Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti?

 

si inca o intrebare are cineva casco?

nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa

multumesc anticipat

 

Salutare natiune, Nasule cand afli ce presiune trebuie te rog sa mi spui si mie cat despre casco la fel vreau si eu sa stiu, sa nu mi o fure ca nici la Obregia nu ma mai primeste :baldy: !

o sa intreb si eu de caco niste prieteni....si te anunt daca e ceva...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti?

 

si inca o intrebare are cineva casco?

nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa

multumesc anticipat

 

Vorbesti de esapamentul Intermediar Nasule?!... :baldy:) daca ai pus ochii pe el... no problem...nu-i promis nimanui... vorbim.

 

Casco fo' 800 ieproi la modelul meu... iunie 2005... asta platita anul trecut... imi expira si mie in 2luni :wacko: Costul anul asta... mai putin un pic... sper.

 

cu presiunea...

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar pierderea caldurii pe timp de vara poate afecta destul de neplacut instalatiile auxiliare motorului imbatranindu-le.

Expuse sunt toate paritle din apropierea imediata a Galeriilor de evacuare...racorduri, fire electrice, partile de automatizare... tot ce e plastic fantastic si cauciuc... Izolatia Esapamentului primar...pe timp de vara... forteaza transferul de caldura catre toba intermediara si catre cele finale.

Cu alte cuvinte... radiatorul va avea un randament mai bun la racire...Ventilatorul isi va reduce activitatea cupland mai rar... gandeste-te la 30-40C la asfalt de capitala atunci cand stai la semafor sau in trafic... ptr ca pur si simplu nimeni nu se poate misca... Iar ventilatorul tau porneste la 105C si se decupleaza in jurul lui 100C :baldy: ... caldura mare.... nu?!

 

Prin imbracare muti uzura la nivelul galeriilor dar hai sa zicem ...

Ce ma intereseaza pe mine este cat de mare e efectul imbracarii.

Btw, a auzit cineva de imbracarea galeriilor in ceramica, in RO ? Operatiunea se numeste ceramizare, in SUA costa sub 200$ pentru un R1 (lungime mai mare, finalele fiind sub codita).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am vazut doar o busa alba 2008 la mare si pe...Mertzan!Pe 1 am alergat pe a2 cu un prieten sub privirile ingaduitoare ale militenilor!

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti de esapamentul Intermediar Nasule?!... :baldy:) daca ai pus ochii pe el... no problem...nu-i promis nimanui... vorbim.

 

Casco fo' 800 ieproi la modelul meu... iunie 2005... asta platita anul trecut... imi expira si mie in 2luni :wacko: Costul anul asta... mai putin un pic... sper.

 

cu presiunea...

 

God Speed.

asa credeam si eu 2,9 bar dar mi se pare cam mare

astept sa dai un semn dupa ce dai evacuarea jos

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin imbracare muti uzura la nivelul galeriilor dar hai sa zicem ...

Ce ma intereseaza pe mine este cat de mare e efectul imbracarii.

Tocmai asta-i ideia : sa ''muti'' uzura pe componentele mai putin costisitoare,nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta nici n-am comentat mai mult. Pana la urma galeriile acelea sunt mult mai ieftine decat restul. Ramane intrebarea ... cat de mult se simte ? Lunea trecut, incercand sa ies din Bucuresti pe la 17:30, m-am prajit grav intre semafoare. Am ajuns pe la 112 grade cu R1 ...

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ma gandesc cat e de munca sa le izolez

mai bine astept sa-si puna capitanul noua evacuare

o izolez pe cea de la el si apoi hop tup schimb evacuarile nu pot sa stau mult fara motor :baldy:

apoi sa vezi racoare pe radiator

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat problema si pentru a izola cam trebuie date jos galeriile si am impresia ca si radiatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie desfacut tot in fata...ca nu-i loc de scos Headerele...

 

Ptr Zircon... Fazerul tau are radiatorul deasupra esapamentului... din cate stiu... de aceea temperaturile sunt cat de cat mai mici si nu se compara cu Busa care are un motor relativ mare ptr oras.

 

Busa a fost facuta ptr American Fato... ptr sosele mari si late pe care sa poti fugi... uita-te la noi ai vezi cam cum poti fugi cu ea in oras in special...

