Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ivan: apoi noi nu am obligat pe nimeni sa vina la chermeza..... invitatia era lansata....

fiecare a hotarat pentru el si in numele lui :)

Smoke: am fost atatia, cat sa ne simtim minunat, sa ne distram, sa povestim langa o bere, o palinca, un vin sau o visinata :=)

sa mancam un peste si un carnat prajit, o ciorba de peste si un gulas....

A fost un weekend exceptional :)

Numai bine colegii!

Pe (cat mai) curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla tovarasi?.... nu mai scrie nimeni nimic de o saptamana...

Vreau sa montez o alarma Starlink pe motor, nu imi spune careva unde anume sa o amplasez... Multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub șaua pasagerului este loc suficient. In monopost poti sa pui goarna. Nu uita sa faci gaurele in capac astfel incat sa iasa sunetul sa-l auzi. O zi buna!

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub șaua pasagerului este loc suficient. In monopost poti sa pui goarna. Nu uita sa faci gaurele in capac astfel incat sa iasa sunetul sa-l auzi. O zi buna!

In alta parte decat sub saua nu se poate? Acolo mai pui o sticla de suc , una alta... Ce e monopostul ca nu m am prins...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta parte decat sub saua nu se poate? Acolo mai pui o sticla de suc , una alta... Ce e monopostul ca nu m am prins...

de ce nu mergi la un service specializat sa o monteze? Mai bine sa o instaleze cineva competent decat sa mantui tu ceva pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unitatea centrala sub saua pasagerului, antena undeva sub plasticele laterale de la coada iar goarna sub bord, in spatele farului, deasupra radiatorului, sub carenele din fata...este imposibil sa nu gasesti un loc mai ferit si unde sa nu ai acces prea usor. Oricum iti trebuie ceva indemanare.

Sunt destule filmulete pe net pentru inspiratie si orientare.

Spor la treaba!

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cocoasa de pe locul pasagerului ofera un spatiu suficient in interior. Desfaci suruburile care tin plasticul interior. Decupezi din ramforsari. Cu o mufa rapida poti sa o conectezi si sa o deconectezi de la bateria motocicletei, in functie de necesitati. Astfel sub saua pasagerului spatiu necesar unei truse de scule si alte gadgeturi... Este salvat!

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, proaspat posesor de busa model 2000, am o nelamurire cu kilometrajul:

 

1. In situatia actuala are bord in mile cu 180mph sau 280km/h(atasez o poza de pe net ca exemplu)

2. Doresc sa schimb cadranele cu unele de pe net, insa sunt 2 modele nelimitat si limitat

 

Intrebarile abia acum incep sa apara:

1. Modelul din 2000 este nelimitat, cu bordul actual am eroare?(adica bord de model 2002 pe model 2000)

2. Daca pun cadrane de bord nelimitat pe bordul actual rezolv problema?

Nu vreau sa predau plasticul la gabor din pricina citirii in mile.

Problema se pune pana la viteze de pana la 140 km/h, ca dupa nu mai conteaza eroarea :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms TNG pt raspuns! Astea or fi?

Da.

» Post actualizat in 31 Mar 2016 03:21

Limitat sau nelimitat,diferenta este mai mult pe final adica a mai pus ceva dipa 300.

Dar, oricare il alegi,plus diferenta reala de deplasare din fabrica, te incadrezi in vitezele pentru limita abmisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta e mare! Ar trebui sa mergi cu bordul original al motocicletei! Dupa cum vezi mobrele nelimitate au la verticala cadranului aproape 200 iar cele limitate 160!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti unde gasesc furtune metalice pt busa? Am luat placute ebc hh si cu ocazia asta vreau sa schimb si furtunele.

intradevar, franele stock cam lasa de dorit...vreau sa incerc combinatia asta acum. Placute de calitate, cauciucuri noi pilot road 3 si furtune frana metalice. Daca e tot slaba franarea, ma orientez la pompa radiala si alti etrieri. Ii cam singurul neajuns pana acum la busa.

Editat de bucurmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300 de lei cu tot cu transport, pe e-bay.

Cred ca tot la fel astepti indiferent de unde le cumperi, ma sincer indoiesc ca tine cineva asa ceva pe stoc.


Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu-i schimbi ceva radical,furtunele metalice nu aduc mare lucru. Am avut eu pe a mea. Franele erau tot oha.

 

Decat sa arunci banii pe diverse "imbunatatiri", mai bine ii pui din start ce trebuie.

 

My2c

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei va recomand sa faceti km sa va bucurati de placerea si senzatia mersului pe 2 roti. Placera este la 100 km/h. Cu cat veti rula cu viteza apropiata de viteza legala cu atat riscul de a face accidente scade. Si va asigur ca la vitezele apropiate de viteza legala motocicleta franeaza destul de bine indiferent de ce placute folositi. Eu am luat motocicleta echipata cu furtune metalice , dicuri braking si placute ferodo. Problema si marea diferenta a fost alta : inainte sa le montez am servisat etrierii. Si cu uimire am constatat ca din cele 12 pistonase 7 erau gripate. Asa ca dupa ce au fost scosi din etrier curatati si aerisiti bine franele m-au multumit. Dar nu ma poate contrazice nimeni pentru ca am vazut-o pe pielea mea : una este sa rulezi cu 100 km/h si sa-ti faca unu stanga in fata fara sa-ti dea prioritate si alta este sa rulezi cu 200 km/h+ ! Cine se grabeste si considera ca nu trebuie sa-ti acorde prioritate de trecere o va face , diferenta facand-o strict viteza cu care pilotezi tu motociclistule indiferent de motocicleta. Au mai fost discutii pe tema asta si e bine sa le reamintim: Si R1 cu pasager si valize nu franeaza la fel ca atunci cand este in sha o singura persoana. Hayabusa este grea si eu cred ca mintile luminate care au conceput sistemul de franare pe Busa daca se dovedea ca este extrem de prost , monta altul mai bun. Nu confundati pista cu strada si nu va asteptati ca la o accelerare brusca la 300 km/h sa opriti intr-un metru. Sunt o serie de reguli pe care le-am aplicat si au dat rezultat in peste 80.000 km/h pe motor. Dar daca circulati cu viteza la care poate zbura ingerul vostru pazitor aveti mari sanse sa nu va aflati in momentul X in locul fatidic din care nici un sistem de franare nu o sa va salveze !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...