Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ar fii o treaba buna cu furtunele si discurile.Sa vad ce fac cu cel cu care am vorbit de pompa si furtune ca vad ca se cam da ocupat,nu raspunde la telefoane-ai place sa fie rugat cu bani in vremurile astea de criza.Ieri am plecat instantaneu sa iau parbrizul de la Cucu care este un domn.Sper sa am ocazia sa ma revansez fata de el.Are un motor echipat cu full Muzzy si PC3,KN,IRIDIUM. Capitane-asta cu 4 gauri nu este banjo bolt sau este special?Are rost sa imi pun furtun cu insertie metalica pe spate?

 

 

Emil, placerea a fost de partea mea!

 

Ma bucur ca e ok!

:friends: :kiss:

 

AAAaaa si sa treasca toata lumea!!!!!!!!

 

Capitane asteptam izoler........ :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are rost sa imi pun furtun cu insertie metalica pe spate?

 

Am cochetat eu cu ideia de a-mi schimba conducta pe spate dar devine mult prea sensibila si la o simpla atingere te trezesti ca o ia fundul in fata.Personal,nu recomand :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragilor si un sezon frumos. Azi m-am scapat la frane si io......mai modest dar incredibil de eficient. Un bun prieten mi-a facut cadou pompa de frana originala care echipa un GSX R1000 K6. Am schimbat si placutele si urmeaza sa schimb si furtunele in curand.....insa, deja sunt foarte fericit........doua degete pe maneta si am frana adevarata. Va jur. Poate o sa radeti sau cine stie, poate o sa strambati din nas.....nu-i Magura, nu-i Brembo......a fost cadou si face treaba de nu-i adevarat.Nu speram sa am asa noroc. O sa pun poze zilele astea.

 

Merci Zoli33 pentru pompa, merci Maci,Claude&Sebi pentru "termopanu" MRA fumuriu....faina surpriza mi-ati facut...acuma cand sunt cel mai sarac din lume. Salutari Reaper si Capitanu...miss you!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am riscat pana la urma si mi-am comandat fata-spate de culoare albastra Hell.Sambata le am?Astept si discurile Nasu ca sa le pun pe toate odata pe moto sa nu muncesc de 2 ori?Se pare ca vine si Brembita!Nu mi-am putut da seama ce pompa avem pe spate de fabrica.Deja i-am scos furtunul de serie de pe spate si am dat o tura cu ea naked si cu frane doar pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am riscat pana la urma si mi-am comandat fata-spate de culoare albastra Hell.Sambata le am?Astept si discurile Nasu ca sa le pun pe toate odata pe moto sa nu muncesc de 2 ori?Se pare ca vine si Brembita!Nu mi-am putut da seama ce pompa avem pe spate de fabrica.Deja i-am scos furtunul de serie de pe spate si am dat o tura cu ea naked si cu frane doar pe fata.

 

 

Emile o sa innebunesti saraca mobra, poate o duci si pe la vreun salon moto pt prezentare.......... :scratch: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am urcat azi pe o busa... nota 11. faina scula. pozitia este perfecta pentru mine. am 1.82 si aproape 100 kg. picioarul urmareste perfect linia rezervorului, este o scula extraordinara. imi place. ramane un vis de al meu. poate cand voi fi mai mare sa imi iau una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si furtunele Lucas cu derivatie cu unele Hell directe cu banjo bolt dupa sfatul capitanului.Prin bunavointa Nasului am intrat si in posesia discurilor aftermarket Spiegler.Deoarece nu mi-a trimis pompa si indicatorul de treapta de viteza maine ma duc dupa ele,iar de luni incep testele-frane cu furtune directe,frane cu discuri aftermarket,frane cu pompa Brembo ... si cu adidasii pe sosea!Din cauza unor neintelegeri ma voi pricopsi si cu un furtun de ambreiaj la culoarea celor de frana.Am platit mult prea mult curierul si baiatul de la Thunderbike a inteles fenomenul.

 

m-am urcat azi pe o busa... nota 11. faina scula. pozitia este perfecta pentru mine. am 1.82 si aproape 100 kg. picioarul urmareste perfect linia rezervorului, este o scula extraordinara. imi place. ramane un vis de al meu. poate cand voi fi mai mare sa imi iau una.

Important este sa speri.Speranta moare ultima.Acum cativa ani cand aveam un Kawa de 500 treceam pe langa busa mea uneori si nici nu visam vreodata ca o sa fie a mea.Doar toba ei facea cat motorul meu.Si au trecut doar 2-3 ani si a devenit a mea.Nimic nu este imposibil.Toate la timpul lor.Este un fireblade un pic mai rau si mai lung...si un pic mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa speri.Speranta moare ultima.Acum cativa ani cand aveam un Kawa de 500 treceam pe langa busa mea uneori si nici nu visam vreodata ca o sa fie a mea.Doar toba ei facea cat motorul meu.Si au trecut doar 2-3 ani si a devenit a mea.Nimic nu este imposibil.Toate la timpul lor.Este un fireblade un pic mai rau si mai lung...si un pic mai scump.

 

 

multumesc emilio pentru incurajari. chiar e un motor reusit. nu ma pasioneaza ca are 350 pe bord. poate sa aibe si 200. nu ma deranjeaza. numai ca eu o iau sa fac drumuri lungi inafara localitatii. si mi pare mai multe decat okei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capitane ce cooler de ce K merge pus pe partea dreapta a busei?De k5 de 1000 cumva?Cine are TRE ce modle aveti-smart,x,ivan,g pack?Am inteles ca unele anuleaza indicatorul de gear.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vin cu niste intrebari... sper sa nu va suparati pe mine.

