Reaper Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Nici eu nu am auzit despre tine, dar in schimb mie nu'mi pare rau! Daca ai fi asistat la "eveniment", poate ai fi inteles la ce ma refer, sau cel putin as fi incercat sa'mi sustin punctele de vedere, asa... este evident ca nu urmaresti decat o confruntare de genul "scula lu' taica'meu e mai mare decat scula lu' taica'tau!". Eu unul cel putin, am trecut de varsta aia... Ride Safe! Pai de mine nu ai cum sa auzi deoarece nu stiu asa multe ca tine despre distribuirea greutatii, atmosfere si ambreaje. Cat despre confruntare.. ..glumesti? Tu te-ai trezit sa spui ca scula lui'' taica'tau este mai mare''.Eu doar te-am contrazis si raman la parerea ca nu are cum..tu esti facut in palma dupa cate ''aere'' ai . Multijet desteptule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) nu cred ca are rost sa mai continuii aceasta polemica si nu cred ca are rost sa implicam mamele atata sti atata zici asfalt uscat, mergi cu Dumezeu unde vrei! Editat Octombrie 30, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 ce va tot intepati atat la liniute bate ala cu experienta mai multa .. presiunea putin mai mica ajuta in primii metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 felicitari emilio, pt locul 3. inseamna ceva, chiar daca unii comenteaza aiurea. citesc de ceva vreme topicul cu hayabusa, mi-ar placea sa am una intr-o zi, dar deocamdata, experienta putina si drumurile proaste ma fac sa ma rezum doar la a va admira motoarele voastre. p.s. si nu trebuie sa te scuzi pentru performanta ta. ai luat locul 3. atat ai putut tu. daca e altu mai bun, felicitarile mele. sa faca altii mai mult. asfalt uscat si aveti grija de voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 nu cred ca are rost sa mai continuii aceasta polemicasi nu cred ca are rost sa implicam mamele atata sti atata zici asfalt uscat, mergi cu Dumezeu unde vrei! Right... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 asa mai baeti! Mari motociclete mari caractere! Mesaj completat Iar Emil e un MMMMARRRRREEEEE caracter iar locul 3 este "neimportant" pt ca a facut-o din placere! Daca ar fi un "pic" mai subtirel cred ca ar fi luat locul 2 lejer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 (editat) nu va mai certati atat ca nu are sens... felicitari pt participarea la liniute Emilio, cred ca a fost super misto. sbk-ul bate la liniuta busa , dar busa conduce la viteza mare dupa 250km/h. bine aici conteaza si pilotul. pt ca s-au facut liniute cu 600cm3 vs 1000cm3 si a castigat motorul de 600 ) . Editat Octombrie 31, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 ce va tot intepati atat la liniute bate ala cu experienta mai multa .. presiunea putin mai mica ajuta in primii metri Mac, nu e vorba de "intepat", cel putin in ceea ce ma priveste... M'am amuzat doar putin cum, din spirit prost inteles de "busa-solidaritate", cativa buso-manelisti (termenul poate fi extins la orice model moto) au sarit ca arsi pentru ca mi'am permis sa fac cateva comentarii asupra prestatiei lui Emylio la liniutele de la Tulcea, comentarii care, din lipsa crasa de cultura tehnica, au fost automat catalogate drept negative. Ce nu stiu ei este ca, anterior sus-amintitului eveniment, am fost de partea lui Emilyo si l'am sustinut in cateva dispute aici pe forum, dar pe alt topic, cum ca un motor de mic litraj, oricat de mult ar fi stors de putere prin ridicarea turatiei, datorita unor principii pe care n'o sa le amintesc aici, va fi penalizat la capitolul moment motor. Si, cum toata lumea stie, acceleratia depinde exclusiv de cuplul motor si graficul acestuia si mai putin de puterea maxima. Acest lucru insa valabil DACA ignoram factorul uman. Tocmai de aceea, cum am mai spus si anterior, in loc sa ma duc la obisnuita mea ciorba de peshte pe malul Dunarii, am cotit spre aeroport - ca sa ma conving si eventual sa'mi savurez "victoria". Din pacate nu a fost asa, aparent factorul uman a avut o pondere decisiva. Initial, asa cum am si scris, am fost tentat sa cred exclusiv acest lucru, pana cand, recitind mai cu atentie impresiile lui Emylio, mi'a amintit un lucru care m'a contrariat din momentul in care l'am observat chiar la fata locului, si anume ca a dezumflat guma spate cu mult peste nivelul pe care, cel putin eu, il consider ca ajuta demarajul. Din ce am