Sari la conținut

O Parere, Va Rog...


dancri
 Share

Postări Recomandate

motorul : kawasaki gpz 500

il pornesc (chiar si dupa 2 saptamani de stat) si el urca frumos la 1500 de ture si ramane acolo

plimbare prin oras, schimbari multe trepte de viteza, totul ok

iesire din oras, schimb frumos treptele pana la 100 km/h (5000 ture)

totul ok pana acum...

dupa vreo 20 km, in care am pastrat viteza, da semne ca se opreste si intra in frana de motor

trag ambreiaju' si se opreste complet :D

buuunn....

'ii dau cheie' si dupa aproape un minut porneste, cu chiu cu vai intr-un piston, il urc un pic in ture si porneste si al doilea, apoi se mentine la 1500 ture, ca la inceput

pornesc mai departe si nu da nici un semn neobisnuit...

dupa vreo cativa km se inneaca din nou, trag ambreiaj, motoul se zbate sa nu moare sub 1000 de ture, ii dau un pic de gaz si moare :cheers:

trage pe dreapta, aceeasi operatiune, porneste dupa 1 min si da-i bice mai departe :o

 

asa ma chinui cu kawa meu de vreo cateva saptamani

operatiuni pe care le-am facut la sfaturile prietenilor

- curatat parte electrica

- curatat filtru de aer

- schimbat bujii

- schimbat ulei

 

Nimic din toate astea nu i-au dat de cap, nu stiu ce sa-i mai fac...

Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca si celor care ma pot ajuta, macar cu o parere... :lol:

Editat de dancri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul : kawasaki gpz 500

il pornesc (chiar si dupa 2 saptamani de stat) si el urca frumos la 1500 de ture si ramane acolo

plimbare prin oras, schimbari multe trepte de viteza, totul ok

iesire din oras, schimb frumos treptele pana la 100 km/h (5000 ture)

totul ok pana acum...

dupa vreo 20 km, in care am pastrat viteza, da semne ca se opreste si intra in frana de motor

trag ambreiaju' si se opreste complet :D

buuunn....

'ii dau cheie' si dupa aproape un minut porneste, cu chiu cu vai intr-un piston, il urc un pic in ture si porneste si al doilea, apoi se mentine la 1500 ture, ca la inceput

pornesc mai departe si nu da nici un semn neobisnuit...

dupa vreo cativa km se inneaca din nou, trag ambreiaj, motoul se zbate sa nu moare sub 1000 de ture, ii dau un pic de gaz si moare :cheers:

trage pe dreapta, aceeasi operatiune, porneste dupa 1 min si da-i bice mai departe :o

 

asa ma chinui cu kawa meu de vreo cateva saptamani

operatiuni pe care le-am facut la sfaturile prietenilor

- curatat parte electrica

- curatat filtru de aer

- schimbat bujii

- schimbat ulei

 

Nimic din toate astea nu i-au dat de cap, nu stiu ce sa-i mai fac...

Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca si celor care ma pot ajuta, macar cu o parere... :lol:

 

Din ce povestesti pare problema de alimentare cu carburant: verifica si curata rezervorul, robinetul si valvula vacuumatica, integritatea furtunelor de alimentare (asigura'te ca nu este obturat orificiul de compensare a presiunii din rezervor), cuiele pontou sau vre'un plutitor blocat/spart...

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc celor care ati scris

acum o juma DE ora am ajuns in alexandria de la giurgiu

am crezut ca nu-i adevarat,dar m-am resemnat pana la urma

mi s-a oprit din aproape din 5 in 5 km, am zis ca turbez :cheers:

trebuie sa confirm si eu ca este o problema de alimentare, maine ma duc la un prieten sa vedem ce putem face

eu am montat ultima oara cand am curatat carburatoarele un filtru de benzina pt dacie intre rezervor si carburatoare

astazi pt prima oara cand am vazut, dupa ce s-a oprit, ca filtrul de benzina era gol

cand ii dadeam sa porneasca, incepea sa se umple cu benzina si se golea (probabil compensand ce trebuia sa traga motorul pana atunci), iar cand se umplea pornea intr-un piston , apoi amandoua si isi revenea

e posibil sa fie de la furtunul de benzina

o sa vad maine daca asta e problema

si daca asta e problema, dupa ce mi-am batut capul atata timp, voi intra pe forum si ma voi recunoaste cel mai mare timpit din lumea asta:) :o

bafta multa

Editat de dancri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrele alea de Dacie, de hirtie, fac probleme pentru ca au nevoie de ceva presiune ca sa treaca benzina prin ele (desi filtreaza foarte bine). Incearca un filtru mai permisiv, eventual un decantor mic, sau ceva cu sita foarte fina. De acolo este....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un amic cu un gpz care patea fix aceeasi treaba dupa ce si-a montat un filtru de benzina de dacie si i se gatuia furtunul sau prindea aer si nu lasa sa treaca benzina.

fa o proba. scoate-l de tot si vezi cum merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate porcaria de filtru!!! Cauta un filtru de moto mai permisiv.

Exact asa am patit si eu cu el. Filtrul e proiectat pentru un circuit cu pompa, in curgere libera nu asigura debitul normal necesar carburatorului. Benzina curge prin el, dar foarte incet. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc celor care ati scris

acum o juma DE ora am ajuns in alexandria de la giurgiu

am crezut ca nu-i adevarat,dar m-am resemnat pana la urma

mi s-a oprit din aproape din 5 in 5 km, am zis ca turbez :o

trebuie sa confirm si eu ca este o problema de alimentare, maine ma duc la un prieten sa vedem ce putem face

eu am montat ultima oara cand am curatat carburatoarele un filtru de benzina pt dacie intre rezervor si carburatoare

astazi pt prima oara cand am vazut, dupa ce s-a oprit, ca filtrul de benzina era gol

cand ii dadeam sa porneasca, incepea sa se umple cu benzina si se golea (probabil compensand ce trebuia sa traga motorul pana atunci), iar cand se umplea pornea intr-un piston , apoi amandoua si isi revenea

e posibil sa fie de la furtunul de benzina

o sa vad maine daca asta e problema

si daca asta e problema, dupa ce mi-am batut capul atata timp, voi intra pe forum si ma voi recunoaste cel mai mare timpit din lumea asta:) :D

bafta multa

 

 

 

frate!!!!

cat de prost pot sa fiu!!!

am mers cu porcaria aia de filtru de dacia atatea luni si atatia km, injurand de nu mai puteam fara sa stiu ce naiba are kawa meu

am dat filtrul jos si merge brici pe direct asa cum era inainte

 

ma bucur k am reusit sa-i dau de cap si mersi mult pt. cei care ati postat aici :lol: :cheers:

 

 

 

Semnat,

 

Un motociclist fericit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut mai tarziu topicul, aceeasi problema am avut-o si eu la pegaso: s-a oprit de cateva ori fara vreun motiv intemeiat, si a pornit dupa un minut. Acelasi filtru pacatos de dacie. Chestia e ca rezervoru meu era mai mereu plin si avea suficienta presiune (traiasca gravitatia) dar odata a trebuit sa trec pe rezerva si dupa 5 km s-a oprit si n-a mai plecat neam, nu se mai umplea ala. Dupa ce m-am koit 15 min pe langa ea mi-am dat seama ca am ramas practic fara benzina, am impins-o pana la o benzinarie, am umplut, a pornit imediat.

 

La tine daca filtrul ala prinsese si ceva murdarie, clar ca nu mai trecea benzina p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...