Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut! Anul asta vreau sa-mi iau un KTM. M-am gandit ca un EXC 400 sau EXC 450 ar fi cele mai potrivite. Puteti sa-mi spuneti care ar fi mai potrivite dintre cele doua. EXC 400 cred ca e un pic mai turat. Dar cred ca are ambielajul mai usor si, prin urmare ea e mai usoara. Pe de alta parte EXC 450 are cai putere mai multi. Mentionez ca vreau s-o folosesc la padure, hatsashe, coclauri, etc. Pt drumuri lungi am XTZ 660. As vrea sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele celor doua modele (400 si 450). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Anul asta vreau sa-mi iau un KTM. M-am gandit ca un EXC 400 sau EXC 450 ar fi cele mai potrivite. Puteti sa-mi spuneti care ar fi mai potrivite dintre cele doua. EXC 400 cred ca e un pic mai turat. Dar cred ca are ambielajul mai usor si, prin urmare ea e mai usoara. Pe de alta parte EXC 450 are cai putere mai multi. Mentionez ca vreau s-o folosesc la padure, hatsashe, coclauri, etc. Pt drumuri lungi am XTZ 660. As vrea sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele celor doua modele (400 si 450). Multumesc

 

daca ai fi citit topicul de la cap la coada ai fi vazut ca a fost o discutie in care au fost comparate 525,450 factory,450 racing si 400.. ai toate comparatiile pertinente aici ..daca mai ai nevoie de lamuriri intreaba dar nu chestiuni de genu:

Puteti sa imi spuneti care ar fi mai potrivite din cele doua...nu de alta dar o sa te ia toti peste picior..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe fata merg cu setarea de serie, iar pe spate am mai comprimat putin arcul.dupa ce s-a terminat cu perioada de "rodaj" suspensia e o idee prea moale pt gustul meu

@atilas....din poze am tras conculzia ca esti bine peste 100 kg, cred ca e esential ca atat pt spate cat si pt fata sa iei arcuri potrivite pe greutatea ta, altfel, reglajele fine ale amortizoarelor nu vor avea efect semnificativ. daca spui ca vei trece la al moto, probabil model 2008, poate e o idee sa iti iei arcuri pe greutatea ta pe care sa le muti pe urmatoarea motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe fata merg cu setarea de serie, iar pe spate am mai comprimat putin arcul.dupa ce s-a terminat cu perioada de "rodaj" suspensia e o idee prea moale pt gustul meu

@atilas....din poze am tras conculzia ca esti bine peste 100 kg, cred ca e esential ca atat pt spate cat si pt fata sa iei arcuri potrivite pe greutatea ta, altfel, reglajele fine ale amortizoarelor nu vor avea efect semnificativ. daca spui ca vei trece la al moto, probabil model 2008, poate e o idee sa iti iei arcuri pe greutatea ta pe care sa le muti pe urmatoarea motoreta.

 

drept sa iti spun vreau modelul de 2007..sunt f hotarat sa gasesc unul nou pe afara..au 2 de la noi deja 2008..unul nou si unul cu vreo 2000 de km..asta mai folosit e deja a treia oara la service..cu defectiuni la motor majore(prima a fost ca s-a retezat o supapa si a facut totul praf in motor)..si in plus nu imi place nici designul(dar e o parere personala)...cand il comand voi lua si cu arcuri cu tot(ma gandesc ca neamtul sau austriacul se va bucura ca scapa de 2007 si imi va face o reducere semnificativa la arcuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta mai gasesti un 525 nou pe undeva, probabil szolt e omul care te poate ajuta.iar pe langa pretul motoretei, arcurile oricum nu sunt o cheltuiala semnificativa.

pe de alta parte, telescopul spate nu cred ca s-a schimbat, asa ca e posibil sa nu nufere arcurile.furca stiu ca are ceva modificari interne, acolo sunt sanse mai mari sa nu se potriveasca, dar stiu ca merg cele din furca sxs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta mai gasesti un 525 nou pe undeva, probabil szolt e omul care te poate ajuta.iar pe langa pretul motoretei, arcurile oricum nu sunt o cheltuiala semnificativa.

