piti_biker Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 suna aici 0740 230 993 Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 2011.07.10 - baisoara => https://picasaweb.google.com/107230563708610479527/20110709Baisoara# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Foarte tari pozele, cat si iesirea voastra la endureala. Toata stima Dane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Foarte tari pozele, cat si iesirea voastra la endureala. Toata stima Dane A gasit Radu un parau "nu chiar usor" unde s-a polizat intens juma de ora-o ora... eu personal am renuntat ca am ramas fara puteri si fara apa Da asteptam pana se mai curata sa-l dam de jos pana sus dintr-una, sa ne simtim bine ca ce-am mai progresat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Vand geaca TEKNIC MERCURY ,culoarea albastra, perforata, marimea 50 us. pret: 650ron . geaca este nou-nouta adusa din canada, nepurtata, are etichetele prinse de ea, in folie. eu am 180 si 85kg si imi este putin mare. id: alecsutzyu,telefon:0724219532. ofer seriozitate si cer seriozitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radautrust Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 A gasit Radu un parau "nu chiar usor" unde s-a polizat intens juma de ora-o ora... eu personal am renuntat ca am ramas fara puteri si fara apa Da asteptam pana se mai curata sa-l dam de jos pana sus dintr-una, sa ne simtim bine ca ce-am mai progresat Oare pe wek putem incerca din nou, ce zici Bratucu? Referitor la apa a fost vina voastra ca nu ati oprit la paraul renumit pt alimentare fara supa in camelbag, mie imi trebuie 5 litri de apa pe Baisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Bai fitzi-ar geaca de ras! Pe toate comunitatile regionale ai deschis topic cu geaca ta? N-ai bursa unde sa postezi vanzarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Oare pe wek putem incerca din nou, ce zici Bratucu? Referitor la apa a fost vina voastra ca nu ati oprit la paraul renumit pt alimentare fara supa in camelbag, mie imi trebuie 5 litri de apa pe Baisoara Mai puteti sa tot incercati.. de-acuma pana pe la sf lu aug nu mai prind weekenduri in Cluj.. ba plecat, ba concediu. Da vin dup-aia sa imi explicati cum se face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radautrust Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Iese cineva la endureala wekul asta? Daca da pe unde....poate facem o echipa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Salutare, Am o nelamurire. Am fost sfatuit sa iau pentru iesiri pe dealurile din jurul Clujului un cross in 4T de 250 (CRF, RMZ, YZF, KXF). Am observat ca cele de 450 sunt ceva mai ieftine. N-aveti careva asa ceva pentru iesirile de weekend si sunteti draguti sa ma luati cu voi la o tura, as vrea sa o incerc, poate nu e chiar asa de tare pentru mine, sau daca e sa ma conving singur si sa ma indrept spre ... alea mai scumpe Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 @Suzuki_RM_125: din vasta mea lipsa de experienta pot sa zic ca, daca vrei sa nu te chinui prea mult, sa te orientezi spre o motocicleta enduro decat una de cross, fie 2T sau 4T, ce-ti place mai mult sau intra in buget. Sunt cativa care au succes cu motociclete de cross prin padure, dar in general cu multa experienta, revalvare la furca, eventual schimbata roata spate din 19 in 18, big bore la 250-uri, etc, mai pe scurt.. deranj. Tocmai pentru ca nu ma dau bine sunt avizat sa zic ca-i mai bine cu enduro decat cu cross.. nici putinele chestii care le fac cu motoreta mea n-am avut nici o sansa cand m-am urcat pe un motor de cross. Singurul avantaj direct si clar care-l vad la inceput ar fi la vale, unde ai de oprit cu vreo 15kg mai putin. Dezavantaje.. amortizoare care te fac sa sari din orice piatra, ambreiaj cu