NASU Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 eu deja am inceput lucrul de peste iarna cu toate ca azi a fost vreme buna asa culoarea alba de pe rezervorul model 2008 de la TNG a devenit PANTHER BLACK cum restul motoretei este impecabila nu o voi vopsii anul asta urmeaza altele va tin la curent @ betzigas o sa comand manetele si capac alternator cu semn hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Man eu asa am vrut sa o fac. Combninatie negru mat si negru lucios... respectiv negru lucios e aripa si carena fata, tancul si coarda de pe shaua pasagerului, iar negru mat e parbrizul, lateralele si coada. pe mat e aplicat un lac mat, ca sa reziste la lovituri si zgarieturi... daca nu aplici... se strica ff repede culoarea. Nu m-am gandit prea mult... Zoli a fost cel cu insemnarea si simbolul de pe fata. ce sa zic... Kaki nu prea e de vopsit ca nu prea esti vizibil in trafic... iar pe soselele noastre, e posibil sa poti fi confundat cu un petic de iarba pe sosea... cred ca ar fi bine sa incerci altceva... sa o personalizezi un pic, daca tot o vopsesti... doame ajuta... Mesaj completat http://www.stevenunez.com/index2.html ia sa vada ochiul vostru si sa se incante un pic.... ce minunatii... Editat Octombrie 22, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Betzigash, ce-ai facut ma la Busulica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipry Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Da, furtunele de frana si windshield-ul . Restul pe parcurs Se simte diferenta dupa schimbarea furtunelor? eu am schimbat discurile fata si placute si e mai ok dar mai e loc de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 (editat) eu deja am inceput lucrul de peste iarna cu toate ca azi a fost vreme bunaasa culoarea alba de pe rezervorul model 2008 de la TNG a devenit PANTHER BLACK cum restul motoretei este impecabila nu o voi vopsii anul asta urmeaza altele va tin la curent @ betzigas o sa comand manetele si capac alternator cu semn hayabusa un semnal fata st. portocaliu, sau un set ca ale tale albe daca stiti pe la cineva de vanzare ar fi minunat. Editat Octombrie 23, 2010 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 pai sa le caut pe ale mele si ti le dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Salutare din nou! Suzi a mea ma pedepsete ca nu am mai scos-o demult la plimbare. V-am zis ca nu imi porneste, cauza principala banuiam ca este bateria. Am facut rost de cabluri si am incercat sa o resuscitez de la masina. Nimic. Da sa porneasca, face vum-vum de 2 ori, dupa care din ce in ce mai slab (sunetul ala specific cand e bateria moarta) si apoi scoate un sunet ascutit si atunci o opresc imediat (am incercat de vreo 3 ori, sper sa nu fi futut ceva) Sunetul asta e ca cel produs de capacul de la rezervor - de la masina, cand invarti de prea multe ori mansonu si sare peste filet. Nu radeti, asta e cea mai buna explicatie care mi-a venit in minte la ora asta. In concluzie: ma poate ajuta si pe mine cineva cu un diagnostic? E greu pe forum, asa ca: asigur transport + bere daca e cineva care poate sa vina azi, dupa 7 jumate pana la Preciziei sa arunce un ochi si sa imi dea un sfat. Am ceva scule (imbusuri+o trusa la masina), nicio piesa de schimb. multzam, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Salutare din nou! Suzi a mea ma pedepsete ca nu am mai scos-o demult la plimbare. V-am zis ca nu imi porneste, cauza principala banuiam ca este bateria. Am facut rost de cabluri si am incercat sa o resuscitez de la masina. Nimic. Da sa porneasca, face vum-vum de 2 ori, dupa care din ce in ce mai slab (sunetul ala specific cand e bateria moarta) si apoi scoate un sunet ascutit si atunci o opresc imediat (am incercat de vreo 3 ori, sper sa nu fi futut ceva) Sunetul asta e ca cel produs de capacul de la rezervor - de la masina, cand invarti de prea multe ori mansonu si sare peste filet. Nu radeti, asta e cea mai buna explicatie care mi-a venit in minte la ora asta. In concluzie: ma poate ajuta si pe mine cineva cu un diagnostic? E greu pe forum, asa ca: asigur transport + bere daca e cineva care poate sa vina azi, dupa 7 jumate pana la Preciziei sa arunce un ochi si sa imi dea un sfat. Am ceva scule (imbusuri+o trusa la masina), nicio piesa de schimb. multzam, Dan Ce fel de cabluri ai folosit? am patit-o si eu, nu reuseam sa o pornesc cu cabluri pt ca erau subtiri...se si incalzeau ca dracu. M-am speriat si am pornit-o pana la urma impinsa. I-am pus baterie noua si nu mai am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Ce fel de cabluri ai folosit?am patit-o si eu, nu reuseam sa o pornesc cu cabluri pt ca erau subtiri...se si incalzeau ca dracu. M-am speriat si am pornit-o pana la urma impinsa. I-am pus baterie noua si nu mai am probleme. Cablurile sunt OK, groase. Hmmm...o sa incerc sa o imping..desi e cam grea...mi-e sa nu imi scape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Salutare din nou! bateria man. ala e un releu ce-l auzi acolo. pune baterie buna de pe alta motoreta, pune-o p'asta la-ncarcat pe un redresor (chiar si de masina, dar nu mai mult de 2h) sau incearca cu cabluri, dar lasa pornita masina