Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

mai bine iei un motor functional cu far si stop si inmatriculat ca mai nimeresti bucata de sosea de legatura la enduro sau sa te prinda noaptea. e adevarat ca pt. asta platesti ceva in plus. daca vrei mai ieftin iei un cross. iti poti face treaba si cu ala

 

am facut tampenia sa dau farul jos si sa pun placuta ptr numere..dupa ce ma prins noaptea o data in padure nu mai merg fara far nici mort..cel mai bine orienteaza-te la un 300 chiar daca e mai brutal are si buton si lumini iar daca te dai frumos te tine setul si 2 ani fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un prieten are un 300 exc factory racing cumparat in 2006, a facut 12000 km fara sa schimbe nimic in motor, anul trecut a concurat la B, acum e la A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog cat iti consuma exc-ul ca suntem mai multi care ne-am lua inca unul de 2T,dar de curand si-a achizitionat un amic un 300 nou si consuma in jur de 17-20 la suta..umbla cu cate 6 litri de benzina in rucsac..e cumplit

ce se chinuie cu rezerva de benzina...presupun ca nu e bine reglat,cu toate ca trage foarte bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog cat iti consuma exc-ul ca suntem mai multi care ne-am lua inca unul de 2T,dar de curand si-a achizitionat un amic un 300 nou si consuma in jur de 17-20 la suta..umbla cu cate 6 litri de benzina in rucsac..e cumplit

ce se chinuie cu rezerva de benzina...presupun ca nu e bine reglat,cu toate ca trage foarte bine..

Sa nu fi uitat sa skimbe jigloru' de IARNA(170 sau 168)

Cand merg la PLIMBARE fac APROAPE suta de KM cu un rezervor(9,5) cu jigloru' de 165. Daca pun 162-u cred ca mere' si mai mult :) ....dar 20 la suta :( NICIODATA

Mai exista si rezervorul de 13litrii...400iepuroi

 

un prieten are un 300 exc factory racing cumparat in 2006, a facut 12000 km fara sa schimbe nimic in motor, anul trecut a concurat la B, acum e la A

Si eu am auzit ca mere 10.000km cu un set daca-i dai ulei bun si nu-ti bati joc de EL !!!

post-7883-1210838289_thumb.jpg

post-7883-1210838532_thumb.jpg

Editat de EnduroMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fi uitat sa skimbe jigloru' de IARNA(170 sau 168)

Cand merg la PLIMBARE fac APROAPE suta de KM cu un rezervor(9,5) cu jigloru' de 165. Daca pun 162-u cred ca mere' si mai mult :moto: ....dar 20 la suta :( NICIODATA

Mai exista si rezervorul de 13litrii...400iepuroi

 

 

Si eu am auzit ca mere 10.000km cu un set daca-i dai ulei bun si nu-ti bati joc de EL !!!

 

aoleu..da pilotu unde e?? :) :moto: ..ca vad capra doar singura in poze..asta e model din ala care urca singura si pilotu vine pe picioare??? :moto: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am auzit ca mere 10.000km cu un set daca-i dai ulei bun si nu-ti bati joc de EL !!!

El foloseste Putoline

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog cat iti consuma exc-ul ca suntem mai multi care ne-am lua inca unul de 2T,dar de curand si-a achizitionat un amic un 300 nou si consuma in jur de 17-20 la suta..umbla cu cate 6 litri de benzina in rucsac..e cumplit

ce se chinuie cu rezerva de benzina...presupun ca nu e bine reglat,cu toate ca trage foarte bine..

are ceva motoreta. La al meu (250) si al lui Lucian(300) am dat mai tarziu pe rezerva decat Ionut cu 450 si de el n-as putea zice ca sta cu gazu' deschis la maxim ;) . La RM (tot 250) imi consuma cam 13,3%. La exc inca nu i-am facut un consum mediu

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a folosit sau foloseste modelui exc 125 2T..sunt tare curios daca isi face treaba in enduro...???

 

suntem indecisi ce model sa cumparam ptr adelina 125 exc 2T sau 250 exc-f..ma gandesc ca 125 e mult mai usor si mai manevrabil ptr o fata, dar sunt curios cum se comporta motorul??

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a folosit sau foloseste modelui exc 125 2T..sunt tare curios daca isi face treaba in enduro...???

