Sher Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) prea putin a curs man, Marian la 525 nici nu intrase pe rezerva Editat Mai 1, 2009 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Mai tata.. da' unde gasiti voi o vulcanizare capabila sa faca o pana la fieru asta, ca m-au omorat cu zile astia de la SAMA Pipera. M-am dus cu o gaurica in camera, sambata pe la 10:30 si am plecat de acolo cu peste 20 de petice Cand m-a intrebat ala pt ce e "a doua valva" de pe janta l-am intrebat imediat putin speriat daca a mai facut o pana la un cross si a zis ca "Da, sigur, da' nu avea valva aia acolo"... Foarte clar, nu??? Am ramas totusi la ei pt ca nu aveam de ales, macar un petic speram sa fie in stare sa puna. Dar iata ca m-a prins ora 15:00 (desi ei inchideau la 13:00) si tot nu plecasem, eram toti stransiin jurul rotii care acum avea cred ca 25 de petice pe ea.. de ce? Pt ca nu schimbase mansonul de pe spite si capetele neslefuite intepau camera de cate ori baga omu presiune Si a tot incercat de cateva ori... punea 5-6 petice, baga camera, umfla si fsss, nu tinea presiune. O lua de la capat si iar, pune petice, umfla, fssss... factura 85 RON In viata mea nu mai calc pe la SAMA, mai ales ca ala era singurul "care se ocupa de motociclete" Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana! Pentru pan cauta concurenta Sama care este AutoSoft. EU acolo schimb cauciucurile cand nu am chef sa ma murdares. Camera groasa gasesti al www.patrickmoto.ro Iar "mansonul" o sa o intalnesti mai des sub denumirea de "pinten" si il gasesti la Laurentiu http://www.mototech-racing.eu/contacte/index.html sau la orice dealer KTM. Bafta Editat Mai 20, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sarumana, intre timp am luat camera groasa si manson de la KTM iar skimbul e gata maine la Trancanici. Sambata o iau pe Arges in jos sa-mi fac temele... daca mai sunt colegi in clasa I pe aici, hai la restante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ms, am inteles, am schimbat cu 130.Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super. Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare? Ms inca o data Nu carburatia este problema la husele pana in 2003 ci aprinderea SEM. Din 2004 s-a renuntat la ea. KTM-u' a renuntat la ea mai inainte. Lorenzo te poate ajuta si invata mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=5iHJ-Wnsgts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) Mai tata.. da' unde gasiti voi o vulcanizare capabila sa faca o pana la fieru asta, ca m-au omorat cu zile astia de la SAMA Pipera. M-am dus cu o gaurica in camera, sambata pe la 10:30 si am plecat de acolo cu peste 20 de petice Cand m-a intrebat ala pt ce e "a doua valva" de pe janta l-am intrebat imediat putin speriat daca a mai facut o pana la un cross si a zis ca "Da, sigur, da' nu avea valva aia acolo"... Foarte clar, nu??? Am ramas totusi la ei pt ca nu aveam de ales, macar un petic speram sa fie in stare sa puna. Dar iata ca m-a prins ora 15:00 (desi ei inchideau la 13:00) si tot nu plecasem, eram toti stransiin jurul rotii care acum avea cred ca 25 de petice pe ea.. de ce? Pt ca nu schimbase mansonul de pe spite si capetele neslefuite intepau camera de cate ori baga omu presiune Si a tot incercat de cateva ori... punea 5-6 petice, baga camera, umfla si fsss, nu tinea presiune. O lua de la capat si iar, pune petice, umfla, fssss... factura 85 RON In viata mea nu mai calc pe la SAMA, mai ales ca ala era singurul "care se ocupa de motociclete" Deci? Unde fac si io pana ca lumea, ca nu pot sta cu strecuratoarea aia carpita, mai ales ca dimineata azi era pe janta. Si ce camera mai groasa in carne sa cumpar (de unde?). Mansonul ala vine separat, se gaseste? Va rog io, dati-mi o vorba de ajutor, sarumana! pune mouse pe rotile de enduro si o sa uiti de pene,presiune in roti cuie,spini,etc. dai un ban dar sti ca mergi linistit cam 2 ani minim. suspensia ti-o reglezi la service ul husaberg ti-a zis ketemeu pe cine sa cauti si ti-o faci