NASU Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 nu cred ca trebuie sa dai acele afara gaura de la cadrane este mai mare si poti sa fentezi acele fara sa le dai afara cel putin asa este la cele auto bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 La Multi Ani REAPER !!!! Ma inscriu si eu in lista asta 16 Martie , numai bine si sa ne vedem cu vacutzele la pascut pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Multumesc tuturor Imi pare rau ca nu am raspuns mai devreme,dar nu ma simt prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 la multi ani ai baut prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Da..Coldrex...Stiu cum e..chiar stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Salutare Nasule' La Cafea?!... cum e vremea pe acasa... merge Busa iar la capitolul de prin Lume adunate... poate va ajuta... God speed. Editat Martie 19, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Cica se baga obligatoriu la Hayabusa si Triunghi Reflectorizant Bagati bine de seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Cica se baga obligatoriu la Hayabusa si Triunghi Reflectorizant Bagati bine de seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 ...se vinde Soimul Albastru... ...luata de la reprezentanta in Feb 2008...revizii la zi...17350 km , tobe sport , filtru K&N , xenon , stop leduri , crash-pad-uri LSL...stare perfecta...PRET 8000 EURO negociabil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 este frig capitane sambata trecuta am iesit si este jale trage de rupe busa ieri am scurtat tobele si le-am golit am schimbat si lichidul de frana nu stiu voi dar eu sunt super multumit de frane dupa ce am aerisit sistemul,, mentionez ca nu am decat conductele aftermarket,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) ...se vinde Soimul Albastru... ...luata de la reprezentanta in Feb 2008...revizii la zi...17350 km , tobe sport , filtru K&N , xenon , stop leduri , crash-pad-uri LSL...stare perfecta...PRET 8000 EURO negociabil.... Arata foarte bine motorul,ca scos din cutie...minunatie. Bafta la vanzare este frig capitanesambata trecuta am iesit si este jale trage de rupe busa ieri am scurtat tobele si le-am golit am schimbat si lichidul de frana nu stiu voi dar eu sunt super multumit de frane dupa ce am aerisit sistemul,, mentionez ca nu am decat conductele aftermarket,, Din cate stiu eu scurtatul si golirea tobelor dauneaza sistemului de distributie si creste consumul(nu mai vorbesc de iritarea concetatenilor care creste direct proportional cu turometrul ). Nu degeaba producatorii de esapamente aftermarket calculeaza viteza si volumul gazelor astfel incat sa atinga performante maxime fara sa afecteze ciclul normal de functionare al motorului. Destept si nenea Yoshimura asta Cat despre frane,asteapta putin sa vina caldura si sa faci un drum mai lung cu niste serpentine ceva si o sa vezi atunci cum se comporta. Hai vara hai ! Editat Martie 20, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punki Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 ...se vinde Soimul Albastru... ...luata de la reprezentanta in Feb 2008...revizii la zi...17350 km , tobe sport , filtru K&N , xenon , stop leduri , crash-pad-uri LSL...stare perfecta...PRET 8000 EURO negociabil.... .....ce sa intamplat? Fratiorii separat nu le vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Salutare Mosi si Babe... Flacai si fete... Problema cu franele exista... dar poate si ea sa fie atenuata usor... eu o vad cam asa... Frane Bune... exista... ptr ca exista reclama multa... (Ex. Brambo...) Fizica ne-a invatat ca... Forta de frecare e direct proportionala cu produsul dintre presiunea aplicata pe suprafata de contact....suprafata de contact... si coeficientul de frecare. deci ... STATIC vorbina...variabile sunt "3" 1. in ceea ce priveste coeficientul de frecare - materialele folosite in compozitia Placutelor (care dau coeficientul de frecare mai bun sau mai rau... in functie de producator si destinatia lor - race, touring, ploaie, vara, iarna, primavara...etc etc - compozitia si uzura discurilor... 