axl Postat Februarie 17, 2005 Autor Share Postat Februarie 17, 2005 Pentru posesorii de Virago, hai sa vedem ce idei de modificare/chopparire aveti, daca merita schimbat ceva, ce ati facut deja voi etc.? Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 salve 1. $silver : am o problema: nu mai functioneaza semnalul stanga cum trebuie , adica daca pun semnalizarea luminoasa pe stanga, se aprinde doar becul din spate, si ramane aprins (no blinking), iar cel de pe fatza nici macar nu se aprinde, ce sa mai blinkaie... cam care sa fie buba? (ma gandeam la o siguranta sau releul de semnal) 2. axl, asa cum am mai spus, viraga mea este cam "mica" de mine, asa ca in primul rand ii pun o pereche de comenzi avansate, sau le pastrez pe cele existente, dar le duc mult mai in fata, sa stau cu cracii relaxati; pe locul 2, neaparat la inceputul primaverii pana sa o reinmatriculez, o sa scap de toba aia intermediara de sub ea, ca prea anuleaza sunetul, si nu imi place de nici o culoare (cum se stie, sunt adeptul zicalei : loud pipes save lives). (dar intai merg la rar sa scap de o grija). alta modificare de viitor ar fi sa ii pun un rezervor in loc de masca aia de langa ghidon, pastrandu-l si pe cel de sub sa, dar sa am autonomie mai mare la drum lung...; genti laterale sigur imi pun in cursul anului astuia, si "sarmalutza", ca e nevoie de loc cand pleci la drum. ma gandeam si la alt ghidon, eventual T-bar cu inaltatori cat mai lungi... cam asta sper sa am bani sa ii fac in materie de modificari anul asta. tot anul asta, trebuie sa-i pun cauciucuri noi, sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei (neaparat dupa ce ies din iarna), si ma gandeam la un filtru de aer mai performant. De asemenea, trebuie sa o pregatesc de utilizare intensiva print-o revizie generala, o reglare si sincronizare de carbelitoare, si sa ii rog pe mecanici sa se uite si pe la motor, ca mie mi se pare ca are un pic de bataie surda cand debraiez, sensibila doar la relanti, nu si in sarcina. altfel, mai scoate un shuierat (deceleration whine), dar stiu ca e super normal, din constructia dintzilor cu "square cuts" de la transmisia finala (cardanul ala cica ar fi gandit pentru cuplu mult mai nesimtzit decat poate viraga mea de 400, pentru ca este intalnit si pe viragele de 1100cmc, cele mai vechi). alfel, cred ca ii ajunge ce vreau sa-i fac anul asta, ca oricum, daca mai vreau si alte modificari, inseamna sa stau numa pe langa ea, in service, si 1. n-am bani, 2. vreau sa ma plimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Februarie 22, 2005 Share Postat Februarie 22, 2005 @ares666: In legatura cu semnalizatoarele, daca-ti merge normal pe dreapta nu poate fi de vina releul, pentru ca este unul singur pentru ambele parti. Legat de modificari, din ce m-am mai documentat eu, ar fi posibile urmatoarele: -inaltatoare pentru ghidon, insa in limita a 3 inch (7,5 cm) pentru ca dupa aia nu se mai ajung cablurile si trebuiesc schimbate -comenzi avansate, am vazut pe e-bay de vanzare si dupa aceea am cautat si am gasit mai multe firme care au de vanzare. Nu m-a interesat decat modelul, pentru ca erau prea scumpe si pareau a fi destul de usor de facut. In principiu este vorba de o platbanda solida care se prinde in cele doua suruburi de fixare a scarilor, merge in fata, unde se fixeaza scarile si timoneriile pentru cablul de frana si schimbatorul de viteze. Daca vreti sa cautati pe net, se numesc "highway footpegs". -scoaterea sitelor de pe tobe pentru un sunet mai de chopper. Pentru asta am studiat putin dar nu am inteles exact cum se face. Capacele tobelor sunt sudate si daca vrei sa pui sitele la loc la un moment dat, trebuie sa tai cu mare grija punctele de sudura, sa scoti sitele si sa pui la loc capacele cu nituri sau suruburi. Tobele custom de firma, pe langa faptul ca au altfel de site in interior, se livreaza si cu coturile de legatura pentru a scurtcircuita "oala" aia de dedesubt la care-i zice ares toba intermediara. Concluzia ar fi ca pentru modificari, operatii de intretinere si de reparatie, ar fi foarte util si necesar un manual de service. Nu