NASU Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 bine emil atunci cand te hotaresti sti unde ma gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Ar fii o treaba buna cu furtunele si discurile.Sa vad ce fac cu cel cu care am vorbit de pompa si furtune ca vad ca se cam da ocupat,nu raspunde la telefoane-ai place sa fie rugat cu bani in vremurile astea de criza.Ieri am plecat instantaneu sa iau parbrizul de la Cucu care este un domn.Sper sa am ocazia sa ma revansez fata de el.Are un motor echipat cu full Muzzy si PC3,KN,IRIDIUM. Capitane-asta cu 4 gauri nu este banjo bolt sau este special?Are rost sa imi pun furtun cu insertie metalica pe spate? Emil, placerea a fost de partea mea! Ma bucur ca e ok! AAAaaa si sa treasca toata lumea!!!!!!!! Capitane asteptam izoler........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Are rost sa imi pun furtun cu insertie metalica pe spate? Am cochetat eu cu ideia de a-mi schimba conducta pe spate dar devine mult prea sensibila si la o simpla atingere te trezesti ca o ia fundul in fata.Personal,nu recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salutare dragilor si un sezon frumos. Azi m-am scapat la frane si io......mai modest dar incredibil de eficient. Un bun prieten mi-a facut cadou pompa de frana originala care echipa un GSX R1000 K6. Am schimbat si placutele si urmeaza sa schimb si furtunele in curand.....insa, deja sunt foarte fericit........doua degete pe maneta si am frana adevarata. Va jur. Poate o sa radeti sau cine stie, poate o sa strambati din nas.....nu-i Magura, nu-i Brembo......a fost cadou si face treaba de nu-i adevarat.Nu speram sa am asa noroc. O sa pun poze zilele astea. Merci Zoli33 pentru pompa, merci Maci,Claude&Sebi pentru "termopanu" MRA fumuriu....faina surpriza mi-ati facut...acuma cand sunt cel mai sarac din lume. Salutari Reaper si Capitanu...miss you!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 M-am riscat pana la urma si mi-am comandat fata-spate de culoare albastra Hell.Sambata le am?Astept si discurile Nasu ca sa le pun pe toate odata pe moto sa nu muncesc de 2 ori?Se pare ca vine si Brembita!Nu mi-am putut da seama ce pompa avem pe spate de fabrica.Deja i-am scos furtunul de serie de pe spate si am dat o tura cu ea naked si cu frane doar pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 M-am riscat pana la urma si mi-am comandat fata-spate de culoare albastra Hell.Sambata le am?Astept si discurile Nasu ca sa le pun pe toate odata pe moto sa nu muncesc de 2 ori?Se pare ca vine si Brembita!Nu mi-am putut da seama ce pompa avem pe spate de fabrica.Deja i-am scos furtunul de serie de pe spate si am dat o tura cu ea naked si cu frane doar pe fata. Emile o sa innebunesti saraca mobra, poate o duci si pe la vreun salon moto pt prezentare.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) Bai baieti,dar echipamentul nu-l upgradati ? Va dau o geaca AGV si o protectie Alpinestar ? /index.php?showtopic=335931 /index.php?showtopic=335927 Editat Martie 28, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 m-am urcat azi pe o busa... nota 11. faina scula. pozitia este perfecta pentru mine. am 1.82 si aproape 100 kg. picioarul urmareste perfect linia rezervorului, este o scula extraordinara. imi place. ramane un vis de al meu. poate cand voi fi mai mare sa imi iau una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 28, 2009 Autor Share Postat Martie 28, 2009 Am schimbat si furtunele Lucas cu derivatie cu unele Hell directe cu banjo bolt dupa sfatul capitanului.Prin bunavointa Nasului am intrat si in posesia discurilor aftermarket Spiegler.Deoarece nu mi-a trimis pompa si indicatorul de treapta de viteza maine ma duc dupa ele,iar de luni incep testele-frane cu furtune directe,frane cu discuri aftermarket,frane cu pompa Brembo ... si cu adidasii pe sosea!Din cauza unor neintelegeri ma voi pricopsi si cu un furtun de ambreiaj la culoarea celor de frana.Am platit mult prea mult curierul si baiatul de la