2. in ceea ce priveste presiunea si distributia ei: -racordurile a) -cele stoc...pe care multi le schimba si bine fac... (manualul zice ca tre schimbate la 3-4ani in functie de uzura)sunt facute dintr-un compozit de "cauciuc" (numit VITON) si panza /- VITON ul este rezistent la ulei, hidrocarburi si caldura... dar la presiunea exercitata de pompa are o dilatare capilara considerabila care duce la scaderea randamentului sistemului de franare. - cele After market... sunt mai reusite deoarece dilatarea capilara este redusa datorita insertiilor metalice, care au inlocuit panza... folosita la cele stoc. c)- plecarea presiunii din pompa la Busa Stoc se face de la pompa la etrierul drept, printr-un racord flexibil pleaca de la un etrier la celalalt (sa zicem etrierele sunt inseriate...) Deci presiunea cade prima data pe pistonasele etrierului drept... dupa care pe cel stang... diferenta mica... dar considerabila la capitolul eficienta. la viteze mari. Se recomanda schimbarea capilarelor cu unele after market si cuplarea acestora direct pe pompa prin intermediul unui Banjo Bolt dublu....catre etriere. Presiunea placa din pompa simultan catre etriere neexistand acel decalaj si intarziere datorita caderii de presiune de pe un etrier pe celalalt. (Recomand Spigler cu banjo bolt dublu... ) Ar mai fi Pompa .... ca dhe .... Multi adora Brambo... Pompa e adevarat incredibil de buna... dar doar pompa... etierele sunt de prisos...sa le schimbi...forta de franarea e cea de la lectia de Fizica invatata mai sus... Coiul franei sta in pompa si in transmisia/distributia presiunii.... materialele folosite de producatori in placute si discuri... ajuta la cresterea randamentului... dar toti stim ca Obrazul Subtire cu...cheltuiala se tine.... ================ Ce a fost mai sus este Static... la dinamica ... tre sa priviti utilajul de sub voi .... furca reglaj, schimb ulei, amortizor spate, gume model si tip presiunea din ele... totul e dupa buzunar. Teoria Chibritului poate continua cu aplicare frana, experienta, dozaj in timpul aplicarii.... bla bla bla... nu cred ca facem performanta... asa ca... ma cam opresc aici... Intru in cart si am de lucru... Cele Bune God Speed. Busa Rules. Editat Martie 20, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Ca cam as...a stau lucrurile ) in locul economiei de materiale ... inlocuiti boltul 11 cu un Blot Dublu...(banjo Bolt) se vede diferenta dintre unul simplu si unul dublu. Asa ca daca va luati Brambo.... si va cuplati ca si la Stoc cu ea... o sa fie Brambo/stoc Un banjo bolt dublu e undeva la 12.95 in State... Cu pompa impreuna si cu racorduri...aftermarket... o sa va fie un pic mai bine...la franare. Nu Cumparati Bolt simplu...ca aruncati banutii pe Windows Ale bune din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 furtune directe pompa-etrieri cel mai ok ptr busa ..este schimbarea etrierilor toskifo cu nissin e nevoie de putina munca dar se poate face fara prea multe greutati daca vreti caut ceva info ptr doritorii de frane puternice. imp la busa e sa aerisiti etrierii demontati ..ptr ca etrierul are un mic defect (asa a fost proiectat) si ramane aer. caut poza cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) cand spui ''asa au fost proiectati'' te referi la etrierele de pe busa? Ca m-ai lasat masca De fapt sigur la ei te-ai referit ,doar scrie clar ,doar ca nu am vrut sa cred.Detaliaza putin... Editat Martie 21, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) cand spui ''asa au fost proiectati'' te referi la etrierele de pe busa? Ca m-ai lasat masca De fapt sigur la ei te-ai referit ,doar scrie clar ,doar ca nu am vrut sa cred.Detaliaza putin... Ca o completare la ce zice @capitanbusa ar mai fi debitul pompei de frana aftermarket pe care o am eu,care este mai mare decat cea de serie iar furtunele au o sectiune mai mica(aftermarket) decat cele normale,deci,un timp de raspuns mai bun,o presiune mai mica asupra levierului si un feedbak net superior.Bine,nu prea este de incepatori ptr ca daca te sperii de ceva si o bruschezi,ai rupt-o-n fericire cu aderenta.Ar mai fi si etrierii radiali care se stie ca ofera o rigiditate mai mare dar..asta este,prea scumpi ptr mine deocamdata.Si oricum fata de vremea cand franam pe cablu cu tambur am mai evoluat ceva,asa ca deja o dau aiurea in fitze de Bamboo Hai,ma scuzati Editat Martie 21, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 da stiu ce se intampla cu o evacuare modificata pe genuchi asa cum am facut eu gazele ies mult mai usor cea ce la turatii joase nu este indicat acelasi lucru se intampla si cu admisia sunt in asteptarea ,gasirea unor tobe asa ca mi-am facut de lucru pana una alta eu sunt multumit cu franele anul trecut am facut transfagarasanul cu nevasta in spate si nu am avut probleme cu franele cu toate ca erau date la 2 acum am aceiasi frana dar setata pe 5 singurul lucru modificat am coductele care pleaca direct din pompa cum zicea si capitanul apropo am discuri de vanzare daca cineva doreste eu leam dat jos pentru ca sunt un pic zgomotoase sunt marca spiegler si nu au decat 3000k nu stiu cat se cer pe ele asa ca faceti o oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 da stiu ce se intampla cu o evacuare modificata pe genuchiasa cum