Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare in legatura cu exc-ul de 250 2t.Cam cat consuma la suta/la ora?;ca daca faci hard enduro consumul la suta nu e valabil.

Mananca aproximativ 1L la 10KM in conditii de hard enduro.

 

 

Inca putin si cred ca o sa ma pricopsesc cu un EXC 200 din 2003.

Cât dai pe motoretă? Doamne ajută! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca putin si cred ca o sa ma pricopsesc cu un EXC 200 din 2003. Mi-a placut tare mult si ........... usuricaaaaaaa ! :)

hehe, nu vezi ca toti ajungem aici pana la urma? :)

spor la cumparaturi! buna alegere!

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit in sfarsit tot topicul si mai ales dupa ce am vazut poza cu Ktm-ul de 300..........e divin.......ma bate gandul sa imi cumpar un ktm,unul ca lumea,nu ca ala care l-am avut mai nainte,un exc.Bugetul imi ajunge doar de un 250 din 2004,2005,dar aici sa discutat mai mult de 4t.Cum sunt cele in 2t??La fel de bune,la fel de fiabile(in afara de consum),la fel de rezistente la cazaturi????Cam cat costa un 300 exc???Cum se face ungerea,in benzina se pune uleiul sau in recipient separat??......mai bine nu citeam topicul asta ....am intrat in boala!!! :)

 

Inca ceva.La 2t cand faci traseu lung,lung lung,trebe sa porti bidonul in spate????Care mai are 2t????Ce parere??Dca este cineva care sa faca hard enduro ,da HARD,cu un 2t este multumit??

 

PS:La 2t e nasol ca se indoaie burdufu cand cazi asa-i????Cam cat costa un burduf???

 

Ma excit cand vad pozele astea....

 

Chiar asa!Priviti!Cand vad pozele bate inima cu putere si ma trec toate emotiile mai ceva ca si cand esti indragostit!

Jur ca daca as avea 18 ani,Luni la prima ora as fi la banca sa fac inprumut,iar cel tarziu pe seara as avea in curte propriul meu monstrulet si anume exc 300e,2007sau2008

post-40524-1222546040_thumb.jpg

post-40524-1222546054_thumb.jpg

post-40524-1222546068_thumb.jpg

post-40524-1222546081_thumb.jpg

post-40524-1222546091_thumb.jpg

post-40524-1222546383_thumb.jpg

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica genul asta de post merge la nevasta...chipurile inca nu esti sigur...ce sa mai ...o iei

Doamne ajuta

 

Sa ma ierte Dumnezeu ......... dar nevasta nu stie ! Nici nu trebuie sa afle prea curand ! O sa ii spun cand va fi bine dispusa, eventual vin si cu un favor gras ! O zi, doua nu o sa mai vorbeasca cu mine, dar ii trece ...... ca de fiecare data !

 

De hotarat, sunt hotarat, dar imi mai lipseste o parte din bani. Nu este o suma de speriat, dar in momentul asta lucrez la apartament si deja m-am usurat de o suma importanta ! Daca nu era problema asta ... deja ma dateam pe coclauri cu exc200.

 

Deci ..... mobra asta o iau, pentru ca nu e cross ! Este enduro cu suspensii extraordinare si 6 trepte si cum am spus ..... usuricaaaaaaa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma ierte Dumnezeu ......... dar nevasta nu stie ! Nici nu trebuie sa afle prea curand ! O sa ii spun cand va fi bine dispusa, eventual vin si cu un favor gras ! O zi, doua nu o sa mai vorbeasca cu mine, dar ii trece ...... ca de fiecare data !

 

De hotarat, sunt hotarat, dar imi mai lipseste o parte din bani. Nu este o suma de speriat, dar in momentul asta lucrez la apartament si deja m-am usurat de o suma importanta ! Daca nu era problema asta ... deja ma dateam pe coclauri cu exc200.

 

Deci ..... mobra asta o iau, pentru ca nu e cross ! Este enduro cu suspensii extraordinare si 6 trepte si cum am spus ..... usuricaaaaaaa !

