Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

nu sunt inclinat cand moare motorul....de obicei intrerupe in jur de 10000 rot/min...isi reduce turatia rusc si apoi isi revine...apoi face si pe la 6 mii. ( se simte cam ca un limitator e turatie).

 

despre senzorul de inclinare pot sa-ti spun doar ca atunci cand am ridicat-o pe un stander...nu a mai pornit....am dat-o jos si a ppornit imediat.

 

nu am observat nici un cod pe bord..dar pentru ca e in mile nu-i dau mare importanta

merci mult pentru ajutor

mi se intampla doar in miscare...pe loc se tureaza fara probleme

si mi s-a mai parut ca se intampla mai des cand motorul e cald sau cand am foarte putina benzina in rezervor

 

oricum nici relentiul nu e foarte stabil ..tot timpul variaza turatia

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand ai schimbat bujiile... ai pus fisele in ordine... vezi ca la Busa fisa bujiei 1 e marcata cu un stiker cu 1.

Ea ajunge si in soclul bujiei nr.2 fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt inclinat cand moare motorul....de obicei intrerupe in jur de 10000 rot/min...isi reduce turatia rusc si apoi isi revine...apoi face si pe la 6 mii. ( se simte cam ca un limitator e turatie).

 

despre senzorul de inclinare pot sa-ti spun doar ca atunci cand am ridicat-o pe un stander...nu a mai pornit....am dat-o jos si a ppornit imediat.

 

nu am observat nici un cod pe bord..dar pentru ca e in mile nu-i dau mare importanta

merci mult pentru ajutor

mi se intampla doar in miscare...pe loc se tureaza fara probleme

si mi s-a mai parut ca se intampla mai des cand motorul e cald sau cand am foarte putina benzina in rezervor

 

oricum nici relentiul nu e foarte stabil ..tot timpul variaza turatia

 

Verifica furtunele de vacuum... se prea poate sa nu ai un debit constant...

studiaza un pic schema din poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus bujiile bine...oricum facea si inainte de schimbul de bujii

initial am crezut ca bujiile sunt cauza..dar erau arse destul de frumos si uniform toate...acum am pus iridium

dar parca in ultimul timp face din ce in ce mai des....

eu zic ca am montat totul ( inclusiv pompa de benzina) la loc ok

o sa vin maine ...sa o vedeti...v-as multumi mult daca m-ati putea ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vi sa-ti aduci un Memorystick cu tine sa-ti dau manualul de service in format electronic... te mai documentezi si tu... asta in cazul in care nu-l ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descarcat si eu manualul si m-am uitat la scheme....dar am facut dreptul nu elctrotehnica sau constructii de masini

motocicletele de enduro le desfac singur ..si le fac si la loc....dar la patru cilindrii care merg cu 300 la ora apelez la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal capitane

o schema a senzorului de inclinatie ai cunva? sa vad daca se poate magari pt niste probe<sa stiu exact ce si cum intrerupe sa pot sa baypass-ez>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal capitane

o schema a senzorului de inclinatie ai cunva? sa vad daca se poate magari pt niste probe<sa stiu exact ce si cum intrerupe sa pot sa baypass-ez>

 

Cam asta am... daca te ajuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus bujiile bine...oricum facea si inainte de schimbul de bujii

initial am crezut ca bujiile sunt cauza..dar erau arse destul de frumos si uniform toate...acum am pus iridium

dar parca in ultimul timp face din ce in ce mai des....

eu zic ca am montat totul ( inclusiv pompa de benzina) la loc ok

o sa vin maine ...sa o vedeti...v-as multumi mult daca m-ati putea ajuta

 

Baga de seama la furtunasele de vacuumm... de obicei se coc in timp. Datorita imbatranirii apar crapaturi si cand ajungi la valori de exploatare maxime... (10000rpm) daca vacuumul nu este suficient si constant intrii in probleme. Daca zici ca in ultima vreme apare din ce in ce mai des... un furtunas copt poate sa te puna in incurcatura.