am facut eu gazele ies mult mai usor cea ce la turatii joase nu este indicat acelasi lucru se intampla si cu admisia sunt in asteptarea ,gasirea unor tobe asa ca mi-am facut de lucru pana una alta eu sunt multumit cu franele anul trecut am facut transfagarasanul cu nevasta in spate si nu am avut probleme cu franele cu toate ca erau date la 2 acum am aceiasi frana dar setata pe 5 singurul lucru modificat am coductele care pleaca direct din pompa cum zicea si capitanul apropo am discuri de vanzare daca cineva doreste eu leam dat jos pentru ca sunt un pic zgomotoase sunt marca spiegler si nu au decat 3000k nu stiu cat se cer pe ele asa ca faceti o oferta nasule... cand vin in bucuresti, dam o tura? sa imi arati bucurestiu mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Salutare din Nou Daca avem doritori sa isi pregateasca motoarele ptr Vara... Izolarea esapamentelor... (am mai expus eu un topic in urma) va poate scapa de temperaturi excesive a lichidului de racire in radiator si de reducerea uzuri celorlalte componente aflate in fata Head-erelor esapamentului. Postez o data... dupa ce vin acasa sa nu ma bateti la cap ca vreti si voi... ca nu mai are Tata de unde. Comanda imi vine la nava am vorbit in Rotterdam.... plata se face in Chas ) caval si nu vreau sa-mi risipesc bani pe componente care unii le comanda si dupa aia raman eu cu ele pe stoc. CERAMIC RIBBONS - Banda din fibra vegetala dimensiuni 25-75mm X 15mtr imbibata in Clei Ceramic. Rezistenta la temperaturi /400C (Insertii vegetale)/800C (insertii sarma inox) / 1100C (insertii NiCr). Acestea se infasoara pe esapament si se asigura cu coliere metal... Peste ele se aplica Banda Aluminizata cu insertii SilicateFiber - rezistente la 1000C (banda se gaseste in dimensiuni de la 5-10cm x 15mtr. Efectul este faptul ca termocupla nu mai omoara ventilatorul asa de des, temperatura scazand saxofon si fiind impinsa mai mult pe catalizator (cine are) daca nu tobe intermediare si finale. Randamentul radiatorului la racire este mai bun... Mai exista un Spray de temperatura inalta care sa etanseze porii... si scaparile de caldura in zonele incare matisarea nu este eficienta. Deci daca vrea cineva... sa ridice 2 degete. Repet cand vin acasa... nu mai e de unde... preturile aprox o sa le comunic la primirea ofertei de la distribuitor. nu percep adaosuri inutile sau strigatoare la ceruri... o sa vedeti factura de cumparare detaliata. God Speed. Busa Shop Stock se desfiinteaza din momentul asta datorita faptului ca preturile s-au dat peste cap in urma mismasurilor bancilor comerciale si a schimbarii paritatii EUR/USD. Din ce a ramas si mai am pe la Garaj... toate preturile sunt in Usd + TVA + 3%vama... (coletaria costata 1BR RC -intraducere libera dati o bere rece la livrare) Preturi... consultati siteurile din state... dupa care ma sunati. (Disponibil dupa 26Aprilie...probabil...) Cele bune. Editat Martie 21, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 Am montat noile cadrane albe si placa am modificat-o la Zextar.Acum am lumini albastre neon la turometru si kilometraj si la ceasuri rosii.Am gasit pompa Brembo la 150 euro.Discurile sunt 100 euro Braking.I-am bagat un geam clar pe stop pe frana si becuri cu 13 leduri SMD pe fiecare.Semnalele fata le-am vopsit in albastru transparent.Am incercat sa vopsesc si parbrizul si a iesit o mare porcarie.Am nevoie de parbriz original sau de unul Double Buble.Puig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Auzi Emile... Iti punem nume nou... de artist "ThunderBlue"... sau cam asa ceva... De abia astept sa-ti vad Utilajul ) noroc si vezi ce faci pe Autostrada... Salutari Acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 (editat) ...ca sa nu iti spun ca ma bate un gand de parbriz blue...! Editat Martie 21, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Foarte fain se vede Ai mers cu ea noaptea?Imi pare putin cam puternica lumina aia albastra.Oare nu este deranjanta la un drum mai lung ...noaptea,evident..? P.S. Capitane ,vb cand te intorci de muzzy-ul ala Editat Martie 21, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Noul look al bordului si al posesorului ...!Am schimbat uleiul cu Motul 300v dubluester si filtrul cu kn modelul nichelat,revizie generala la frane si schimbat placutele cu Brembo si lichid de frana LUCAS. Nu am mers ca deocamdata este goala ca a lui Ghostrider si arata groaznic!In plus evit sa merg noaptea si mai ales drumuri lungi!Am vrut sa fac un retus de vopsea pentru ca mi s-a rupt o cheie in mana si mi-a ciupit un pic carena,dar am facut un compromis si am pus un dragon peste! Editat Martie 21, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.