pitesti2010 Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 Ai FB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 24, 2018 Share Postat Iunie 24, 2018 Si asta ar fi vreo problema? Cred ca ar fi singurul motiv sa-mi fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 (editat) Va place noul sunet? » Post actualizat in 03 Jul 2018 14:47 Editat Iulie 3, 2018 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 data viitoare ia si tu un Saint Bernard cu tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Pentru intalnirea viitoare, puteti lua in calcul locatia urmatoare: http://casadinpadure.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Frumoasa rau locatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Da, toti cei care au fost acolo au avut numai cuvinte de lauda. Plus ca merita si drumul pentru motorete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Salutare...donez un suport custom pt. placuta inmatriculare pt busa generatia 2 din inox (in a doua poza placuta de inmatriculare este pusa aiurea pentru ca a fost prinsa prost cu o singura piulita, mi-a cazut pe drum si am legat-o inapoi cu 2 soricei stramb). Livrare doar personal in Pantelimon (sat) sau zona Trapezului (statia de metrou 1 Dec). https://imageshack.com/a/img922/7535/S9Mot6.jpg https://imageshack.com/a/img921/103/IJA0P9.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NGO Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Va salut! Revin si eu cu o problema la busa mea gen1, 2007, ~25k km. Am incercat ieri sa o pornesc dupa aproximativ o luna de stat pentru a ii face revizia (deoarece a trecut un an de la ultimul schimb si vreo 3000km). In prima faza motocicleta s-a comportat ca si cum nu ar avea destula baterie desi bateria este aproape noua, nu are mai mult de 2 luni. Dupa ce am mai incercat, cu greu am reusit sa o pornesc insa merge foarte prost - se aude ca un motor cu 2 cilindrii in linie si nu merge rotund, iar in bord imi apare si dispare martorul FI - si pe display-ul ceasului imi aparae FI. Am incercat sa dau o tura scurta cu ea sa vad daca isi revine in vr-un fel dar nimic. De asemenea am remarcat ca nu imi mai indica pozitia neutral - nu se mai aprinde becul si nu pot sa o pornesc decat daca am cricul tras - dar banuiesc ca nu are legatura cu problema de mai sus. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca cunoasteti problema sau daca aveti vreo idee. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 ia legatura cu colegul TNG, el e Cristosul Buselor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Poti intra in diagnoza si sa vezi ce cod de eroare ai? Ai umblat la airbox recent? Exista posibilitatea sa ai soareci unde o parchezi? Am o banuiala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NGO Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Am cautat un pic mufa in care trebuie bagat firul acela - cum arata baietii pe internet pt a intra in modul de diagnoza dar nu am gasit-o. Am s-o mai caut o data. La airbox nu am umblat - urma sa umblu pt a curata filtrul de aer. Sunt soareci intradevar in curtea in care sta moto - m-am gandit ca au umblat ei pe acolo . » Post actualizat in 08 Aug 2018 17:54 La mufa din clipul asta ma refer - » Post actualizat in 09 Aug 2018 08:55 Revin: Am reusit azi sa dau de acea mufa. Cand pun contactul nu-mi da nicio eroare dar dupa ce incerc sa o pornesc imi apare eroarea C44. » Post actualizat in 09 Aug 2018 09:29 Revin inca odata - am dat carena jos sa vad unde este sezorul de oxigen pt eroarea c44 si am descoperit intradevar cabluri rontaite un soarece incerca sa-si faca adapost intre rezervor si motor. Am sa revin cu niste poze cand ajung la pc. Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 Am banuit un intrus acolo.. verifica si firele de sub rezervor,mai ales de la speed sensor..ca ai avut eroare,plus acolo le place sa stea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 ......... am descoperit intradevar cabluri rontaite ........ ti-am spus eu ca TNG e Cristosul Hayabuselor! punct ochit, punct lovit! Bravos Maestre! jos cu palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Salutare tuturor, apelez la voi pentru un sfat referitor la frana de fata pentru o busa 2001. La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile ) si am o cursa "moarta " la levier foarte mare comparat si cu o pompa normala. Dupa indelungi cercetari si probe ( alta pompa noua, discuri de frana noi )am ajuns la concluzia ca face la fel si ca "free-play-ul" mare al levierului este din cauza faptului ca atunci cand este actionata frana etrierii imping cumva in lateral discul de frana inainte sa il "prinda" intre placute si sa inceapa franarea propriu-zisa. Pistonasele din etrier arata impecabil, garniturile noi, in gol nu pare sa fie blocat vreun pistonas. Pur si simplu am ramas in pana de idei; In afara de o conversie la etrieri radiali cu adaptoare ( nu prea sunt adeptul unor piese "home-made" pe la franare ) , aveti idee ce alte variante de etrieri sunt mai ok decat cei Tokico cu 6 pistonase ( spre ex. merg de Yamaha R1 an xxxx ) ? Oare daca montez unii cu 4 pistonase de gsxr 600/750 k1-k3 ( ar trebui sa se potriveasca ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Este ceva in neregula cu urechile de prindere de pe jamba,sau distantierele de la roata daca se deformeaza discul cand apesi frana. Ca si etrieri merg cei de R1 R6 cu adaptoare radiale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Dar chiar daca discul nu ar pica exact pe mijlocul eteierului, nu ar trebui sa se centreze din pistonase placutele? Spre ex daca ai o plăcută mai uzata decat cealalta nu are fenomenul acesta ci ies pistonasele mai mult pe o parte, cel putin eu asa gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Am demontat etrierii din nou de pe motocicleta si se pare ca aveau cateva pistonase care lucrau greu chiar după curatare si garnituri noi, le-am facut cateva curse complete in gol si dupa ce i-am montat la loc totul este ok, cursa moarta foarte mica; sa vedem daca ramane asa, daca incep iar sa faca figuri ii inlocuiesc. Ms pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 Da..discutia a plecat de la informatia pe care am considerat-o corecta: "La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 pune etrierii aia intr-o cutie...sa poti spune cand o vinzi fraza aia tare....ca ai toate piesele originale... ia-ti prinderi pentru etrieri de R 1 sau Brembo monobloc de pe orice miar..... etrieri gasesti...mobre busite sunt multe... eu as miza pe aia de r1 cu 6 pistoane si 4 placute ...sau orice brembo monobloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. » Post actualizat in 17 Aug 2018 22:08 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. » Post actualizat in 17 Aug 2018 22:08 Da,asta daca este in plan vertical sau orizontal corect etrier/disc In schimb daca sunt,urechile dezaxate de prindere,trage de disc.si asta este vizibil daca te uiti atent cand cineva strange frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.