emylyo Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.A bravo ti-am spus ca daca nu incerci nu rezolvi nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb albastru langa albastrul ceasurilor.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.Acum nu vreau sa mai aud de dat carene jos sau altele de acest gen ca deja mi-e sila.Plimbareee! Editat Aprilie 27, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Indicatorul ala de nivel ..arata cam ''supraplin'' laugh.gif Daca nu poti recalibra indicatoarele ,am eu un bord de busa,cu prinderi rupte,etc(il tin amintire alcy.gif ).Ceasurile sunt in regula wink.gif p.s.pardon,am postat la topicul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pai bine mai emile nu ne spui ce nr are pinul de la rpm si ce culoare are pinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 Cand o sa ai nevoie o sa iti spun.Cine vrea indicator de bord sa gaseasca pe cineva care liciteaza si cu noroc il poate lua chiar ieftin.Stiu pe cineva cu comision 12 dolari la licitatie.Reaper chiar am nevoie de bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 http://cgi.ebay.de/Hayabusa-Kawasaki-Yamah...A1%7C240%3A1318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Bre... Salutare. Am reusit si am izolat un esapament complet...din galerii pana in saxofon... consumul de banda e in jur de 4.75mtr pe evacuare... deci o rola de Banda Ceramica s-a dus... din banda de aluminiu...s-a dus aproape o rola... Galeria arata ca un Kandy Busa ) cine vrea sa ia foc cu mine... sa zica ca nu e oferta mare... Mai am o rola de banda ceramica si 2 role de banda aluminiu... Sorry da... asta e ... multa banda a intrat Bre... nu ma asteptam Editat Aprilie 28, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Dap... si ceva Poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pai zi capitane cati bani tre sa aduc si maine ne vedem. sa izolez si eu tevile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) pai zi capitane cati bani tre sa aduc si maine ne vedem.sa izolez si eu tevile Salutare Nasule' Pai am pus pretul cand am comandat. A fost 75eur rola de Banda ceramica (cu tesatura Cr - Ni) si 25eur rola de banda de aluminiu. V-am zis ca in rest nu costa un svant in plus. Daca mai vrea cineva... eventual pot da tel in Rotterdam sa faca comanda dar o sa-l coste in plus transportul... care pe mine nu ma costat ca le-am adus eu. oricum vine vara... mai am o sursa dar ptr comenzi mai serioase nu ptr o moto... ca asa il costa. Editat Aprilie 28, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Ps: am si factura daca e "cineva" interesat... mda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 sunt ale mele capitane mai trebuie sa fac rost de 50 de euro si vin sa le iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 sunt ale mele capitane mai trebuie sa fac rost de 50 de euro si vin sa le iau ok Man... No problem... Le-am impachetat. Sper sa-ti foloseasca. nr meu de telefon e acelasi. Ps: ptr cei interesati ... Izolatiile clasice din banda vegetala ... fara tesatura de metal... devine "lalaie" datorita dilatatiei esapamentului cand este fierbinte. Se observa acest lucru dupa ce se raceste... nu-si revine si Basta... Avantajul cu insertiile Ni-Cr... firele din tesatura se dilata odata cu esapamentul iar cand se racesc isi revin la forma lor initiala... asa ca banda ceramica rezista la mai multe cicluri de dilatare / contractare. O Dragutza de Duduitza care nu e Cute de loc ) ma intreba care e efectul izolatie esapamentului... parerea mea este, ca daca ne aducem aminte de lectiile de termodinamica multa din caldura necesara functionarii motorului se pierde prin Radiatie... de aceea iarna consumul creste, vara e mai mic... dar pierderea caldurii pe timp de vara poate afecta destul de neplacut instalatiile auxiliare motorului imbatranindu-le. Expuse sunt toate paritle din apropierea imediata a Galeriilor de evacuare...racorduri, fire electrice, partile de automatizare... tot ce e plastic fantastic si cauciuc... Izolatia Esapamentului primar...pe timp de vara... forteaza transferul de caldura catre toba intermediara si catre cele finale. Cu alte cuvinte... radiatorul va avea un randament mai bun la racire...Ventilatorul isi va reduce activitatea cupland mai rar... gandeste-te la 30-40C la asfalt de capitala atunci cand stai la semafor sau in trafic... ptr ca pur si simplu nimeni nu se poate misca... Iar ventilatorul tau porneste la 105C si se decupleaza in jurul lui 100C ... caldura mare.... nu?! Mai sunt si alte aspecte... unul dintre cele mai usor de dedus este consumul curentului (Vezi discutia cu ventilatorul) care te duce la un topic despre -incarcarea bateriei de catre incarcator... o baterie slabita dupa o uzura indelungata... sau dupa o pauza lunga (iarna) se face mai greu... bineanteles, iar atunci cand ventilatorul functioneaza inebunit... incarcatorul bateriei va face fata mai greu sa incarce bateria. In linii mari... cam asta e. Ale Bune. God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 sunt ale mele capitane mai trebuie sa fac rost de 50 de euro si vin sa le iau Te ai lipit norocosule! Ati fost la Arc aseara, nu? ....cam indisciplinati in trafic si tu si Kelu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am fost la arc dar nu cu kelu si nu am facut nimic rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 Am vazut la Arc cea mai urata busa din viata mea-una cu tobe rasvopsite in rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 multumesc capitane pentru izolatii dupa ce demontezi evacuarea ta poate te gandesti si mi-o dai mie pentru ca am vazut ca a ta este cromata de an mai nou a mea este neagra si visez de multicel la o evacuare cromata da emile o stiu pe aceia pe deasupra mai era si plina de praf si nu a vazut apa decat de la ploi din pacate exista si astfel de motoare cele la locul lor le numeri pe degete cucu bau are una superba capitanu are una frumoasa am vazut-o aseara de a ta nu mai vorbesc a lui morrison la fel sper sa nu se supere altcineva dar numai pe astea le stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Bai daca mor,acolo vreau sa ajung ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 macar daca am ajunge sa merem pe la intruniri/intalniri si sa ne putem lasa castile asa....si sa putem sta la palavre ne-ncordati cu gandu' ca poa' dispare... frumoase-ntradevar, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 frumos intradevar dar cel putin avem la ce sa visam pana acum cele mai multe hayabuse adunate la un loc au fost e bucati ar trebui sa fim mai uniti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 frumos intradevardar cel putin avem la ce sa visam pana acum cele mai multe hayabuse adunate la un loc au fost e bucati ar trebui sa fim mai uniti Salutare tuturor, Nasule numai de bine, ma simt excelent dupa aprecierile tale dar mobra ta nu o lauzi deloc , e chiar foarte demna de laudat super tare as zice eu si cate buse au fost adunate ????? va spune cucubau 3 BUSE CINSTITE SI FRUMOASE, NICI MACAR 6 SA PUTEM SPUNE CU MANDRIE: 6 IEPE FRUMOASE!!!!!! ......SI CINSTITE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti? si inca o intrebare are cineva casco? nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.