Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma n-a fost pompa ci doar siguranta responsabila. Am schimbat siguranta si am pornit din nou. Din pacate a trebuit totusi sa ajung acasa pe platforma.

 

Ieri mi s-a sectionat un furtun de benzina, azi am stat ca boul pentru o siguranta...

 

N-o dau,imi place prea mult.post-11570-0-17205000-1439148249_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun care esti mai priceput cu electrica as avea nevoie de un sfat ?

Pentru ca stopul meu dupa spate a inceput sa faca figuri de cand am cumparat motocicleta am fost nevoit sa apelez iarasi la ebay si anume normal la chinezi care am ramas direct uimit de calitatea produsului cumparat la 36 $ fata de unul OEM la pretul de.....

Lampa dupa spate merge pe pozitie fara probleme adica sta aprinsa dar cate o data cand vrea ea stopul pe frana merge si nu merge, toate bune si frumoase am dat carenajul coditei jos, am dat lampa jos am masurat mufa cu cele 3 fire= 2 plusuri( unul stop pe frana, unul pozitie) si un minus....masuratoare ok, " curent" 12 V am in mufa atat pe pozitie cat si pe actionarea franei si chiar cu masa pe motocicleta.

Concluzia contact imperfect in lampa, care NORMAL este capsulata si nu merge sa o desfac, este lipita cu un silicon ceva de genul, foarte probabil la fel ca farurile in general, in fine nu m`am bagat sa ma chinui cu surubelnita in lampa.....

Acum eu am comandat o lampa cu semnale incorporate ca de...daca tot punem ceva sa punem ce ne place, mufa de legatura este exact ca cea OEM asa ca nu as avea ce sa gresesc, nedumerirea mea este ca mai am inca 2 fire galbene( fara mufa) de la semnalele incorporate care nu stiu unde sa le leg ...normal la minus sau sau la plusul semnalelor dar inainte sa o iau pe ghicite si sa incep a schimba sigurante sau poate chiar a arde direct ledurile din lampa pe semnal ce sfaturi primesc ? Unde sa leg aceste doua galbene(culmea este ca sunt si am2 aceias culoare ) la minus sau la plusul semnalelor pe mototcicleta ? si oare nu am nevoie de o rezistenta sau ceva de genul intre aceste doua galbene si instalatia dupa motor sau ma leg pur si simplu ?

Multumesc anticipat Andrei !

 


» Post actualizat in 10 Aug 2015 22:49

Apropo mai Gixule ca la tine vad cric central si in urma cautarilor pe goagle nu am gasit nimic la generatia 2, oare din cauza ca au pozitionat releul de incarcare sub galerii...sau care sa fie motivul ?

post-14727-0-97346100-1439243716_thumb.jpg

post-14727-0-49060600-1439243725_thumb.jpg

post-14727-0-40529100-1439243733_thumb.jpg

post-14727-0-70296100-1439244196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

Lampa ta are si semnalizatoarele incorporate, practic cele doua conductoare sunt de la semnale stanga, respectiv dreapta, iar minusul este comun prin conectorul OEM/standard. Ramane sa te legi/conectezi cu cele doua fire galbene la conductoarele de plus semnalizare ale motocicletei( vezi ca sunt clipsuri speciale de conexiune pe conductor), iar la semnal de schimbare a directie vei avea si in lampa.

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri , @dedant stiu acei conetori dar nu este mai "sanatos" si as avea un contact mai perfect si fara probleme pe viitor daca le`as cositorii apo izola ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se practica cu conectori clipsati pe conductor, este mai rapid, sunt calculati sa taie izolatia la apasare si sa atinga partea conductoare, dar nu chinezarii. Daca ai pistol de lipit, este OK sa lipesti si dupa aceea izolare cu banda sau tub izolator peste lipitura.

Spor :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

» Post actualizat in 10 Aug 2015 22:49

 

Apropo mai Gixule ca la tine vad cric central si in urma cautarilor pe goagle nu am gasit nimic la generatia 2, oare din cauza ca au pozitionat releul de incarcare sub galerii...sau care sa fie motivul ?

Nu are central probabil pentru a-i certifica latura sport si a-i diminua imaginea de sport-tourer capatata. E totusi un motor de aproape 200 cai.

 

Recunosc, centralul este util, cred insa ca daca ma apuc sa o culc cat trebuie pe viraj sunt sanse sa atinga pe jos.

 

Peste doua we am liber, parca ma paste o Italia sau o Franta scurt.Si asa pe autostrada se simte fantastic.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am si eu nevoie de o recomandare pentru placute de frana si eventual de unde le pot cumpara. In momentul de fata merg (sper) cu cele OEM, asta daca este posibil la cei ~16k km declarati si nu sunt foarte multumit de cum franeaza.

 

Legat de cauciucuri, am cumparat un set de Michelin Pilot Road 3 si nu sunt deloc multumit. Cel putin in Bucuresti imi derapeaza foarte repede spatele pe acceleratie in linie dreapta, de asemenea pierde usor aderenta daca accelerezi cand motocicleta este inclinata si din ce imi amintesc am pierdut aderenta de vreo 2-3 ori in curba (fata spate) tinand acceleratia constant.

Poate reusesc sa rezolv ceva daca umblu la presiune - in momentul de fata am ~2.8 pe ambele roti. Voi ce presiune tineti in roti?

 

Am uitat sa mentionez, este vorba despre o hayabusa 2007.