Thunderbike a inteles fenomenul. m-am urcat azi pe o busa... nota 11. faina scula. pozitia este perfecta pentru mine. am 1.82 si aproape 100 kg. picioarul urmareste perfect linia rezervorului, este o scula extraordinara. imi place. ramane un vis de al meu. poate cand voi fi mai mare sa imi iau una. Important este sa speri.Speranta moare ultima.Acum cativa ani cand aveam un Kawa de 500 treceam pe langa busa mea uneori si nici nu visam vreodata ca o sa fie a mea.Doar toba ei facea cat motorul meu.Si au trecut doar 2-3 ani si a devenit a mea.Nimic nu este imposibil.Toate la timpul lor.Este un fireblade un pic mai rau si mai lung...si un pic mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Important este sa speri.Speranta moare ultima.Acum cativa ani cand aveam un Kawa de 500 treceam pe langa busa mea uneori si nici nu visam vreodata ca o sa fie a mea.Doar toba ei facea cat motorul meu.Si au trecut doar 2-3 ani si a devenit a mea.Nimic nu este imposibil.Toate la timpul lor.Este un fireblade un pic mai rau si mai lung...si un pic mai scump. multumesc emilio pentru incurajari. chiar e un motor reusit. nu ma pasioneaza ca are 350 pe bord. poate sa aibe si 200. nu ma deranjeaza. numai ca eu o iau sa fac drumuri lungi inafara localitatii. si mi pare mai multe decat okei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 29, 2009 Autor Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Capitane ce cooler de ce K merge pus pe partea dreapta a busei?De k5 de 1000 cumva?Cine are TRE ce modle aveti-smart,x,ivan,g pack?Am inteles ca unele anuleaza indicatorul de gear. Editat Martie 29, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 am si eu o intrebare, sper sa nu va suparati, ca un novice ce sunt. am vazut unele buse cu 350 in bord, altele cu 300 si un pic, si altele cu 200 si un pic. :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 am si eu o intrebare, sper sa nu va suparati, ca un novice ce sunt. am vazut unele buse cu 350 in bord, altele cu 300 si un pic, si altele cu 200 si un pic. :-? poate aia cu 200 era in mile/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 poate aia cu 200 era in mile/h nu mai stiu... cert era ca nu avea gradatii si de kmh, mic pe langa alea mari. nu stiu. am sa ma uit, sa vad daca mai vad filmul parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) mai vin cu niste intrebari... sper sa nu va suparati pe mine. 1. care au carburatie? din ce an pana in ce an? 2. care sunt limitate? se poate scoate? 3. care sunt mai bune? cele pe carburatie, sau cele pe injectie? 4. adresez intrebarea celor care au cam 1.80-1.85, si oleaca peste 90 kg. cum e pozitia? eu am gasit-o foarte buna, la modul ca genunchiul era perfect paralel si aliniat cu linia rezervorului, mainile stau cum trebuie.... nu ma mai dezlipeam de ea. va multumesc. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 a se vedea nr de km Editat Martie 29, 2009 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Am zis ca pun poze cu pompa de frana pe care am primit-o si deja e la lucru. Urmeaza sa montez conductele si sa am bani de benzina. Daca nu aveti bani de pompe scumpe si vi se iveste ocazia sa montati pe busa asa ceva.......va jur ca face treaba foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 ....si asta e ceea ce mi-as fi dorit insa nu am atatia bani. Bine ca o vad zilnic ...... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 e pompa radiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Da....amandoua sunt pompe radiale cu diametru de 19.........doar ca una e mai "ce trebuie" iar cea pe care am montat-o eu pe Busa e pompa originala de pe GSX R 1000 K6....si banuiesc ca de pe multe alte motociclete japoneze. Editat Martie 29, 2009 de i-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Da....amandoua sunt pompe radiale cu diametru de 19.........doar ca una e mai "ce trebuie" iar cea pe care am montat-o eu pe Busa e pompa originala de pe GSX R 1000 K6....si banuiesc ca de pe multe alte motociclete