cucu bau Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti? si inca o intrebare are cineva casco? nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa multumesc anticipat Salutare natiune, Nasule cand afli ce presiune trebuie te rog sa mi spui si mie cat despre casco la fel vreau si eu sa stiu, sa nu mi o fure ca nici la Obregia nu ma mai primeste ! o sa intreb si eu de caco niste prieteni....si te anunt daca e ceva...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti? si inca o intrebare are cineva casco? nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa multumesc anticipat Vorbesti de esapamentul Intermediar Nasule?!... ) daca ai pus ochii pe el... no problem...nu-i promis nimanui... vorbim. Casco fo' 800 ieproi la modelul meu... iunie 2005... asta platita anul trecut... imi expira si mie in 2luni Costul anul asta... mai putin un pic... sper. cu presiunea... God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Am vazut la Arc cea mai urata busa din viata mea-una cu tobe rasvopsite in rosu. Matei... cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 dar pierderea caldurii pe timp de vara poate afecta destul de neplacut instalatiile auxiliare motorului imbatranindu-le. Expuse sunt toate paritle din apropierea imediata a Galeriilor de evacuare...racorduri, fire electrice, partile de automatizare... tot ce e plastic fantastic si cauciuc... Izolatia Esapamentului primar...pe timp de vara... forteaza transferul de caldura catre toba intermediara si catre cele finale. Cu alte cuvinte... radiatorul va avea un randament mai bun la racire...Ventilatorul isi va reduce activitatea cupland mai rar... gandeste-te la 30-40C la asfalt de capitala atunci cand stai la semafor sau in trafic... ptr ca pur si simplu nimeni nu se poate misca... Iar ventilatorul tau porneste la 105C si se decupleaza in jurul lui 100C ... caldura mare.... nu?! Prin imbracare muti uzura la nivelul galeriilor dar hai sa zicem ... Ce ma intereseaza pe mine este cat de mare e efectul imbracarii. Btw, a auzit cineva de imbracarea galeriilor in ceramica, in RO ? Operatiunea se numeste ceramizare, in SUA costa sub 200$ pentru un R1 (lungime mai mare, finalele fiind sub codita). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 3, 2009 Autor Share Postat Mai 3, 2009 (editat) Zilele astea am vazut doar o busa alba 2008 la mare si pe...Mertzan!Pe 1 am alergat pe a2 cu un prieten sub privirile ingaduitoare ale militenilor! Editat Mai 3, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Vorbesti de esapamentul Intermediar Nasule?!... ) daca ai pus ochii pe el... no problem...nu-i promis nimanui... vorbim. Casco fo' 800 ieproi la modelul meu... iunie 2005... asta platita anul trecut... imi expira si mie in 2luni Costul anul asta... mai putin un pic... sper. cu presiunea... God Speed. asa credeam si eu 2,9 bar dar mi se pare cam mare astept sa dai un semn dupa ce dai evacuarea jos multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Prin imbracare muti uzura la nivelul galeriilor dar hai sa zicem ...Ce ma intereseaza pe mine este cat de mare e efectul imbracarii. Tocmai asta-i ideia : sa ''muti'' uzura pe componentele mai putin costisitoare,nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) De asta nici n-am comentat mai mult. Pana la urma galeriile acelea sunt mult mai ieftine decat restul. Ramane intrebarea ... cat de mult se simte ? Lunea trecut, incercand sa ies din Bucuresti pe la 17:30, m-am prajit grav intre semafoare. Am ajuns pe la 112 grade cu R1 ... Editat Mai 4, 2009 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 Macar sa tina motorul cat tin galeriile.Cel mai afectat este insa radiatorul se pare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) cand ma gandesc cat e de munca sa le izolez mai bine astept sa-si puna capitanul noua evacuare o izolez pe cea de la el si apoi hop tup schimb evacuarile nu pot sa stau mult fara motor apoi sa vezi racoare pe radiator Editat Mai 4, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 Am studiat problema si pentru a izola cam trebuie date jos galeriile si am impresia ca si radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 da deasta mie frica si mie si nu vreau sa dureze mult sa vedem ce a facut capitanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Trebuie desfacut tot in fata...ca nu-i loc de scos Headerele... Ptr Zircon... Fazerul tau are radiatorul deasupra esapamentului... din cate stiu... de aceea temperaturile sunt cat de cat mai mici si nu se compara cu Busa care are un motor relativ mare ptr oras. Busa a fost facuta ptr American Fato... ptr sosele mari si late pe care sa poti fugi... uita-te la noi ai vezi cam cum poti fugi cu ea in oras in special... Radiatorul e la 5cm de Evacuarea