 

suntem indecisi ce model sa cumparam ptr adelina 125 exc 2T sau 250 exc-f..ma gandesc ca 125 e mult mai usor si mai manevrabil ptr o fata, dar sunt curios cum se comporta motorul??

 

Daca e mai sportiva cred ca un 200 2t o sa-i vina ca o manusa. Daca nu, butonul magic de la EXC F po sa faca toti banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e mai sportiva cred ca un 200 2t o sa-i vina ca o manusa. Daca nu, butonul magic de la EXC F po sa faca toti banii

nu te-ai exprimat corect,asa ca da-mi voie sa te corectez:butonul rosu de pe excf FACE toti banii..pana la coada tot 4 T este mai interesant..adelina a trecut de mult de stadiul de incepator ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te-ai exprimat corect,asa ca da-mi voie sa te corectez:butonul rosu de pe excf FACE toti banii..pana la coada tot 4 T este mai interesant..adelina a trecut de mult de stadiul de incepator ..

 

Pai daca are motor de ce-ti mai bati capul? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca are motor de ce-ti mai bati capul? :rolleyes:

nu nu..tocmai este bike-less si nu stim la ce sa ne hotaram..oricum nu o intereseaza doar pedala ca pleaca de acasa.(citat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare putin mai ciudata.....ma gandesc sa intru si eu in clubul "oamenilor portocalii" :lol: ....si ma gandeam la un 450exc.....poate chiar nou daca ajuta bunu Dumnezeu....da pana acolo am si io mici curiozitati cum ar fi: daca nu il folosesc la hard enduro ci la ceva mai de inceput, cam la cati km trebe schimbat uleiul si filtrele?....acuma presupun ca daca nu merg in forja ca si cei de la A motorul nu ii la fel de uzat :lol: .....si ce mai inseamna intretinere periodica la un exc pt folosit in acelasi regim....cu timpul bineinteles ca o sa creasca si experienta si totodata forja :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele se schimba odata cu uleiul la 100 l de benzina sau in jur de 650-700 de km..mai trebuie schimbat periodic antigelul(3 ori pe an),uleiul de ambreiaj(anual),lichidul de frana(2 ori pe an),(uleiul din telescoape(anual),

placutele de frana(1 rand pe sezon),bujie (de 2 ori pe an)..

 

PS la astea adauga ce o sa rupi sau distrugi la trante si c-am asta e..(manete,trapa,codita,far,husa sea,etc etc)

 

nu e mare branza sa intretii un motor de exc dar trebuie sa umbli sa il cureti sa il gresezi sa te ocupi de el..nu doar buton si go planet...al meu are 5000 de km si functioneaza impecabil fara vreun fel de reparatie la motor sau suspensii.am avut exc 525 pe care l-am vandut cu 7000 de km,acum are 10.000-11.000 km si luat omor la greu..a ajuns sa ciupa ulei si trebuie segmentat in rest merge si ala super bine..

adelina a avut 2 sezoane un 250 exc f si la fel nu i-am facut nimic la motor si a avut la cumparare 6000 rulati..

 

poate ti se pare putin dar motoarele astea scot o medie de 2000 de km pe sezon..daca tu mergi in enduro 10.000 pe an iti trebuie un lc4..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma noah, 70% din km facuti cu Dt'ul(4000km) au fost facuti pe strada. Dar in ultima vreme orasul a devenit o junga si strada camp de bataie, asa ca ma reorientez spre offroad si ma gandeam ca vreau ceva mai puternic, pt ca am cam atins limitele dt'ului(motorul slabutz, suspensi destul de slabutze, pozitie in picioare nu prea confortabila si greutatea destul de mare ~135kg) si mult timp nu o sa il mai pot folosi ok.

Acuma ma gandeam la 450exc pt ca acuma cu 2t mam convins ce poti face si nu ma mai prea atrage lipsa de cuplu. Plus de asta pana la stadiul de competiti o sa mai fie putin.

 

Cat despre curatarea si intretinerea motorului m-am convins pe pielea mea ca in ea sta totul. Am lasat noroiul 3-4 zile pe motor si mio ruginit capetele de la spite, si toba....de atunci is mult mai atent...

