Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

430-450ml ulei in functie de cat de tare vrei furca, eu merg pe 450ml si e ok

 

mai stefi dar de ce nu scrie si amidon aici care ii e oful??? ca doar e motorul lui...

 

nu stie bre sa scrie..asta stie doar sa se dea... :) :blbl:

 

nu stie bre sa scrie..asta stie doar sa se dea... :moto: :lol:

 

si jumba..nu e vorba de oful cuiva..amidon chiar nu se pricepe la vorbe si fiindca am vazut situatia motorului am considerat ca e cazul sa scriu despre asta..si tu cred ca ai face la fel daca ai vedea asa ceva..oricum acum are set motor complet nou,chiuloasa cu toate componentele noi si iar a inceput sa tacane.pastilele sau culbutorii aia..mai vedem daca il tine pana la cursa.. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

ce ma sfatuiti sa-mi iau,un530 din 2003 sau modelul nou de 430(asta avind in vedere ca se tot discuta posibilele stricaciuni la noile modele)?

sunt si incepator la enduro...

in 2003 nu exista 530 cred ca te referi la 520(care de altfel este unul dintre cele mai brutale modele din generatia 500+) iar noul model este de 450 nu de 430..nu stiu cum ai ajuns sa alegi dintre aceste modele,mi se pare cel putin bizar..dar cred ca un model din 2006,2007 de 400 sau 450 ar fi exact ce-ti trebuie..(scrie si tu ce bani vrei sa cheltui si dimensiunile tale si mai vedem)cu toate ca eu personal cred ca asta e cea mai buna solutie--eu asta as alege daca as avea pana in 100 de kile... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2003 nu exista 530 cred ca te referi la 520(care de altfel este unul dintre cele mai brutale modele din generatia 500+) iar noul model este de 450 nu de 430..nu stiu cum ai ajuns sa alegi dintre aceste modele,mi se pare cel putin bizar..dar cred ca un model din 2006,2007 de 400 sau 450 ar fi exact ce-ti trebuie..(scrie si tu ce bani vrei sa cheltui si dimensiunile tale si mai vedem)cu toate ca eu personal cred ca asta e cea mai buna solutie--eu asta as alege daca as avea pana in 100 de kile... :laugh:

 

95kg,190m,ideea era model nou - inca netestat pe teren sau un model vechi de 2-3 ani si putin mers..

ce sa aleg ca incepator,450 e cel mai cinstit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

95kg,190m,ideea era model nou - inca netestat pe teren sau un model vechi de 2-3 ani si putin mers..

ce sa aleg ca incepator,450 e cel mai cinstit!

 

cauta-ti fara probleme un model de 2006,2007 eventual un factory racing de 450 cc,undeva pana in 1000 de km si cateva zeci de ore de functionare..pretul corect ar fi in functie de extras-uri pe la 6500-7000 eu adus acasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta-ti fara probleme un model de 2006,2007 eventual un factory racing de 450 cc,undeva pana in 1000 de km si cateva zeci de ore de functionare..pretul corect ar fi in functie de extras-uri pe la 6500-7000 eu adus acasa..

 

 

thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Cer sfatul cunoscatorilor in cazul unui EXC 200 2t

 

1.- Are pornire numai la pedala ?

2.- Are acumulator ? (are electroventilator ?)

3.- Power-valvele, este actionat electric sau mecanic ?

4.- Are intr-adevar 97kg la gol ?

5.- Exista si SX 200 2t ?

6.- Este bine sa pastrezi pompa (si rezervorul) de ulei de amestec sau mai bine amesteci uleiul in benzina la alimentare ?

7.- Dupa cate ore de functionare trebuie refacut motorul ?

 

Imi doresc un motor hard-enduro si am ajuns la concluzia ca 200 exc-ul de la KTM ar fi cel mai potivit (pentru mine !) ! Este un pic mai putin brutal decat 250 exc 2t, extrem de usor, daca te tine setul motor un sezon cred ca e ok. Mi-as dori o mobra cu cat mai putina electrica fara far, fara stopuri, semnalizari si alte fire inutile ... doar aprinderea si atat !