functionare on/off, lipsa buton magic, fiert repede, motor prea nervos.. mai ales la un 450. si daca tot postez, vreo 2 poze de ieri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 15 kg e foarte putin spus, un cross de 4T e pe la 90 kg, un enduro e de la 120 in sus, deci cu 33% mai mult. Asta ma deranjeaza cel mai mult pentru ca e mult mai usor de manevrat o caprita la 90 de kile decat una grasa. In ceea ce priveste motocicletele enduro, 90% merg pe portocale. Nu vreau KTM, mi s-a spus de nenumarate ori ca sunt foooooaaaaaaarte bune, dar nu sunt fiabile si scumpe a naibii la intretinut. Prefer japonezele, dar nu prea se axeaza pe enduro, adica sunt top pe cross-uri, pe enduro mai putin. Mersi mult de sfaturi, cred ca ar trebui mai intai sa am posibilitatea sa incerc si enduro pe dealuri si apoi sa imi fac o parere ... dar greu gasesti prieteni cu astfel de hobby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Marius, nu suntem cei mai buni prieteni, dar ca amic ce impartaseste acelasi hobby cu tine, fac un mic efort si te las sa te dai cu un enduro japonez, de cca 120 kg, motor de 400, 4T. Eu pot maine dupa 5 sau sapt. viitoare. Weekendul asta is la BMW Camp. Te satisface ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) 15 kg e foarte putin spus, un cross de 4T e pe la 90 kg, un enduro e de la 120 in sus, deci cu 33% mai mult. Asta ma deranjeaza cel mai mult pentru ca e mult mai usor de manevrat o caprita la 90 de kile decat una grasa. In ceea ce priveste motocicletele enduro, 90% merg pe portocale. Nu vreau KTM, mi s-a spus de nenumarate ori ca sunt foooooaaaaaaarte bune, dar nu sunt fiabile si scumpe a naibii la intretinut. Prefer japonezele, dar nu prea se axeaza pe enduro, adica sunt top pe cross-uri, pe enduro mai putin. Mersi mult de sfaturi, cred ca ar trebui mai intai sa am posibilitatea sa incerc si enduro pe dealuri si apoi sa imi fac o parere ... dar greu gasesti prieteni cu astfel de hobby Diferenta aia de care ziceam de cam 15kg ar fi intre modelele echivalente mx si enduro din acelasi an, aceeasi firma. Ca a fost vorba si de KTM, is in general mai grele decat respectivele japoneze la ambele categorii. Deci intre un crf r si un exc din acelasi an o sa ai dif de vreo 20 kg. In acelasi timp dif dintre un cross 4T si un enduro 2T is mici. Dar daca nu preferi sub nici o forma 2T, atunci nu intra in discutie. Iar la manevrabilitate nu intra doar greutatea, intre un exc 530 si un exc 400 e o diferenta uriasa, chit ca au aceeasi greutate. Greutatea e importanta in primul rand la ridicat de jos... daca nu esti prea mare sau fit, acolo o sa blestemi super enduro-ul, cum am facut si eu si fac in continuare Fiabilitate/mentenanta... teoretic, un mx e gandit sa mearga top 35min + 2 ture, iar un enduro vreo 6 zile . Motocicleta japoneza de cross vs orice enduro nu-nseamna ca o sa ai diferenta uriasa la fiabilitate si intretinere ca intre un Transalp si un LC4. Daca ar fi sa-ti pui mintea cu manualu (ma uit intamplator intr-un manual de kx 250f din 06), trebuie sa schimbi cam tot la fiecare 15h (sau 6 curse)... tot insemnand inclusiv piston si segmenti. Acum evident ca nimeni nu face asta daca nu participa in campionatu mondial de mx si evident ca ele tin mult mai mult, pentru ca in padure nu le soliciti nici pe departe atat de intensiv. Dar nu sunt gandite/garantate, ca la un enduro, sa tina mult. Prin comparatie la un wrf, in manual, uleiu trebuie schimbat cam la 10 plinuri, pistonu nu stiu... mult. La exc, care-i cel mai cu pretentii, uleiu la 15h si pistonu la 150h. Eu am schimbat uleiu cam la 20h si pistonu la 300h, dar doar pt ca am zis eu ca-i mai bine, nu c-ar fi crapat. Concluzia fiind ca, orice crosser are intretinere mai multa, cel putin teoretic, chiar si decat o puscatura enduro de ktm