Barna Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Unde si cat? Mama ce bestiala e! Inca o data You ! Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 sal barna. pt un vn 800 exista gume cu talon alb? m-ar interesa cu un cauciuc mai lat pe spate 150-160/90/16. daca ai ceva da-mi un PM te rog. spor! Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 sal barna. pt un vn 800 exista gume cu talon alb? m-ar interesa cu un cauciuc mai lat pe spate 150-160/90/16. daca ai ceva da-mi un PM te rog. spor! sau le poti vopsi! vopsea pe baza de rasina, aia nu ataca guma. are o perioada mai mare de intarire ,uscare, se intelege ca asta nu are nici un fel de intaritor etc...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 (editat) dupa ce-am vazut pe-aici aproape ca mi rusine sa-mi etalez pseudo-cruiserul etz... Editat Februarie 22, 2008 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Dynamite Brothers Custom Iaca dupa multi ani de pauza, am revenit la vechea pasiune.... Roata spate 17"/190, roata fata 18", 19" sau 21" inca nu ne-am hotarat. --- Mesaj completat în 13 Mar 2008 00:21 -------------Poze noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Intotdeauna am spus ca rezervorul de IJ arata cel mai bine pe un custom, anytime, anywhere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 sau le poti vopsi! vopsea pe baza de rasina, aia nu ataca guma. are o perioada mai mare de intarire ,uscare, se intelege ca asta nu are nici un fel de intaritor etc...... Sau urmaresti cand traseaza lucratorii de la drumuri linii pe carosabil, sari cu o vodca si te faci cu un litru de vopsea, este o vopsea pe baza de cauciuc, sau cel putin asa spun ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Mai am gasit o poza pe net cu ceva interesant pe la noi Uitati, motor Yamaha XVS Drag Star muncit! Mai stiti modele asemanatoare? Puneti poze sa vedem cine si ce! Aveti idee cam la cat s-ar ajunge o astfel de munca sau un astfel de motor? Sau il cunoaste careva pe om? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Sau urmaresti cand traseaza lucratorii de la drumuri linii pe carosabil, sari cu o vodca si te faci cu un litru de vopsea, este o vopsea pe baza de cauciuc, sau cel putin asa spun ei. salut, nu vreau sa te contrazic...... dar amb un prieten care a vopsit cauciucurile cu vopsea de carosabil si dupa primu drum vopseaua sa facut praf - nu e solutie bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 salut, nu vreau sa te contrazic...... dar amb un prieten care a vopsit cauciucurile cu vopsea de carosabil si dupa primu drum vopseaua sa facut praf - nu e solutie bujie. Salut! Ala este var toata ziua, nu vopseaua despre care spuneam, vopsea care rezista pe carosabil mai multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 luati bre legatura cu bogdan.c pt caucioace cu profil alb. @cristian ionescu, daca pui apehanger nu baga roata de 21, apare elementul supravirator si manevrabilitatea va fi redusa. Cred ca merge un 19 f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) luati bre legatura cu bogdan.c pt caucioace cu profil alb. @cristian ionescu, daca pui apehanger nu baga roata de 21, apare elementul supravirator si manevrabilitatea va fi redusa. Cred ca merge un 19 f bine. Salut! Prin '92 am avut la un IJ o furca de 1200 mm lungime si apehanger , intradevar era un pic incomod, dar te obisnuiai repede, la motocicleta de acum o sa am furca springer care are o lungime de 680 mm si roata 21".Unghiul dintre gatul cadrului si furca este mic, asa ca nu or sa fie probleme. Oricum merci pt sugestie, nu-mi displace nici 19", am sa vad cum ai sta mai bine. PS. 1992 ce vremuri misto, in drumul taberei erau doar trei motocilete socialiste cu furci imense . Editat Martie 18, 2008 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Salut! Prin '92 am avut la un IJ o furca de 1200 mm lungime si apehanger , intradevar era un pic incomod, dar te obisnuiai repede, la motocicleta de acum o sa am furca springer care are o lungime de 680 mm si roata 21".Unghiul dintre gatul cadrului si furca este mic, asa ca nu or sa fie probleme. Oricum merci pt sugestie, nu-mi displace nici 19", am sa vad cum ai sta mai bine. PS. 1992 ce vremuri misto, in drumul taberei erau doar trei motocilete socialiste cu furci imense . eu as merge pe 21" fara a sta pe ginduri, cu furca asa scurta, daca pui de 19" linia cadului la partea de jos ar intersecta linia solului pe cind cu 21" ar fi paralel cu solul, cel putin eu asa o vad(imaginar) are dreptate pe undeva LupAlb insa fiind furca asa scurta imediat compenseaza roata de 21", deci nu ar fi periclitata manevrabilitatea. ce mi-ar place mie cu 21" pe fata, la a mea. ceva date legate de mobra care o chioparesti? imi displace insa roata de 190 pe spate, daca conteaza parerea mea,strica toata linia roata asa lata, m-am baat si io in seama!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) eu as merge pe 21" fara a sta pe ginduri, cu furca asa scurta, daca pui de 19" linia cadului la partea de jos ar intersecta linia solului pe cind cu 21" ar fi paralel cu solul, cel putin eu asa o vad(imaginar) are dreptate pe undeva LupAlb insa fiind furca asa scurta imediat compenseaza roata de 21", deci nu ar fi periclitata manevrabilitatea. ce mi-ar place mie cu 21" pe fata, la a mea. ceva date legate de mobra care o chioparesti? imi displace insa roata de 190 pe spate, daca conteaza parerea mea,strica toata linia roata asa lata, m-am baat si io in seama!!! Salut! 