pe de alta parte, telescopul spate nu cred ca s-a schimbat, asa ca e posibil sa nu nufere arcurile.furca stiu ca are ceva modificari interne, acolo sunt sanse mai mari sa nu se potriveasca, dar stiu ca merg cele din furca sxs.

din 99 telescopul spate e acelasi cred doar ca au schimbat culorile..aaa si aceeasi situatie e si cu arcul spate..aceeasi marie cu alta palarie...portocalie.. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca furca fata a de 99 si 2000 e de 46 mm, dar asta strict pentru corectitudine....academica

 

soso ma refeream numai la telescopul spate...iar fata stiam ca avea 43 mm si s-a marit pana la 48 mm..

nu stiam ca au avut si furca pe 46mm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va ''SALUT''

Am achizitionat de pe forumul de vanzari un KTM 350 din 1985 (deoarece eu sunt mai in varsta (48 ani) si

imi place la nebunie sa reconditionez motoare) am plecat la BRASOV , l-am vazut si imediat l-am cumparat.

ACUM DOMNILOR SA VA SPUN CE AM GASIT LA ACEST SOFER DE TIR,CARE NU ESTE BIKER SI NU STIA CE MOTOR DETINE (cumparat de la un broscar de 60 ani) SI CARE LA PRIMA IESIRE IN TEREN I-A RUPT

GENUNCHIUL. FARA SA O MAI LUNGESC CU VORBA AM CUMPARAT UN MOTOR ENDURO-TOURING CU DISC

FLOTANT PE FATA SI MOTOR 4T CU NUMAI 8548 KM LA BORD (REALI) SI SPRE SURPRINDEREA MEA TOTUL PE EA SUNT DIN PLASTIC .

RUGAMINTEA MEA ESTE DACA STITI UN LINK CU EVOLUTIA KTM CA PE BIKEZ NU AM GASIT MODELUL.

IN TARGA SCRIE KTM 348 GS 4/BENZ CU TERMINATIE SEBRING IAR IN ALT LOC SCRIE KTM 350 E 4T,

AM NEVOIE DE DATE CA NU STIU CE ULEI SI CE FILTRE SA FOLOSESC SI NICI CANTITATILE NECESARE.

VA MULTUMESC ANTICIPAT PT. PENTRU INFORMATII

 

PS. -SPER SA MA PRIMITI SI PE MINE IN MAREA FAMILE KTM DESI MODELUL MEU E AXAT SPRE DUAL

 

:wink: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma scuzati ca postez aici, in ,,coltul EXC-ilor", insa ..... tot portocalie este ! :makeout: Nu stiam unde sa scriu si sa deschid un topic nou, nu cred ca se merita !

 

Asa ca ........ aveti vreo informatie despre KTM 690 SMC ? ... orice informatie: cand apare in pe piata romaneasca, cat va costa, caracteristici tehnice, ... orice legat de acest motor !

Imi place de ,,fac pe mine" !

 

... cu plecaciune ! :makeout:

 

in primavara ar trebui sa se livreze si in romania..motorul trage la cantar 140 de kg uscat..,monocilindru 4T,racire pe apa,cutie in 6 trepte,ambreiaj multidisc in baie de ulei cu actionare hidraulica,aprindere keihin,suspensie WP fata spate,inaltime la sea 900 mm,raport transmisie orig 16/42,revervor 12l,compresie 11,8:1,diam si cursa pist.80x102,pretul va fi in jur de 8000-9000 de euro...

 

--- Mesaj completat în 15 Jan 2008 14:44 -------------

Va ''SALUT''

Am achizitionat de pe forumul de vanzari un KTM 350 din 1985 (deoarece eu sunt mai in varsta (48 ani) si

imi place la nebunie sa reconditionez motoare) am plecat la BRASOV , l-am vazut si imediat l-am cumparat.