vazut eu, presiunea era atat de mica incat ma mir ca la hopurile mari dintre placile de beton ale pistei, janta nu a atins pe jos. Rupt de context, nu as fi cu totul de acord cu tine ca, citez "la liniute bate ala cu experienta mai multa", ci mai degraba castiga cel cu nervii mai tari (presupunand ca nu includem in discutie incepatori). In incheiere (asta insemnand ca nu voi mai verifica acest topic), vreau sa mentionez ca din micul meu grup de amici cu care am mai facut din cand in cand cate o tura la munte, s'a numarat si un posesor de busa... un pic modificata - sistem de evacuare complet sport, aliaj titan, harti rescrise... etc - pe care, recunosc, in necunostinta de cauza si mai ales pentru ca sunt adeptul curbelor, am apreciat'o ca pe un "porcusor cu muschi". Ulterior, cand am avut sansa sa fac cativa km cu ea, recunosc a mi'a castigat instantaneu respectul... pe mana cui trebuie, sunt convins ca, cel putin pe strada, poate tine pasul cu orice motor asa-zis "superbike". Bafta la toata lumea, posesorilor de buse (nemanelisti) si sa ne vedem cu bine pe asfalt... sezonul viitor. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 i-mi place mult semnatura ta si nu vreau sa ma cert cu tine o sa regretam ca nu mai intri pe aici,pierderea este a noastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) Na si la asta...Pai chiar nu cred ca era vorba de cine sau ce a castigat,nici de litrajul mic vs litraj mare. Era vorba de sfaturile de cacao pe care le dai,citite de pe net fara sa sa fi participat la asa ceva.Sau poate ai participat dar sunt sigura ca fara rezultate notabile.Asa ca,oamenii ca tine imi fac sila... L>E> Marti imi ajunge farul si pun in sfarsit poze Editat Noiembrie 1, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 i-mi place mult semnatura ta si nu vreau sa ma cert cu tine o sa regretam ca nu mai intri pe aici,pierderea este a noastra Bre' daca nu-i raspundea nimeni la "povestile de 3 lei" era de mult uitat de toti... ursul merge cainii latra... zicea un batran... Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 2, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am fost surprins sa constat ca totusi diferenta o face pilotul,dar importanta este greutatea.Ma enerveaza faptul ca busa are vitezele foarte scurte si foaia foarte mica in comparatie cu alte motoare mai mici.Partea trista este ca incepe sa traga bine abia dupa 160-180.Sincer mi-a fost frica sa plec in ture multe ca la motoare mai mici sa nu ma dau peste cap sau sa o trantesc si la fel la schimbarea treptelor.Nu am tras de gaz la maxim niciodata in trepte mici din cauza cuplului mare la roata.Nu are rost sa ne balacarim pe aici.Am facut bine ca am mentinut limita pentru ca vineri un coleg care facea tratament ca si mine si-a pierdut viata intrand frontal intr-un copac cu masina la peste 130 fara a fii jenat de nimeni.Hai sa lasam cearta si sa incercam sa ne intelegem reciproc cu bune si rele.Pana una alta avem motoare pentru ca avem acest hobby.Sa ne bucuram de ele si sa supravietuim traficului din jungla noastra si mai ales crizei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Lasa, Emylyo, ca data viitoare ma bag si eu....am 58 de kg. uda si cu frigiderul in brate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Lasa, Emylyo, ca data viitoare ma bag si eu....am 58 de kg. uda si cu frigiderul in brate Asa bravo pantera si daca mai lasi si frigideru' le arati tu lor sa nu mai bombane atat pe forum! Mesaj completat Bre' daca nu-i raspundea nimeni la "povestile de 3 lei" era de mult uitat de toti... ursul merge cainii latra... zicea un batran... Cele bune. Asa e Capitane, bv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) Asa bravo pantera si daca mai lasi si frigideru' le arati tu lor sa nu mai bombane atat pe forum! O sa ma fac rea ...fara frigider Mesaj completat Mac, nu e vorba de "intepat", cel putin in ceea ce ma priveste... M'am amuzat doar putin cum, din spirit prost inteles de "busa-solidaritate", cativa buso-manelisti (termenul poate fi extins la orice model moto) au sarit ca arsi pentru ca mi'am permis sa fac cateva comentarii asupra prestatiei lui Emylio la liniutele de la Tulcea, comentarii care, din lipsa crasa de cultura tehnica, au fost automat catalogate drept negative. Ce nu stiu ei este ca, anterior sus-amintitului eveniment, am fost de