japoneze. sa inteleg ca pompa originala este una normala si nu prea face fatza, si ar trebui un upgrade cu una radiala nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 chiar nu inteleg toata lumea face modificari la frana? eu sunt super multumit azi am iesit si cu nevasta in spate nu am mutat reglajul franei de pe 6 si asa si mi se pare super nu franez decat cu 2 degete nu am facut decat schimbarea lichidului si aerisirea cum trebuie mentionez ca motoreta am luat-o cu franele modificate si anume furtune spiegler si discuri de la aceiasi firma, nu am fost multumit de zgomotul produs de discuri si am pus pe cele originale inapoi in alta ordine de idei pentru hondafan busa se preteaza pentru oameni mari gen cucubau, emilio ,eu ,tu etc ne vine manusa cu conditia sa schimbam parbrizul cu unul doublebouble fabricatia a inceput in 1999 si a tinut pana in 2008 cand a fost inlocuita nu a avut niciodata carburatie 2 ani au fost facute nelimitat ca viteza maxima bordul este gradat pana la 350 apoi au fost limitate la 300 dar se poate rezolva cu un mic dispozitv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 chiar nu intelegtoata lumea face modificari la frana? eu sunt super multumit azi am iesit si cu nevasta in spate nu am mutat reglajul franei de pe 6 si asa si mi se pare super nu franez decat cu 2 degete nu am facut decat schimbarea lichidului si aerisirea cum trebuie mentionez ca motoreta am luat-o cu franele modificate si anume furtune spiegler si discuri de la aceiasi firma, nu am fost multumit de zgomotul produs de discuri si am pus pe cele originale inapoi in alta ordine de idei pentru hondafan busa se preteaza pentru oameni mari gen cucubau, emilio ,eu ,tu etc ne vine manusa cu conditia sa schimbam parbrizul cu unul doublebouble fabricatia a inceput in 1999 si a tinut pana in 2008 cand a fost inlocuita nu a avut niciodata carburatie 2 ani au fost facute nelimitat ca viteza maxima bordul este gradat pana la 350 apoi au fost limitate la 300 dar se poate rezolva cu un mic dispozitv am inteles... ma gandesc eu ca franele sunt bune si stock, zic eu, pentru ca japonejii aia au in spate istoria gsx-r, inca din ani 80, deci pana in 99, au tot perfectionat, nu? adica au facut teste si prostii pana le-au iesit. cine stie. poate pentru mine sau altii, care nu avem pretentii de valente SS pe acest super sport-touring, sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 29, 2009 Autor Share Postat Martie 29, 2009 Am alergat toata ziua si numai aiurea mi-a mers.Cand m-am intalnit cu baiatul cu pompa nu avea colierul de prindere al pompei si nu se pupa cu cel original de Nissin.Am luat-o,dar pe drum am descoperit ca are un bolt cu circuit simplu si eu doar ce am dat circuitul cu o singura conducta cu derivatiepentru unul cu banjo bolt si doua conducte la fiecare etrier cate una.Colac peste pupaza filetul boltului de brembo nu se pupa cu cel de furtune race Hell.Mac s-a oferit sa ma ajute cu acel bolt,dar furtunele au alt unghi de intrare si trbuiesc modificate.Rezervor de lichid de frana si furtun nu am inca si nu am gasit nicaieri azi.Prea multe chestii nu se pupa si sunt nevoit sa renunt si sa cumpar o pompa noua.Colac peste pupaza GPT GEAR-ul nu are mufa si are doar 4 fire pe care habar nu am unde si cum o sa-l leg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 emi nu dispera ca se rezolva ideea e ca surubul dublu pentru cele 2 furtune care intra in pompa il am ..si ti'l trimit free, nu e pb pb e ca nu ai hidrostop ca sa aprinzi stopul pe frana cand pui frana ala costa 10-15€ nici nu stiu exact cu furtunele rezolvi usor ..le strambi cum ti'am spus cu colierul care strange pompa ..mai greu de gasit ..alti bani si ala iar brembo costa destul de mult 35-40€ cred (nu merita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 29, 2009 Autor Share Postat Martie 29, 2009 De treaba cu semnalizarea chiar uitasem.Cred ca imi bag piciorulin ea de Brembo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.