ACUM DOMNILOR SA VA SPUN CE AM GASIT LA ACEST SOFER DE TIR,CARE NU ESTE BIKER SI NU STIA CE MOTOR DETINE (cumparat de la un broscar de 60 ani) SI CARE LA PRIMA IESIRE IN TEREN I-A RUPT

GENUNCHIUL. FARA SA O MAI LUNGESC CU VORBA AM CUMPARAT UN MOTOR ENDURO-TOURING CU DISC

FLOTANT PE FATA SI MOTOR 4T CU NUMAI 8548 KM LA BORD (REALI) SI SPRE SURPRINDEREA MEA TOTUL PE EA SUNT DIN PLASTIC .

RUGAMINTEA MEA ESTE DACA STITI UN LINK CU EVOLUTIA KTM CA PE BIKEZ NU AM GASIT MODELUL.

IN TARGA SCRIE KTM 348 GS 4/BENZ CU TERMINATIE SEBRING IAR IN ALT LOC SCRIE KTM 350 E 4T,

AM NEVOIE DE DATE CA NU STIU CE ULEI SI CE FILTRE SA FOLOSESC SI NICI CANTITATILE NECESARE.

VA MULTUMESC ANTICIPAT PT. PENTRU INFORMATII

 

PS. -SPER SA MA PRIMITI SI PE MINE IN MAREA FAMILE KTM DESI MODELUL MEU E AXAT SPRE DUAL

 

:wink: :P

nu am reusit sa gasesc nimic privind uleiul sau filtrele dar fiind un 4T sigur moerge ulei 10w-50 sau derivatele sale iar filtrele trebuie date jos si comandate la dealer dupa cod..altfel...modelul are 20 si de ani va fi foarte greu de gasit piese... :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primavara ar trebui sa se livreze si in romania..motorul trage la cantar 140 de kg uscat..,monocilindru 4T,racire pe apa,cutie in 6 trepte,ambreiaj multidisc in baie de ulei cu actionare hidraulica,aprindere keihin,suspensie WP fata spate,inaltime la sea 900 mm,raport transmisie orig 16/42,revervor 12l,compresie 11,8:1,diam si cursa pist.80x102,pretul va fi in jur de 8000-9000 de euro...

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Jan 2008 14:44 -------------</small><br/>

nu am reusit sa gasesc nimic privind uleiul sau filtrele dar fiind un 4T sigur moerge ulei 10w-50 sau derivatele sale iar filtrele trebuie date jos si comandate la dealer dupa cod..altfel...modelul are 20 si de ani va fi foarte greu de gasit piese... :wink:

 

ITI MULTUMESC DAR INTREBAREA MEA ESTE CARE AR FII MAI INDICAT CA NU PREA MA PRICEP LA ULEIURI -MINERAL-SEMISINTETIC SAU SINTETIC????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITI MULTUMESC DAR INTREBAREA MEA ESTE CARE AR FII MAI INDICAT CA NU PREA MA PRICEP LA ULEIURI -MINERAL-SEMISINTETIC SAU SINTETIC????

 

data fiind vechimea motorului s-ar putea sa aiba discuri de ambreiaj organice si atunci se recomanda un ulei mineral ..dar fiindca motorul il folosesti dual(deci vei merge distante mari in ture multe)atunci uleiul mineral nu e recomandat dat fiind faptul ca reactioneaza foarte promt la temperatura motorului si cand e rece la cea exterioara(adica e foarte gros la rece si f subtire -pana la pierderea peliculei de contact la cald)deci cel mai bine folosesti un ulei sintetic de marca mai buna :motorex,mobil,yacco,castrol,etc..fiindca aceste uleiuri au o compozitie ce nu permite uzura si patinarea discurilor vechi de ambreiaj..

