Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La multi ani!Mi-au venit noile cadrane de bord.Acum sa vedeti durere la montaj.Acele stie cineva daca se pot scoate normal prin tragere?

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani REAPER !!!! Ma inscriu si eu in lista asta 16 Martie :kiss:, numai bine si sa ne vedem cu vacutzele la pascut pe asfalt :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Nasule'

 

La Cafea?!... cum e vremea pe acasa... merge Busa :angry:

 

iar la capitolul de prin Lume adunate...

 

 

 

poate va ajuta...

 

God speed.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se vinde Soimul Albastru... :angry: ...luata de la reprezentanta in Feb 2008...revizii la zi...17350 km , tobe sport , filtru K&N , xenon , stop leduri , crash-pad-uri LSL...stare perfecta...PRET 8000 EURO negociabil....

post-32449-1237480488_thumb.jpg

post-32449-1237480510_thumb.jpg

post-32449-1237480518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este frig capitane

sambata trecuta am iesit si este jale

trage de rupe busa

ieri am scurtat tobele si le-am golit

am schimbat si lichidul de frana

nu stiu voi dar eu sunt super multumit de frane dupa ce am aerisit sistemul,, mentionez ca nu am decat conductele aftermarket,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se vinde Soimul Albastru... :kali: ...luata de la reprezentanta in Feb 2008...revizii la zi...17350 km , tobe sport , filtru K&N , xenon , stop leduri , crash-pad-uri LSL...stare perfecta...PRET 8000 EURO negociabil....

 

Arata foarte bine motorul,ca scos din cutie...minunatie. :angryfire: Bafta la vanzare

este frig capitane

sambata trecuta am iesit si este jale

trage de rupe busa

ieri am scurtat tobele si le-am golit

am schimbat si lichidul de frana

nu stiu voi dar eu sunt super multumit de frane dupa ce am aerisit sistemul,, mentionez ca nu am decat conductele aftermarket,,

 

Din cate stiu eu scurtatul si golirea tobelor dauneaza sistemului de distributie si creste consumul(nu mai vorbesc de iritarea concetatenilor care creste direct proportional cu turometrul :angry: ). Nu degeaba producatorii de esapamente aftermarket calculeaza viteza si volumul gazelor astfel incat sa atinga performante maxime fara sa afecteze ciclul normal de functionare al motorului. Destept si nenea Yoshimura asta :lol: Cat despre frane,asteapta putin sa vina caldura si sa faci un drum mai lung cu niste serpentine ceva si o sa vezi atunci cum se comporta. :baldy: Hai vara hai !

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se vinde Soimul Albastru... :angry: ...luata de la reprezentanta in Feb 2008...revizii la zi...17350 km , tobe sport , filtru K&N , xenon , stop leduri , crash-pad-uri LSL...stare perfecta...PRET 8000 EURO negociabil....

 

.....ce sa intamplat?

 

Fratiorii separat nu le vinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mosi si Babe... Flacai si fete...

 

Problema cu franele exista... dar poate si ea sa fie atenuata usor... eu o vad cam asa...

 

Frane Bune... exista... ptr ca exista reclama multa... (Ex. Brambo...)

 

Fizica ne-a invatat ca... Forta de frecare e direct proportionala cu produsul dintre presiunea aplicata pe suprafata de contact....suprafata de contact... si coeficientul de frecare.

 

deci ... STATIC vorbina...variabile sunt :angry: "3"

 

1. in ceea ce priveste coeficientul de frecare

- materialele folosite in compozitia Placutelor (care dau coeficientul de frecare mai bun sau mai rau... in functie de producator si destinatia lor - race, touring, ploaie, vara, iarna, primavara...etc etc

- compozitia si uzura discurilor...

2. in ceea ce priveste presiunea si distributia ei:

-racordurile a) -cele stoc...pe care multi le schimba si bine fac... (manualul zice ca tre schimbate la 3-4ani in functie de uzura)sunt facute dintr-un compozit de "cauciuc" (numit VITON) si panza /- VITON ul este rezistent la ulei, hidrocarburi si caldura... dar la presiunea exercitata de pompa are o dilatare capilara considerabila care duce la scaderea randamentului sistemului de franare.

:baldy:- cele After market... sunt mai reusite deoarece dilatarea capilara este redusa datorita insertiilor metalice, care au inlocuit panza... folosita la cele stoc.

c)- plecarea presiunii din pompa la Busa Stoc se face de la pompa la etrierul drept, printr-un racord flexibil pleaca de la un etrier la celalalt (sa zicem etrierele sunt inseriate...) :angryfire: Deci presiunea cade prima data pe pistonasele etrierului drept... dupa care pe cel stang... diferenta mica... dar considerabila la capitolul eficienta. la viteze mari.

