Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca ati deschis "cutia Pandorei",ia sa vedem cine,ce calareste.Stiu ca sunt poze destule in acest topic,dar ia sa le adunam un pic in "haita".

3 ani de evolutie:

2008post-4388-1287169815_thumb.jpg

 

2009post-4388-1287169831_thumb.jpg

 

2010post-4388-1287169863_thumb.jpg

 

eeeh, la tine e doar rezolutia la poze mai buna :D

 

Serios acu', chiar e frumoasa Busa ta! Arata de nota 10!! Frumoasa evolutie!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, revenim cu noutati:

Deci albitura mea a beneficiat de un upgrade pentru performanta si anume:

 

1 P.A.I.R. mod(eliminarea valvei si furtunelor aferente)

2 Clutch mod (am optat pentru sudura acelei piese care s-a recunoscut de mai toata lumea ca este o mica problema.

3 RESOFTAREA (scrierea totala a softului cu harti individuale de avans ,benzina ,valve secundare,timp de incarcare a bobinelor,respectiv o scantee mai buna,delimitarea de viteza,pentru trepta 6,PAIR,valve anulat,echilibarea injectoarelor principale si cele secundare,activarea functiei de quick shifter,cu durata stabilita si toate astea si ceva mai mult pentru FIECARE TEREAPTA DE VITEZA IN PARTE!

Din nefericire procedurile s-au incheiat aseara pe la ora 23 si nu am mai putut sa ies la un drive test, cu atat mai putin azi cand ploua afara. :D

 

O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor cu primul drive test,dupa care vor urma setarile finale monitorizarea AFR-ului si motarea de quick shifter pe schimbator. :D

 

Mesaj completat

Si ceva poze de la "lucrare" :D

post-15340-1287221647_thumb.jpg

post-15340-1287222158_thumb.jpg

post-15340-1287222171_thumb.jpg

post-15340-1287222185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru modelel de prima generatie

merge activarea quickshiter si conectarea lui la ecu original?

sau mai bine zis cemrege facut la modelele din prima generatie?

Sincer nu stiu sigur,pentru ca nu m-am concentrat pe modelul vechi, dar stiu sigur ca se poate lucra pe benzina ,avans,delimitare trepta 6 majorarea turatiilor si functia de quickshiter etc :D

post-15340-1287224914_thumb.jpg

post-15340-1287224923_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. Nu in ultimul rand trebuie sa multumesc prietenului meu, care fara cunostintele sale din domeniul tuningului cu multe multe ore de "asezat cifre" aceste lucruri nu ar fi fost posibile!

 

:DMULTUMESC SABIN!

Mesaj completat

pai bun si cum te legi cu senzorul de la quickshifter la ecu?

Acum si tu vrei totul pus pe masa :D

Sunt scrise in soft anumiti pini din ecu pe care se va face aceasta functie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vroiam totul pus pe masa ,vroiam sa stiu doar daca se poate lega direct la ecu.

poate sunt baietii care nu au power commander si vor sa aibe quickshifter.

:D

 

Pai asta este si ideea! Am mai spus-o cu ceva timp in urma:TOTUL ESTE PE ECU ORIGINAL!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ai bagat la cap si ai dat 2Pair-ul afara inainte sa faci remappingul... :D... se pare ca graficul pus intr-un topic la sectiunea noastra mai acu cateva luni a avut ceva efect...

am zis eu candva ca inainte de a face remapping trebuie dat afara returul ala idiot de gaze in cutia de aer, care nu facea decat sa reduca din cuplu datorita mixturii aerului care intra in cutia de aer cu gaze arse.

 

Ar mai fi un pas... Mai trebuie sa anulezi si returul de gaze din cutia de viteze in cutia de aer... normal acolo trebuie pus un filtru :D si o supapa de trecere cu un singur sens ca sa nu iti curga uleiul pe jos in caz de cazatura. Eu am filtrul, mai trebuie lucrat la capacul care sa-l inlocuiasca pe cel original... care trebuie sa includa si supapa respectiva. Asa mai castigi cativa caluti si mai poti imbogati amestecul O2 cu hidrocarburi umbland pe la timpii de injectie... :D...

 

Cele bune.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da din pacate se intampla

am patit si eu problema asta

atentie cum se ruteaza furtunele de benzina

Da, Nasule....dar la mine e doua Busa si aceeasi problema, stii doar !... Doar ca de data asta am schimbat furtunele cu unele speciale de benzina, cu acelasi diametru, dar cu 10 lei metrul :D

Cat despre problema cu FI aprins si acul de la benzina jos...tot n-am reusit s-o descifrez, chiar daca am dat toate mufele cu spray contact. Codul de care imi spuneai este : -C00 , deci nada problema ...Totusi, la fel face!

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...