piti_biker Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 poti incerca pe e-bay acolo sigur e mai ieftin sau iti pot da un numar de telefon sa incerci sa vezi daca poate aduce..da-mi un pm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Are cineva o camera pe 18 si una pe 21 care nu-i mai trebe? Oricat de uzate, cu pene, rupte, nu ma intereseaza, ca oricum le tai in doua. E urgent, pe maine imi trebe, acuma m-am trezit si eu numa. Cine ma poate ajuta ... dau beri Ca sa putem lua legatura, va rog sa-mi dati un PM cu nr de tel si va sun eu. Mersi muult! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 vb cu vali..ai numarul lui poate are ceva prin garaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Am facut rost de camere si se pare ca isi fac treaba, numa ca tre sa-mi refac cauciucul de spate cu cuie, ca asta e prea lat. Are cineva un cauciuc de cross pe 18, uzat, dar sa mai aiba ceva crampoane, si sa fie cat de subtire? 100 sau 110? De 120 am, deci doar daca aveti mai subtire. Multam, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Daca aveti amabilitatea sa imi dati cateva raspunsuri... Cerinte: 1.KTM(si nu numai dar pana in 2500 eur) 2.Usoara(se exclude varianta LC4 de la ktm) 3.Inmatriculata 4.2 sau 4 timpi?(as prefera sa se excluda din start nivelul de experienta,studiul de caz fiind bazat pe argumente de fiabilitate si dozaj al puterii) Stie cineva istoria modelelor ktm in jurul anului 2000?EXC si SX sau o pagina de unde se vad specificatiile tehnice? Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 salut, din 2000 a inceput sa fie mai bine gandite, nu prea au mai avut probleme, bine acum e si vorba de cum a fost intretinut si cine a fost acel proprietar.. dupa 2000 in concluzie gasesti un ktm bun, in care depinde ce anume mai trebuie schimbat si verificat..pana in 2500 iti iei un motor bun, dar daca vrei mai multe detalii intra pe mess acolo te pot ajuta si explica mai bine cum sta treaba..piti_biker... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandruvlad Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 toata lumea cad vine vorba de enduro exclude LC4 de pe lista... de ce?? (e singurul motor de la KTM care este catalogat hard enduro...) serios...de ce fugiti de LC4??? e super ciudat...sunt incepator dar vreau ceva super usor si super puternic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 toata lumea cad vine vorba de enduro exclude LC4 de pe lista... de ce?? (e singurul motor de la KTM care este catalogat hard enduro...) serios...de ce fugiti de LC4??? e super ciudat...sunt incepator dar vreau ceva super usor si super puternic... Fiindca,primul meu motor acum 2 ani a fost un cbr de 600,l-am "plimbat"4 luni l-am invatat. Al 2-lea motor de sezonul trecut a fost un motor de 1000.L-am plimbat 5 luni,l-am ridicat intr-o roata,am dat cu genunchiul jos,l-am domesticit. Plecand de la premisa ca in 2 ani de motociclism am ajuns la miar,care l-am pilotat mediocru DAR NU RAU ma gandeam sa nu investesc in ceva care VA FI DOMESTICIT in 2 luni si dupa aceea sa ma chinui sa il vand. Eu sunt adeptul "unei rezerve" de putere CARE SA FIE ELIBERATA TREPTAT din acceleratie,IN URMA UNOR IMPULSURI PRIMITE DE LA CREIER. Si in plus de asta pe malurile de pamant unde vreau eu sa urc nu ma vad cu un lc4 la 2 km/ora. In padurile lui tata unde e plin de copaci picati si urme de urs(atentie nu de laba) nu cred ca ar fi comod de manevrat un motor mai greu de 100 kg. Daca are cineva cunostinte despre un exc de vanzare(200-250-300-400 2 sau 4t) va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandruvlad Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Fiindca,primul meu motor acum 2 ani a fost un cbr de 600,l-am "plimbat"4 luni l-am invatat.Al 2-lea motor de sezonul trecut a fost un motor de 1000.L-am plimbat 5 luni,l-am ridicat intr-o roata,am dat cu genunchiul jos,l-am domesticit. Plecand de la premisa ca in 2 ani de motociclism am ajuns la miar,care l-am pilotat mediocru DAR NU RAU ma gandeam sa nu investesc in ceva care VA FI DOMESTICIT in 2 luni si dupa aceea sa ma chinui sa il vand. Eu sunt adeptul "unei rezerve" de putere CARE SA FIE ELIBERATA TREPTAT din acceleratie,IN URMA UNOR IMPULSURI PRIMITE DE LA CREIER. Si in plus de asta pe malurile de pamant unde vreau eu sa urc nu ma vad cu un lc4 la 2 km/ora. In padurile lui tata unde e plin de copaci picati si urme de urs(atentie nu de laba) nu cred ca ar fi comod de manevrat un motor mai greu de 100 kg. Daca are cineva cunostinte despre un exc de vanzare(200-250-300-400 2 sau 4t) va multumesc Daca cauti comoditate, enduro nu este alegerea... Am facut enduro cu Ekkemu o sapt cu transalpuri de 20 de ani...de 220kg orice ai invatat pe strada nu se aplica pe teren. ca si puterea sa fie eliberata treptat scoate din schema 2T. LC4 este un motor care in ultimii 9 ani a castigat tot ce se putea castiga...nu cred ca este cineva sa zica ca e un motor cu care urci cu 2km/h un deal...decat in cazu in care ti-e frica, asa da. EXC-200 2T 2002 are Pitzi de vanzare, daca il mai da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 e 2003 si nu il mai dau...m-am tot gandit si nu merita...asa ca ne mai vedem pe dealuri..nu chefuiti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreyMoto Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 e 2003 si nu il mai dau...m-am tot gandit si nu merita...asa ca ne mai vedem pe dealuri..nu chefuiti... Bravo, buna decizie. Cand iesim la o