Sari la conținut

Enduristi Din Cluj


Vlad S
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste piese de yamaha tt/xt 600 contra cost binenteles sau la schimb cu alte piese.am nevoie de niste segmenti de ungere si o piesa de cauciuc care se plaseaza intre carburator si chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Foarte tari pozele, cat si iesirea voastra la endureala.

Toata stima Dane :cheers:

A gasit Radu un parau "nu chiar usor" unde s-a polizat intens juma de ora-o ora... eu personal am renuntat ca am ramas fara puteri si fara apa :)

Da asteptam pana se mai curata sa-l dam de jos pana sus dintr-una, sa ne simtim bine ca ce-am mai progresat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand geaca TEKNIC MERCURY ,culoarea albastra, perforata, marimea 50 us. pret: 650ron . geaca este nou-nouta adusa din canada, nepurtata, are etichetele prinse de ea, in folie.

eu am 180 si 85kg si imi este putin mare. id: alecsutzyu,telefon:0724219532. ofer seriozitate si cer seriozitate!

post-15203-0-16616100-1310593911_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gasit Radu un parau "nu chiar usor" unde s-a polizat intens juma de ora-o ora... eu personal am renuntat ca am ramas fara puteri si fara apa :)

Da asteptam pana se mai curata sa-l dam de jos pana sus dintr-una, sa ne simtim bine ca ce-am mai progresat :D

 

Oare pe wek putem incerca din nou, ce zici Bratucu?

Referitor la apa a fost vina voastra ca nu ati oprit la paraul renumit pt alimentare :drink: fara supa in camelbag, mie imi trebuie 5 litri de apa pe Baisoara :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare pe wek putem incerca din nou, ce zici Bratucu?

Referitor la apa a fost vina voastra ca nu ati oprit la paraul renumit pt alimentare :drink: fara supa in camelbag, mie imi trebuie 5 litri de apa pe Baisoara :laugh:

Mai puteti sa tot incercati.. de-acuma pana pe la sf lu aug nu mai prind weekenduri in Cluj.. ba plecat, ba concediu. Da vin dup-aia sa imi explicati cum se face :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am o nelamurire. Am fost sfatuit sa iau pentru iesiri pe dealurile din jurul Clujului un cross in 4T de 250 (CRF, RMZ, YZF, KXF). Am observat ca cele de 450 sunt ceva mai ieftine. N-aveti careva asa ceva pentru iesirile de weekend si sunteti draguti sa ma luati cu voi la o tura, as vrea sa o incerc, poate nu e chiar asa de tare pentru mine, sau daca e sa ma conving singur si sa ma indrept spre ... alea mai scumpe

 

Mersi frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Suzuki_RM_125: din vasta mea lipsa de experienta pot sa zic ca, daca vrei sa nu te chinui prea mult, sa te orientezi spre o motocicleta enduro decat una de cross, fie 2T sau 4T, ce-ti place mai mult sau intra in buget. Sunt cativa care au succes cu motociclete de cross prin padure, dar in general cu multa experienta, revalvare la furca, eventual schimbata roata spate din 19 in 18, big bore la 250-uri, etc, mai pe scurt.. deranj. Tocmai pentru ca nu ma dau bine sunt avizat sa zic ca-i mai bine cu enduro decat cu cross.. nici putinele chestii care le fac cu motoreta mea n-am avut nici o sansa cand m-am urcat pe un motor de cross. Singurul avantaj direct si clar care-l vad la inceput ar fi la vale, unde ai de oprit cu vreo 15kg mai putin. Dezavantaje.. amortizoare care te fac sa sari din orice piatra, ambreiaj cu functionare on/off, lipsa buton magic, fiert repede, motor prea nervos.. mai ales la un 450.

 

si daca tot postez, vreo 2 poze de ieri:

 

post-26122-0-04896300-1311493531_thumb.jpg

post-26122-0-12748400-1311493539_thumb.jpg

post-26122-0-48811800-1311493546_thumb.jpg

post-26122-0-65584900-1311493556_thumb.jpg

post-26122-0-65656800-1311493566_thumb.jpg

post-26122-0-41806700-1311493573_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 kg e foarte putin spus, un cross de 4T e pe la 90 kg, un enduro e de la 120 in sus, deci cu 33% mai mult. Asta ma deranjeaza cel mai mult pentru ca e mult mai usor de manevrat o caprita la 90 de kile decat una grasa.