 

 

:) mobila in bucatarie i-ai luat, bratara de aur i-ai luat....hmm....hai sa ne gandim cum sa iti scapi pielea si de data asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit in sfarsit tot topicul si mai ales dupa ce am vazut poza cu Ktm-ul de 300..........e divin.......ma bate gandul sa imi cumpar un ktm,unul ca lumea,nu ca ala care l-am avut mai nainte,un exc.Bugetul imi ajunge doar de un 250 din 2004,2005,dar aici sa discutat mai mult de 4t.Cum sunt cele in 2t??La fel de bune,la fel de fiabile(in afara de consum),la fel de rezistente la cazaturi????Cam cat costa un 300 exc???Cum se face ungerea,in benzina se pune uleiul sau in recipient separat??......mai bine nu citeam topicul asta ....am intrat in boala!!! :)

 

Inca ceva.La 2t cand faci traseu lung,lung lung,trebe sa porti bidonul in spate????Care mai are 2t????Ce parere??Dca este cineva care sa faca hard enduro ,da HARD,cu un 2t este multumit??

 

PS:La 2t e nasol ca se indoaie burdufu cand cazi asa-i????Cam cat costa un burduf???

 

 

Ma excit cand vad pozele astea....

 

Chiar asa!Priviti!Cand vad pozele bate inima cu putere si ma trec toate emotiile mai ceva ca si cand esti indragostit!

Jur ca daca as avea 18 ani,Luni la prima ora as fi la banca sa fac inprumut,iar cel tarziu pe seara as avea in curte propriul meu monstrulet si anume exc 300e,2007sau2008

motoarele in 2 t de la ktm (si aici ma refer la modul general sunt destul de rezistente la trante)facand abstractie de trantele pe bolovani unde intotdeauna raman victime(manete,scarite,capace sparte..dar astea se duc la toata enduricile)dar bineinteles nu e o regula..ptr traseele lungi lungi lungi,ti-ai gresit complet alegerea,plimbatul cu bidonul in rucsac va fi o rutina,iar 2 timpi nu sunt gandite ptr plimbari pe forestiere,benzina si uleiul se amesteca in prealabil dupa care se torn in rezervor,ptr turele de hard 2t este cea mai buna alegere dar pana ajungi tu acolo mai dureaza ceva vreme(ma refer la hard,da hard)..burduf cred ca zici la colectorul de gaze(cimpoi).si da se indoaie la trante dar merge si asa daca nu sunt indoiturile mari..cred ca e in jur de 150 euro buc..

 

concluzie..mai strange si ia-ti un model in 4t 400 sau 450..pe moment va fi exact ceea ce ai tu nevoie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi tare mult de sfaturi :D .Exact asa o sa fac.Pana peste 2 ani cand imi iau permisul........pot sa adun bani linistit si de un 400 din 2009 :D .Pana atunci raman cu ce am pe stoc si ma plimb linistit la mine in "salbaticie",unde politia numi face necazuri :) .Un pic te rog sa ma lamuresti,acolo,...nu sunt gandite pt drumuri forestiere... :) .Asa ca nu uitati!Peste doi ani sunt prezent in gasca voastra :D

 

A....Probabil cei care au citit posturile mele anterioare in care eu laudam grozav HONDA,sunteti putin nelamuriti cum mi-am schimbat dintrodata interesele pt KTM...ei bine acum 2 zile am facut o iesire cu hondina,asa de unu singur,si am prins o tranta de m-am lovit la cot,de si-acuma nu-mi pot misca mana si la hondina sa facut praf ansamblul acceleratiei,cel de pe ghidon si s-au rupt si nucile acelea doua de pe cabluri.Am adus-o acasa cum am putut,cu chin si cu durere,pt ca este al dracu de grea,dupa aia am sunat la floresti sa comand doua cabluri si manerul de acceleratie si surprza....ghiciti cat costa.........240euro,si trebe sa astept 1 luna pana sosesc.De la faza asta mi-am schimbat total parerea despre ea.De vandut no vand ca mie foarte draga,dar niciodata nu mai ies cu ea la trasee nasoale.Cred ca o sa-i las numai rotile de supermoto,pt ca motoru ii tare ,si daca vrajesc putin transmisia o sa scoata si ceva viteza si o sa vand rotile de enduro sa scot si eu un ban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus-o acasa cum am putut,cu chin si cu durere,pt ca este al dracu de grea,dupa aia am sunat la floresti sa comand doua cabluri si manerul de acceleratie si surprza....ghiciti cat costa.........240euro,si trebe sa astept 1 luna pana sosesc.