am gasit in format electronic nici unul pe net de cand mi-am luat motorul, asa ca singura varianta pe care o vad eu ar fi sa ne strangem mai multi, sa gasim pe cineva care are posibilitatea de a face o plata electronica si sa cumparam un manual pe care-l putem xeroxa (costa in jur de 30$). Vreun amator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiveBomber Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 (editat) Alternatorul produce o tensiune la borne de 13,70-13,75V, indiferent de turatie, faza lunga aprinsa sau nu si alti factori care ar putea produce variatii Alternatorul produce curent trifazic de tensiuni mari.Daca legi infasurarile generatorului la o punte normala(fara stabilizator) poti aprinde fara probleme un bec de 220V,conectat la iesirea puntii.Partea de stabilizare din puntile redresoare in discutie tine tensiunea la borne constanta,prin punerea la masa a surplusului de energie electrica(care este din belsug),de aia se incalzesc astea asa de tare si trebuiesc racite. Ares:vezi ca becul de la semnalizatorul stinga fatza(ala care nu se aprinde)e ars,sau legaturile lui cu circuitul sint intrerupte,din cauza aia nu se incarca releul de semnalizare suficient ca sa poata functiona normal.Daca becul nu e ars,inainte de a verifica legarea semnalizatorului la circuit,curata bine soclul becului si conectorul central,si vezi daca merge. Editat Februarie 25, 2005 de DiveBomber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Februarie 28, 2005 Autor Share Postat Februarie 28, 2005 Multumiri publice lui TGA care s-a tinut de cuvant si pe o vreme cainoasa rau de tot si la o ora destul de tarzie a strabatut cu propria masina tot Bucurestiul pentru a-mi oferi surubelnita aia cu impact. Din pacate nu a fost de nici un folos - capetele sale erau mai groase decat gaura unde se afla surubul. Oricum un gest foarte frumos - sper ca o sa fiu si eu de folos unui prieten motociclist. Sa ne auzim cu bine. Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Martie 3, 2005 Share Postat Martie 3, 2005 @DiveBomber si $ilver: am rezolvat-o cu semnalizarea, era exact cum ati spus, contacte imperfecte, din cauza dobitocilor de la garaj care mi-au udat motorul cu stingatoarele lor de incendii.... , nici macar nu era becul ars, e foarte bun chiar, am curatat bine "dulia" becului, contactele becului si voila, semnalizeaza ok, ca la inceput. ma ingrijoreaza bataia aia de la motor, ma scoate din minti ca nu am un manual, sa-mi dau seama de la ce este. ce m-a impresionat este ca am scos zilele trecute bujiile la o inspectie mica, si pe langa faptul ca sunt de calitate din cate stiu (NGK), erau de un cafeniu invidios... deci motorul vad ca are arderi foarte bune... bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 $ilver, pentru tine special si pentru Mielu, am gasit manual de service pt XV 535, XV 535K, XV 535SK, XV 535KC, XV535SKC. manualul dateaza din 1997, se poate gasi pe www.yamaha-motors.com, dar e o smekerie la download. in plus, colac peste pupaza, este un PDF cu protectii, nu poate fi decat copiat si vazut in format electronic. :hint: se gasesc utilitare de scos protectiile simple la PDF-uri... asa ca m-am ales cu una bucata YAMAHA VIRAGO OWNER'S MANUAL fara protectii, l-am printat bine merci, are 103 pagini. cine doreste manualul in forma initiala, sa zica ceva aici. dati cu mailurile in mine. am mateescu.victor@gmail.com iar manualul "cantareste" 5.8 MB. deci va trebuie loc in mail pentru el. nu stiu exact cat este maximul unui attachment suportat intr-un mail, la google mail unde am eu contul., dar daca e mai mic decat 5.8 MB, o sa-l fac bucatele pe arhive rar sau zip. P.S. folosind jmekeria respectiva (un exploit la site-ul yamaha) o sa incerc sa scot si celelalte manuale, dar in special cel de Virago de 250 cmc, pentru Purghy. dati de stire daca vreti, ca nu prea am nici un ftp sau ceva de genul asta, asa ca o sa recurg la mail. numa bine tuturor. PS.2. in manual, exista la sfarsit toate specificatiile de mici reparatii si mentenantza, cat si consumabilele care trebuie folosite. tipul de bujii, cantitatea de ulei la fiecare schimb, tipul de lichid de frana. