emylyo Postat Septembrie 22, 2009 Autor Share Postat Septembrie 22, 2009 Ce zici capitane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 ......Basescu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ce zici capitane? Batos Sef... cu motor cu Coy... al nostru nu are boase mai Reap... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 lasati ca am avut premier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) @danutu am primit coletul,iti multumesc mult.Raman dator ! Sper ca dupa w.e sa pot pune poze cu noul ''look'' Editat Septembrie 23, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 nu o lua in nume de rau dar am intrebat pentru ca conduc de 5 ani motoare si in octombrie imi iau hayabusa si cam la multa lume cand aude de hayabusa parca aude de satana si eram curios dupa cat timp si-or luat unele persoane hayabusa Deci tre sa stii foarte bine ce vrei, daca vrei busa iti iei busa si cel mai important sa stii sa faci diferenta intre momentele cand sa stai linistit si sa conduci preventiv si CAND SA-I DAI SA-I RUPI CURU' si NU AI TREABA CU JOEANA! stai linistitcucu calareste busa fara probleme si este primul lui motor ms nasule pt laude, am destule motive sa traiesc si vreau sa ma bucur cat mai mult timp de ea! aaaa si la 260 mai avea gloaba pedala......! nu ai cum sa "stai linistit" pe busa.. de fapt nici nu e indicat sunt fel si fel de cazuri.......mai tre sa stai si linistit ca altfel......o sa stai linistit fara voia ta si o sa ranjesti la aia care zumzaie pe linga tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Cu placere Reapere. Daca mai ai nevoie de altceva si nu numai tu, te/ va ajut cu cea mai mare placere. Mesaj completat Baieti, am si eu o nelamurire, poate stie cineva care e problema...am schimbat anul trecut prin octombrie lichidul de la frane si de la ambreiaj. Am observat saptamana trecuta ca lichidul din rezervorul de la ambreiaj si-a schimbat foarte mult nuanta fata de cel din rezervorul de la frana, in sensul ca, lichidul de la ambreiaj e un maro inchis, iar cel de la frana e inca transparent, foarte putin galbui. A mai patit cineva acest lucru? Aveti idee care este motivul de lichidul de la ambreiaj s-a inchis la culoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Cu placere Reapere. Daca mai ai nevoie de altceva si nu numai tu, te/ va ajut cu cea mai mare placere.Mesaj completat Baieti, am si eu o nelamurire, poate stie cineva care e problema...am schimbat anul trecut prin octombrie lichidul de la frane si de la ambreiaj. Am observat saptamana trecuta ca lichidul din rezervorul de la ambreiaj si-a schimbat foarte mult nuanta fata de cel din rezervorul de la frana, in sensul ca, lichidul de la ambreiaj e un maro inchis, iar cel de la frana e inca transparent, foarte putin galbui. A mai patit cineva acest lucru? Aveti idee care este motivul de lichidul de la ambreiaj s-a inchis la culoare? probabil cel de la frana este solicitat(termic) adica se incalzeste.... si cel de la ambreiaj nu se incalzeste.... adica poate la temperaturi inalte isi modifica culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Ma scuzi dar lichidul de la ambreaj si-a modificat culoarea din cate am inteles. Iar lichidul de ambreaj,se incalzeste si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Asa este, ai inteles bine. Ideea e ca lichidul de la frana de fata are o culoare aproape identica ca atunci cand l-am turnat din bidonul sigilat, iar cel de l-a ambreiaj s-a inchis foarte mult la culoare. Editat Septembrie 23, 2009 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 si la mine e la fel... si la mobra anterioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) fenomenul cu schimbul culorii este mai des intalnit la Aprilia intrebati-l pe Smoke si o sa va zica el ce si cum. Se pare ca daca scoateti cilindrul receptor de la ambreaj acesta are un burduf de cauciuc (un fel de burduf de praf si / sau mizerie) curatati zona, verificati integritatea burdufului, gresati un pic zona... mizeria adunata pe partea culisanta a pistonului trece de semeringul care etanseaza si separa partea interioara a cilindrului de cea exterioara care se umple de praf si mizerie. Aceste impuritati de pe partea culisanta ajunge sa intre in contact cu DOT4-ul din cilindru receptor. Se dizolva in timp si ajunge sa schimbe culoarea lichidului. Cam asta se intampla... in timp datorita acestor impuritati depuse pe piston... se buseste semeringul si se ajunge la pierderi de lichid. Cele Bune. God Speed. Editat Septembrie 24, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocoon Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Salut, Scuze ca ma bag aiurea in topic insa un prieten are nevoie de tobe originale de Busa (prima generatie) fie ambele fie doar stanga: are careva dintre voi la vanzare ramase dupa ce si-a pus tobe sport? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 am eu daca doreste sa le vada sa ma sune 0723269456 p.s. nu sunt in bucuresti decat in w.e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Salut, Scuze ca ma bag aiurea in topic insa un prieten are nevoie de tobe originale de Busa (prima generatie) fie ambele fie doar stanga: are careva dintre voi la vanzare ramase dupa ce si-a pus tobe sport? Merci. Se gaseste si la mine din cap in coada... tot esapamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 24, 2009 Autor Share Postat Septembrie 24, 2009 Un cap coada m-ar interesa pe mine sa il acol in caz ca dau mobra,doar pretul ma va face sa ma hotarasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Primul venit primul servit Emile ) pentru tine te las pe tine sa faci pretul... e in Boxa impachetat intr-o cutie... sta bine acolo... Cat despre vandut de Busa... eu nu caut cumparatori... mi-a satisfacut asteptarile si sunt ok cu ea... ma bate gandul sa cumpar si un MT 01 for fun... asta undeva la anul. God speed. Ps: Vezi ca maine trec iar prin Fetesti, cand merg catre Bucuresti... poate ne vedem la o Cafenea undeva... ca la Pertom mi se pare prea seaca cafeaua ) Editat Septembrie 24, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Primul venit primul servit Emile ) pentru tine te las pe tine sa faci pretul... e in Boxa impachetat intr-o cutie... sta bine acolo...Cat despre vandut de Busa... eu nu caut cumparatori... mi-a satisfacut asteptarile si sunt ok cu ea... ma bate gandul sa cumpar si un MT 01 for fun... asta undeva la anul. God speed. Ps: Vezi ca maine trec iar prin Fetesti, cand merg catre Bucuresti... poate ne vedem la o Cafenea undeva... ca la Pertom mi se pare prea seaca cafeaua ) si mai e si 5 roni.........Emil ai inceput sa faci sondaje despre tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prk Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 am nevoie de un disc frana fatza...are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 am nevoie de un disc frana fatza...are cineva? Intreaba pe Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Imi pare rau.Le-am dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salutare baieti. Da Capitane, intr-adevar, burduful acela de cauciuc e problema. Multumesc de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Salutare baieti. Da Capitane, intr-adevar, burduful acela de cauciuc e problema. Multumesc de sfat. Ma bag si eu in seama sory: Lichidul de la ambreiaj isi schimba mai repede si mai mult culoarea din cauza cursei lungi si complete al pistonului fata de cea de frina Cursa face ca,garnitura sa frece pe peretii de aluminium al pompei si de aici vine schimbarea la culoare. Este adevarat ca si acel burduf are rolul de protectie la impuritatile de afara, dar ca sa treaca in lichid mai trebuie sa treaca de o garnitura asa ca... Ex:Am schimbat lichidul la a mea acum o luna si deja culoarea celui de la ambreiaj este mai inchisa si burduful este nou si intact! Cu stima si respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Da' bre... dar datorita pozitiei aproape de pinionul de transmisie, ajunge acolo o gramada de ulei de lant si praf... daca ajunge pe piston acesta il lubrifiaza si ramane pe el in cantitati mici... se aduna in timp si ajunge sa cureti din zona aia o roaba de "Mehlem"... ca sa-i zic asa. Datorita cursei pistonului trece de semering datorita lubrifierii (uleiul de lant are in compozitie aditivi care imbunatatesc priza acestuia pe supratetele expuse) "imbunatatite" de acel ciudat mehlem... de obicei de culoare inchisa chiar neagra... Si uite asa ajunge in interiorul pistonului receptor... si de acolo la schimbul culorii. La frana... in schimb culisajul este mai mic, aproape inexistent, retragerea pistoanelor in etrier fiind de ordinul jumatatii de milimetru, pe cand la ambreaj arcul din interiorul pistonului face cursa sa fie mai mare. God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Da' bre... dar datorita pozitiei aproape de pinionul de transmisie, ajunge acolo o gramada de ulei de lant si praf... daca ajunge pe piston acesta il lubrifiaza si ramane pe el in cantitati mici...se aduna in timp si ajunge sa cureti din zona aia o roaba de "Mehlem"... ca sa-i zic asa. Datorita cursei pistonului trece de semering datorita lubrifierii (uleiul de lant are in compozitie aditivi care imbunatatesc priza acestuia pe supratetele expuse) "imbunatatite" de acel ciudat mehlem... de obicei de culoare inchisa chiar neagra... Si uite asa ajunge in interiorul pistonului receptor... si de acolo la schimbul culorii. La frana... in schimb culisajul este mai mic, aproape inexistent, retragerea pistoanelor in etrier fiind de ordinul jumatatii de milimetru, pe cand la ambreaj arcul din interiorul pistonului face cursa sa fie mai mare. God Speed. Pai noi nu vorbeam de culoarea lichidului din rezervoare? Poate am inteles eu gresit! Am inteles ce ai spus tu cu pistonul de la ambreiaj DAR ca sa ajunga si acolo murdaria din afara trebuie sa treaca acum de 2 garnituri,in plus sa se coloreza lichidul din pahar va trebui ca cel murdar sa urce in sus Iar daca acest lucru se intimpla, sigur acel piston nu este etans,asa ca va curge si nu lucreaza. Ca sa fiu mai explicit incearca sa freci o cirpa uda alba pe o bucata curata de aluminium si o sa vezi ca se inegreste... Zic si eu sa ma aflu in treaba...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.