 

 

pai cin' te pune sa iei de Honda?? comanda de KTM....se potrivesc, trust me! cablul se mestereste :)

eu am tub de acceleratie de KTM(mult mai bun decat originalul de honda, asta e din aluminiu) in carcasa de Honda xr650 r si cablu de schimbator de viteze de montain bike :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e o chestie.Oricum mi sa parut exagerat de scump si asa si este.Treaba cred ca o rezolv cu un maner de acceleratie de la o Yamaha mai veche,cu un singur cablu,dar merge si asa.Maine ma apuc de treaba. :)

 

PS.Cam cat costa unul de KTM???

 

 

plimbatul cu bidonul in rucsac

 

Nu s-ar rezolva problema cu un rezervor de 13l de XC??

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? pareri pareri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e o chestie.Oricum mi sa parut exagerat de scump si asa si este.Treaba cred ca o rezolv cu un maner de acceleratie de la o Yamaha mai veche,cu un singur cablu,dar merge si asa.Maine ma apuc de treaba. :)

 

PS.Cam cat costa unul de KTM???

 

 

 

plimbatul cu bidonul in rucsac

 

Nu s-ar rezolva problema cu un rezervor de 13l de XC??

tubul de acceleratie de KTM e fhun milion(eu am luat TITAX din aluminiu)

da, merge si un singur cablu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e o chestie.Oricum mi sa parut exagerat de scump si asa si este.Treaba cred ca o rezolv cu un maner de acceleratie de la o Yamaha mai veche,cu un singur cablu,dar merge si asa.Maine ma apuc de treaba. :)

 

PS.Cam cat costa unul de KTM???

 

 

 

plimbatul cu bidonul in rucsac

 

Nu s-ar rezolva problema cu un rezervor de 13l de XC??

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? pareri pareri :)

pai majoritatea isi cumpara 2t sa scape de cele 10 kg in plus de 4t(sau poate 12)..daca pui rezervor de 13 l cresti cu 5kg greutatea motorului si tre sa schimbi si seaua..fa socoteala sa vezi unde ajungi cu ea ca bani..si dacas merita deranjul..

 

parerea mea este ca incepatorii care isi cumpara 2t ori sunt foarte curajosi ori nu stiu cu ce sa mananca sportul asta..eu personal ma dau de ani buni si nu mi-as lua 2t nici in ruptul capului..este ptr pilotii cu valente intr-adevar sportive..altel cu 2 timpi ca incepator nu reusesti sa avansezi deloc...am vazut cateva cazuri concrete si aici ma refer ca pana la o anumita experienta,viteza mica si cuplul conteaza,dupa care incepi sa te dai din ce in ce mai tare si viteza va fi in detrimentul cuplului cea care conteaza..insa pana atunci mai trece ceva timp si km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai majoritatea isi cumpara 2t sa scape de cele 10 kg in plus de 4t(sau poate 12)..daca pui rezervor de 13 l cresti cu 5kg greutatea motorului si tre sa schimbi si seaua..fa socoteala sa vezi unde ajungi cu ea ca bani..si dacas merita deranjul..