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 @axl - Solutia cu surubelnita de impact ramane totusi valabila si cea mai buna daca gasesti niste capete adecvate (mai subtiri si mai lungi). Daca nu, va trebui sa folosesti metoda mai rudimentara, gaura in surub si in ea inroduci fortat un profil patrat sau dreptunghiular sau dai filet pe stanga, bagi un surubel pana-n capat si fortezi. @DiveBomber - Am sa tin minte sfatul cu importanta asigurarii unei bune raciri a aripioarelor radiante ale releului. Desi nu-mi place electronica, cunosteam deja principiul de functionare al releului de redresare si stabilizare de tipul asta (sunt cateva topicuri aici in sectiunea Service unde s-a dezbatut subiectul in amanunt). @ares - Ai mare grija cu spalarea motoretei sub jet de apa. Eu am avut numai probleme din cauza asta (mi s-a udat modulul de la alarma si aluat-o razna, nu mi-au mai functionat temporar diverse chestii...). Cand credeam ca m-am invatat, am comis-o iar cand am zis ca o spal constiincios pentru hibernarea de iarna si iata ca acum nu-mi mai merge claxonul Legat de zgomotul de la motor, vezi ca nu cumva sa fie da la ambreiaj (verifica daca se modifica ceva cand tragi de maneta). La mine se aude in ralanti o bataie de la ambreiaj care dispare cand debreiez si cica ar fi de la carcasa rulmentului, o problema generala la majoritatea modelelor Yamaha. Manualul de care zici tu este Manualul utilizatorului (Owner's Manual) si p-asta-l am de mult (am crack-uit fisierul Adobe la fel ca tine ). Problema ar fi ca este o mare diferenta intre el si Manualul de service (Service Manual). Pe asta nu-l gasesti decat cu bani si chiar daca m-am hotarat sa-l platesc, nu am posibilitate de plata electronica pe e-bay sau la producatori (Clymer, Hynes...). Acolo sunt descrise in amanunt si cu imagini toate interventiile de intretinere si mai ales de reparatii specializate. Spre exemplu, reglarea jocului termic al distributiei se face la maxim 12.000 de km si pentru ca se aude ceva clantaneala sunt sigur ca ar trebui sa-l reglez dar as vrea sa consult mai intai manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Martie 6, 2005 Share Postat Martie 6, 2005 @ares - Ai mare grija cu spalarea motoretei sub jet de apa. Eu am avut numai probleme din cauza asta (mi s-a udat modulul de la alarma si aluat-o razna, nu mi-au mai functionat temporar diverse chestii...). Cand credeam ca m-am invatat, am comis-o iar cand am zis ca o spal constiincios pentru hibernarea de iarna si iata ca acum nu-mi mai merge claxonul Legat de zgomotul de la motor, vezi ca nu cumva sa fie da la ambreiaj (verifica daca se modifica ceva cand tragi de maneta). La mine se aude in ralanti o bataie de la ambreiaj care dispare cand debreiez si cica ar fi de la carcasa rulmentului, o problema generala la majoritatea modelelor Yamaha. Salve $ilver, man, bataia aia am descris-o aici pe forum in 3 topicuri, deci e exact cum zici, cand trag maneta de ambreiaj, la relanti, nu se mai aude nimic decat zumzaitul placut al motorului. cand o eliberez, se aude zgomotul respectiv (cloncanit, adica o bataie ritmica ca si cum te-ai pune cu ciocanul pe fundul unui butoi, sau ceva asa... nu stiu sa explic mai bine). Am auzit si eu de la mai multi ca ar fi din cauza "reculului" transmisiei (cutiei) in carcasa motorului, ca intr-adevar e vorba de un rulment sau roata dintzata, care atinge pe undeva. Problema asta nu stiu daca este "problema" in adevaratul sens al cuvantului, s-ar putea sa fie un "feature" , in tot cazul, sper ca se poate inlatura fara costuri prea mari. iar in legatura cu spalatul sub jet, pai mama lor de zbiri, mi-au spalat-o si ei fara sa vrea, a fost un accident in garaj, s-a dus dreq o stropitoare anti incendiu si a udat peste tot... la presiune. las ca mai bine mi-o spal eu cu carpe ude si sapun calumea.. bafta multa. P.S. sorry ca nu am fost de mai mult ajutor cu manualul. eu tot mai sper sa aiba careva scanat pe undeva pe tot netul asta, altfel ma apuc de h@xxorz pe site-ul clymer sau haines, ca tre sa aiba pe undeva originalul in format electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Martie 13, 2005 Autor Share Postat Martie 13, 2005 Bun gasit! Va rog sa-mi spuneti ce tip/marca de ulei trebuie sa achizitionez pentru schimbul de ulei din cardan (Virago XV 535) si daca stiti pe cineva care a "shuntat" toba suplimentara - sunt curios cum a facut si mai ales cum se aude dupa aceasta operatie. In legatura cu surubul buclucas de la carburator pot spune doar ca am dat jos carburatoarele de pe motor. Inca sper ca o sa reusesc cumva sa rezolv aceasta problema. Numai bine si un sezon fara nici un incident. Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 13, 2005 Share Postat Martie 13, 2005 (editat) In legatura cu surubul buclucas de la carburator pot spune doar ca am dat jos carburatoarele de pe motor. Inca sper ca o sa reusesc cumva sa rezolv aceasta problema. nu mai folosi chestii de impact, corpul caburatoarelor e fragil. Incearca sa dai doua gauri in surub cu spiral de 1mm (gasesti la magazinele de electronice ) sau maxim cat permite spatiul si apoi sa folosesti 2 tije de otel bagate in gauri si prinse impreuna cu patentul sau o scula de genul cleste de sigurante cu varfuri ascutite/furca metalica/surubelnita cu 2 craci(utilizata la celulare) Editat Martie 13, 2005 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 14, 2005 Share Postat Martie 14, 2005 Va rog sa-mi spuneti ce tip/marca de ulei trebuie sa achizitionez pentru schimbul de ulei din cardan (Virago XV 535) si daca stiti pe cineva care a "shuntat" toba suplimentara - sunt curios cum a facut si mai ales cum se aude dupa aceasta operatie. La cardan se pun 0,19 L de ulei de transmisie SAE 80W90 (sau ulei SAE 80 API GL-4 ). Schimbul se face pe la 24.000 km, asa ca eu cred ca mai astept. Despre tobe, solutia pe care au adoptat-o cei mai multi (altii si-au cumparat tobe custom de firma... ) este scoaterea sitelor din tobele finale. Cica se aude bine. Eu studiez deja de mult problema si-n cateva zile am sa trec la fapte. Am sa va comunic rezultatele si procedura de executie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Martie 15, 2005 Autor Share Postat Martie 15, 2005 Poate pare o intrebare stupida, dar cum arata un surub din ala de reglaj, este ceva special ? asta in cazul in care il distrug si va trebui inlocuit. Merci, Axl (ne vedem la Arc miercuri - eu pe jos...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 15, 2005 Share Postat Martie 15, 2005 Poate pare o intrebare stupida, dar cum arata un surub din ala de reglaj, este ceva special ? asta in cazul in care il distrug si va trebui inlocuit. Merci, Axl (ne vedem la Arc miercuri - eu pe jos...) are un cap conic, dar oricum e distrus daca e strans cum spui tu. Oricum daca aplici cu grija ce am zis eu si nu ajungi pana la varf e osibil sa mai fie utilizabil. Daca nu mergi cu ala bun la un strungar de mecanica fina si iti face unul dupa el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 17, 2005 Share Postat Martie 17, 2005 Am scos sitele din tobe si se aude beton Am sa revin cu amanunte pentru cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Martie 18, 2005 Autor Share Postat Martie 18, 2005 Victorie !!! dupa 2 zile de munca de ceasornicar am reusit sa desfac suruburile buclucase. Am incercat tot felul de metode si pana la urma am reusit sa dau trei gauri cu un burghiu de 1mm aliniate in capul distrus al surubului; apoi, cu o surubelnita mica de tot si ascutita bine am unit cele trei gaurele obtinand un sant pe care l-am adancit incet, incet. Dupa aproximativ 4 ore de astfel de eforturi am reusit sa desfac suruburile - acum cred ca trebuie sa sincronizez carburatoarele - stie cineva unde se poate face asta ? Multumesc din nou tuturor celor care mi-au dat solutii la problema de mai sus. Pt. $ilver - vii la Arc miercuri ca ma intereseaza cum ai facut sa scoti sitele din tobe si mai ales cum se AUDE!!! Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Martie 21, 2005 Share Postat Martie 21, 2005 $ilver e din Ploiesti, deci cred ca nu prea apare miercurea la Arc la Bucuresti. si eu sunt super curios, ca ma mananca in c.u.r. sa fac si eu aceeasi operatiune, doar ca intai inscriu motorul, ca la RAR nu se stie ce nazuri fac aia. Axl, tu nu cumva ai avut accident cu viraga matale? o sa incerc sa ma invoiesc miercuri sa ajung si eu pe la arc, sa vedem ce si cum. am o viraga xv 400, verde cu aripi cromate, ma recunosti usor. numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Martie 21, 2005 Autor Share Postat Martie 21, 2005 Salut. Din fericire nu am avut nici un accident cu Viraga mea, abia am luat-o anul trecut prin Mai. O sa te caut la Arc - eu cred ca o sa vin cu bebele meu, pe jos... Numai bine si sa stapanesti sanatos motorul - il stiu bine. Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 Ma cam batea gandul sa vin la arc (ca o prima plimbare mai lunga pe anul asta) dar miercurea este si ziua de intalnire a clubului nostru si pe deasupra nu am nici RCA-ul platit. Am ramas cam "low budget" dupa ce mi-am luat baterie noua, ulei si filtru iar RCA-ul ma costa 900.000 pe sase luni pentru ca am motorul inca inscris pe firma de leasing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 damn. sorry $ilver, chiar vroiam sa te cunosc. man, am si eu ceva probleme: 1. nu prea gasesc cauciucuri pt viraga mea(fata: 90/90/19, spate: 140(150)/90/15 ). Daca stii pe undeva, da-mi de stire. Oricum, spune-mi ce dimensiuni ai tu la caucioace, te rog, sa-mi fac o parere. 2. am cloncanitul ala ca si cum ai bate cu lingura intr-o oala goala (dupa ce merg o vreme cu motorul, adica dupa ce actionez treptele de viteza in mod repetat, si cutia e extrem de rigida, abia scot pe liber, se apasa foarte greu schimbatorul). Am fost la motomania, si am vorbit cu Vali Chefani, si omul mi-a zis, asa, la prima auditie, ca ar fi vorba de nu stiu ce simering sau rulment DE PRESIUNE, din baia de ulei, care trebuie schimbat, cica ala ar face zgomotul nemernic, ce ma seaca pe mine. 3. am o intrebare la tine, crezi ca se potrivesc simeringurile de la furca fata de la o virago 535 la a mea de 400, ca arata identic, dar nu prea am shubler sa masor exact dimensiunile tuburilor. 4. vreau sa imi iau si placute de frana, si sa fac un schimb de ulei, deci recomandari , pliz. 5. nu stiu sigur de la ce este, dar am un zgomot cam de tzacanit de tacheti, sau de supape, nu stiu exact, si ma intrebam daca stii pe cineva de incredere sa-mi faca si mie operatia de reglare a tachetilor, sincronizare de carbelitoare, si schimbul de ulei. multam fain. lasa si tu un nr de telefon, sa vorbim. al meu e 0745 102 805. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 damn. sorry $ilver, chiar vroiam sa te cunosc. Scuze pentru intarziere dar n-am mai avut de loc timp de interent. Am inceput scoala moto cu baietii (si doua fete ) si in rest am preferat sa ma plimb cu motorul . Nu-i nimic ca nu ne-am intalnit inca, peste o saptamana ne vedem la SMAEB (cred ca sambata). Viraga mea are numere de leasing de Maramures dar o sa fie inconjurata de motoare de Prahova. Cat despre probleme: 1. Caucioacele mele au 90/90-19 si 150/90-15 (in carte se recomanda 140). Nu stiu exact de unde se pot lua cauciucuri dar si-a cumparat un prieten in toamna din Bucuresti pentru un Virago 1100 si am sa-l intreb. 2. Este vorba de rulmentul de presiune al ambreiajului. M-am interesat si eu si nu este o problema majora daca nu-l schimbi momentan (exceptand zgomotul, pe care nu-l vei mai auzi prea bine dupa ce scoti sitele din tobe, cum am facut eu ). Acest rulment nu are de ce sa-ti faca probleme la schimbarea vitezelor. Incearca sa mai reglezi ambreiajul (micsoreaza jocul liber al manetei) si schimba uleiul. 3. N-ar avea de ce sa nu se potriveasca simeringurile de la furca. Cea de 400 seamana prea mult cu 535-ul. Virago 250 are ceva diferente in schimb (transmisia este pe lant, seaua dintr-o bucata etc...). 4. Ulei se gaseste la orice magazin de piese auto serios (la comanda). Ia-ti un 10W40 sau 10W50 sintetic sau semisintetic, dar sa fie special pentru moto neaparat. Placute de frana s-ar putea sa gasesti tot acolo (eu mi-am gasit bujii si filtru de ulei, aduse a doua zi). 