 

In ceea ce priveste motocicletele enduro, 90% merg pe portocale. Nu vreau KTM, mi s-a spus de nenumarate ori ca sunt foooooaaaaaaarte bune, dar nu sunt fiabile si scumpe a naibii la intretinut. Prefer japonezele, dar nu prea se axeaza pe enduro, adica sunt top pe cross-uri, pe enduro mai putin.

 

Mersi mult de sfaturi, cred ca ar trebui mai intai sa am posibilitatea sa incerc si enduro pe dealuri si apoi sa imi fac o parere ... dar greu gasesti prieteni cu astfel de hobby :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, nu suntem cei mai buni prieteni, dar ca amic ce impartaseste acelasi hobby cu tine, fac un mic efort si te las sa te dai cu un enduro japonez, de cca 120 kg, motor de 400, 4T.

Eu pot maine dupa 5 sau sapt. viitoare. Weekendul asta is la BMW Camp.

Te satisface ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 kg e foarte putin spus, un cross de 4T e pe la 90 kg, un enduro e de la 120 in sus, deci cu 33% mai mult. Asta ma deranjeaza cel mai mult pentru ca e mult mai usor de manevrat o caprita la 90 de kile decat una grasa.

 

In ceea ce priveste motocicletele enduro, 90% merg pe portocale. Nu vreau KTM, mi s-a spus de nenumarate ori ca sunt foooooaaaaaaarte bune, dar nu sunt fiabile si scumpe a naibii la intretinut. Prefer japonezele, dar nu prea se axeaza pe enduro, adica sunt top pe cross-uri, pe enduro mai putin.

 

Mersi mult de sfaturi, cred ca ar trebui mai intai sa am posibilitatea sa incerc si enduro pe dealuri si apoi sa imi fac o parere ... dar greu gasesti prieteni cu astfel de hobby :)

Diferenta aia de care ziceam de cam 15kg ar fi intre modelele echivalente mx si enduro din acelasi an, aceeasi firma. Ca a fost vorba si de KTM, is in general mai grele decat respectivele japoneze la ambele categorii. Deci intre un crf r si un exc din acelasi an o sa ai dif de vreo 20 kg. In acelasi timp dif dintre un cross 4T si un enduro 2T is mici. Dar daca nu preferi sub nici o forma 2T, atunci nu intra in discutie. Iar la manevrabilitate nu intra doar greutatea, intre un exc 530 si un exc 400 e o diferenta uriasa, chit ca au aceeasi greutate. Greutatea e importanta in primul rand la ridicat de jos... daca nu esti prea mare sau fit, acolo o sa blestemi super enduro-ul, cum am facut si eu si fac in continuare :)

 

Fiabilitate/mentenanta... teoretic, un mx e gandit sa mearga top 35min + 2 ture, iar un enduro vreo 6 zile :) . Motocicleta japoneza de cross vs orice enduro nu-nseamna ca o sa ai diferenta uriasa la fiabilitate si intretinere ca intre un Transalp si un LC4. Daca ar fi sa-ti pui mintea cu manualu (ma uit intamplator intr-un manual de kx 250f din 06), trebuie sa schimbi cam tot la fiecare 15h (sau 6 curse)... tot insemnand inclusiv piston si segmenti. Acum evident ca nimeni nu face asta daca nu participa in campionatu mondial de mx si evident ca ele tin mult mai mult, pentru ca in padure nu le soliciti nici pe departe atat de intensiv. Dar nu sunt gandite/garantate, ca la un enduro, sa tina mult. Prin comparatie la un wrf, in manual, uleiu trebuie schimbat cam la 10 plinuri, pistonu nu stiu... mult. La exc, care-i cel mai cu pretentii, uleiu la 15h si pistonu la 150h. Eu am schimbat uleiu cam la 20h si pistonu la 300h, dar doar pt ca am zis eu ca-i mai bine, nu c-ar fi crapat. Concluzia fiind ca, orice crosser are intretinere mai multa, cel putin teoretic, chiar si decat o puscatura enduro de ktm super pretentios si gingas :) . Endurourile jap au intervale de intretinere chiar mai ok. Evident intre toate astea sunt tot felu de modele cu probleme de care cica sa te feresti.