 

1. care au carburatie? din ce an pana in ce an?

2. care sunt limitate? se poate scoate?

3. care sunt mai bune? cele pe carburatie, sau cele pe injectie?

4. adresez intrebarea celor care au cam 1.80-1.85, si oleaca peste 90 kg. cum e pozitia? eu am gasit-o foarte buna, la modul ca genunchiul era perfect paralel si aliniat cu linia rezervorului, mainile stau cum trebuie.... nu ma mai dezlipeam de ea.

 

va multumesc.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

 

a se vedea nr de km

Editat de hondafan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca pun poze cu pompa de frana pe care am primit-o si deja e la lucru. Urmeaza sa montez conductele si sa am bani de benzina. Daca nu aveti bani de pompe scumpe si vi se iveste ocazia sa montati pe busa asa ceva.......va jur ca face treaba foarte buna.

post-3667-1238319740_thumb.jpg

post-3667-1238319861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da....amandoua sunt pompe radiale cu diametru de 19.........doar ca una e mai "ce trebuie" :scratch: iar cea pe care am montat-o eu pe Busa e pompa originala de pe GSX R 1000 K6....si banuiesc ca de pe multe alte motociclete japoneze.

Editat de i-nox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da....amandoua sunt pompe radiale cu diametru de 19.........doar ca una e mai "ce trebuie" :scratch: iar cea pe care am montat-o eu pe Busa e pompa originala de pe GSX R 1000 K6....si banuiesc ca de pe multe alte motociclete japoneze.

 

 

sa inteleg ca pompa originala este una normala si nu prea face fatza, si ar trebui un upgrade cu una radiala nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu inteleg

toata lumea face modificari la frana?

eu sunt super multumit

azi am iesit si cu nevasta in spate nu am mutat reglajul franei de pe 6

si asa si mi se pare super nu franez decat cu 2 degete

nu am facut decat schimbarea lichidului si aerisirea cum trebuie

mentionez ca motoreta am luat-o cu franele modificate si anume

furtune spiegler si discuri de la aceiasi firma, nu am fost multumit de zgomotul produs de discuri si am pus pe cele originale inapoi

 

 

in alta ordine de idei pentru hondafan

busa se preteaza pentru oameni mari gen cucubau, emilio ,eu ,tu etc ne vine manusa cu conditia sa schimbam parbrizul cu unul doublebouble

fabricatia a inceput in 1999 si a tinut pana in 2008 cand a fost inlocuita

nu a avut niciodata carburatie

2 ani au fost facute nelimitat ca viteza maxima bordul este gradat pana la 350

apoi au fost limitate la 300 dar se poate rezolva cu un mic dispozitv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu inteleg

toata lumea face modificari la frana?

eu sunt super multumit

azi am iesit si cu nevasta in spate nu am mutat reglajul franei de pe 6

si asa si mi se pare super nu franez decat cu 2 degete

nu am facut decat schimbarea lichidului si aerisirea cum trebuie

mentionez ca motoreta am luat-o cu franele modificate si anume

furtune spiegler si discuri de la aceiasi firma, nu am fost multumit de zgomotul produs de discuri si am pus pe cele originale inapoi

 

 

in alta ordine de idei pentru hondafan

busa se preteaza pentru oameni mari gen cucubau, emilio ,eu ,tu etc ne vine manusa cu conditia sa schimbam parbrizul cu unul doublebouble

fabricatia a inceput in 1999 si a tinut pana in 2008 cand a fost inlocuita

nu a avut niciodata carburatie

2 ani au fost facute nelimitat ca viteza maxima bordul este gradat pana la 350

apoi au fost limitate la 300 dar se poate rezolva cu un mic dispozitv

 

 

am inteles... :cheers: ma gandesc eu ca franele sunt bune si stock, zic eu, pentru ca japonejii aia au in spate istoria gsx-r, inca din ani 80, deci pana in 99, au tot perfectionat, nu? adica au facut teste si prostii pana le-au iesit. cine stie. poate pentru mine sau altii, care nu avem pretentii de valente SS pe acest super sport-touring, sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am alergat toata ziua si numai aiurea mi-a mers.Cand m-am intalnit cu baiatul cu pompa nu avea colierul de prindere al pompei si nu se pupa cu cel original de Nissin.Am luat-o,dar pe drum am descoperit ca are un bolt cu circuit simplu si eu doar ce am dat circuitul cu o singura conducta cu derivatiepentru unul cu banjo bolt si doua conducte la fiecare etrier cate una.Colac peste pupaza filetul boltului de brembo nu se pupa cu cel de furtune race Hell.Mac s-a oferit sa ma ajute cu acel bolt,dar furtunele au alt unghi de intrare si trbuiesc modificate.Rezervor de lichid de frana si furtun nu am inca si nu am gasit nicaieri azi.Prea multe chestii nu se pupa si sunt nevoit sa renunt si sa cumpar o pompa noua.Colac peste pupaza GPT GEAR-ul nu are mufa si are doar 4 fire pe care habar nu am unde si cum o sa-l leg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

emi nu dispera ca se rezolva

ideea e ca surubul dublu pentru cele 2 furtune care intra in pompa il am ..si ti'l trimit free, nu e pb

pb e ca nu ai hidrostop ca sa aprinzi stopul pe frana cand pui frana ala costa 10-15€ nici nu stiu exact

cu furtunele rezolvi usor ..le strambi cum ti'am spus

cu colierul care strange pompa ..mai greu de gasit ..alti bani si ala iar brembo costa destul de mult 35-40€ cred (nu merita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...