Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut , vreau si eu sa trec pe KTM 250 -450 , si un prieten imi zicea sa nu trec pe KTM deoarece trebuie sa ii fac schimbul de ulei odata la 10 ore ... , eu vreau sa il fac si sm .Voi cunoscătorii ce ziceți ? M-am dat la Sângeris cu un KTM 250 4t si m-am îndrăgostit de KTM :D . P.S. Daca aveți si de vânzare sunt interesat :)

Editat de Tavi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am 525 si e super ok ,in varianta supermoto e senzatie,golanaeala maxima,eu iti recomand 450 e super,poti sa iti iei enduro si sa ii schimbi rotile cand il faci sm,mie imi ia cca 30 de minute si o bere sa il fac din sm in enduro sau din enduro in sm.In plu exc-urile sunt inmatriculabile si au pornire a buton si la pedala


» Post actualizat in 21 Feb 2016 15:03

si schimbul il fac la 12-16 ore,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intrebare intrebatoare:

La actualul moto (Husaberg TE 250/2011), mi-a venit intr-o cutie si bordul. probabil nefolosit niciodata (mai are inca folia de protectie pe ecran), plus ceva fire date jos de pe instalatia electrica din spatele farului. M-ar interesa sa folsesc acest bord strict ca hour-meter.

Dar....o singura mufa din cele 3 ale bordului se potriveste intr-una din cele de pe instalatia electrica data jos. Si, mai departe, nu stiu unde sa mai conectez, deoarece sub rezervor nu am nici o mufa libera.

 

In principiu, ar trebui sa fie ca la EXC, nu? Ca e 99% EXC.

post-14539-0-34275500-1457385895_thumb.jpg

post-14539-0-37240900-1457385906_thumb.jpg

post-14539-0-40155800-1457385924_thumb.jpg

post-14539-0-55094400-1457385935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca te uiti pe orice schema electrica de EXC vezi ca o mufa e pt alimentare (aia pe care ai conectat-o deja), alta e pt senzorul rotii fata (zici ca nu te intereseaza viteza/km) si a treia (aia mare) e pt un comutator de ghidon ca sa schimbi in mers meniurile.


» Post actualizat in 08 Mar 2016 04:59

manual

7203J6_OM_EN.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam, nu prea vad mufe disponibile pe sub rezervor in care sa se infiga macar mufa de alimentare.

Deci....gasesc un plus si un minus, le conectez la firele rosu si negru din mufa de alientare, si gata? Bordul stie cand e alientat si, automat, imi calculeaza orele? (Motorul nu mai are partea de electrostarter si baterie, deci bordul ar fi alimentat doar in mers)

Pot sa iau de la bec? Sau acolo o fi curent alternativ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mufa cu 3 picioruse si pe cadru e ok,dar trebuie sa ai si senzorul la roata conectat,bordul porneste dupa ce trece magnetul de pe disc prin dreptul senzorului de viteza,cand teopresti bordul iti arata in ore iar cand te pui in miscare iti arata km parcursi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sesizeaza orele in functie de alimentare sau in functie de invartirea rotii dar alimentarea lui trebuie sa fie musai de la releu, adica firul rosu-galben, nu cel galben de la becuri. Asta daca sunt aceleasi coduri de culori ca la EXC. Pe de alta parte, bordul asta functioneaza si fara alimentare de la mobra, atata timp cat are bateria lui, un CR2xxx, si ai senzorul de roata. Din nou, nu stiu pe ce se bazeaza masuratul orelor. Intreaba-l pe Jumba. Sau pui cu un mil de lei un hourmeter cinstit si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma feresc de hour-meter-uri cinstite, de un milion. Am avut, intra apa in ele sau se termina bateria si se reseteaza automat. Unul de 250 lei (KTM Original) parca nu as lua, atata timp cat am un bord perfect functional, nou (bateria interna merge, imi arata 0,2 ore, deci e nou).

De-aia ma gandeam ca bateria interna alimenteaza display-ul iar mufa de alimentare e doar pt a sesiza timpul de lucru al motorului.

Si, atata timp cat toate codurile de piese de pe acest motor sunt identice cu cele de pe EXC (cu exceptia plasticelor), nu vad de ce codul culorilor sa fie diferit fata de EXC-uri.

Deci...caut firele galben cu rosu si negru pe sub rezervor si alimentez bordul, si ar trebui sa functioneze, nu? Logic vorbind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar trebuie in principiu si senzorul de kilometraj,la mine pornirea bordului e data de senzorul de kilometraj,Daca stau mai mult de 2-3 minute pe loc se opreste chiar daca e motorul pornit.Cand merg imi arata kilometrii parcursi si cand stau pe loc imi arata orele..


» Post actualizat in 11 Mar 2016 10:17

Intrebare:am vazut ca dimensiunea lantului la ktm 525 exc este g53hp,Faza e ca cca 300 de lei ,iar pe e-piesa.ro am gasit lant distributie mercedes g53hp cu 144 de lei ,asta de mercedes are 126 de zale pe cand eu am nevoie de doar 96 ,asa ca pot sa scot.Problema este daca se potriveste,asta o fi masura unversala?Sau se potriveste de pe alta motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar mie, cand mi se consumase bateria kilometrajului, imi functiona totul normal, inclusiv orele. Si nu se resetasera. Singura diferenta era ca nu mai puteam citi nimic pe bord cand motorul era oprit.

 

Pai vad in poze ca ai gasit mufa. Tu intrebai de celelalte doua, parca.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...stie cineva daca se potrivesc plasticurile de pe un ktm exc model 2003 pe un exc model 2001 ? ambele 2t.multumesc

Se potrivesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la problema mea cu montarea bordului pe un motor ce nu mai are toate mufele de la instalatia electrica.....am incercat, nu am reusit. Am alimentat bordul (un fir pe plus, 2 fire pe minus), insa singura schimbare a fost ca ecranul s-a luminat. Hour-meter-ul a ramas tot la 0.2 ore, chiar si dupa ce m-am dat o jumatate de zi. Am incercat si sa-l aduc in casa si sa-l alimentez la un alimentator de 12V, ca sa fiu sigur ca nu e de vina curentul de pe bicla, si acelasi rezultat: hour-meter-ul nu s-a miscat nici dupa o ora.

Restul de 2 mufe de pe bord sunt de la senzorul de viteza (cea cu fire alb-gri) si de la un bloc de comenzi de pe ghidon (cea cu 4 fire). Ar putea cineva sa ma ajute prin niste incercari? Sa scoata prima data mufa de la senzorul de viteza si sa vada daca ii mai contorizeaza orele? Apoi mufa de la blocul de comenzi. Apoi ambele, si sa vada daca merge contorul de ore. Ca sa stiu si eu daca am bordul stricat, sau mai e ceva ce comanda contorul, ar trebui sa-i fac eu vreun strap, ceva....

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg cu mufa de la blocul de comenzi scoasa(s-a spart blocul de comenzi),dar cea de la senzorul de viteza e ok.Daca pornesti motorul se aprinde bordul?La mine daca stau cu motorul pornit pe loc mai mult de un minut,bordul se stinge ,si nu mai indica nimica,el se reaprinde automat cand se misca roata si trece magnetul prind dreptul senzorului.Un senzor nu e mult e cca 8-10 lei daca iei de la un magazin de electronice plus o mufa de 3-4 lei si cablu.Daca iei original e cam 180 de lei(nu prea se merita diferenta de pret).Daca esti in bucuresti in week-end pot sa vin cu motorul si probam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...