super pretentios si gingas . Endurourile jap au intervale de intretinere chiar mai ok. Evident intre toate astea sunt tot felu de modele cu probleme de care cica sa te feresti. Partea de intretinere cea mai scumpa vine oricum din chestiile care le rupi/spargi/indoi. Eu nu incerc sa-ti schimb parerea neaparat.. incerc sa-ti aduc extra info, sau considerente care sa le cercetezi tu singur. Zic ca un enduro ii mai potrivit pentru enduro, mai ales daca esti hotarat sa practici sportu asta. Despre testat, au mai fost test-drive-uri.. anu trecut cel putin a fost KTM, Husqvarna, BMW. Anul asta cred ca nu prea a existat nimic la Cj, din pacate... (corectez, a fost bmw) probabil te-ar fi ajutat. Deci nu tre sa crezi ce-ti zic eu sau ce zic altii.. cauta tu prin manuale si specificatii sa vezi daca chiar ii asa cum se zvoneste. Editat Iulie 27, 2011 de hoozit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Suzuki, daca esti hotarit sa cumperi si ai bani, poti sa vii la mine si te las sa incerci un 4t japonez de 92kg. Intre citit/auzit si realitate este o diferenta....uneori f mare. Viata motorului e data in mare masura de intretinere si exploatare. Daca un exc, wr, crf-x, etc este folosit la ture maxime non stop de un pilot bun in regim de circuit atunci va trebui schimbat pistonul si alte piese la ore f putine, si invers un cross-er tine mult si bine la un regim de amator. Majoritatea motoarelor de motocicletele de enduro "racing" sint derivate direct din cele de mx, nici vb de-a fi concepute special. Concluzie: cum il folosesti asa-l ai P.S, nimic nu se compara cu un motor usor si puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radautrust Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Majoritatea motoarelor de motocicletele de enduro "racing" sint derivate direct din cele de mx, nici vb de-a fi concepute special. Concluzie: cum il folosesti asa-l ai P.S, nimic nu se compara cu un motor usor si puternic Din proprie experianta pot spune ca: intradevar motoreta enduro este derivata din mx, insa mx este total diferit de un enduro lucruri pe care le-am remarcat si pot spune ca le-am si studiat, aparent. Am avut un mx, ktm sx 450, kit Akrapovic complet (evacuare + setarile carburatorului), suspensia foarte rigida (oricat am incercat sa o inmoi nu am reusit), 4 viteze in loc de 5 sau 6, pornire doar la pedala, si putere cat China (asta mi-a placut in prima faza) pana cand datorita unei intamplari, "pe care o cunoaste Bratucu, Moraru etc", pe scurt mi s-au epuizat puterile; am facut schimb de motoare cu Moraru, cu un ktm 450 exc, diferenta de comfort fiind enorma, (vorba mea de atunci "pana la terminarea turei cu exc-ul m-am hodinit, dupa oboseala cu sx-ul".A fost momentul in care am inteles pe pielea mea diferenta dintre un mx si un enduro. Sincer de cand mi-am vandut sx-ul si de atunci nu m-am dat pe un motor "mai tare", in prezent detin un bmw g450x enduro,si pot sustine ca pentru enduro nu este nevoie intotdeauna de putere, cat ii nevoie de conditie fizica si tehnica de pilotaj.Cu enduro in teren ajung de schimb vitezele, cu mx-ul nu foloseam decat 1-a, si pt fuga a-2-a. Singurul motiv pentru care as merge pe un mx in loc de enduro ar fii costurile de achizitie, conditie in care mi-as alege un motor de maxim 250 cmc, cu ajustarile de rigoare (suspensie, pinioane, roata spate), spun 250 la 95 kg ale mele. Ps. Motoretele sunt concepute special pentru mx, si special pentru enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) E vorba aici de motoare de 250. Suspensiile de mx sint mai bune decit cele ce vin stock pe enduro daca se face tuning pe ele. Din click-uri nu se rezolva mai nimic. Editat Iulie 29, 2011 de floo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOBR$ABENY Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 