o culoare, sa nu mai zic ca as fi vrut Husaberg...

 

 

390 SA VANDUT,LA TESTE AVEM 450

 

PT PANTALONI 40 NUMAI LA COMANDA ASA MARIME

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , piese pentru un Husaberg modelul EC 650 cred ca este pe unde pot gasi , m-ar interesa , seturi supape etc..... pun si o poza poate stiti voi ce model este si ce an . multumesc !

 

 

 

piese gasesti aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

de vanzare HUSABERG FS 450 E (supermoto)

an fabr 2006 cumparata noua si inmatricula in 2008.

aprox 180h (are 27 pe ceas dar ceasul functioneaza doar la supermoto)

se vinde in varianta enduro (are suspensia fata speciala de enduro) sau enduro +supermoto (suspensia fata +frana speciala+roti cu cauciucuri noi pirellii supercorsa + lant separat de sm)

pe ea am pus scut, ventilator, handguard, mousse-uri, inaltatoare de ghidon.

f bine intretinuta. inmatriculata (omologata ca enduro-in carte are roti de enduro)

pret..... in functie de configuratie.

dragos 0722610432

+neoprene furci (atat enduro cat si supermoto)- protectii rotii supermoto

Mesaj completat

adjudecat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Best Off-Road Motorcycle: Husaberg FE 450

 

Husaberg shocked the off-road world with the quiet release of the FE 450. The KTM subsidiary flipped enduro thinking on its head with a radical engine design mated to a spectacular chassis and compliant suspension.Bikes come and go, but few leave truly significant marks on the sport. Husaberg made big waves in the dirt bike world with the 2009 FE 450. This enduro provides big-bore power with handling unlike anything else in the class. A 70-degree tilted cylinder and repositioned crank create a center of gravity which allows both ends to pivot effortlessly around it. That means it handles like a 250cc 2-stroke. Mass centralization is the name of the game for all OEMs, but Husaberg beat everyone to the punch with a truly innovative solution which elevates the KTM-owned Swedish company to the forefront of the off-road market, and it can no longer be viewed as an odd-ball Euro machine. With the might and security that comes from associating with KTM, the Husaberg FE 450 is breaking enduro stereotypes as much as it is mechanical molds.

 

Electric start and Keihin fuel injection are important off-road goodies, but the closed-loop EFI offers more than most systems used on dirt bikes. Fed through the 42mm throttle body, the ‘Berg’s motor cranks out tremendously usable power, and plenty of it. Everything about the bike was smooth, including the link-less WP suspension. The FE is undeniably a trail bike with its quick-handling, easy-to-ride attitude. Husaberg essentially sprung the new FE models on an unsuspecting enduro public, and the result was impressive to say the least. People still complained about the price, but not many had anything bad to say about actually riding such an awesome machine. Not to mention, it spawned a model line expansion for 2010 which promises to be even better. – JC Hilderbrand

post-9477-1263413612_thumb.jpg

post-9477-1263413874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Care sunt diferentele notabile, in real life nu pe hartie, intre FE 450 2008 si noul model 2009, care inteleg ca ramane neschimbat pentru 2010?

Cu alte cuvinte, se justifica o diferenta de mii de euro pentru achizitiona noua minune albastra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt diferentele notabile, in real life nu pe hartie, intre FE 450 2008 si noul model 2009, care inteleg ca ramane neschimbat pentru 2010?

Cu alte cuvinte, se justifica o diferenta de mii de euro pentru achizitiona noua minune albastra?

Pai sunt doua chestii total diferite. In 2008, 450fe era doar un alt 450 cu finisaje de top. 450-ul din 2009 a adus imbunatatiri serioase, si anume motor nou, sasu nou si o ciclistica cu totul si cu totul noua pentru motociclete off-road.

 

Diferentele reale se simt atunci cand mergi -- pare mult mai usoara cea noua, mult mai manevrabila, in comparatie cu modelele vechi. Daca te dai doar de hobby, nu stiu daca merita sa iei ceva 2008-2009 :disappointed: Tot la fel ca si cu ceva din 2002 (dar intretinut) se va simti :lol:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manevrabila da, dar mai usoara sigur nu se simte!

In rest este cu totul altceva decat gunoaiele dinainte de 2009. E adevarat ca si la pret de observa :disappointed:

 

Inseamna ca tocmai ce mi-am luat un gunoi FE 450 model 2008 :lol:)

 

Mi-ar fi placut sa am opinia posesorilor de 2008 care eventual au trecut la 2009 era insa de asteptat sa nu fe prea multi, niciunul insa este insa mult sub asteptari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...