5. Schimbul de ulei este foarte usor de facut (chiar daca schimbi si filtrul, cum ar fi recomandat), daca ai nevoie de ajutor vorbim la telefon. Carburatoarele ti le poate sincroniza oricine care are ceasuri de-alea speciale de masurat depresiunea (Axa parca avea). Tacanitul de la distributie il am si eu. Pentru a regla tachetii as vrea sa fac rost intai de manualul ala nenorocit de service. Daca nu gasesc manualul il reglez si fara. Nu dau motorul pe mana la nimeni. Hai sa cumparam odata manualul si ti-l reglez si tie (am studiat deja problema dar as fi mai sigur cu manualul in fata). Decat sa platesti la vreun service, mai bine cumparam manualul si bem o bere dupa ce terminam treaba Nr. meu este 0744.310.416, poate vorbim zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 Asa are si el acum 150 la guma. Treaba cu manualul e sfanta. Te astept sa operam tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Aprilie 10, 2005 Autor Share Postat Aprilie 10, 2005 Va solicit din nou ajutorul - am una din membranele de la carburatoare cu 2 gaurele mici in ea. Ce efecte au aceste gauri asupra functionarii cilindrului respectiv? Cum se poate remedia o astfel de problema ? (in afara de cumpararea unor membrane noi - 80 euro). Pt. $ilver - imi pare rau ca nu ne-am intalnit sambata la SMAEB, eu ti-am vazut motorul afara si am stat o gramada pe langa el in speranta ca o sa apari. Poate ne vedem dupa ce reusesc sa inmatriculez viraga mea ca ieri mi-a expirat leasing-ul si astept actele. Numai bine, Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 axl, in afara de faptul ca o sa ne vedem la arc si vorbim mai pe larg, iti dau o veste relativ proasta: membranele de la carbelitoare daca sunt gaurite nu vor da randament corect pe cilindrul respectiv, adica va fi predispus la supraalimentare, innecarea bujiei, etc. de obicei se schimba, nu prea se pot reconditiona aceste membrane, si costa destul de mult daca le iei de la reprezentanta romaneasca, dar ai sanse sa gasesti mai ieftine pe mobile.de sau ebay. fa-ti cont pe viragoownersclub si citeste forumurile. s-a ajuns la concluzia (ma rog, in state) ca e mai simplu si poate mai sanatos pentru motor sa inlocuiesti carburatoarele duble de virago, cu un singur carburator pentru ambii cilindri, si revin cu ideea ca la ei (U.S.) sunt magazine cu piese si accesorii Yamaha aftermarket pline cu chestii second hand, si sansele sunt mult mai mari sa iti mearga motorul bine schimbadu-i nu numai o membrana, ci ambele de la alt carburator, chiar daca este doar una dintre ele gaurita, sau schimbat carburatorul cu totul, si apoi bine reglat... la yamaha, pret informativ, din auzite, pentru una bucata membrana carbelitor, care dupa ce faci comanda, vine in minim o luna, (nu vreau sa fac antireclama celor de la yamaha romania, dar trebuie sa intelegi ca dureaza orice transport international...) ar fi in jurul sumei de 100 euro... ceea ce este prea mult, dupa parerea mea neavizata, si pentru ca traim in romania. @DCSAN tati, cand esti liber sa le operam pe sitele alea? Am vb acum la telefon cu $ilver, si surpriza, era omu' chiar langa viraga lui, i-a dat drumul si a pus telefonul langa ea... se aude super bine, desi nu deranjant, si nu a renuntat la toba aia intermediara, silencer-ul respectiv...ci doar la sitele din tobele finale... asta ca sa nu fie probleme cu legea... Oricum, nu am avut prea mult timp la SMAEB, da tre sa iti dau o bere. Felicitari pt plasticu ala... sper ca daca ai timp dai o fuga maine pe la arc... hai ca te sun maine, sa vedem ce si cum, cica nu e mare inginerie, se ia cu grija dalta si se da sa zaca aha, man, sper sa ai timp si de cauciucul ala fatza al meu.... ca e pacat sa nu il schimb daca tot vin la tine... aveti grija de voi. numa bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 Cauciucuri noi puteti lua Mitas-uri...Costa putzin,in jur de 2 mil/buc.Pt. reglat carburatoare si altele,(inclusiv caucioace),vi-l recomand pe Dan Iordache: 0722.218.813.E tatic in motoare in general si-n Yamaha in special,dealtfel lucreaza la ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.