 

Imi cer scuze daca supar pe cineva intreband de placute aici cand probabil ca s-a discutat in acest topic dar mi se pare cam complicat sa caut prin postari si poate gasim ceva informatii mai proaspete.

 

Numai bine!

Editat de NGO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu placutele iti recomand EBC dublu sinterizate sincer cu astea merg eu si sunt destul de multumit cum franeaza DAR acum daca stau sa compar franele hayabusei cu alta motocicleta mai usoara sau chiar cu un dual CBS, DA are frane slabe !! indiferent de orice viteza vorbim cat despre cauciucuri parerea mea ca ai ales o varainta toruing si trebuiesc incalzite binisor inainte de a te arunca pe viraje dar o data incalzite sunt sigur ca ai sa fi multumit de aceste cauciucuri cat si de durata de viata a acestora. Cel putin in Bucuresti poate doar pe caldurile astea reusesti sa le incalzesti un pic pe coama dar nu cred, trebuiesc rulate bine asa ca daca ai un stil de mers mai sport si iti plac acceleratiile dure mai ales in Bucuresti unde chiar nu e recomandat este bine sa ai incaltata motocicleta cu cauciucuri sport si sunt sigur ca sunt colegi aici care iti pot recomanda cateva modele de gume sport.

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu' NGO...

ai luat...ai probat...ai simtit tot!!!
adica e bine.....simti..!!! :crack:

trecand peste gluma...bestia trage..si nu franeaza!

eu merg doar cu gume sport si mare upgrade la frane....

am zis sport...nu supersport ..semislick..date pe circuit sau altele de gen....pentru ca supersporturile se topesc grav la 140 Nm...iar la drumuri lungi, cu vreme capricioasa, e trist cu cele de curse!

cu gume de lemn...o sa te pedepseasca la orice miligram de acceleratie in plus!

suntem ceva "specialisti" in frane ..pe aici... vorbim!

in rest...new sparks and fresh fuel!


» Post actualizat in 12 Aug 2015 22:55

aa...nu-l lua in seama pe smoke..el are degeneratia 2...despre care sunt legende ca ar avea si frane!

:-L

noi avem d-alea care prind 340...si nu se mai opresc!

Editat de 0ctav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@minamar23 Multumesc frumos!

 

@smok3 Aproape ca imi doresc sa se toceasca repede ca sa imi iau ceva mai potrivit desi costa o caciula de bani :)). Mi-a fost frica sa imi cumpar cauciucuri sport ca am auzit ca le toceste excesiv de repede si nici nu sunt mare pilot. Am crezut ca o sa fie potrivite pentru mine dar na.

 

@0ctav Am plecat la drum in cautare de sportiva de 1k si am ajuns aici dar sunt multumit :D

 

Inca o chestie: am desfacut ambele etriere de pe fata ca sa verific cu exactitate placutele si am observat ca exista mare diferenta in felul cum sunt tocite intr-un etrier fata de celalat. Aveti idee care poate sa fie problema?

 

Daca mai aveti ceva sugestii pentru placute sunt bine venite!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru placute.

 

EBC HH

Carbone Lorain XBK5

 

Pentru anvelope

 

Daca mergi cu pasager foloseste 2,5 la rece..daca mergi singur si mai sportiv,coboara la 2.2.

Si incalzeste-le inainte sa deschizi gazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal gradul de uzura al placutelor pe fata trebuie sa fie acelasi parerea mea, daca nu te pricepi mai ales ca este vorba de frane dai o fuga la un mecanic sa iti faca o verifcare amanuntita.... posibil aer pe instalatie, posibil vre-un pistonas sa fie blocat sau chiar murdare sa lucreze mai greu, oricum trebuie verificat.

 

PS : apropo nu te`ai prezentat nici tu nici soimul(ceva poze)? de unde esti ?

 

si uichendul viitor astia de pe acest topic care nu sunteti plecati in concediu ce faceti ?

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag plua in el de Soim, azi am impins din nou la ea. Cel mai probabil a cedat senzorul/mufa de pe radiator, nu mai pornesc ventilatoarele si mi-a dat lichidul de racire afara...

» Post actualizat in 13 Aug 2015 22:31

3 iesiri, 3 bube separate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e junioara...adica in curand ii fac majoratul!

cu party...sampanie, tort..lampioANE...va invit...stati linistiti!

....

am surubarit non stop la frane....si in curand fac ultimul pas...alti etrieri!

alta greseala la mobra asta n-am gasit....dar e groaznic sa simti cum....nu te opresti!

in 2 ...e si mai scary!

Editat de 0ctav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag plua in el de Soim, azi am impins din nou la ea. Cel mai probabil a cedat senzorul/mufa de pe radiator, nu mai pornesc ventilatoarele si mi-a dat lichidul de racire afara...

 

» Post actualizat in 13 Aug 2015 22:31

3 iesiri, 3 bube separate...

Ventilatoare? Adica 2 buc, asta inseamna ca ai generatia 2 de busa,iar la acest model ventilatoarele sunt pornite de ECU.

Asa ca verifica prima data siguranta,si daca este ok,verifica sonda de temperatura a lichidului daca este in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este gen 1,pornirea ventilatorului o face termocupla de pe radiator. Daca siguranta este buna ,pune un intrerupator intre cele doua fire de la termocupla si porneste cand ai nevoie. Asta pana schimbi termocupla.

In felul acesta verifici si daca motorul ventilatorului este ok.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...