 

daca nu o fi vreun senzor ... in cel mai bun caz. dar daca intri in mod "Dealer" cum zicea Reaper poti determina care nu functioneaza... vezi lista de coduri si ce cod iti apare in loc de ceas pe bordul Busei tale.

Vezi mai jos

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect ce spui capitane

dar daca nu apare erore pe ceas adica F1

nici in dealer mode nu apare si atunci motoreta tot prost merge

eu m-am chinuit 4 luni sa aflu ce are

timp in care am cumparat toti senzorii de pe ea

am schimbat pompa de benzina ,furtunele de benzina ,regulator de retur ,filtru benzina etc

:)

dar acum sunt tatal ei o mananc pe paine

sti cum este practica este mama teoriei

succes

 

kelu-le nu ti-am zis

eu am desfcut senzorul de inclinare si are un inel care cand este inclinata motoreta baleaza si face contact intre 2 puncte aurite si atunci taie tot eu am blocat acel inel cu mastic :cheers:

sa nu ma lase pe cheia :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti ca am inclus pagina de piese 2nd si consumabile in semnatura. Asta ca sa nu pierdem timp cautand-o printre alte topicuri.

 

Emile baga cateceva de la garajul tau... nu ai prea postat dupa ce ai venit de la Tulcea... ai pierdut la vreo liniuta ?!... :))

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

va multumesc pentru ajutor....am cam aflat ce are...

furtunele de benzina fiind batrane cand pompa trage toarte tare le stranguleaza..de aia se intampla mai des cand e cald motorul pentru ca atunci sunt si mai moi.

le-am comandat impruna cu filtrul de benzina..

ii multumesc nasului pt. ajutor.

cand o sa am piesele vorbim din nou

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lipsit putin de pe aici.Am fost la intalnirea moto de la Ct si au fost prezente doar 4 buse-eu ,Valentin Ct,Toniza GL,Geo Harsova.Prin garaj tre sa vad ce mai este-bujii cu 200 km la activ Ngk,semnale spate originale,tobele finale originale,cadranele de serie.Am stat de vorba cu Radu Pietreanu care a fost posesor de busa si a zis ca a avut probleme din cauza franelor.Moto necesita prin urmare pompa de frana.Cu zx12 din fericire nu mai are.Sunt interesat de o pompa de frana de serie Nissin radiala 19-20.In rest busa este in parametri si merge si cu consum de 4,2-4,4 pe ploaie.Dupa delimitare nu mai scoate gaze naspa pe evacuare si nu mai afuma teava.Consumul a scazut considerabil.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nai pentru ce fratica

e bine ca e bine ca sa nu fie rau

 

capitane poate vi miercuri pe la arc si-mi aduci si mie un buson de la baia de ulei

 

No problem... vorbim Miercuri.

 

La Cluj totul a fost perfect... mai putin vremea care nu a tinut cu noi aproape de loc. Drumul inapoi a fost in regula... La dus ne-a plouat la greu de pe la Sinaia pana la Cluj... La intors totul a mers... ca pe doua roti :cheers:

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lipsit putin de pe aici.Am fost la intalnirea moto de la Ct si au fost prezente doar 4 buse-eu ,Valentin Ct,Toniza GL,Geo Harsova.Prin garaj tre sa vad ce mai este-bujii cu 200 km la activ Ngk,semnale spate originale,tobele finale originale,cadranele de serie.Am stat de vorba cu Radu Pietreanu care a fost posesor de busa si a zis ca a avut probleme din cauza franelor.Moto necesita prin urmare pompa de frana.Cu zx12 din fericire nu mai are.Sunt interesat de o pompa de frana de serie Nissin radiala 19-20.In rest busa este in parametri si merge si cu consum de 4,2-4,4 pe ploaie.Dupa delimitare nu mai scoate gaze naspa pe evacuare si nu mai afuma teava.Consumul a scazut considerabil.

ma bucur sa aud ca ai performante mai bune Emile... Busica mea a mers brici... la Seth au fost 3 buse si un posesor venit cu masina.

Multe lucruri conteaza in viata... Frana e una din ele... Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...