S-A DESCHIS UN NOU MAGAZIN DE PIESE MOTO IN CLUJ. APROAPE ORICE PIESA SE ADUCE DE PE O ZI PE ALTA. CATEVA DIN MARCILE COMERCIALIZATE SNUNT: ATHENA KETECH CL BRAKES JMT NGK BEL RAY ALL BALLS LUCAS UFO CYCRA HIFLOFILTRO PIPERCROSS GOLD FREN NG BRAKE DISC WRP PRETURI FOARTE BUNE. va asteptam pe corneliu coposu 84 tel 0741345918 email moto.scutere@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Suspensiile de mx sint mai bune decit cele ce vin stock pe enduro daca se face tuning pe ele. Din click-uri nu se rezolva mai nimic. E intr-adevar ceva mai multa inginerie in amortizoarele puse pe mx si sunt de acord ca poti sa scoti ceva mai ok pt enduro decat cele ce vin stock pe mobrele enduro.. drept dovada si modelele enduro "factory" vin cu alta furca, alte triple, alta treaba. Dar, ce ziceam de la inceput e ca implica deranj. Iar daca omul nu se pricepe la asa ceva, e o cheltuiala in plus de luat in calcul. Si sunt chiar curios de cheltuieli.. cu cat creste pretul total al unei motociclete mx pentru a o transforma intr-o "arma letala" in enduro, care sa nu-ti anihileze mainile si nervii, ci competitia? Costuri cu tot cu manopera ma refer, sa ne lamurim despre totalul real al alternativei mx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radautrust Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 E vorba aici de motoare de 250. Suspensiile de mx sint mai bune decit cele ce vin stock pe enduro daca se face tuning pe ele. Din click-uri nu se rezolva mai nimic. As fi curios, dar mai ales sa mai invat cate ceva; Fa-ma sa inteleg ce inseamna "bun" din punctul tau de vedere. Mi-ar placea sa citesc un manual pe care nu am apucat inca sa-l descopar. Mi-ar placea totodata sa inteleg sensul cuvantului "bun", in materie de inginerie. Care ii diferenta dintre piesele si materialele folosite pt mx si enduro? Repet ...vreau sa invat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Din proprie experianta pot spune ca: intradevar motoreta enduro este derivata din mx, insa mx este total diferit de un enduro lucruri pe care le-am remarcat si pot spune ca le-am si studiat, aparent. Am avut un mx, ktm sx 450, kit Akrapovic complet (evacuare + setarile carburatorului), suspensia foarte rigida (oricat am incercat sa o inmoi nu am reusit), 4 viteze in loc de 5 sau 6, pornire doar la pedala, si putere cat China (asta mi-a placut in prima faza) pana cand datorita unei intamplari, "pe care o cunoaste Bratucu, Moraru etc", pe scurt mi s-au epuizat puterile; am facut schimb de motoare cu Moraru, cu un ktm 450 exc, diferenta de comfort fiind enorma, (vorba mea de atunci "pana la terminarea turei cu exc-ul m-am hodinit, dupa oboseala cu sx-ul".A fost momentul in care am inteles pe pielea mea diferenta dintre un mx si un enduro. Sincer de cand mi-am vandut sx-ul si de atunci nu m-am dat pe un motor "mai tare", in prezent detin un bmw g450x enduro,si pot sustine ca pentru enduro nu este nevoie intotdeauna de putere, cat ii nevoie de conditie fizica si tehnica de pilotaj.Cu enduro in teren ajung de schimb vitezele, cu mx-ul nu foloseam decat 1-a, si pt fuga a-2-a. Singurul motiv pentru care as merge pe un mx in loc de enduro ar fii costurile de achizitie, conditie in care mi-as alege un motor de maxim 250 cmc, cu ajustarile de rigoare (suspensie, pinioane, roata spate), spun 250 la 95 kg ale mele. Ps. Motoretele sunt concepute special pentru mx, si special pentru enduro Pai deja incepe sa fie clar, din ce spui tu, testat pe propria ta piele, inteleg ca cross-urile sunt o solutie nerecomandata. Ma gandeam acum ca exista intr-adevar o diferenta de pret semnificativa intre ele (comparatia fiind la an ... ) dar cred ca si datorita faptului ca enduroasele se uzeaza mai greu ... ca sa zic asa. Gresesc? Sau e vorba de