partea lui Emilyo si l'am sustinut in cateva dispute aici pe forum, dar pe alt topic, cum ca un motor de mic litraj, oricat de mult ar fi stors de putere prin ridicarea turatiei, datorita unor principii pe care n'o sa le amintesc aici, va fi penalizat la capitolul moment motor. Si, cum toata lumea stie, acceleratia depinde exclusiv de cuplul motor si graficul acestuia si mai putin de puterea maxima. Acest lucru insa valabil DACA ignoram factorul uman. Tocmai de aceea, cum am mai spus si anterior, in loc sa ma duc la obisnuita mea ciorba de peshte pe malul Dunarii, am cotit spre aeroport - ca sa ma conving si eventual sa'mi savurez "victoria". Din pacate nu a fost asa, aparent factorul uman a avut o pondere decisiva. Initial, asa cum am si scris, am fost tentat sa cred exclusiv acest lucru, pana cand, recitind mai cu atentie impresiile lui Emylio, mi'a amintit un lucru care m'a contrariat din momentul in care l'am observat chiar la fata locului, si anume ca a dezumflat guma spate cu mult peste nivelul pe care, cel putin eu, il consider ca ajuta demarajul. Din ce am vazut eu, presiunea era atat de mica incat ma mir ca la hopurile mari dintre placile de beton ale pistei, janta nu a atins pe jos. Rupt de context, nu as fi cu totul de acord cu tine ca, citez "la liniute bate ala cu experienta mai multa", ci mai degraba castiga cel cu nervii mai tari (presupunand ca nu includem in discutie incepatori). In incheiere (asta insemnand ca nu voi mai verifica acest topic), vreau sa mentionez ca din micul meu grup de amici cu care am mai facut din cand in cand cate o tura la munte, s'a numarat si un posesor de busa... un pic modificata - sistem de evacuare complet sport, aliaj titan, harti rescrise... etc - pe care, recunosc, in necunostinta de cauza si mai ales pentru ca sunt adeptul curbelor, am apreciat'o ca pe un "porcusor cu muschi". Ulterior, cand am avut sansa sa fac cativa km cu ea, recunosc a mi'a castigat instantaneu respectul... pe mana cui trebuie, sunt convins ca, cel putin pe strada, poate tine pasul cu orice motor asa-zis "superbike". Bafta la toata lumea, posesorilor de buse (nemanelisti) si sa ne vedem cu bine pe asfalt... sezonul viitor. Ride safe! Man, cum ai ajuns tu la concluzia ca baietii de-aici sunt "buso-manelisti" ? Sau vorbim doar ca sa nu adormim ? Nu ti se pare normal ca in momentul in care tu postezi tembelisme pe un topic dedicat exclusiv posesorilor de Busa, sa fi luat la misto si "trimis la scara ta " ? Sau ne place sa facem flame ?...Dar e usor sa aruncam cu vorbe din spatele monitorului, fara sa cunoastem oamenii, asa-i ?! Editat Noiembrie 3, 2009 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Am mai facut rost de cateva chestii: niste capete de ghidon,buloane ptr bascula ,oglinzi si schimbator(rabatabil,in caz de cazatura sa nu se rupa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Am mai facut rost de cateva chestii: niste capete de ghidon,buloane ptr bascula ,oglinzi si schimbator(rabatabil,in caz de cazatura sa nu se rupa ) Sal all, liniste mare pe aici, Reaper de unde ai luat schimbatorul si cat a costat? Numa bine cum zice Morrisson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 6, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2009 A mai avut cineva curajul sa iasa pe caldurile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 maine ies dar nu cu busa ies cu capra pe campii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Sal all, liniste mare pe aici, Reaper de unde ai luat schimbatorul si cat a costat? Numa bine cum zice Morrisson 20 $,e-bay Azi ies eu la o tura scurta sa vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 hai tata pui si tu pozele alea cu ea sa o vedem si noi pe dinamovista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) TANAAA ! THIS IS IT ! ...A, nu bagati in seama tobele Editat Noiembrie 6, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 TANAAA ! THIS IS IT ! ...A, nu bagati in seama tobele A iesit superb, Bogdan! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 FRUMOASA BRAVO!!!! dar parca trebuia sa scrii SUZUKI pe rezervor parca este cam golas asa si schimba tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 F frumos, dar rezervorul e alta nuanta sau m-i se pare mie ? Abtibildul ala e criminal ! de unde l-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.