vre-o 20 de min sau foloseste niste cabluri fff scurte, sa nu se piarda curent pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 bateria man. ala e un releu ce-l auzi acolo. pune baterie buna de pe alta motoreta, pune-o p'asta la-ncarcat pe un redresor (chiar si de masina, dar nu mai mult de 2h) sau incearca cu cabluri, dar lasa pornita masina vre-o 20 de min sau foloseste niste cabluri fff scurte, sa nu se piarda curent pe drum. da..acum cand pun contactu' se aude un tacanit- de la releu cred. e dus si asta cred am incercat sa o imping, nici asa nu-i convine. am impresia ca acum imi trebuie si releu de incarcare, si baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 releul ala tacane cand nu mai iti da bateria curent suficient , nu are nimica releul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Bateria! bat-o vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 nu are nici o treaba man releul de incarcare. cablurile sunt proaste lasa cablurile conectate asa la o masina pornita timp de 30 min si apoi da la automat sigur o sa porneasca apoi verifica acidul in baterie'incarca bateria cum trebuie si apoi verifici sistemul de incarcare al motocicletei succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 nu are nici o treaba man releul de incarcare.cablurile sunt proaste lasa cablurile conectate asa la o masina pornita timp de 30 min si apoi da la automat sigur o sa porneasca apoi verifica acidul in baterie'incarca bateria cum trebuie si apoi verifici sistemul de incarcare al motocicletei succes exact asa am facut Nashule, numai ca am tinut-o mai putin, vreo 15 minute doar. si a luat-o din prima dup-aia. azi am scos-o la plimbare pe bulevard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Domnilor ma scuzati de intrebare......Va rog furmos.....MA tot contrazic cu o persoana cum ca ar fi existat hayabusa cu carburatoare......Eu din cate stiu Hayabusa a fost fabricata in anul 2000!!!Stiu ca in 1999 au bagat injectie prima oara pe sradul de 1000cmc.......Este asa sau nu???EXISTA HAYABUSA CU CARBURATOARE MIKUNI????? Va multumesc si astept raspunsul DVS!!!!! RESPECT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Domnilor ma scuzati de intrebare......Va rog furmos.....MA tot contrazic cu o persoana cum ca ar fi existat hayabusa cu carburatoare......Eu din cate stiu Hayabusa a fost fabricata in anul 2000!!!Stiu ca in 1999 au bagat injectie prima oara pe sradul de 1000cmc.......Este asa sau nu???EXISTA HAYABUSA CU CARBURATOARE MIKUNI????? Va multumesc si astept raspunsul DVS!!!!! RESPECT!!! se fac din 99 si numai injectie<ai castigat pariul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) se fac din 99 si numai injectie<ai castigat pariul> MULTUMESC....... Asa este.....http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx_1300_r_hayabusa_1999.php RESPECT!!! Editat Octombrie 25, 2010 de SpEeD_DaEmOn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Domnilor ma scuzati de intrebare......Va rog furmos.....MA tot contrazic cu o persoana cum ca ar fi existat hayabusa cu carburatoare......Eu din cate stiu Hayabusa a fost fabricata in anul 2000!!!Stiu ca in 1999 au bagat injectie prima oara pe sradul de 1000cmc.......Este asa sau nu???EXISTA HAYABUSA CU CARBURATOARE MIKUNI????? Va multumesc si astept raspunsul DVS!!!!! RESPECT!!! Exista dar modificate...pentru drag racing. Fabricate nu se fac cu carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Betzigash, ce-ai facut ma la Busulica? I-a snopit coorul, la propriu. Adica i-a cazut oleaca niste coditza, pe motive de bug de prindere la Busa modelul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Deci, au apucat-o damblalele prin tari straine pe mandra mea. M-am cam taiat, ce-i drept, cand m-am vazut pe la vecini cu motoreta bolnavioara. Se "balbaia" dupa 4000 de ture. Mi-am dat eu seama ce-i si m-am apucat s-o desfac pe marginea drumului : pusesem turul la retur si viceversa. Pornea, mergea, doar ca se balbaia dupa 4000 de ture. Le-am inversat si-acum merge de rupe Deh...fomeile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Deci, au apucat-o damblalele prin tari straine pe mandra mea. M-am cam taiat, ce-i drept, cand m-am vazut pe la vecini cu motoreta bolnavioara. Se "balbaia" dupa 4000 de ture. Mi-am dat eu seama ce-i si m-am apucat s-o desfac pe marginea drumului : pusesem turul la retur si viceversa. Pornea, mergea, doar ca se balbaia dupa 4000 de ture. Le-am inversat si-acum merge de rupe Deh...fomeile bun ca nu ti-ai montat o bujie in rezervor... hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) bun ca nu ti-ai montat o bujie in rezervor... hai cu vara Ha, ha! Era sa cad de pe scaun de ras ! Mesaj completat Si apropo, Busa chiar are 2 bujii in rezervor! Tu nu stiai ca-i 6 in linie ?...Nu ca Runu' tau... Cred ca o sa o fac 8 in V ! Editat Octombrie 25, 2010 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 aha de aceia se duc firele acelea in rezervor ajung la bobina sa dea scanteia mai puternica in rezervor @ betigas am comandat manete shorty negre, capac alternator cu semnul hayabusa si perbriz double bouble Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.