 

o discutie mai ampla despre uleiuri gasesti si pe acest forum la topicul "ce ulei bag in dr 650"-pag 3,4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ceva vreme caut un enduro-cu veleitati de SM asa ca m-am uitat la exc-uri

in fiecare zi filtrez toate anunturi in cautarea MOTORULUI

asa ca atunci cand am vazut anuntul http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=73357 inima mi-a tresarit

azi am fost si am vazut-o

inainte sa ma duc am intrebat la tel despre ce super accesori e vb..... R: " lant portocaliu, gidon portocaliu, protectie frana spate si multe altele dar care nu le stie ca nu e in showroom si ca are multe motoare"

ajung la locatie ma intampina un mecanic f amabil care ma indruma spre motorul din anunt.....

ma uiiiiiiiitttttttttttttttttttttttt la el si zic ."NU E ASTA" ... plastice varza pe el si rugina cat cuprinde pe la pedale si incheieturi de cadru.... el zice ba nu ca asta e ..... ma mai uit ...lantul ne-portocaliu

zic : "da cum arata protectia de frana spate?" se uita la motor si zice : pai asta n-are....

hmmmmm km? cati are? ...mecanicul superior:'da tu iei un Ktm dupa km ?!"pune el contactu.... 3350(parca oriicum cam pe aici).....hmmmmm in anunt 4300

hai sa o pornim... evident baterie canci (oricum verificasem si motorul era rece asa ca nu se pregatisera).....

6-7 pedale si porneste..... sunetul de KTM (normal fara excrestente neobisnuite) fara fum.... toate ok

mai dau o tura de motor.... radiatorul indoit serios pe ambele parti.... capacul motorului de pe dreapta lipit cu ceva superglue-poxipol etc.....

ma rog se suie el ii da pe o roata il intoarce pe loc si zice .... piesa tata....

moment in care rasare dispre motor un valatuc de aburi... zice el: a curs pe la prea plin.

da de ce e PREA PLIN? intreb io

ca cica se skimba lichidul la fiecare revizie .......hmmmmmm

mai dau o tura de motor... mai vad o scurgere de antigel pe la furtunul din stanga motorului(de jos din radiator) ptr ca era pus o facatura de furtun....

am urcat motoru pe stand si am tras de roti fara sa descopar ceva...

am zis ca ma mai gandesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ceva vreme caut un enduro-cu veleitati de SM asa ca m-am uitat la exc-uri

in fiecare zi filtrez toate anunturi in cautarea MOTORULUI

asa ca atunci cand am vazut anuntul http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=73357 inima mi-a tresarit

azi am fost si am vazut-o

inainte sa ma duc am intrebat la tel despre ce super accesori e vb..... R: " lant portocaliu, gidon portocaliu, protectie frana spate si multe altele dar care nu le stie ca nu e in showroom si ca are multe motoare"

ajung la locatie ma intampina un mecanic f amabil care ma indruma spre motorul din anunt.....

ma uiiiiiiiitttttttttttttttttttttttt la el si zic ."NU E ASTA" ... plastice varza pe el si rugina cat cuprinde pe la pedale si incheieturi de cadru.... el zice ba nu ca asta e ..... ma mai uit ...lantul ne-portocaliu

zic : "da cum arata protectia de frana spate?" se uita la motor si zice : pai asta n-are....

hmmmmm km? cati are? ...mecanicul superior:'da tu iei un Ktm dupa km ?!"pune el contactu.... 3350(parca oriicum cam pe aici).....hmmmmm in anunt 4300

hai sa o pornim... evident baterie canci (oricum verificasem si motorul era rece asa ca nu se pregatisera).....