Partea de intretinere cea mai scumpa vine oricum din chestiile care le rupi/spargi/indoi.

 

Eu nu incerc sa-ti schimb parerea neaparat.. incerc sa-ti aduc extra info, sau considerente care sa le cercetezi tu singur. Zic ca un enduro ii mai potrivit pentru enduro, mai ales daca esti hotarat sa practici sportu asta. Despre testat, au mai fost test-drive-uri.. anu trecut cel putin a fost KTM, Husqvarna, BMW. Anul asta cred ca nu prea a existat nimic la Cj, din pacate... (corectez, a fost bmw) probabil te-ar fi ajutat.

Deci nu tre sa crezi ce-ti zic eu sau ce zic altii.. cauta tu prin manuale si specificatii sa vezi daca chiar ii asa cum se zvoneste.

Editat de hoozit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki, daca esti hotarit sa cumperi si ai bani, poti sa vii la mine si te las sa incerci un 4t japonez de 92kg. Intre citit/auzit si realitate este o diferenta....uneori f mare. Viata motorului e data in mare masura de intretinere si exploatare. Daca un exc, wr, crf-x, etc este folosit la ture maxime non stop de un pilot bun in regim de circuit atunci va trebui schimbat pistonul si alte piese la ore f putine, si invers un cross-er tine mult si bine la un regim de amator. Majoritatea motoarelor de motocicletele de enduro "racing" sint derivate direct din cele de mx, nici vb de-a fi concepute special.

Concluzie: cum il folosesti asa-l ai :)

P.S, nimic nu se compara cu un motor usor si puternic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea motoarelor de motocicletele de enduro "racing" sint derivate direct din cele de mx, nici vb de-a fi concepute special.

Concluzie: cum il folosesti asa-l ai :)

P.S, nimic nu se compara cu un motor usor si puternic :D

 

Din proprie experianta pot spune ca: intradevar motoreta enduro este derivata din mx, insa mx este total diferit de un enduro lucruri pe care le-am remarcat si pot spune ca le-am si studiat, aparent. Am avut un mx, ktm sx 450, kit Akrapovic complet (evacuare + setarile carburatorului), suspensia foarte rigida (oricat am incercat sa o inmoi nu am reusit), 4 viteze in loc de 5 sau 6, pornire doar la pedala, si putere cat China (asta mi-a placut in prima faza) pana cand datorita unei intamplari, "pe care o cunoaste Bratucu, Moraru etc", pe scurt mi s-au epuizat puterile; am facut schimb de motoare cu Moraru, cu un ktm 450 exc, diferenta de comfort fiind enorma, (vorba mea de atunci "pana la terminarea turei cu exc-ul m-am hodinit, dupa oboseala cu sx-ul".A fost momentul in care am inteles pe pielea mea diferenta dintre un mx si un enduro. Sincer de cand mi-am vandut sx-ul si de atunci nu m-am dat pe un motor "mai tare", in prezent detin un bmw g450x enduro,si pot sustine ca pentru enduro nu este nevoie intotdeauna de putere, cat ii nevoie de conditie fizica si tehnica de pilotaj.Cu enduro in teren ajung de schimb vitezele, cu mx-ul nu foloseam decat 1-a, si pt fuga a-2-a.

Singurul motiv pentru care as merge pe un mx in loc de enduro ar fii costurile de achizitie, conditie in care mi-as alege un motor de maxim 250 cmc, cu ajustarile de rigoare (suspensie, pinioane, roata spate), spun 250 la 95 kg ale mele.

 

Ps. Motoretele sunt concepute special pentru mx, si special pentru enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...