Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai todea...vrei sa te palmuiesc si sa iti dau ignore??? nu ti-am zis ca asa aveam eu cand am luat katemeu??? mi-am pastrat camerele uhd de la drz care avea cauciucurile de 120 si le-am pus la asta cu 140... da tu chiar nu intelegi?? chiar asa....!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Hellow la voi.dupa cativa buni ani de 4t (husa)am facut pasul spre 2t Ktm 300 2010.de care incep sa ma indrsgostesc instant si sa folosesc minusurile 2t-ului in folosul meu.a fost servisat la timp, functioneste si porneste impecsbil..: intrebare...cum reglez power walve sa deschida mai repede (din surub???? Cum).ptr ca deschide mai tarliu decat as vrea eu, urmare fiind evident ....poseta..de tre obisnuinta.

 

 

dupa cateva reasarch-uri pe pretiosul nostru internet,am ajuns la concluzia ca reglajul power walve se face din acel surub cap patrat in partea dreapta a motorului,in sensul acelor de ceas deschide mai tarziu,si inversul acelor de ceas deschide mai devreme,arcul decomprimand-use.acuma ramane de vazut ce culoare de arc este acolo inauntru,si testul pe teren,cu reglajele diferite...

asta daca am prins eu bine ideea.

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hellow la voi.dupa cativa buni ani de 4t (husa)am facut pasul spre 2t Ktm 300 2010.de care incep sa ma indrsgostesc instant si sa folosesc minusurile 2t-ului in folosul meu.a fost servisat la timp, functioneste si porneste impecsbil..: intrebare...cum reglez power walve sa deschida mai repede (din surub???? Cum).ptr ca deschide mai tarliu decat as vrea eu, urmare fiind evident ....poseta..de tre obisnuinta.

 

 

dupa cateva reasarch-uri pe pretiosul nostru internet,am ajuns la concluzia ca reglajul power walve se face din acel surub cap patrat in partea dreapta a motorului,in sensul acelor de ceas deschide mai tarziu,si inversul acelor de ceas deschide mai devreme,arcul decomprimand-use.acuma ramane de vazut ce culoare de arc este acolo inauntru,si testul pe teren,cu reglajele diferite...

asta daca am prins eu bine ideea.

ca sa deschida mai repede trebuie sa pui arcul rosu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PV are 2 reglaje:

- arcul colorat, care regleaza intervalul intre inceputul deschiderii si finalul ei. Se pot gasi arg verde (cel mai tare, interval de la inchis la deschis complet cam 3000 ture), galben, rosu. Inteleg ca exista si albastru(intre galben si rosu) dar nu am vazul la noi.

- arcul de precompresie (se regleaza din exterior, de pe carcasa, platratul de bronz) care determina turatia la care INCEPE deschiderea PV. Din fabrica ar trebui sa fie pe la 5500 ture. Pe motoreta mea cel mai mult mi-a placut pt hard enduro setarea cu arc verde, iar pe precompresie am mai desfacut cam 1,5 ture. Slabind arcul (deci NU in sensul orar) coboara turatia la care incepe deschiderea PV. Am exeprimentat cu toate arcurile colorate si cu diverse setari la precompresia reglabila de la patrat.

 

Fara sa atac pe nimeni, cel mai bine este sa ne abtinem de la comentarii /sfaturidecat sa ne dam cu parerea aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yap,treaba cu arcurile le-am prin din zbro(cel rosu este moale spre galben mai tare,prin urmare regland agresivitatea PV.),nu am cautat inca de unde sau dac am sa le comand,(la pret de 1-2 euro bucata),nu stiu care este in motocicleta mea,dar lucru e cert este ca in prima faza se va intampla din acel surub patrat(pe care pana mea stie cu ce-l voi misca din loc)..si mai cert este ca trecerea de la 4 la 2,cere muulta obisnuinta in a oferii o nebanuita satisfactie..prin urmare adaptarea reglajelor dupa noul(?????)meu stil de imblanzire a furiei portocalii...

i love-it..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fie faci dintr-o bara cu flexul un patrat care sa se potriveasca, fie folosesti o surubelnita dreapta suficient de lata incat sa nu se roteasca. arcuri gred ca gasesti la orice magazin care aduce piese si de ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un patrat dintr-un imbus mai vechi,desuruband o tura acel reglaj.care acuma a ajuns la nivel cu capacul (din citite,cica aceala ar fii geglajul standard)in schimb arcul mic din interior nu are nici o culoare. (e cea normala a metalului din care e facut-posibil sa fie cel standard din fabrica??).