Ma gandesc sa iau o motocicleta (200 exc 2t) cu motorul praf si sa i-l fac, eventual sa mai am un motor de rezerva. Nu ma intereseaza sa fie inmatriculat.

 

Multumesc anticipat ! :(

 

P.S. Momentan ,,ma prostesc" cu cea din poza, dar vreau ceva mai usor si mai puternic !

post-10224-1210660094_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Cer sfatul cunoscatorilor in cazul unui EXC 200 2t

 

1.- Are pornire numai la pedala ? DA

2.- Are acumulator ? (are electroventilator ?) DA (NU si nu ai nevoie la 2t..se incinge mai greu)

3.- Power-valvele, este actionat electric sau mecanic ?

(mecanic, automat in functie de gazele care ies din motor pe evacuare)

4.- Are intr-adevar 97kg la gol ? (DA)

5.- Exista si SX 200 2t ? (NU)

6.- Este bine sa pastrezi pompa (si rezervorul) de ulei de amestec sau mai bine amesteci uleiul in benzina la alimentare ?

(nu are rezervor si pompa pt. ulei de amestec. uleiul il bagi tu in rezervor ata cat trebuie 1:60 )

7.- Dupa cate ore de functionare trebuie refacut motorul ?

(dupa multe ore si destule sezoane. eu am RM de un an la enduro si inca merge brici)

 

Imi doresc un motor hard-enduro si am ajuns la concluzia ca 200 exc-ul de la KTM ar fi cel mai potivit (pentru mine !) ! Este un pic mai putin brutal decat 250 exc 2t, extrem de usor, daca te tine setul motor un sezon cred ca e ok. Mi-as dori o mobra cu cat mai putina electrica fara far, fara stopuri, semnalizari si alte fire inutile ... doar aprinderea si atat !

Ma gandesc sa iau o motocicleta (200 exc 2t) cu motorul praf si sa i-l fac, eventual sa mai am un motor de rezerva. Nu ma intereseaza sa fie inmatriculat.

 

Multumesc anticipat ! :(

 

P.S. Momentan ,,ma prostesc" cu cea din poza, dar vreau ceva mai usor si mai puternic !

 

mai bine iei un motor functional cu far si stop si inmatriculat ca mai nimeresti bucata de sosea de legatura la enduro sau sa te prinda noaptea. e adevarat ca pt. asta platesti ceva in plus. daca vrei mai ieftin iei un cross. iti poti face treaba si cu ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine iei un motor functional cu far si stop si inmatriculat ca mai nimeresti bucata de sosea de legatura la enduro sau sa te prinda noaptea. e adevarat ca pt. asta platesti ceva in plus. daca vrei mai ieftin iei un cross. iti poti face treaba si cu ala

 

am facut tampenia sa dau farul jos si sa pun placuta ptr numere..dupa ce ma prins noaptea o data in padure nu mai merg fara far nici mort..cel mai bine orienteaza-te la un 300 chiar daca e mai brutal are si buton si lumini iar daca te dai frumos te tine setul si 2 ani fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten are un 300 exc factory racing cumparat in 2006, a facut 12000 km fara sa schimbe nimic in motor, anul trecut a concurat la B, acum e la A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog cat iti consuma exc-ul ca suntem mai multi care ne-am lua inca unul de 2T,dar de curand si-a achizitionat un amic un 300 nou si consuma in jur de 17-20 la suta..umbla cu cate 6 litri de benzina in rucsac..e cumplit

ce se chinuie cu rezerva de benzina...presupun ca nu e bine reglat,cu toate ca trage foarte bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog cat iti consuma exc-ul ca suntem mai multi care ne-am lua inca unul de 2T,dar de curand si-a achizitionat un amic un 300 nou si consuma in jur de 17-20 la suta..umbla cu cate 6 litri de benzina in rucsac..e cumplit

ce se chinuie cu rezerva de benzina...presupun ca nu e bine reglat,cu toate ca trage foarte bine..