 

parerea mea este ca incepatorii care isi cumpara 2t ori sunt foarte curajosi ori nu stiu cu ce sa mananca sportul asta..eu personal ma dau de ani buni si nu mi-as lua 2t nici in ruptul capului..este ptr pilotii cu valente intr-adevar sportive..altel cu 2 timpi ca incepator nu reusesti sa avansezi deloc...am vazut cateva cazuri concrete si aici ma refer ca pana la o anumita experienta,viteza mica si cuplul conteaza,dupa care incepi sa te dai din ce in ce mai tare si viteza va fi in detrimentul cuplului cea care conteaza..insa pana atunci mai trece ceva timp si km...

 

eu am inceput pe un ktm de 300....intradevar, la inceput imi era frica sa urc o panta abrupta in treapta I....mi se parea incontrolabila....iar acum parca as vrea ceva si mai tampit decat este un 300...nu ma acuzati...am zis parca as vrea....glumesc...eu zic ca ii super ok si pt incepatori...doar sa nu te dai mare cu ea....adica sa-ti vezi limitele tale....pt ca acceleratia este in mana ta....nu mi-am rupt nimic pana acum si nici cazaturi grave care sa necesite recuperare...in schimb nu prea pot sa scap de cazaturile minore pe care le am aproape in fiecare week.....eu zic ca am avansat enorm de mult, tocmai datorita ca am avut un 300, inca mai am, iar cand o sa-l inlocuiesc o s-o fac doar cu un alt 300....cine are asa ceva si stie sa merga pe el sunt convins ca ma intelege....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu de cand am invatat sa ma dau cu motocicleta(de la 9 ani) tot prin padure am umblat din cauza politiei si pt ca aveam un kawasaki kx de 80,deala mai vechi si imi permitea :) .Bineinteles ca la inceput mai usurel si mai mult pe drumuri forestiere,dar ideea este ca ma fascineaza acest sport (enduro)si incetu cu incetu am avansat si am avut multe motociclete si 2t si 4t majoritatea de enduro dar altfel ma simt cand merg cu un 2t parca il si stapanesc mai bine :D .Un 2t ma intereseaza nu numai din cauza ca este usor ci si simplu de reparat si de intretinut,pt ca de obicei eu fac orice lucrare la motor.Si la 4t ma stiu dar nu sunt as :)

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? Deci ia spuneti ca voi ati avut ktm-uri si mai priceput ca voi pe cine sa intreb??? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? Deci ia spuneti ca voi ati avut ktm-uri si mai priceput ca voi pe cine sa intreb??? :)

 

Inca nu la dat ? Vroiam sa fac si eu o combinatie cu el, dar m-am razgandit. Anuntul este cam vechi. Ia vezi, poate la dat de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar,acela sa dusssss........Las'ca mai sunt destule pe bikeshop :rock: bani numai sa fie :rock:

 

Am si eu o mica nelamurire.Exista exc 520,525,530, sau numai 520si530??Daca da care este diferenta intre cele trei/doua modele

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar,acela sa dusssss........Las'ca mai sunt destule pe bikeshop :rock: bani numai sa fie :rock:

 

Am si eu o mica nelamurire.Exista exc 520,525,530, sau numai 520si530??Daca da care este diferenta intre cele trei/doua modele

la inceputul anilor 2000 a fost lansat 520,motor de altfel foarte,foarte brutal..prin 2003 cred a aparut 525-ul iar in 2008 a parut 530..in principiu este vorba de anii de fabricatie dar se refera in general la aceiasi clasa..diferente sunt destul de mari in ceea ce priveste designul,motorul,suspensia dar cum ziceam se refera la aceiasi clasa de motorizare..ktm a gandit motoarele astea cred ca mai mult ptr rally raid dar se pot folosi si in regim de enduro sau hard enduro fara probleme..plusul lor este motorul foarte puternic,acceleratia brutala numai buna ptr sectoare rapide pe teren accidentat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Inca ceva...La sx se poate pune instalatie de exc???Daca da,se poate inmatricula dupa aceea ??

se poate pune,dar nu stiu daca merita,ca n-o sa fie exc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva...La sx se poate pune instalatie de exc???Daca da,se poate inmatricula dupa aceea ??

