dancri Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 (editat) motorul : kawasaki gpz 500 il pornesc (chiar si dupa 2 saptamani de stat) si el urca frumos la 1500 de ture si ramane acolo plimbare prin oras, schimbari multe trepte de viteza, totul ok iesire din oras, schimb frumos treptele pana la 100 km/h (5000 ture) totul ok pana acum... dupa vreo 20 km, in care am pastrat viteza, da semne ca se opreste si intra in frana de motor trag ambreiaju' si se opreste complet buuunn.... 'ii dau cheie' si dupa aproape un minut porneste, cu chiu cu vai intr-un piston, il urc un pic in ture si porneste si al doilea, apoi se mentine la 1500 ture, ca la inceput pornesc mai departe si nu da nici un semn neobisnuit... dupa vreo cativa km se inneaca din nou, trag ambreiaj, motoul se zbate sa nu moare sub 1000 de ture, ii dau un pic de gaz si moare trage pe dreapta, aceeasi operatiune, porneste dupa 1 min si da-i bice mai departe asa ma chinui cu kawa meu de vreo cateva saptamani operatiuni pe care le-am facut la sfaturile prietenilor - curatat parte electrica - curatat filtru de aer - schimbat bujii - schimbat ulei Nimic din toate astea nu i-au dat de cap, nu stiu ce sa-i mai fac... Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca si celor care ma pot ajuta, macar cu o parere... Editat August 18, 2007 de dancri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 motorul : kawasaki gpz 500 il pornesc (chiar si dupa 2 saptamani de stat) si el urca frumos la 1500 de ture si ramane acolo plimbare prin oras, schimbari multe trepte de viteza, totul ok iesire din oras, schimb frumos treptele pana la 100 km/h (5000 ture) totul ok pana acum... dupa vreo 20 km, in care am pastrat viteza, da semne ca se opreste si intra in frana de motor trag ambreiaju' si se opreste complet buuunn.... 'ii dau cheie' si dupa aproape un minut porneste, cu chiu cu vai intr-un piston, il urc un pic in ture si porneste si al doilea, apoi se mentine la 1500 ture, ca la inceput pornesc mai departe si nu da nici un semn neobisnuit... dupa vreo cativa km se inneaca din nou, trag ambreiaj, motoul se zbate sa nu moare sub 1000 de ture, ii dau un pic de gaz si moare trage pe dreapta, aceeasi operatiune, porneste dupa 1 min si da-i bice mai departe asa ma chinui cu kawa meu de vreo cateva saptamani operatiuni pe care le-am facut la sfaturile prietenilor - curatat parte electrica - curatat filtru de aer - schimbat bujii - schimbat ulei Nimic din toate astea nu i-au dat de cap, nu stiu ce sa-i mai fac... Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca si celor care ma pot ajuta, macar cu o parere... Din ce povestesti pare problema de alimentare cu carburant: verifica si curata rezervorul, robinetul si valvula vacuumatica, integritatea furtunelor de alimentare (asigura'te ca nu este obturat orificiul de compensare a presiunii din rezervor), cuiele pontou sau vre'un plutitor blocat/spart... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX-R Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 si eu tot din alimentarea cu combustibil zic ca este! carburatoarele verifica curata regleaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 S-ar putea sa ai nivelul prea mic in carburatoare si la viteze mari se termina benzina din carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat August 18, 2007 Autor Share Postat August 18, 2007 (editat) multumesc celor care ati scris acum o juma DE ora am ajuns in alexandria de la giurgiu am crezut ca nu-i adevarat,dar m-am resemnat pana la urma mi s-a oprit din aproape din 5 in 5 km, am zis ca turbez trebuie sa confirm si eu ca este o problema de alimentare, maine ma duc la un prieten sa vedem ce putem face eu am montat ultima oara cand am curatat carburatoarele un filtru de benzina pt dacie intre rezervor si carburatoare