Sa nu fi uitat sa skimbe jigloru' de IARNA(170 sau 168)

Cand merg la PLIMBARE fac APROAPE suta de KM cu un rezervor(9,5) cu jigloru' de 165. Daca pun 162-u cred ca mere' si mai mult :) ....dar 20 la suta :( NICIODATA

Mai exista si rezervorul de 13litrii...400iepuroi

 

un prieten are un 300 exc factory racing cumparat in 2006, a facut 12000 km fara sa schimbe nimic in motor, anul trecut a concurat la B, acum e la A

Si eu am auzit ca mere 10.000km cu un set daca-i dai ulei bun si nu-ti bati joc de EL !!!

post-7883-1210838289_thumb.jpg

post-7883-1210838532_thumb.jpg

Editat de EnduroMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fi uitat sa skimbe jigloru' de IARNA(170 sau 168)

Cand merg la PLIMBARE fac APROAPE suta de KM cu un rezervor(9,5) cu jigloru' de 165. Daca pun 162-u cred ca mere' si mai mult :moto: ....dar 20 la suta :( NICIODATA

Mai exista si rezervorul de 13litrii...400iepuroi

 

 

Si eu am auzit ca mere 10.000km cu un set daca-i dai ulei bun si nu-ti bati joc de EL !!!

 

aoleu..da pilotu unde e?? :) :moto: ..ca vad capra doar singura in poze..asta e model din ala care urca singura si pilotu vine pe picioare??? :moto: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am auzit ca mere 10.000km cu un set daca-i dai ulei bun si nu-ti bati joc de EL !!!

El foloseste Putoline

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog cat iti consuma exc-ul ca suntem mai multi care ne-am lua inca unul de 2T,dar de curand si-a achizitionat un amic un 300 nou si consuma in jur de 17-20 la suta..umbla cu cate 6 litri de benzina in rucsac..e cumplit

ce se chinuie cu rezerva de benzina...presupun ca nu e bine reglat,cu toate ca trage foarte bine..

are ceva motoreta. La al meu (250) si al lui Lucian(300) am dat mai tarziu pe rezerva decat Ionut cu 450 si de el n-as putea zice ca sta cu gazu' deschis la maxim ;) . La RM (tot 250) imi consuma cam 13,3%. La exc inca nu i-am facut un consum mediu

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a folosit sau foloseste modelui exc 125 2T..sunt tare curios daca isi face treaba in enduro...???

 

suntem indecisi ce model sa cumparam ptr adelina 125 exc 2T sau 250 exc-f..ma gandesc ca 125 e mult mai usor si mai manevrabil ptr o fata, dar sunt curios cum se comporta motorul??

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a folosit sau foloseste modelui exc 125 2T..sunt tare curios daca isi face treaba in enduro...???

 

suntem indecisi ce model sa cumparam ptr adelina 125 exc 2T sau 250 exc-f..ma gandesc ca 125 e mult mai usor si mai manevrabil ptr o fata, dar sunt curios cum se comporta motorul??

 

Eu am folosit asa ceva, insa era LC2 125 ! M-am dat si pe exc 125 si nu mi sa parut o diferenta foarte mare. Este extrem de usor, te distrezi de minune pe portiunile de catarare, coborare, mers prin padure, in special sectiunile mai tehnice, insa la enduro lasa de dorit. Daca vrei sa mergi o distanta mai mare te cam plictisesti. Nu poate !

Nu pot face o comparatie cu exc 250 f-ul ca nu m-am dat cu asa ceva, insa 125-ul mi sa parut extrem de slab, dar sotiei i-a convenit de minune. Pe el sa scolit pana sa dea de permis. Cred ca este foarte bun pentru o fata care vrea sa se apuce de sportul asta ! Nu este un motor care sa surprinda (neplacut) un incepator, atat ca are ,,cuplu zero" iar fetei nu prea ii venea sa tureze motorul, drept pentru care il oprea la fiecare obstacol cat de mic.