Se recomanda schimbarea capilarelor cu unele after market si cuplarea acestora direct pe pompa prin intermediul unui Banjo Bolt dublu....catre etriere. Presiunea placa din pompa simultan catre etriere neexistand acel decalaj si intarziere datorita caderii de presiune de pe un etrier pe celalalt. (Recomand Spigler cu banjo bolt dublu... )

 

Ar mai fi Pompa .... ca dhe .... Multi adora Brambo... Pompa e adevarat incredibil de buna... dar doar pompa... etierele sunt de prisos...sa le schimbi...forta de franarea e cea de la lectia de Fizica invatata mai sus... Coiul franei sta in pompa si in transmisia/distributia presiunii.... materialele folosite de producatori in placute si discuri... ajuta la cresterea randamentului... dar toti stim ca Obrazul Subtire cu...cheltuiala se tine....

================

 

Ce a fost mai sus este Static... la dinamica ... tre sa priviti utilajul de sub voi .... furca reglaj, schimb ulei, amortizor spate, gume model si tip presiunea din ele... totul e dupa buzunar.

Teoria Chibritului poate continua cu aplicare frana, experienta, dozaj in timpul aplicarii.... bla bla bla... nu cred ca facem performanta... asa ca... ma cam opresc aici...

 

Intru in cart si am de lucru...

 

 

Cele Bune

 

God Speed.

 

Busa Rules. :kali:

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca :angry: cam as...a stau lucrurile :angryfire:)

 

 

 

in locul economiei de materiale ... inlocuiti boltul 11 cu un Blot Dublu...(banjo Bolt)

 

 

 

se vede diferenta dintre unul simplu si unul dublu.

 

Asa ca daca va luati Brambo.... si va cuplati ca si la Stoc cu ea... o sa fie Brambo/stoc

 

Un banjo bolt dublu e undeva la 12.95 in State... Cu pompa impreuna si cu racorduri...aftermarket... o sa va fie un pic mai bine...la franare.

 

Nu Cumparati Bolt simplu...ca aruncati banutii pe Windows :baldy:

 

Ale bune din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtune directe pompa-etrieri :angry:

cel mai ok ptr busa ..este schimbarea etrierilor toskifo cu nissin

e nevoie de putina munca dar se poate face fara prea multe greutati

daca vreti caut ceva info ptr doritorii de frane puternice.

imp la busa e sa aerisiti etrierii demontati ..ptr ca etrierul are un mic defect (asa a fost proiectat) si ramane aer.

caut poza cu pricina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: cand spui ''asa au fost proiectati'' te referi la etrierele de pe busa? Ca m-ai lasat masca :angryfire: De fapt sigur la ei te-ai referit ,doar scrie clar ,doar ca nu am vrut sa cred.Detaliaza putin... Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: cand spui ''asa au fost proiectati'' te referi la etrierele de pe busa? Ca m-ai lasat masca :baldy: De fapt sigur la ei te-ai referit ,doar scrie clar ,doar ca nu am vrut sa cred.Detaliaza putin...

Ca o completare la ce zice @capitanbusa ar mai fi debitul pompei de frana aftermarket pe care o am eu,care este mai mare decat cea de serie iar furtunele au o sectiune mai mica(aftermarket) decat cele normale,deci,un timp de raspuns mai bun,o presiune mai mica asupra levierului si un feedbak net superior.Bine,nu prea este de incepatori ptr ca daca te sperii de ceva si o bruschezi,ai rupt-o-n fericire cu aderenta.Ar mai fi si etrierii radiali care se stie ca ofera o rigiditate mai mare dar..asta este,prea scumpi ptr mine deocamdata.Si oricum fata de vremea cand franam pe cablu cu tambur am mai evoluat ceva,asa ca deja o dau aiurea in fitze de Bamboo :angryfire: Hai,ma scuzati