tura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 nu mai inteles.... Imi plac situatiile care cer viteza minima,si dexteritate maxima..... Un fel de....cum sa zic....competitiile alea cu urcatul pe butoaie... Nu imi trebuie ceva gen paris-dakar.... Despre asta vorbeam cand ziceam 2km/ora.....nu ziceam ca un lc nu urca cu mai mult de 2 km/ora. Am urcat pe un cross,am luat-o prin livada,padure si am ajuns la un gard....eram cu fiecare roata pe un damb iar cu piciorul nu ajungeam jos in groapa...ce am facut?am lasat-o sa se incline pana am ajuns cu piciorul jos,dupa care am indreptat-o USOR si am scos-o din ambreaj fara sa ma chinui....Daca eram cu un motor mai greu?? Cat despre gaz si dozaj....nu are rost sa intram in polemici(referitor la stapanirea de sine),exact asta mi se zicea cand am luat motorul de 600,dupa aceea cel de 1000 si in interval de 2 ani. Fiecare cum simte. Multa sanatate si noroc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandruvlad Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 nu o ziceam in nume de rau, doar ca la 2T nu exista rezerva de putere...ori blana ori nimic... exc 125 pe mine ma inspaimantat...prea multa forta si prea brusc gazul... clar ca la chestii de finete un moto de 100kg e regele, dar un 200 are 50-60 de cai si un 300 70...asta la sub 100 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 jos LC4! daca domnu vrea sa mearga prin copaci, livezi si peste butoaie etc.. nu prea ii lc4 cea mai potrivita arma.. true.. poate el si de-astea.. da tre sa stii bine ce faci lc4 e numa bun pentru rally.. pentru enduro-plimbari asa.. ture mai lungi.. cat despre power.. nu prea se poate zice ca lc4 duce lipsa.. cu toate kg in plus.. eu n-as da blana la unu de-asta din prima tura off.. doar din greseala.. mai departe de atata nu-s avizat sa zic... eu m-am fixat pe 4t pentru inceput off cat despre hard enduro cu transalpu... that's just overkill ah.. si sa nu uit.. putea vlad sa propuna si ceva mai rau... ca un hp2 saaaaau.. super enduro r am auzit si de unu care a participat la un enduro cu 1150 gs... oh.. si o alta problema la prea mult power... apare exact la chestiile f tehnice.. cand tre sa dozezi mult mai precis din nou in calitate de necunoscator total.. la orange days, desi cu tot atatea kg, mi s-a parut mult mai usor de intors 400-le decat 530-u.. ca oricata finete ai avea tu la accel si ambreiaj, diferenta aia de putere iti amplifica orice eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) Daca are cineva cunostinte despre un exc de vanzare(200-250-300-400 2 sau 4t) va multumesc 200 exc/2005 pm dacă eÂşti interesat Editat Ianuarie 25, 2009 de the black rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 in weekend se iasa nu stiu inca exact cand sambata sau duminica, daca mai sint doritori sau ceva.. nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poppy Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) se iese, se iese..sambata daca nu ploua prea tare pentru cine mai vrea sa vina, ne intalnim maine la 12 la Roata si de acolo poate mergem sus la circuit si de acolo mai vedem... ...apai slaba miscare aici pe net cu enduristii astia...nu s-a mai incumetat nimeni sa vina din cauza vremii cred, insa a fost foarte frumos..la circuit ne-am dat putin si cu cei de la 4x4 Editat Ianuarie 31, 2009 de poppy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 ...apai slaba miscare aici pe net cu enduristii astia...nu s-a mai incumetat nimeni sa vina din cauza vremii cred, insa a fost foarte frumos..la circuit ne-am dat putin si cu cei de la 4x4 Io am avut examen azi de la 4, dar dupa sesiune o sa incep sa ies mai des, indiferent de vreme. Numa sa postati si aici cand iesiti, sau sa lasati un nr de tel si va sun. Numa bine Adi P.S.: am fost pe la 5 cand am iesit de la examen pana la roata sa ma sui un pic pe deal pe jos sa vad cum ii terenu si aluneca destul de bine, cred ca o fost distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 dapoi veneam, dar i-a fatat motoru lu vlad..si a fost din nou de lucru..asta e..data ce vine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Piti...vinzi al tau sau care motor? Al tau nu e inmatriculat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 al meu si nu e inmatriculat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) se iese, se iese..sambata daca nu ploua prea tare Weekendu asta cine iese (cu motoare de cross ma refer)? Sambata pe la 12 si Duminica tot asa. Dati un semn si eventual lasati un nr de tel sa putem discuta, dar in principiu acolo la traseul de cross dinainte de Salicea, la cruce, numa ca ora poate varia in functie de cat de naspa e prin padure pana acolo si ce idei ne vin Editat Februarie 11, 2009 de ekkemu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Ah, am uitat. Nr-ul meu: 0745189329. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 faci discriminare? numai cross? sau tu si la motorul de enduro ii spui cross? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Ba, n-are nimeni un melc de ala de vitezometru pt un WR? Sau poate se potriveste si de la altceva. Ca mi s-o frecat plasticu ala din el care se invarte si nu mai mere. faci discriminare? numai cross?sau tu si la motorul de enduro ii spui cross? ? nu fac ... iar acuma sincer nu vreau sa ma bag in definitiile ca ce-i aia enduro si ce-i aia cross, ca nu are nici un sens. cred ca o inteles tata lumea ce-am vrut sa zic. numa bine Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.