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu este sa cumperi cele 3 arcuri, costa 6 lei bucata. Ce ai in mobra s-a decolorat in timp, insa cand il vei compara cu cele 3 arcuri noi vei vedea clar ce tip era, deoarece nr de spire si grosimea sarmei sunt diferite semnificativ intre cele culori. Reglajul standard la arcul de precompresie este la 2,5 ture in interior de la suprafata carcasei, deci ce ai tu acum este desfacut la maxim, pt deschidere cat mai jos a PV. pt 18 lei si un imbus vechi poti experimenta f mult sa vezi comportamentele diferite ale mobrei, iar daca mai adaugi si schimbarea hartii de aprindere din CDI....sa vezi distractie :D

 

enjoy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos

,deocamdata ,astazi am ajuns in Otelu Rosu,de maine sunt pe traseu,,,vb dupa prima imprietenire..



dupa prima iesire mai serioasa,cateva probleme:

- dupa vreo 7-8 km de frecat in a-1-a pe bolo-lemno-umezeala si etc,la prima urcare mai lunga si serioasa,am avut o pafonare a motorului,acuzand o lipsa de putere,(balbait in capat,de parca nu se deschidea PV de tot)care in urmatorii km,s-a cam rezolvat.-banuiala mea -bujie ancrasata???voi cum rezolvati aceasta problema dupa cativa km de frecus la turatie mica?

- dar si cand simteam motorul ca se tureaza bine,parca nu are acea putere care mi-as fi dorit-o(pare mai slabut de 450-ul 4t)are cateva balbaieli inainte de a deschide PV,si dupa ce-l deschide nu e acea putere exploziva.. i want more(aici cred ca trebuie umblat la acele 3 arcuri ,care deocamdata le tot caut si nu prea le gasesc,in Tm nefiind nici un dealer ktm.)

- dimineata la prima pornire ii cam ia 5 minute sa se incalzeasca...si sa se tureze cum trebuie(asa e normal?)

-pe coborare cu motorul oprit,mi-a consumat in aceeasi km ,mai mult decat pe urcare cu el in turatie,apoi cred ca am descoperti cauza:cand stateam pe loc,cu motorul oprit, imi curge benz pe unul din furtunasele de supraplin,ceea ce inseamna ceva mizerie la cuiul pontou ce inchide benzina in paharel(am mai patit-o cu un moto anterior),si asa trebuia desfacut si curatat carb,ca nu se stie se balauri sunt prin el.

-a inceput sa lacrimeze telescopul de spate,pe la vreun semering sau o-ring,si care din cauza complexitatii lui(ulei,gaz,de care cat,cum etc??) va ajunge pe masa de operatie a cuiva specializat(cele din fata,mai simple am reusit sa le servisez singur de multiple ori).

in rest m-am impacat eztraordinar de bine cu greutare si schimbatul centrului(tzika-tzaka),cu bicicleta si suspensiile..,consumul cam mare dar inexact..pornire relativ usoara din orice pozitie..

1 Help cu sfaturi si rezolvari please.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos

,deocamdata ,astazi am ajuns in Otelu Rosu,de maine sunt pe traseu,,,vb dupa prima imprietenire..

 

dupa prima iesire mai serioasa,cateva probleme:

- dupa vreo 7-8 km de frecat in a-1-a pe bolo-lemno-umezeala si etc,la prima urcare mai lunga si serioasa,am avut o pafonare a motorului,acuzand o lipsa de putere,(balbait in capat,de parca nu se deschidea PV de tot)care in urmatorii km,s-a cam rezolvat.-banuiala mea -bujie ancrasata???voi cum rezolvati aceasta problema dupa cativa km de frecus la turatie mica? verifica filtrul de aer si carburatia, dar fa si testul de culoare al bujiei.

- dar si cand simteam motorul ca se tureaza bine,parca nu are acea putere care mi-as fi dorit-o(pare mai slabut de 450-ul 4t)are cateva balbaieli inainte de a deschide PV,si dupa ce-l deschide nu e acea putere exploziva.. i want more(aici cred ca trebuie umblat la acele 3 arcuri ,care deocamdata le tot caut si nu prea le gasesc,in Tm nefiind nici un dealer ktm.) balbailei=carburatie aiurea. PV il mai reglezi si din arc, dar PRIMUL pas e o carburatie corecta, altfel te chinui degeaba. Oricum, un 450 tare e tot pe la nivelul uni 300. Un 450 cross e mai tare.

- dimineata la prima pornire ii cam ia 5 minute sa se incalzeasca...si sa se tureze cum trebuie(asa e normal?) cam mult 5 min, dar nu ar fi rau sa stai 1 min inainte sa pleci de pe loc sa se incsalzeasca pistonul. E mult mai important decat la 4T.

-pe coborare cu motorul oprit,mi-a consumat in aceeasi km ,mai mult decat pe urcare cu el in turatie,apoi cred ca am descoperti cauza:cand stateam pe loc,cu motorul oprit, imi curge benz pe unul din furtunasele de supraplin,ceea ce inseamna ceva mizerie la cuiul pontou ce inchide benzina in paharel(am mai patit-o cu un moto anterior),si asa trebuia desfacut si curatat carb,ca nu se stie se balauri sunt prin el. ieczact, dar vezi ca poate sa fie si uzura.

