Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Am nevoie de putin ajutor in gasirea unor ochelari buni la un pret cinstit. In principiu urmaresc sa nu se abureasca atat de repede (ca si toata lumea :D ). Care sunt de preferat, cei cu geam dublu sau cei cu un singur geam dar tratat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca cel mai repede se aburesc cei care acopera mail mult fruntea/ suprafata mai mare lentila. Cu cat suprafata de piele inchisa in incinta ochielarilor e mai mare cu atat umiditatea acumulata e mai mare cu posibilitati de ventilare mai mici datorate apropieri marginii ochelarilor de marginea casti. Eu personal prefer ochelari mici ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vreau si eu niste pareri de la detinatori de ktm exc 200 avantaje si dezavantaje(daca sunt:)) )

Singurul dezavantaj este ca nu ai cuplu mare ca la 250/300, in rest este un motor foarte reusit si fiabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul dezavantaj este ca nu ai cuplu mare ca la 250/300, in rest este un motor foarte reusit si fiabil

Bravo, baga o poza sa vedem si noi cum iti sade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app la ambreaj ce ulei trebe neaparat magura?

Sa te bucuri de motor!

Poti pune si ulei de furca 10w, merge si 5W. Blood-ul de la magura e cam fitza avand in vedere ca nu merge mai usor si nici mai bine fata de uleiul de furca/hidraulic. Nu mai zic de pret, o butelcuta mica costa 40 de lei, cu 50 de lei cumperi 1L de ulei de furca Motorex si iti ajunge multa vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

baieti, aveti vreunu din voi o pedala de la kickstarter in plus? un prieten a reusit sa o distruga.. are un exc250f din 2008.

piesa noua am gasit-o, dar ma intereseaza daca stiti pe cineva care ar dori sa vanda piesa SH.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Regleaza carburatia pt. mediul tau, dupa manual. Du-te pe un forestier sa-l duci prin toate vitezele, gaz cam max. 2/3 din plaja vreo 3-4 ore. Pune ulei un pic mai mult in amestec. A doua tura poti sa mergi in padure, nu-i da blana mai mult de 4-5sec. Schimba uleiul la cutie. Dupa inca 5 ore schimba iar uleiul la cutie. Gata, intri in regim normal.

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa multe ore de citit enshpe mii de pareri pe forumuri , am ales varianta de care multi ziceau si nimeni nu se plangea . Incalzesti motorul 2-3 minute la relantiu, ulei pui normal , nu mai mult , meri cu el pe un drum intins , il treci prin toate vitezele o data dupa care ii dai blana. Segmentii se aseaza cand ii dai forja , nu cand il menajezi, si daca este sa cedeze ceva oricum cedeaza in primii metri . Aceasta varianta este daca ai schimbat in el piese ( kit piston etc ).

 

Daca motorul este nou ( adica toata motocicleta ) , cumparat de nou , poti sa ii dai blana linistit , motoarele sunt pornite si forjate inainte sa ajunga la dealer , nu sunt virgine. Faci numa primele 2-3 schimburi de ulei la cutie foarte des , dupa primele ore/ture sa se mai curete de span.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare. Am o problema la incalzirea unui ktm 525, se incalzeste foarte tare si la relanti si in viteza(deci nu in padure ca imi este frica sa nu in calesc), am termocupla care lucreaza corect+radiator pe furtun. Dupa 5-10 min de la pornire porneste termocupla iar dupa inca 5 min, radiaza foarte mare caldura si fierbe apa. Distributia este pusa la punct iar termostatul lucreaza corect deoarece recircula apa din radiatoare, antigelul este la nivel, nu scoate gram de fum... Tin sa mentionez ca am jiglerul de 85, mie mi se pare prea mare si as vrea sa il schimb , care ar fi cel stock ? Va rog mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la orice motor, saracirea amestecului creste temepratura de ardere, deci incinge motorul. E f probabil ca marirea dimensiunii cuielor sa te ajute la problema. 525 se incalzeste daca e tinut la ralanti mult, dar in padure il fierbeam doar cand erau pasaje dificile, cu mers pe langa ea, patinat, etc. Am observat ca se incalzea mai rapid cand patinam ambreiajul.

Verifica sa functioneze corect termostatul, poate deschide la temperatura prea inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o problema la incalzirea unui ktm 525, se incalzeste foarte tare si la relanti si in viteza(deci nu in padure ca imi este frica sa nu in calesc), am termocupla care lucreaza corect+radiator pe furtun. Dupa 5-10 min de la pornire porneste termocupla iar dupa inca 5 min, radiaza foarte mare caldura si fierbe apa. Distributia este pusa la punct iar termostatul lucreaza corect deoarece recircula apa din radiatoare, antigelul este la nivel, nu scoate gram de fum... Tin sa mentionez ca am jiglerul de 85, mie mi se pare prea mare si as vrea sa il schimb , care ar fi cel stock ? Va rog mult !

fierbe ? Pierzi apa (antigel) ? ce inseamna la tine "se incalzeste foarte tare" ?

Vad ca zici ca antigelul este la nivel.........E normal ca motorul sa fie cald doar nu vrei sa ramana rece in timp ce mergi. Asta nu inseamna neaparat ca are o problema.....

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Incalzit, inseamna ca dupa 1 min de la pornire, seara tobele se inrosesc pe o distanta de 30-40 si este imposibil de mers cu motorul pentru ca se incalzeste foarte tare. Jiglerul principal este de 162 iar in carte ar trebui sa fie de 178, restul jiglerelor sunt ca in carte. Credeti ca de la diferenta asta mica se poate incalzi asa tare? Sistemul de racire functioneaza perfect. Se poate sa fie ceva de la aprindere ? Va rog un mic ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...