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ce se intampla cu o evacuare modificata pe genuchi

asa cum am facut eu gazele ies mult mai usor cea ce la turatii joase nu este indicat

acelasi lucru se intampla si cu admisia

sunt in asteptarea ,gasirea unor tobe asa ca mi-am facut de lucru

pana una alta eu sunt multumit

cu franele anul trecut am facut transfagarasanul cu nevasta in spate si nu am avut probleme cu franele cu toate ca erau date la 2

acum am aceiasi frana dar setata pe 5

singurul lucru modificat am coductele care pleaca direct din pompa cum zicea si capitanul

apropo am discuri de vanzare daca cineva doreste eu leam dat jos pentru ca sunt un pic zgomotoase sunt marca spiegler si nu au decat 3000k

nu stiu cat se cer pe ele asa ca faceti o oferta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ce se intampla cu o evacuare modificata pe genuchi

asa cum am facut eu gazele ies mult mai usor cea ce la turatii joase nu este indicat

acelasi lucru se intampla si cu admisia

sunt in asteptarea ,gasirea unor tobe asa ca mi-am facut de lucru

pana una alta eu sunt multumit

cu franele anul trecut am facut transfagarasanul cu nevasta in spate si nu am avut probleme cu franele cu toate ca erau date la 2

acum am aceiasi frana dar setata pe 5

singurul lucru modificat am coductele care pleaca direct din pompa cum zicea si capitanul

apropo am discuri de vanzare daca cineva doreste eu leam dat jos pentru ca sunt un pic zgomotoase sunt marca spiegler si nu au decat 3000k

nu stiu cat se cer pe ele asa ca faceti o oferta

 

 

nasule... cand vin in bucuresti, dam o tura? :blink: sa imi arati bucurestiu mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din Nou

 

Daca avem doritori sa isi pregateasca motoarele ptr Vara... Izolarea esapamentelor... (am mai expus eu un topic in urma) va poate scapa de temperaturi excesive a lichidului de racire in radiator si de reducerea uzuri celorlalte componente aflate in fata Head-erelor esapamentului.

 

Postez o data... dupa ce vin acasa sa nu ma bateti la cap ca vreti si voi... ca nu mai are Tata ;) de unde. Comanda imi vine la nava am vorbit in Rotterdam.... plata se face in Chas :)) caval si nu vreau sa-mi risipesc bani pe componente care unii le comanda si dupa aia raman eu cu ele pe stoc.

 

CERAMIC RIBBONS - Banda din fibra vegetala dimensiuni 25-75mm X 15mtr imbibata in Clei Ceramic. Rezistenta la temperaturi /400C (Insertii vegetale)/800C (insertii sarma inox) / 1100C (insertii NiCr).

 

Acestea se infasoara pe esapament si se asigura cu coliere metal... Peste ele se aplica Banda Aluminizata cu insertii SilicateFiber - rezistente la 1000C (banda se gaseste in dimensiuni de la 5-10cm x 15mtr.

 

Efectul este faptul ca termocupla nu mai omoara ventilatorul asa de des, temperatura scazand saxofon si fiind impinsa mai mult pe catalizator (cine are) daca nu tobe intermediare si finale. Randamentul radiatorului la racire este mai bun...

 

Mai exista un Spray de temperatura inalta care sa etanseze porii... si scaparile de caldura in zonele incare matisarea nu este eficienta.

 

Deci daca vrea cineva... sa ridice 2 degete. Repet cand vin acasa... nu mai e de unde...

 

preturile aprox o sa le comunic la primirea ofertei de la distribuitor. nu percep adaosuri inutile sau strigatoare la ceruri... o sa vedeti factura de cumparare detaliata.

 

God Speed.

 

:blink:

 

Busa Shop Stock se desfiinteaza din momentul asta datorita faptului ca preturile s-au dat peste cap in urma mismasurilor bancilor comerciale si a schimbarii paritatii EUR/USD.

 

Din ce a ramas si mai am pe la Garaj... toate preturile sunt in Usd + TVA + 3%vama... (coletaria costata 1BR RC -intraducere libera dati o bere rece la livrare)

 

Preturi... consultati siteurile din state... dupa care ma sunati. (Disponibil dupa 26Aprilie...probabil...)

 

Cele bune.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat noile cadrane albe si placa am modificat-o la Zextar.Acum am lumini albastre neon la turometru si kilometraj si la ceasuri rosii.Am gasit pompa Brembo la 150 euro.Discurile sunt 100 euro Braking.I-am bagat un geam clar pe stop pe frana si becuri cu 13 leduri SMD pe fiecare.Semnalele fata le-am vopsit in albastru transparent.Am incercat sa vopsesc si parbrizul si a iesit o mare porcarie.Am nevoie de parbriz original sau de unul Double Buble.Puig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi Emile... Iti punem nume nou... de artist "ThunderBlue"... sau cam asa ceva...

 

De abia astept sa-ti vad Utilajul :blink:) noroc si vezi ce faci pe Autostrada...

 

Salutari Acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...