primara... asa ca o ia de voie cand te misti incat sau stai in trafic... nu zic ca alte motoare sport nu sunt inghesuite... ma uitam la o Honda de 600... e cam acelasi lucru doar ca motorul e mai mic... si radiaza mai putina caldura... Da in sfarsit... astea sunt facute sa alerge... God Speed. Tre schimbate si garniturile de la evacuare ca alea vechi sunt coapte. Editat Mai 5, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Trebuie desfacut tot in fata...ca nu-i loc de scos Headerele... Ptr Zircon... Fazerul tau are radiatorul deasupra esapamentului... din cate stiu... de aceea temperaturile sunt cat de cat mai mici si nu se compara cu Busa care are un motor relativ mare ptr oras. Fazerul meu e bine mersi, n-are nici o treaba cu temperaturile. Problema apare la R1 meu. E model 2009, crossplane spanac si se incalzeste exact ca Busa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Trebuie desfacut tot in fata...ca nu-i loc de scos Headerele... Ptr Zircon... Fazerul tau are radiatorul deasupra esapamentului... din cate stiu... de aceea temperaturile sunt cat de cat mai mici si nu se compara cu Busa care are un motor relativ mare ptr oras. Busa a fost facuta ptr American Fato... ptr sosele mari si late pe care sa poti fugi... uita-te la noi ai vezi cam cum poti fugi cu ea in oras in special... Radiatorul e la 5cm de Evacuarea primara... asa ca o ia de voie cand te misti incat sau stai in trafic... nu zic ca alte motoare sport nu sunt inghesuite... ma uitam la o Honda de 600... e cam acelasi lucru doar ca motorul e mai mic... si radiaza mai putina caldura... Da in sfarsit... astea sunt facute sa alerge... God Speed. Tre schimbate si garniturile de la evacuare ca alea vechi sunt coapte. pai atunci sa-mi rezervi si mie un set de garnituri si astept un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 pai atunci sa-mi rezervi si mie un set de garnituri si astept un semn ok. S-a facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 maine la 18 00 sunt la arc o sa stau cel putin pana la 19 00 poate mai vine cineva cu busa sa mai schimbam o impresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Vin Eu ... ora 18:00 e Ok... probabil se mai aboneaza si altii. ) Am notat mailul tau Nasule... Vorbim acolo ce si cum. Cred ca tre sa schimb semeringul de pe stanga... de fapt ambele si uleiul din furca... Editat Mai 5, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 pai ar fi si pacat sa schimbi segmeringurile fara sa schimbi si uleiul orcum trebuie sa fac si eu operatia asta dar mai la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) aseara dupa ploaie planuiesc sambata o iesire se mai baga cineva pe cheia nu sa stabilit Editat Mai 7, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 baieti chiar nu stiti ce presiuni aveti in roti? si inca o intrebare are cineva casco? nu de alta dar vreau sa-mi fac si nu stiu cam cat ar costa multumesc anticipat ...salut...presiunea in roti eu o tin 2.9 fata/spate....cat despre casco,eu platesc 70 euro pe luna la Tiriac, cu fransiza 2% (calculat din valoarea motorului - 11000 euro) la daune partiale si 10 % la daune totale....gasesti si mai ieftin putin dar creste val fransizelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 multumesc TONITZA asa am gasit si eu si in carte asa a zis si capitanul dar sunt unele voci care sustin ca presiunea se face si in functie de tipul anvelopei oricum si eu tot 2,9 am si ma bate si pe mine sa fac casco si la banii astia este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 multumesc TONITZAasa am gasit si eu si in carte asa a zis si capitanul dar sunt unele voci care sustin ca presiunea se face si in functie de tipul anvelopei oricum si eu tot 2,9 am si ma bate si pe mine sa fac casco si la banii astia este ok ...cu placere...eu asa tin presiunea de cand am motorul , chiar daca am schimbat si gumele , acum mi-am pus Conti Sport Attack, presiune 2.9 si sunt foarte multumit de cum se comporta motorul, gumele sunt excelente. Am vrut sa vad daca ce am citit despre ele este adevarat si DA , le recomand celor interesati. Si eu fac o iesire mai lunga dar din pacate nu ajung pe Cheia ....traseul meu este Braila - Buzau- Barajul de la Siriu - Brasov - cu oprire la padurea bogatii spre Sighisoara (super drum si plin de bikeri ) Daca schimbati voi ruta , da-mi de veste si ne vedem pe traseu....asfalt uscat si toate bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Eu am drum catre "Soare"... sper sa fie vremea mai buna... asa ca... Constanta scrie pe mine... God Speed. Editat Mai 7, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 din pacate e prea drept autostrada e proasta pe ici pe colo si mai sunt si radare asa ca la munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.