Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un bobber tare rigid

Am ciordit poza de la roby de pe site...

niprul rigid...este a lui ALVIN din resita a fost acum citiva ani cu el la o intilnire...cei care se vad in poza sunt cei din CEATA BANAT din resita :laugh:

uitati aici o poza super facuta de resiteni intro iarna....va zic o chestie cu o zii inainte era soare super fain...a doua zii cind sau trezit sau intilnit cu zapada asta ninsese toata noaptea....locatia VALIUG linga resita 25 km....superb peisaj.......motorul din poza este niprul lui mihai(MITA) din resita

salut :baldy:

post-24-1102853006_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care propietar este?....de unde???....şi alte întrebări după răspunsuri!

Motorul arată impresionant!

Sper ca propietarul să fie din România, să nu ne fi arătat un motor frumos de la ruşi sau de prin alte ţări!

Numa bine!

Editat de lupalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Special pentru sufletul lui Blackrider (ehe, ce vremuri, domnu Cristi...)

A fost primul Ij vechi care mi-a plăcut de la prima vedere!

Pozele nu-s prea clare ,poate are Blacku altele mai bune!

post-24-1103139761_thumb.jpg

Editat de lupalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci,nu am alte poze,alea-s de cand am postat la vanzari,acu 2 ani nu???

am lucrat motorul ala de la 0 cu mana mea.....uffff,bine era daca-l puteam pastra,dar cu ajutorul lui mi-am luat nipru....si cu ajutorul niprului mi-am luat vn800....sper ca tot cu ajutorul vn-ului sa-mi iau HD.

 

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ne luam dupa ce motoare am vazut aici, chiar ca imi creste inima...

Am sa mai fac poze cu motorul meu, sa le postez aici...dar TAAARE as vrea sa imi spuneti si mie unde pot sa cromez si eu cateva piese...ca la noi in zona(Suceava, Botosani) cam slabutza miscarea. Dati un reply aici sau pe mail sau la telefon.

Motorul a fost facut in BT, de BIK, proprietarul (preafericitul,adica eu) sunt din SV.

post-24-1103190038_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ne luam dupa ce motoare am vazut aici, chiar ca imi creste inima...

Poate ne explici ce-ai vrut sa zici prin asta.

Aici sunt motoare de cand lumea din Romania, motorul tau ii bine venit aici, nu-i rau, zic eu, fa-i o prezentare mai detaliata, deschide un topic, spune cati bani s-au bagat in el(am eu niste banuieli), si dupa aia mai vorbim.

Eu unu nu sunt prea incantat de poza din profil, nu-mi place forma, cu toate ca are elemente destul de frumos lucrate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce va fii scris acum a scris KEROSEN pe care toti il cunoasteti

 

KEROSEN... si treaba aia ca nu merg bine pe viraje cu cauciucuri de masina pe spate e vrajeala curata! eu am pe nipru 205/75R15 si sta pe viraje incredibil de bine, mai ales pe ploaie! nici macar o data nu mi-a dansat sau sa-mi fuga spatele la vreun viraj , si credeti-ma eu merg cu viteza mare pentru un nipru- de la 110 la 130, indiferent de viraje( bine, nu la 180 de grade!) dar ideea e ca nu e nici o problema cu sigurantza in timpul rularii.

mai mult de atat trebuie sa va spun o patanie a unui prieten tot cu nipru ce venea in urma mea cu motorul nemodificat , de la care tocmai a dat jos atasul si avea guma din aia ruseasca veche, cu profil patrat. eu am intrat cam tare intr-un viraj aproape de 90 grade, apoi a intrat si el , dar vrand sa se tina de mine, nu a mai tinut cont de cauciucurile ce le avea si a luat o tranta destul de nasoala, cu final prin spital etc... asa ca un cauciuc de masina e mult mai bun decat oricare sovietic pe roate din spate

eu intru in viraje foarte inclinat, dau cu scaritzele pe jos, asta iseamna ca am aproape 45 de grade fatza de verticala si nu am probleme de derapaje , asta si din cauza ca motorul e greu-260 kg, dar si din cauza ca am cauciuc inalt, si nu las presiune mai mare de 2,2 bar , astfel incat atunci cand motorul se inclina cauciucul se muleaza usor pe asfalt si suprafata de contact (pata) nu se micsoreaza prea mult, oricum e mai mare decat la un motor sport cu un cauciuc de 170/18. numa bine si pentru cei ce au cauciucuri moto_ asfalt uscat! burnout.gif KEROSEN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...