pretul de nou pana la urma. Suzuki, daca esti hotarit sa cumperi si ai bani, poti sa vii la mine si te las sa incerci un 4t japonez de 92kg. Intre citit/auzit si realitate este o diferenta....uneori f mare. Viata motorului e data in mare masura de intretinere si exploatare. Daca un exc, wr, crf-x, etc este folosit la ture maxime non stop de un pilot bun in regim de circuit atunci va trebui schimbat pistonul si alte piese la ore f putine, si invers un cross-er tine mult si bine la un regim de amator. Majoritatea motoarelor de motocicletele de enduro "racing" sint derivate direct din cele de mx, nici vb de-a fi concepute special. Concluzie: cum il folosesti asa-l ai P.S, nimic nu se compara cu un motor usor si puternic Nu mi-ai spus, cross sau enduro? Desi, dupa kg ar fi un 250 cross ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOD Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Pai deja incepe sa fie clar, din ce spui tu, testat pe propria ta piele, inteleg ca cross-urile sunt o solutie nerecomandata. Ma gandeam acum ca exista intr-adevar o diferenta de pret semnificativa intre ele (comparatia fiind la an ... ) dar cred ca si datorita faptului ca enduroasele se uzeaza mai greu ... ca sa zic asa. Gresesc? Sau e vorba de pretul de nou pana la urma. Nu mi-ai spus, cross sau enduro? Desi, dupa kg ar fi un 250 cross ... <suzuki! daca omu te cheama sa te dai cu el ce conteaza daca i cross sau enduro? nu ti cere taxa da proba! omu ala, floo, stie multe multe despre suspensii si motoare. poate te convingi ca e ok si poate iti iei motorul de la el. daca nu iti place ii zici frumos la om ca nu ti place si gata. nu cred ca mai merita sa discuti chestia asta. eu nu m as mai da cu un cross niciodata dar am trei prieteni care merg asa bine cu yamaha de 250 incat nu mai pot sa critic motorul ala. cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Liniste totala pe topicul asta, asa ca m-am gandit sa-l revigorez, impartasindu-va reteta mea de slabit! functioneaza garantat! Ingrediente: 1 buc. KTM - avem 1 buc. drum fara picior de om prin zona - sunt pe aici cu zecile 1 buc. creier gaina - avem si din ala 1 buc. sticla 2 L apa - singurul lucru inspirat pe care l-am luat cu mine ieri. garantat ca in cei 5 metrii pe care o sa-i parcurgi in cele 20 minute de chin in care o sa incerci sa scoti rotile din santul plin cu noroi in care ai picat, o sa slabesi 1 - 1,5 kg. simplu si eficient! afara erau vreo 33 grade C. Noroc cu o balta mare pe care am gasito si mi-am mai curatat rotile, ca nu se mai invarteau si si mai mare noroc cu un bonus: apus de soare la Paltinis Editat August 8, 2011 de Kirk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) mai bine nu minti recunoaste ca ai inpins motoru de acasa si cand ai dat de noroi lai umplut tot ai baut o bere 3 poze si gata hai acasa ca poze cu noroi asa am si io si inca nu am scris nici o poveste poate imi dai tu idei Editat August 8, 2011 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Liniste totala pe topicul asta, asa ca m-am gandit sa-l revigorez, impartasindu-va reteta mea de slabit! functioneaza garantat! Ingrediente: 1 buc. KTM - avem 1 buc. drum fara picior de om prin zona - sunt pe aici cu zecile 1 buc. creier gaina - avem si din ala 1 buc. sticla 2 L apa - singurul lucru inspirat pe care l-am luat cu mine ieri. garantat ca in cei 5 metrii pe care o sa-i parcurgi in cele 20 minute de chin in care o sa incerci sa scoti rotile din santul plin cu noroi in care ai picat, o sa slabesi 1 - 1,5 kg. simplu si eficient! afara erau vreo 33 grade C. Noroc cu o balta mare pe care am gasito si mi-am mai curatat rotile, ca nu se mai invarteau si si mai mare noroc cu un bonus: apus de soare la Paltinis Te-ai distrat un pic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.