99% ca o sa pun roata pe 21", roata de pe spate este aproape asa cum imi place, numai ca interiorul jantei o sa-l tai si voi spita, am in lucru si butucul rotii spate si pe cel de pe fata. Dupa ce le prelucrez sper sa gasesc un loc unde se cromeaza bine. Motoreta este o Yamaha XZ 550 Vision , doi cilindri in V , 64 CP, fabricatie 85. Asta este sa zic prototiptilul, pt ca mai am inca doua, acelasi model una a mea si una a fratelui meu pe care o sa le chopperim , evident nu la fel. PS. O sa incerc sa dau de omul care are un Ural pe care l-am modificat cu fratele meu prin 1994, avea roata pe spate 16"/170 si pe fata 21", o sa-i fac fotografii si le postez numai sa-l gasesc. Editat Martie 18, 2008 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Salut! 99% ca o sa pun roata pe 21", roata de pe spate este aproape asa cum imi place, numai ca interiorul jantei o sa-l tai si voi spita, am in lucru si butucul rotii spate si pe cel de pe fata. Dupa ce le prelucrez sper sa gasesc un loc unde se cromeaza bine. Motoreta este o Yamaha XZ 550 Vision , doi cilindri in V , 64 CP, fabricatie 85. Asta este sa zic prototiptilul, pt ca mai am inca doua, acelasi model una a mea si una a fratelui meu pe care o sa le chopperim , evident nu la fel. PS. O sa incerc sa dau de omul care are un Ural pe care l-am modificat cu fratele meu prin 1994, avea roata pe spate 16"/170 si pe fata 21", o sa-i fac fotografii si le postez numai sa-l gasesc. faceti omologare individuala la modificarilor aduse motoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 faceti omologare individuala la modificarilor aduse motoarelor? Inca nu am ajuns acolo, noi speram sa le omologam, chiar de ar trebui sa facem asta in alt oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 (editat) acelasi simson...intr-o forma nitel mai diferita k in 2006 --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 23:45 ------------- acelasi simson...intr-o forma nitel mai diferita k in 2006 Editat Martie 21, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 (editat) acelasi simson...intr-o forma nitel mai diferita k in 2006 <small>--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 23:45 -------------</small><br/> se pare k nu merg sub nici o forma pozele... Editat Aprilie 13, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 se pare k nu merg sub nici o forma pozele... Pozele pe care vrei sa le atasezi, trebuiesc sa aibe 800x600 maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 (editat) o sa incerc sa le fac mai mici....nu prea ma pricep ms pt sfat --- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:40 ------------- o sa incerc sa le fac mai mici....nu prea ma pricep ms pt sfat --- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:46 ------------- o sa incerc sa le fac mai mici....nu prea ma pricep ms pt sfat <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:40 -------------</small><br/> --- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:48 -------------sa mearga oare? Editat Aprilie 13, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Aprilie 20, 2008 Share Postat Aprilie 20, 2008 o sa incerc sa le fac mai mici....nu prea ma pricep ms pt sfat <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:40 -------------</small><br/> <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:46 -------------</small><br/> <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:48 -------------</small><br/>sa mearga oare? Foarte misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 (editat) o sa incerc sa le fac mai mici....nu prea ma pricep ms pt sfat <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:40 -------------</small><br/> <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:46 -------------</small><br/> <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 19:48 -------------</small><br/>sa mearga oare? ai investit si tu ceva timp si bani in tiganca! s-a meritat intr-un cuvint, are linie frumoasa! cum e ciclistica avind in vedere ca are roata de masina? Editat Aprilie 21, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) ai investit si tu ceva timp si bani in tiganca! s-a meritat intr-un cuvint, are linie frumoasa!cum e ciclistica avind in vedere ca are roata de masina? scuze k n-am raspuns mai repede....mi-am uitat parola si o aveam scrisa pe ceva (azi am gasito) in legatura cu ciclistica:sa spunem doar e putin periculos pana te obisnuiesti...eu am patit-o ,la mine e cauciuc de 195 pe janta de 155 deci s-a mai rotunjit putin toata chestia e k soseaua e inclinata sa se scurga apa si banda de rulare a cauciucului fiind dreapta tinde sa stea complet pe sosea de acea trebuie tinut putin in forta(eu m-am obisnuit si nu mai simt asta) Editat Aprilie 22, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 scuze k n-am raspuns mai repede....mi-am uitat parola si o aveam scrisa pe ceva (azi am gasito) in legatura cu ciclistica:sa spunem doar e putin periculos pana te obisnuiesti...eu am patit-o ,la mine e cauciuc de 195 pe janta de 155 deci s-a mai rotunjit putin toata chestia e k soseaua e inclinata sa se scurga apa si banda de rulare a cauciucului fiind dreapta tinde sa stea complet pe sosea de acea trebuie tinut putin in forta(eu m-am obisnuit si nu mai simt asta) hai ma trebuia sa fi asa sincer! nu ai incercat sa pui guma moto chiar daca ai geanta de masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 hai ma trebuia sa fi asa sincer!nu ai incercat sa pui guma moto chiar daca ai geanta de masina? nu am dc sa mint daca asta e adevarul... pe mine nu ma mai deranjeaza deloc...nu e chiar asa de grav...primii 50-100 km au fost ciudatzi cauciuc moto nu pun pt k am facut si aripa mai patrata,spatarul..etc si nu ma mai complic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.