pentru tine in inaltime si duritate,ii spui sa ti-o faca cat de moale este posibil si tot acolo spui se de pornire,nu are rost sa dai pedale cand husabergul porneste impecabil daca ii faci niste mici modificari si poate schimbi si bateria daca este cazul Editat Mai 30, 2009 de cetateanulx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Cu pornirea s-a rezolvat, am schimbat bateria si acum parca exista o interfata psihica (psihiatrica ) intre noi. Cand vreau sa porneasca nici nu ating bine butonul si ea stie, anticipeaza, porneste instant. Problema este DACA sa-i pun sau nu acel montaj electronic care protejeaza bateria. Montajul face ca atunci cand motorul este oprit nici un consumator sa nu traga din baterie. Daca insa te gandesti mai bine nu e totusi o idee prea buna! Ventilatorul este principalul consumator dupa oprirea motorului, deoarece afisajul e neglijabil iar farul oricum se stinge singur. La semnale esti atenti si daca nu le uiti deschise 5 zile, e OK. Ventilatorul insa are un scop precis, sa raceasca fluidul din radiator care fara ajutorul sau ar depasi punctul de fierbere si ar crea o presiune mare. E adevarat ca la opriri dese intr-o zi de chinuiala va porni de multe ori dar consumul lui in 1-3 minute de functionare nu va descarca complet bateria... si chiar daca, pornesti la pedala si apoi se reincarca. Deci toata smecheria e ca bateria sa fie buna si ar fi bine sa fie pusa pe un redresor capabil (eu mi-am luat optimate) lunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 mergi la Lorenzo sa-ti lege ventilatorul astfel incat sa mearga doar cat merge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 mergi la Lorenzo sa-ti lege ventilatorul astfel incat sa mearga doar cat merge motorul. L-a facut pe al meu ......si e super ok. Recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Cu pornirea s-a rezolvat, am schimbat bateria si acum parca exista o interfata psihica (psihiatrica ) intre noi. Cand vreau sa porneasca nici nu ating bine butonul si ea stie, anticipeaza, porneste instant. Problema este DACA sa-i pun sau nu acel montaj electronic care protejeaza bateria. Montajul face ca atunci cand motorul este oprit nici un consumator sa nu traga din baterie. Daca insa te gandesti mai bine nu e totusi o idee prea buna! Ventilatorul este principalul consumator dupa oprirea motorului, deoarece afisajul e neglijabil iar farul oricum se stinge singur. La semnale esti atenti si daca nu le uiti deschise 5 zile, e OK. Ventilatorul insa are un scop precis, sa raceasca fluidul din radiator care fara ajutorul sau ar depasi punctul de fierbere si ar crea o presiune mare. E adevarat ca la opriri dese intr-o zi de chinuiala va porni de multe ori dar consumul lui in 1-3 minute de functionare nu va descarca complet bateria... si chiar daca, pornesti la pedala si apoi se reincarca. Deci toata smecheria e ca bateria sa fie buna si ar fi bine sa fie pusa pe un redresor capabil (eu mi-am luat optimate) lunar. Ba este o idee foarte buna. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului e in zadar pt. ca pompa de apa este oprita si implicit circuitul de racire. ventilatorul nu face atunci decat sa consume inutil bateria si sa raceasca apa din radiator, dar nu si din motor atat timp cat acesta este oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ba este o idee foarte buna. Functionarea ventilatorului dupa oprirea motorului e in zadar pt. ca pompa de apa este oprita si implicit circuitul de racire. ventilatorul nu face atunci decat sa consume inutil bateria si sa raceasca apa din radiator, dar nu si din motor atat timp cat acesta este oprit. JUST, ma gandesc insa ca circuitul ramane totusi liber si se face natural, nefortat de pompa, urca de jos fiind fierbinte, sus unde tocmai raceste ventilatorul.. sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) JUST, ma gandesc insa ca circuitul ramane totusi liber si se face natural, nefortat de pompa, urca de jos fiind fierbinte, sus unde tocmai raceste ventilatorul.. sau