astazi pt prima oara cand am vazut, dupa ce s-a oprit, ca filtrul de benzina era gol cand ii dadeam sa porneasca, incepea sa se umple cu benzina si se golea (probabil compensand ce trebuia sa traga motorul pana atunci), iar cand se umplea pornea intr-un piston , apoi amandoua si isi revenea e posibil sa fie de la furtunul de benzina o sa vad maine daca asta e problema si daca asta e problema, dupa ce mi-am batut capul atata timp, voi intra pe forum si ma voi recunoaste cel mai mare timpit din lumea asta:) bafta multa Editat August 18, 2007 de dancri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Filtrele alea de Dacie, de hirtie, fac probleme pentru ca au nevoie de ceva presiune ca sa treaca benzina prin ele (desi filtreaza foarte bine). Incearca un filtru mai permisiv, eventual un decantor mic, sau ceva cu sita foarte fina. De acolo este.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 am un amic cu un gpz care patea fix aceeasi treaba dupa ce si-a montat un filtru de benzina de dacie si i se gatuia furtunul sau prindea aer si nu lasa sa treaca benzina. fa o proba. scoate-l de tot si vezi cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Scoate filtrul!!! Si eu am patit la fel si gaseam filtrul gol. Cred ca cristi-mic are dreptate, ca sa treaca benzina prin filtrul ala e nevoie de presiune,ori la gpz benzina vine in cadere libera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Scoate porcaria de filtru!!! Cauta un filtru de moto mai permisiv. Exact asa am patit si eu cu el. Filtrul e proiectat pentru un circuit cu pompa, in curgere libera nu asigura debitul normal necesar carburatorului. Benzina curge prin el, dar foarte incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat August 20, 2007 Autor Share Postat August 20, 2007 multumesc celor care ati scris acum o juma DE ora am ajuns in alexandria de la giurgiu am crezut ca nu-i adevarat,dar m-am resemnat pana la urma mi s-a oprit din aproape din 5 in 5 km, am zis ca turbez trebuie sa confirm si eu ca este o problema de alimentare, maine ma duc la un prieten sa vedem ce putem face eu am montat ultima oara cand am curatat carburatoarele un filtru de benzina pt dacie intre rezervor si carburatoare astazi pt prima oara cand am vazut, dupa ce s-a oprit, ca filtrul de benzina era gol cand ii dadeam sa porneasca, incepea sa se umple cu benzina si se golea (probabil compensand ce trebuia sa traga motorul pana atunci), iar cand se umplea pornea intr-un piston , apoi amandoua si isi revenea e posibil sa fie de la furtunul de benzina o sa vad maine daca asta e problema si daca asta e problema, dupa ce mi-am batut capul atata timp, voi intra pe forum si ma voi recunoaste cel mai mare timpit din lumea asta:) bafta multa frate!!!! cat de prost pot sa fiu!!! am mers cu porcaria aia de filtru de dacia atatea luni si atatia km, injurand de nu mai puteam fara sa stiu ce naiba are kawa meu am dat filtrul jos si merge brici pe direct asa cum era inainte ma bucur k am reusit sa-i dau de cap si mersi mult pt. cei care ati postat aici Semnat, Un motociclist fericit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Am vazut mai tarziu topicul, aceeasi problema am avut-o si eu la pegaso: s-a oprit de cateva ori fara vreun motiv intemeiat, si a pornit dupa un minut. Acelasi filtru pacatos de dacie. Chestia e ca rezervoru meu era mai mereu plin si avea suficienta presiune (traiasca gravitatia) dar odata a trebuit sa trec pe rezerva si dupa 5 km s-a oprit si n-a mai plecat neam, nu se mai umplea ala. Dupa ce m-am koit 15 min pe langa ea mi-am dat seama ca am ramas practic fara benzina, am impins-o pana la o benzinarie, am umplut, a pornit imediat. La tine daca filtrul ala prinsese si ceva murdarie, clar ca nu mai trecea benzina p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.