6-7 pedale si porneste..... sunetul de KTM (normal fara excrestente neobisnuite) fara fum.... toate ok

mai dau o tura de motor.... radiatorul indoit serios pe ambele parti.... capacul motorului de pe dreapta lipit cu ceva superglue-poxipol etc.....

ma rog se suie el ii da pe o roata il intoarce pe loc si zice .... piesa tata....

moment in care rasare dispre motor un valatuc de aburi... zice el: a curs pe la prea plin.

da de ce e PREA PLIN? intreb io

ca cica se skimba lichidul la fiecare revizie .......hmmmmmm

mai dau o tura de motor... mai vad o scurgere de antigel pe la furtunul din stanga motorului(de jos din radiator) ptr ca era pus o facatura de furtun....

am urcat motoru pe stand si am tras de roti fara sa descopar ceva...

am zis ca ma mai gandesc

 

adevarul este cand schimbi antigelul pana isi face el ce ii trebuie da afara surplusul de lichid..asta e ceva normal,mai ales daca a curs cand e rece.(si bineinteles e proaspat schimbat)..in ceea ce priveste motorul din imagine se vede clar ca are stikere noi pe el..de asta arata asa bine...iar la pretul asta nu te astepta la altceva...ktm-urile au preturile clare..vino la valcea sa vezi ktm muncit SI NEINTRETINUT DELOC cumparat

cu 2200 eu ...sprijina un perete la garaj de cand la luat..singura solutie motor si cutie noua...aviz amatorilor..

 

PS.(nici poveste ca se schimba lichidul la fiecare revizie..eventual daca il fierbi completezi si schimbi o data pe sezon)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce nu inteleg este:

cum un motor(hard enduro) care a avut val. initiala XXXX ajunge dupa 4-5 ani de folosinta (chair abuz) sa coste "doar" :blink: XXX/2?!?! adica un lucru care DACA nu a fost intretinut by the book=> are un grad de uzuraf mare ; are totusi un pret ridicat...

clar aceasi valoare XXX/2 iti iei un motor super sport in conditie mult mai buna si mai ales MULT mai clara...

practic a lua un EXC sh este o loterie.... ptr ca nu cred ca e vre-un vanzator care sa nu zica ca mototul e super ingrijit.....

iar batranica care se duce de 2 ori pe saptamana la bingo cu motorul, nu cred ca isi ia EXC.... isi ia Hayabusa :laugh:

asa incat io mai caut dar va intreb... ce as putea gasii la 3500E?.. un exc care sa nu ma forteze sa bag bani in primul an.... exista oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ce as putea gasii la 3500E?.. un exc care sa nu ma forteze sa bag bani in primul an.... exista oare?

 

Am eu unul de vanzare pe la banii astia. Eu bag acum vre-o 200 euro in el (pregatirea de sezon). Nu cred ca va mai fi nevoie de altceva. Motorul merge bine, l-am pornit si la -8 grade.

 

 

Da un clik aici...

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2000-72658.html

post-14818-1200646145_thumb.jpg

post-14818-1200646167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa incat io mai caut dar va intreb... ce as putea gasii la 3500E?.. un exc care sa nu ma forteze sa bag bani in primul an.... exista oare?

 

eu nu cred ca gasesti. Cum zicea si Gabi, poti sa gasesti unu cu motorul si ambreiaju in mintile lui, insa ma indoiesc ca si consumabilele sunt perfecte.

Daca ti se pare scump, ia-ti vitezana :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.... stiu anuntul

pretul imi pare mare... mai bine mai astept un an si iau una noua.

no offence dar km ai.... sunt multi.... apreciez sinceritatea de a spunde toti km dar nu pare safe sa iei un motor cu atatia km si o groaza de piese de skimb (care trebuie skimbate ca doar nu-ti pui prezervativ fara sa vrei sa faci sex)...... iar eu vreau sa merg cu ea nu sa skimb semeringuri la furca....

repet e piata sh aberanta...

motorul nou costa cat 7500-8000?

dupa 7-8 ani da-l vinzi cu jumate pret?

nevasta mea are un BMW F650 GS din 2006 33000 km....abs manere incalzite parbriz touring etc....

cand am luat-o noua a fost 9000.... acum daca ia 5500 e un pret bunicel (motorul arata brici) mai are inca garantie!!!!!

deci nu inteleg cum ...

repet iti multumesc ptr ajutor dar... nu am incredere .... sau mai bine zis scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti se pare scump, ia-ti vitezana :blink:

Nu-ti inteleg reactia. Intrebarea lui stilgar e cat se poate de legitima. De ce niste scule care sunt clar facute pentru performanta in detrimentul fiabilitatii si care au fost foarte aproape de capacitatea lor maxima isi pastreaza pretul mai bine decat niste motociclete de strada care au un motor "mai relaxat" si care sunt folosite la plimbari lejere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre binele tuturor ,mai baieti, ramaneti la motoretele voastre. Sau poate gasiti in Italia niste KTM-uri EXC " mai pista, mai caduta".Acolo se dau ieftin, la pachet cu niste Gixxere si niste CBR-uri si alea in stare extraordinara. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bibanu nu esti tu ala care isi facuse un supermoto fain?

si apoi te-ai gandit sa-l vinzi?

de ce?

sunt convins ca multe anunturi sunt pline de tepuse....

e pacat insa ca de suferit au doar cei entuziasmati...

nu inteleg un fenomen de piata si intrebam doar...

daca exista frustrari.... sorry .....

nu vreau o teapa....

nu mertita sa iei o motocicleta de 6-7- ani la jumatate din val noua ptr ca nu te va mai duce inca 6-7 ani, acel motor a trecut de jumatatea vietii lui... gata e cu un picior in contul de reparatii... iar daca mai are si tot felul de lucruri dubioase....

sorry when there is a doubt, there is no doubt

ca idee de cumparare bmw-ul meu l-am luat nou din germania cu 1500E mai putin decat la noi cu mai multe dotari....

prima mea mototcicleta a fost o teapa de la un cunoscut.....

acum dupa acea experienta vreau doar sa fiu un cumparator informat

Editat de stilgar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratioare..am mai scris in topicul asta..motorul de ktm trebuie cumparat de la cineva care are in garaj inca jumate din piese atarnate pe pereti cutie de juma de mp cu sprayuri,uleiuri,lichide si nu scoate motorul din garaj decat cand iese in teren etc..

un ktm si dupa 10 ani daca isi ia "pastilele la timp" si se inlocuieste totul cand e cazul poate sa functioneze si sa arate bine..niciodata sa nu cumperi un motor care se vinde tinut intr-o scara de bloc si daca il intrebi unde il repara iti arata parcarea din fata(proprie experienta)...alea nu sunt in regula..eu personal am in casa o incapere destinata motorului unde tin toate consumabilele,sculele,rezervele,gumele,etc..

 

intr-adevar sa ai ktm costa..o galagie de bani..dar mania e mai presus de vointa si ratiunea noastra asa ca

vad numai portocaliu in fata ochilor...si ca sa fiu mai concret si ontopic(nu de alta da ma arde soso)cu 3500 iti gasesti cu greu un motor in care sa nu investesti nimic..iar faza cu uleiul la telescoape e egal cu 0..semeringurile care sunt pe stoc peste tot si 1 kil de ulei de furca nu te sar de 150 lei(cred ca si asa am exagerat cu pretul)..iar manopera o faci singur...iar in motor daca schimbi rulmentii o data la 3 sezoane si reglezi supapele..sa fii sanatos..

 

pretul unui motor nou echipat complet bate la 9.500 de euro fiindca pretul chel este de 8500 la care mai urmeaza handguarduri,protectie ambreiaj,protectie disc,ciorapi de neopren,ventilator racire,scut,protectii radiatoare,aerisitoare telescoape,inaltatoare ghidon,trusa scule,etc etc etc...daca mai tragi si vreun akrapovic complet sare motorul la 11.000 eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc

un raspuns coerent.

cat de normala e rugina la incheieturilde cadru???

banuiesc ca cineva care are grija de motor dupa o iesire pune furtunul pe ea ca sa poata sa o ingrijeasca?!

adica starea de curatenie arata starea tehnic? (motorul pe care il vazusem la motomania se vedea ca fusese curatat dar nu foarte... mai era pamant prein radiator).

ca sa poti sa lucrezi la un motor trebuie sa fie curat nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...