-a inceput sa lacrimeze telescopul de spate,pe la vreun semering sau o-ring,si care din cauza complexitatii lui(ulei,gaz,de care cat,cum etc??) va ajunge pe masa de operatie a cuiva specializat(cele din fata,mai simple am reusit sa le servisez singur de multiple ori).insanatosire grabnica.

in rest m-am impacat eztraordinar de bine cu greutare si schimbatul centrului(tzika-tzaka),cu bicicleta si suspensiile..,consumul cam mare dar inexact..pornire relativ usoara din orice pozitie.. consumul il vezi cu stare de functionare normala, nu cu mobra dereglata si suferinda.

1 Help cu sfaturi si rezolvari please.

cu bold

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e ok, amestecul e prea bogat sau tragi prea putin de gaz.pentru siguranta ai putea de asemeni sa schimbi bujia mai des, nu costa mai nimic.

cui, jigloare stock, cui pus la poz.2 si aer 2,5 ture

de tras de gaz mai trag dar depinde de traseu, posibil si bujia sa fie veche :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai da-i putin aer si vezi dace se schimba. Este prea neagra

mai fac o verificare dupa ce trag mai mult de gaz ca am desfacut-o dupa ce am mers lejer si sa nu fie aia cauza

daca si dupa e la fel e clar ca tre sa umblu la aer/gaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine bujia arata cam la fel,insa eu am avut iesirea cam pe drept si gaz blana mai tot timpul..

dupa vreo saptamana de mesterit,am remediat unele probleme:

telescop doctoricit la Lugo.jsemeringuri,incarcat,rezolvat,reglat cu un comportament extraordinar(dupa).

desfacut,curatat carbelitor(mc. Vargoneti de help)(mult mai simplu construit decat la 4t),cateva furtune de evacuare din el, topite de esapament(rezolvat),jiglerele sunt cele standard(35/165...parca),cuiul pe 3,aerul la 1.75,scazut(ochiometric ptr ca nu am gasit niciunde pe net, reglaj de nivel ptr 2t).pornire instantanee(1),incalzirea se produce mai repede(1-2 min).

comandat 2 arcuri de PV.(cel rosu nu era disponibil).

o singura problema mai ramane:ori moto nu e proiectat sa fie puternic,ori am eu o problem!!,deoarece merg full gaz incontinu si as avea nevoie de mai mult...la 450-ul dinainte,nu-mi iesea mers in blana la capacitatea cat putea el,cu acest 300/2t ca si cand mi-ar fii ramas"mic"...s-ar putea ca aceasta lipsa sa se traga din alta parte?carburatie ok.arcurile de PV vor venii.

-am mai intalnit o problema asemanatoare la un prieten cu 200/2t/2005,care in urma schimbarii rezonatorului cu unul mai nou(si neindoit)din cauza filtrelor catalitice de poluare din el,avea aceeasi problema(am inteles ca cele mai no icam toate vin cu asa ceva)l-am operat,scos,resudat si ,cate mai tin minte,problema rezolvata??

cam ce parere aveti?alte sugestii?

Multu de sfaturile si sugestiile de pana acuma(2t se mananca altcumva,he,he).

acu ma duc sa ma dau..

have a nice day!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cui, jigloare stock, cui pus la poz.2 si aer 2,5 ture

de tras de gaz mai trag dar depinde de traseu, posibil si bujia sa fie veche :)

 

prea mult deschis shurubu de aer , cei peste 2 ture nu e ok , daca ai zis ca ai jiglere stock , incearca sa schimbi cel de 35 cu unu de 38, oricum nu o sa ajungi sa ai bujia perfecta (ca si culoare) din prea multe motive :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea mult deschis shurubu de aer , cei peste 2 ture nu e ok , daca ai zis ca ai jiglere stock , incearca sa schimbi cel de 35 cu unu de 38, oricum nu o sa ajungi sa ai bujia perfecta (ca si culoare) din prea multe motive :)

asa zice si cartea pe vremea asta 2,5-3 la aer, nu cred ca e de acolo,

asta cu bujia era ca simplu fapt divers dar daca merge bine moto si nu am avut necazuri ce rost are sa fac experiente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa zice si cartea pe vremea asta 2,5-3 la aer, nu cred ca e de acolo,

asta cu bujia era ca simplu fapt divers dar daca merge bine moto si nu am avut necazuri ce rost are sa fac experiente?

am pus bujie noua si dupa o zi de mers era afumata si uda rau :eek:

nu mai pricep nimic, mentionez ca mobra a mers foarte bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...