Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

indicatorul lui de treapta nu este ca cel din linkul de mai sus<l-am vazut io>

al lui are fir pt rpm si nu senzor ca ala de mai sus, doar la vitezomatru e problema ca nu e pe fir sa-l poata lega direct ci are senzor complect

 

 

intradevar nasoala vreme de cheia da a fost super pe amkart<bine-nteles cu motoarele de la ktm> :)

 

Sal all, si ce rau imi pare ca am vrut sa vin pe akolo dar m am gandit ca nu e nimeni pe akolo!

pfff

 

:bigstar: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) salutare...am ajuns acas' aseara... ce mai faceti oameni buni... ca yo's avariat... un pic. :bigstar: Am luat o tranta in Coor' de pe la vreo 5 metrii inaltime si m-am zdruncinat bine de tot...

 

Mai Emile tot nu i-ai dat de cap?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.A

bravo

ti-am spus ca daca nu incerci nu rezolvi nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am rezolvat-o.Fara scheme,fara aiureli.Am scos mufa din bord si am masurat.Avea 15 pini din care unul era plus permanent,altul pe contact si l-am folosit la alimentare si bineinteles ca pe unul am gasit pulsul de 6-7 v.L-am legat,am pus si senzorul la roata si apoi am pus pe firul de programare un intrerupator cu pornit-oprit si apoi pe stander am invatat-o vitezele.Lucreaza exceptional si se vede superb albastru langa albastrul ceasurilor.Cand trag ambreiajul apare neutral.Indica toate treptele de viteza.Acum nu vreau sa mai aud de dat carene jos sau altele de acest gen ca deja mi-e sila.Plimbareee!

post-6602-1240856780_thumb.jpg

post-6602-1240856854_thumb.jpg

post-6602-1240856907_thumb.jpg

post-6602-1240856930_thumb.jpg

post-6602-1240857013_thumb.jpg

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicatorul ala de nivel ..arata cam ''supraplin'' laugh.gif Daca nu poti recalibra indicatoarele ,am eu un bord de busa,cu prinderi rupte,etc(il tin amintire alcy.gif ).Ceasurile sunt in regula wink.gif

p.s.pardon,am postat la topicul tau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa ai nevoie o sa iti spun.Cine vrea indicator de bord sa gaseasca pe cineva care liciteaza si cu noroc il poate lua chiar ieftin.Stiu pe cineva cu comision 12 dolari la licitatie.Reaper chiar am nevoie de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre... Salutare.

 

Am reusit si am izolat un esapament complet...din galerii pana in saxofon... consumul de banda e in jur de 4.75mtr pe evacuare... deci o rola de Banda Ceramica s-a dus...

 

:D din banda de aluminiu...s-a dus aproape o rola... Galeria arata ca un Kandy Busa :D)

 

cine vrea sa ia foc cu mine... sa zica ca nu e oferta mare... Mai am o rola de banda ceramica si 2 role de banda aluminiu...

 

Sorry da... asta e ... multa banda a intrat Bre... nu ma asteptam

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai zi capitane cati bani tre sa aduc si maine ne vedem.

sa izolez si eu tevile

 

Salutare Nasule'

 

Pai am pus pretul cand am comandat. A fost 75eur rola de Banda ceramica (cu tesatura Cr - Ni) si 25eur rola de banda de aluminiu. V-am zis ca in rest nu costa un svant in plus.

 

Daca mai vrea cineva... eventual pot da tel in Rotterdam sa faca comanda dar o sa-l coste in plus transportul... care pe mine nu ma costat ca le-am adus eu.

 

oricum vine vara... mai am o sursa dar ptr comenzi mai serioase nu ptr o moto... ca asa il costa.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt ale mele capitane

mai trebuie sa fac rost de 50 de euro

si vin sa le iau :D

ok Man... No problem... Le-am impachetat. Sper sa-ti foloseasca. :D nr meu de telefon e acelasi.

 

Ps: ptr cei interesati ... Izolatiile clasice din banda vegetala ... fara tesatura de metal... devine "lalaie" datorita dilatatiei esapamentului cand este fierbinte. Se observa acest lucru dupa ce se raceste... nu-si revine si Basta... Avantajul cu insertiile Ni-Cr... firele din tesatura se dilata odata cu esapamentul iar cand se racesc isi revin la forma lor initiala... asa ca banda ceramica rezista la mai multe cicluri de dilatare / contractare.

 

O Dragutza de Duduitza care nu e Cute de loc ;)) ma intreba care e efectul izolatie esapamentului... parerea mea este, ca daca ne aducem aminte de lectiile de termodinamica multa din caldura necesara functionarii motorului se pierde prin Radiatie... de aceea iarna consumul creste, vara e mai mic... dar pierderea caldurii pe timp de vara poate afecta destul de neplacut instalatiile auxiliare motorului imbatranindu-le.

Expuse sunt toate paritle din apropierea imediata a Galeriilor de evacuare...racorduri, fire electrice, partile de automatizare... tot ce e plastic fantastic si cauciuc... Izolatia Esapamentului primar...pe timp de vara... forteaza transferul de caldura catre toba intermediara si catre cele finale.

Cu alte cuvinte... radiatorul va avea un randament mai bun la racire...Ventilatorul isi va reduce activitatea cupland mai rar... gandeste-te la 30-40C la asfalt de capitala atunci cand stai la semafor sau in trafic... ptr ca pur si simplu nimeni nu se poate misca... Iar ventilatorul tau porneste la 105C si se decupleaza in jurul lui 100C :D ... caldura mare.... nu?!

 

Mai sunt si alte aspecte... unul dintre cele mai usor de dedus este consumul curentului (Vezi discutia cu ventilatorul) care te duce la un topic despre -incarcarea bateriei de catre incarcator... o baterie slabita dupa o uzura indelungata... sau dupa o pauza lunga (iarna) se face mai greu... bineanteles, iar atunci cand ventilatorul functioneaza inebunit... incarcatorul bateriei va face fata mai greu sa incarce bateria.

 

In linii mari... cam asta e.

 

 

Ale Bune.

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc capitane pentru izolatii

dupa ce demontezi evacuarea ta poate te gandesti si mi-o dai mie pentru ca am vazut ca a ta este cromata

de an mai nou

a mea este neagra si visez de multicel la o evacuare cromata

 

da emile o stiu pe aceia pe deasupra mai era si plina de praf si nu a vazut apa decat de la ploi

din pacate exista si astfel de motoare

cele la locul lor le numeri pe degete

cucu bau are una superba

capitanu are una frumoasa am vazut-o aseara

de a ta nu mai vorbesc

a lui morrison la fel

sper sa nu se supere altcineva dar numai pe astea le stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar daca am ajunge sa merem pe la intruniri/intalniri si sa ne putem lasa castile asa....si sa putem sta la palavre ne-ncordati cu gandu' ca poa' dispare...:D

 

frumoase-ntradevar, bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...