aurelro Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003. Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...) Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator... sunt cabluri de cumparat pe net, daca nu gasesti da-mi un PM sa-ti arat eu unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona? Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze. Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog niÂşte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..) Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona? Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze. Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog nişte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..) Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti! cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO, Bun sfatul tau! Mersi frumos! Daca ajungi in Parang la o endureala, da-mi de stire. Editat Octombrie 12, 2012 de lionofjudah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) @ lionofjudah : http://cyclehutt.com...duct.php?p=7762 skf sau alti producatori nu prea mai au in oferta acest model Editat Octombrie 15, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza? Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii) Editat Noiembrie 9, 2012 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza? Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii) trebuie sa schimbi o-ringul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ? Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ? Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc? Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu ) Multumesc . Editat Ianuarie 20, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ?Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ? Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc? Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu ) Multumesc . vezi ca scrie pe spate la bidonul de ulei de ex la putoline mixing ratio 1-4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Cum naiba se scoate axul de la bascula la un KTM 250 EXC ? Am batut in el si nu se clinteste cel mai probabil datorita faptului ca e plin de rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 @izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba. @danok....incalzeste si da cu un degripant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Multumesc Soso. Acuma poate gresesc...dar normal n'ar fi ca fiecare producator de moto 2T sa zica EL cat ulei ii trebuie motorului pe care tocmai l'a lansat pe piata ? Ca doar el stie cel mai bine ce material a folosit la ambielaj, de ex., si tot el stie cel mai bine care sunt parametri optimi de functionare...adica cat ulei in amestec, cat in cutie, ce cifra octanica, etc. Nu stiu daca intelegeti...dar ceva de genul ca pompa de benzina, nu scrie cat sa bagi, ci consumatorul ( masina ) stie cat consuma ...zic si eu. De asta intrebam daca nu difera raportul de la un producator la altul de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Soso" data-cid="3327892" data-time="1358775886"><p> @izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br /> @danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote> fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 20/100 si n-are niciun stres motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Cum naiba se scoate axul de la bascula la un KTM 250 EXC ? Am batut in el si nu se clinteste cel mai probabil datorita faptului ca e plin de rugina. Vezi ca pe partea dreapta are piulita, dar e si el infiletat undeva in interior. Pe partea stanga trebuie sa bagi o tubulara foarte subtire, parca de 19, si sa desfiletezi. Eu mi-am facut tubulara dintr-una normala, prin subtiere la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 @suzuki_rm_125.....decat sa vorbesti prostii, mai bine stai in banca si asculti la lectie 20/100 inseamna undeva de 12-13 ori mai mult decat recomanda producatorul ktm pentru motoarele in 2t din gama lor. @yzulica.....toti producatorii precizeaza raportul de amestec in manualul motoretei., insa pe la noi mobrele sunt la al n-spelea proprietar iar intretinerea se face mai....dupa ureche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 in carte da 1:60 , amestec cu un ulei de calitate , ei recomanda Motorex , poti baga ce vrei atat timp ca este unul bun , am mers si cu 1:60 multa vreme si nam avut probleme , pt linistea mea sulfeteasca merg acuma cu 1:50 uleiul pe toba il da afara daca ai vatelina imbibata , nu mergi cum trebe cu un 2t etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) @suzuki_rm_125.....decat sa vorbesti prostii, mai bine stai in banca si asculti la lectie 20/100 inseamna undeva de 12-13 ori mai mult decat recomanda producatorul ktm pentru motoarele in 2t din gama lor. @yzulica.....toti producatorii precizeaza raportul de amestec in manualul motoretei., insa pe la noi mobrele sunt la al n-spelea proprietar iar intretinerea se face mai....dupa ureche mi-a sarit tasta 2% nu 20% ... sau 1:50 Editat Ianuarie 22, 2013 de Suzuki_RM_125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 vargoneti, stiu de ce iese uleiul pe toba, insa daca nu ai un traseu pe care sa poti merge cu turatie mai ridicata, orice 2t nu arde uleiul chiar cum trebuie. vata oricum ar trebui schimbata periodic, deci nu vad motive pentru care as baga mai mult ulei in benzina, mai ales ca discutiile pentru 2t pe injectie se vorbeste de cifre de amestec in zona 1:120. De cand s-a "descoperit" extrem enduro, asa cum il intelegem noi, e mai dificil sa mergi cu 2t in ture prea multe.Producatorul cred ca e in stare sa aprecize cata ungere cere motorul si nu merge in zona riscanta, doar pentru o ardere mai cu motz. oricum, in ecuatie intra f multi factori, mai degraba as fi atent la CE ulei bag decat ce cantitate, evident, in limitele rezonabilului. preferatul meu este motul 700 si un motorex, dar nu mai stiu exact numele. @suzuki...tot nu inteleg ce ai vrut sa spui. Povesteam ca si eu bag 1:60 (17 ml/litru, adica mai putin decat 1:50) fara nici o problema pentru mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 @suzuki...tot nu inteleg ce ai vrut sa spui. Povesteam ca si eu bag 1:60 (17 ml/litru, adica mai putin decat 1:50) fara nici o problema pentru mobra. intaream afirmatia ta, la care am facut quote ... adica si eu stiu un posesor cu experienta de KTM care pune ulei de amestec in benzina mai putin de 2% si nu intampina nicio problema ... "@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br /> @danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote> fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 2/100 si n-are niciun stres motorul." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IronM Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Salutare, Scriu acest mesaj pt un prieten...dar sunt sigur ca raspunsurile voastre or sa ajute pe multi "Sunt in neplacuta pozitie de a inlocui kit-ul biela pentru un KTC EXC 450. Recomandarea voastra este de a merge pe piese OEM ? Credeti ca Kit Biela HOT RODS se preteaza? Multumesc" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Vezi ca pe partea dreapta are piulita, dar e si el infiletat undeva in interior. Pe partea stanga trebuie sa bagi o tubulara foarte subtire, parca de 19, si sa desfiletezi. Eu mi-am facut tubulara dintr-una normala, prin subtiere la strung. Piulita de pe dreapta am scos-o. Nu stiam ca mai este infiletat si pe interior--o sa vad cum imi construiesc o tubulara. Sa inteleg ca trebuie sa-l scot prin rasucire? Eventual o sa folosesc si metoda lui @soso cu incalzitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Nu mai este infiletat. Trebuie sa-l scoti pe partea opusa piulitei. Daca nu e uns periodic, este posibil sa fie blocat. Incearca sa-l plimbi incolo si incoace in timp ce dai cu spray pe toate partile. Ai grija cu ce bati sa nu infloresti buza filetata. Daca nu-ti iese, un ax nou e 220 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 (editat) Mark, eu am 2t 2002 si asta vara a trebuit sa ii strunjesc tubulara respectiva, dupa ce am batut si eu in ax (nestiind acest amanunt), si a iesit doar prin desfiletare. Danok, PM si ti-o imprumut. uite si poza: http://www.ebay.com/itm/01-KTM-400-SX-520-EXC-MXC-Swingarm-Swing-Arm-Pivot-Bolt-/321060740899?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4ac0b61f23 Editat Ianuarie 23, 2013 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Nici asta din poza nu e infiletat nicaieri. Probabil tu te referi la faptul ca a iesit greu si a trebuit invartit/uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.