Cred ca i-ar prinde mai bine cel in 4t ! Nu este cu mult mai greu, insa mult mai controlabil si mai placut de condus decat ,,polizorul de 125" !

 

Mobra in cauza, este cea din poza !

post-10224-1211176263_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a folosit sau foloseste modelui exc 125 2T..sunt tare curios daca isi face treaba in enduro...???

 

suntem indecisi ce model sa cumparam ptr adelina 125 exc 2T sau 250 exc-f..ma gandesc ca 125 e mult mai usor si mai manevrabil ptr o fata, dar sunt curios cum se comporta motorul??

 

Daca e mai sportiva cred ca un 200 2t o sa-i vina ca o manusa. Daca nu, butonul magic de la EXC F po sa faca toti banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e mai sportiva cred ca un 200 2t o sa-i vina ca o manusa. Daca nu, butonul magic de la EXC F po sa faca toti banii

nu te-ai exprimat corect,asa ca da-mi voie sa te corectez:butonul rosu de pe excf FACE toti banii..pana la coada tot 4 T este mai interesant..adelina a trecut de mult de stadiul de incepator ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...adelina a trecut de mult de stadiul de incepator ..

 

Pai atunci ... EXC 450, ce mai stai ! Ii pui o calcatura ,,putin mai lunga" sa nu o surprinda si ... gata !

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te-ai exprimat corect,asa ca da-mi voie sa te corectez:butonul rosu de pe excf FACE toti banii..pana la coada tot 4 T este mai interesant..adelina a trecut de mult de stadiul de incepator ..

 

Pai daca are motor de ce-ti mai bati capul? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca are motor de ce-ti mai bati capul? :rolleyes:

nu nu..tocmai este bike-less si nu stim la ce sa ne hotaram..oricum nu o intereseaza doar pedala ca pleaca de acasa.(citat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare putin mai ciudata.....ma gandesc sa intru si eu in clubul "oamenilor portocalii" :lol: ....si ma gandeam la un 450exc.....poate chiar nou daca ajuta bunu Dumnezeu....da pana acolo am si io mici curiozitati cum ar fi: daca nu il folosesc la hard enduro ci la ceva mai de inceput, cam la cati km trebe schimbat uleiul si filtrele?....acuma presupun ca daca nu merg in forja ca si cei de la A motorul nu ii la fel de uzat :lol: .....si ce mai inseamna intretinere periodica la un exc pt folosit in acelasi regim....cu timpul bineinteles ca o sa creasca si experienta si totodata forja :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele se schimba odata cu uleiul la 100 l de benzina sau in jur de 650-700 de km..mai trebuie schimbat periodic antigelul(3 ori pe an),uleiul de ambreiaj(anual),lichidul de frana(2 ori pe an),(uleiul din telescoape(anual),

placutele de frana(1 rand pe sezon),bujie (de 2 ori pe an)..

 

PS la astea adauga ce o sa rupi sau distrugi la trante si c-am asta e..(manete,trapa,codita,far,husa sea,etc etc)

 

nu e mare branza sa intretii un motor de exc dar trebuie sa umbli sa il cureti sa il gresezi sa te ocupi de el..nu doar buton si go planet...al meu are 5000 de km si functioneaza impecabil fara vreun fel de reparatie la motor sau suspensii.am avut exc 525 pe care l-am vandut cu 7000 de km,acum are 10.000-11.000 km si luat omor la greu..a ajuns sa ciupa ulei si trebuie segmentat in rest merge si ala super bine..

adelina a avut 2 sezoane un 250 exc f si la fel nu i-am facut nimic la motor si a avut la cumparare 6000 rulati..

 

poate ti se pare putin dar motoarele astea scot o medie de 2000 de km pe sezon..daca tu mergi in enduro 10.000 pe an iti trebuie un lc4..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...