nu? Este adevat ce spui tu. Popular se numeste sifonare. Problema este ca randamentul in cazul asta este foarte mic. Asculta-i pe aia ce au trecut prin asta! Este calea cea mai dreapta spre succes. Pana sa pun ventilatorul eu fierbeam apa in motor de 4-5 ori intr-o vara. Dupa montaj nu l-am mai fiert nici macar odata. Editat Iunie 6, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Inteleg, ai dreptate! Dar tot mesterind pe la ea am observat ca daca scot siguranta de jos tai curentul de la TOT. Iar de la siguranta respectiva pleaca un cablu subtirel... De unde ideea de a pune un intrerupator acolo, prelungit pe ghidon sau si mai bine, intr-un loc mai ascuns. Intrerupator obisnuit de 8-10A, "on/off"-ul clasic care lipseste la Husa si care ar fi util nu doar sa opreasca ventilatorul ci si sa previna pornirile accidentale de tipul "ia uite ce buton rosu, pt ce-o fi??". Asta mi s-a intamplat pe bune in prima zi cand am fost cu ea la munca (cu rotile SM) si am parcat-o in viteza ca era usoara panta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Nu carburatia este problema la husele pana in 2003 ci aprinderea SEM. Din 2004 s-a renuntat la ea. KTM-u' a renuntat la ea mai inainte.Lorenzo te poate ajuta si invata mai mult. Ai dreptate, dar si carburatia este slaba. Am observat ca daca nu dai tare la pedala ai scanteie zero. Se poate modifica ceva pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 cu un ETZ de 175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!! Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 cine stie..ceva drive test la modele noi?! hai dom' profesor...scoate capu in lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... ma gandesc sa facem o iesire la izvorani la traseul de motocros ,de sambata pana duminica , si un test cu modelul 450 2009 , campare la cort si bere destula nu stiu data inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ma gandesc sa facem o iesire la izvorani la traseul de motocros ,de sambatapana duminica , si un test cu modelul 450 2009 , campare la cort si bere destula nu stiu data inca Faci tu treburi din astea? Ar fi bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nepotu450 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) i'll be back soon luati notite astept modelul 2010 cel mai tare supermoto fs 570 Editat Iulie 8, 2009 de Nepotu450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 misto ideea cu 390-ul. Va fi o alegere foarte buna atat pentru hard si extreme enduro cat si pentru incepatori sau cei cu conditie fizica slaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Ceva testdrive cu modelele noi? Modelul de 390 imi suna f bine. P.S. Mi-a luat-o Ionut inainte Editat Iulie 9, 2009 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 (editat) Dom' profesor, felicitari pt onorabilul loc 4 la 'OldBoys' - Romanian Extreme Adventure !!!Da' pe noi astia mai mititei nu vreti sa ne invatati meserie deloc... Cand face si HUSABERG ceva asemanator cu vecinii de la Husky?? Adica niste ture scurte cu campare lunga, putin enduro si multa berica, enduro old school kind of... vise, taica, vise.. sau poate.. cine stie... Multumim ca ne ascultati si pe noi !!! Si daca tot sunteti pe frecventa, un 390 se poate la teste?? (sau nu e gata?) Sar'naaa! PS: Da' niste echipamente nu mai aduceti? Ca vin pe la voi de 2 luni pt o pereche de pantaloni si nu gasesc (marime 40, ca 38 era mica) de nici o culoare, sa nu mai zic ca as fi vrut Husaberg... Editat August 23, 2009 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Multumim ca ne ascultati si pe noi !!!Si daca tot sunteti pe frecventa, un 390 se poate la teste?? (sau nu e gata?) Sar'naaa! PS: Da' niste echipamente nu mai aduceti? Ca vin pe la voi de 2 luni pt o pereche de pantaloni si nu gasesc (marime 40, ca 38 era mica) de nici o culoare, sa nu mai zic ca as fi vrut Husaberg... 390 SA VANDUT,LA TESTE AVEM 450 PT PANTALONI 40 NUMAI LA COMANDA ASA MARIME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.