 

Curios....asa putin tine o bujie si la 4 timpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu..tine mai mult..dar daca vrei sa mearga ceas,sa consume putin si sa lucreze motorul foarte bine..atunci bujia trebuie schimbata regulat..stiu exc-uri care nu au bujia schimbata de 3 ani si functioneaza foarte bine..dar repet,orice piesa sau componenta se uzeaza in timp si cauzeaza si alte uzuri..asa ca,daca producatorul recomanda schimbarea bujiei stiu ei ce stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele se schimba odata cu uleiul la 100 l de benzina sau in jur de 650-700 de km..mai trebuie schimbat periodic antigelul(3 ori pe an),uleiul de ambreiaj(anual),lichidul de frana(2 ori pe an),(uleiul din telescoape(anual),

placutele de frana(1 rand pe sezon),bujie (de 2 ori pe an)..

 

PS la astea adauga ce o sa rupi sau distrugi la trante si c-am asta e..(manete,trapa,codita,far,husa sea,etc etc)

 

Hop si eu pe aici cu o intrebare.

Are ceva daca in radiator am mai mult antigel decat apa (mai ales vara)? Mobra mea a venit cu 50-50 (asa zice cartea) si la un moment dat cand am completat, completarea s-a facut (la service) numai cu antigel. Acum estimez ceva de genul 30 - 70... Are ceva? Sau sa scot totul si sa bag iar jumate apa jumate antigel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu..tine mai mult..dar daca vrei sa mearga ceas,sa consume putin si sa lucreze motorul foarte bine..atunci bujia trebuie schimbata regulat..stiu exc-uri care nu au bujia schimbata de 3 ani si functioneaza foarte bine..dar repet,orice piesa sau componenta se uzeaza in timp si cauzeaza si alte uzuri..asa ca,daca producatorul recomanda schimbarea bujiei stiu ei ce stiu...

 

Intradevar...ii mai bine sa previ decat sa combati

Cam cat consuma 450 si cam cat mergi cu un plin?

Ii grea alegerea asta intre 450 si 690....exc'u ii fain fiind mai bun in padure si nu ii greu....dar intretinerea ii mai grea putin si daca as vrea sa merg cu el la munte pana acolo numa pe platforma...grea alegerea...

 

Putin mai offtopic....cum ii 690 pt enduro care nu ii hard si nu are namoale si pietre prea mari?

 

Mai am putin timp dar vreau sa stiu exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu pe aici cu o intrebare.

Are ceva daca in radiator am mai mult antigel decat apa (mai ales vara)? Mobra mea a venit cu 50-50 (asa zice cartea) si la un moment dat cand am completat, completarea s-a facut (la service) numai cu antigel. Acum estimez ceva de genul 30 - 70... Are ceva? Sau sa scot totul si sa bag iar jumate apa jumate antigel?

 

eu am in motor 95% antigel,fiindca apa daca nu e tratata bine depune piatra sau uzeaza pompa de apa..asa ca prefer un antigel scump si in concentratie cat mai mare

 

Intradevar...ii mai bine sa previ decat sa combati

Cam cat consuma 450 si cam cat mergi cu un plin?

Ii grea alegerea asta intre 450 si 690....exc'u ii fain fiind mai bun in padure si nu ii greu....dar intretinerea ii mai grea putin si daca as vrea sa merg cu el la munte pana acolo numa pe platforma...grea alegerea...

 

Putin mai offtopic....cum ii 690 pt enduro care nu ii hard si nu are namoale si pietre prea mari?

 

Mai am putin timp dar vreau sa stiu exact

 

cu un plin(7-8litri)in functie de teren faci lejer peste suta de km..

690 ptr genul de enduro pe care vrei sa il practici ti se potriveste ca o manusa..merge super si la asfalt si te joci si cu el prin padure mai softeanu asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am in motor 95% antigel,fiindca apa daca nu e tratata bine depune piatra sau uzeaza pompa de apa..asa ca prefer un antigel scump si in concentratie cat mai mare

 

Asa deci...

Si antigel gasesc pe la magazine moto sau e acelasi ca cel din benzinarii?

Multumesc in avans, dar si in retrospectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa deci...

Si antigel gasesc pe la magazine moto sau e acelasi ca cel din benzinarii?

Multumesc in avans, dar si in retrospectiva.

 

gasesti engine ice la yamaha dual tours pe ghencea. eu am citit ca e f jmeker - fierbe mai greu motoru. o sa-mi pun si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti engine ice la yamaha dual tours pe ghencea. eu am citit ca e f jmeker - fierbe mai greu motoru. o sa-mi pun si eu

e 80 ron jumatate de galon (1,85 l parca), are punctul de fierbere pe la 125*c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...