exista un kit complet de transformare care contine de la buton pana la baterie tot..dar cum zicea si cbrixxul nu situ daca se merita..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit la treaba asta din cauza ca am gasit un sx din 2004 de 450 foarte foarte ieftin,iar la exc nu te intalnesti cu treaba asta,sunt foarte greu de gasit cele de 450,nici vorba sa mai fie si ieftine+ca la sx si rapoartele difera,is mai scurte,mai bune pentru hard(parerea mea).Acum bine inteles ca conteaza si cat costa chitul de exc,ca daca e scump atunci mai bine direct exc.Oricum,deocamdata is foarte nehotarat :disappointed: ,exc-u este super fain dar foarte scump;sx ceva mai accesibil dar cu complicatie(inmatricularea si chitul acela);am mai auzit de sc 625(super comp) ca ar fi foarte usor 125 kg,rez mare 12l.Problema nu este ca nu as avea timp sa ma hotarasc,dar nu pot vinde din "gloata" pt ca acuma se vand sub orice critica si nu prea am money pe stoc!Daca as putea vinde tot ce mi-am propus,din calculul pe care l-am facut as avea bani de un exc 400/450,mai nou,un sx 525 tot nou si de un SC din 2002/2003 +economiile de pana acuma mi-ar ajunge si de un 300 exc ceva mai nou,ca ala e boala mea :( si atuncea m-as reprofila pe Ktm,care dupa cum spuneam si in topicul LC4,sunt performante,gasesti piese pe toate gardurile si ieftine(in comparatie cu Aprilia,Honda..etc) si toti care au Ktm au parere buna despre el,nimeni nu se plange din nici un punct de vedere. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit la treaba asta din cauza ca am gasit un sx din 2004 de 450 foarte foarte ieftin,iar la exc nu te intalnesti cu treaba asta,sunt foarte greu de gasit cele de 450,nici vorba sa mai fie si ieftine+ca la sx si rapoartele difera,is mai scurte,mai bune pentru hard(parerea mea).Acum bine inteles ca conteaza si cat costa chitul de exc,ca daca e scump atunci mai bine direct exc.Oricum,deocamdata is foarte nehotarat :disappointed: ,exc-u este super fain dar foarte scump;sx ceva mai accesibil dar cu complicatie(inmatricularea si chitul acela);am mai auzit de sc 625(super comp) ca ar fi foarte usor 125 kg,rez mare 12l.Problema nu este ca nu as avea timp sa ma hotarasc,dar nu pot vinde din "gloata" pt ca acuma se vand sub orice critica si nu prea am money pe stoc!Daca as putea vinde tot ce mi-am propus,din calculul pe care l-am facut as avea bani de un exc 400/450,mai nou,un sx 525 tot nou si de un SC din 2002/2003 +economiile de pana acuma mi-ar ajunge si de un 300 exc ceva mai nou,ca ala e boala mea :( si atuncea m-as reprofila pe Ktm,care dupa cum spuneam si in topicul LC4,sunt performante,gasesti piese pe toate gardurile si ieftine(in comparatie cu Aprilia,Honda..etc) si toti care au Ktm au parere buna despre el,nimeni nu se plange din nici un punct de vedere. :(

 

 

anul trecut costa aprox 600 eu...teoretic nu ar trebui sa fie mai mult...dar la noi la romani stii cum e....preturile cresc si daca afara raman aceleasi....nu suport oamenii care profita de treaba asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfaturi! ;)

 

 

 

sx-ul nu-i bun de enduro, are cutia scurta, la deal nu urca

Te rog aici sa ma lamuresti putin,pt ca mie mi sa parut ca crosul urca mult mai bine la deal,eram cu niste prieteni intro tura de enduro si atunci m-am dat cu o honda cr de 250 si cu un gas gas de 300,care e enduro si mi sa parut ca honda era mult mai nervoasa pe panta ca si gagas-ul

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...