Radiatorul e la 5cm de Evacuarea primara... asa ca o ia de voie cand te misti incat sau stai in trafic... nu zic ca alte motoare sport nu sunt inghesuite... ma uitam la o Honda de 600... e cam acelasi lucru doar ca motorul e mai mic... si radiaza mai putina caldura...

 

Da in sfarsit... astea sunt facute sa alerge...

 

God Speed.

 

Tre schimbate si garniturile de la evacuare ca alea vechi sunt coapte.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie desfacut tot in fata...ca nu-i loc de scos Headerele...

 

Ptr Zircon... Fazerul tau are radiatorul deasupra esapamentului... din cate stiu... de aceea temperaturile sunt cat de cat mai mici si nu se compara cu Busa care are un motor relativ mare ptr oras.

 

Fazerul meu e bine mersi, n-are nici o treaba cu temperaturile. Problema apare la R1 meu. E model 2009, crossplane spanac si se incalzeste exact ca Busa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie desfacut tot in fata...ca nu-i loc de scos Headerele...

 

Ptr Zircon... Fazerul tau are radiatorul deasupra esapamentului... din cate stiu... de aceea temperaturile sunt cat de cat mai mici si nu se compara cu Busa care are un motor relativ mare ptr oras.

 

Busa a fost facuta ptr American Fato... ptr sosele mari si late pe care sa poti fugi... uita-te la noi ai vezi cam cum poti fugi cu ea in oras in special...

Radiatorul e la 5cm de Evacuarea primara... asa ca o ia de voie cand te misti incat sau stai in trafic... nu zic ca alte motoare sport nu sunt inghesuite... ma uitam la o Honda de 600... e cam acelasi lucru doar ca motorul e mai mic... si radiaza mai putina caldura...

 

Da in sfarsit... astea sunt facute sa alerge...

 

God Speed.

 

Tre schimbate si garniturile de la evacuare ca alea vechi sunt coapte.

pai atunci sa-mi rezervi si mie un set de garnituri si astept un semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin Eu ... ora 18:00 e Ok... probabil se mai aboneaza si altii.

:moto:) Am notat mailul tau Nasule...

Vorbim acolo ce si cum.

 

Cred ca tre sa schimb semeringul de pe stanga... de fapt ambele si uleiul din furca...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti?

 

si inca o intrebare are cineva casco?

nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa

multumesc anticipat

 

 

...salut...presiunea in roti eu o tin 2.9 fata/spate....cat despre casco,eu platesc 70 euro pe luna la Tiriac, cu fransiza 2% (calculat din valoarea motorului - 11000 euro) la daune partiale si 10 % la daune totale....gasesti si mai ieftin putin dar creste val fransizelor.... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc TONITZA

asa am gasit si eu si in carte asa a zis si capitanul

dar sunt unele voci care sustin ca presiunea se face si in functie de tipul anvelopei

oricum si eu tot 2,9 am

si ma bate si pe mine sa fac casco si la banii astia este ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc TONITZA

asa am gasit si eu si in carte asa a zis si capitanul

dar sunt unele voci care sustin ca presiunea se face si in functie de tipul anvelopei

oricum si eu tot 2,9 am

si ma bate si pe mine sa fac casco si la banii astia este ok

 

...cu placere...eu asa tin presiunea de cand am motorul , chiar daca am schimbat si gumele , acum mi-am pus Conti Sport Attack, presiune 2.9 si sunt foarte multumit de cum se comporta motorul, gumele sunt excelente. Am vrut sa vad daca ce am citit despre ele este adevarat si DA , le recomand celor interesati.

Si eu fac o iesire mai lunga dar din pacate nu ajung pe Cheia ....traseul meu este Braila - Buzau- Barajul de la Siriu - Brasov - cu oprire la padurea bogatii spre Sighisoara (super drum si plin de bikeri ) :moto:

Daca schimbati voi ruta , da-mi de veste si ne vedem pe traseu....asfalt uscat si toate bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am drum catre :moto: "Soare"... sper sa fie vremea mai buna... asa ca... Constanta scrie pe mine...

 

God Speed.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...