Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

diferenta nu e "chiar asa mica".

si da , amestecul mai sarac incalzeste mai tare, insa ca sa ajungi in plaja jiglerului principal tre sa ai gazul deschis > jumate. Verifica si cuiul + jigler mic + pilot.

Si tobele se inrosesc frecvent la 4T nu e ceva extraordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Starter jigler ii de 85 ca in carte iar pilot jigler ii de 45 iar in carte trebuie sa fie de 42 nu cred ca poate fi problema asta. Problema ar mai fi, acceleratia. Nu se accelereaza instant cum ar trebui sa se accelereze un 525. Cand ii dai acceleratie, da sa moara. Iar surplusul de benzina care il da carburatorul functioneaza perfect. Senzorul de acceleratie (TPS) poate provoca problema asta? Tin sa mentionez ca motorul este montat pe un Polaris 525 2008 IRS , dar este identic cu unul de pe un exc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva pareri de la actuali/fosti detinatori de KTM EXC 125 modelul 2006? Tin sa mentionez ca sunt mai putin decat incepator in ale "caprelor" de cross, am mers 2 ani pe un BMW F650 si putin pe un Transalp '99. Cat de drastica va fi schimbarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Incalzit, inseamna ca dupa 1 min de la pornire, seara tobele se inrosesc pe o distanta de 30-40 si este imposibil de mers cu motorul pentru ca se incalzeste foarte tare. Jiglerul principal este de 162 iar in carte ar trebui sa fie de 178, restul jiglerelor sunt ca in carte. Credeti ca de la diferenta asta mica se poate incalzi asa tare? Sistemul de racire functioneaza perfect. Se poate sa fie ceva de la aprindere ? Va rog un mic ajutor.

Rezolvare problema. Am schimbat carburatorul cu unul de 36mm de pe un drz si acuma merge perfect, dar a aparut alta problema. Dupa o plimbare de 1 ora motorul avand o temperatura optima de functionare, a inceput sa dea rateuri si sa nu se mai accelereze pana cand sa oprit. Dupa 5 min a pornit sfert de cheie, dar nu merge mai mult de 5 min pana se incalzeste si iara se opreste. Deci dupa oprire daca il lasi 5 min porneste sfert si merge inca 5 min pana se opreste iar. Motorul are compresie buna, jocul la supape este perfect, lucreaza la o temperatura buna, distributia nu este sarita, bobina de inductie pusa noua(dar degeaba). Se poate sa fie aprinderea acuma ? Tin sa mentionez ca nici nu incarca bateria... Am desfacut capacul de pe partea stanga nu se vede nimica ars.. Cum as putea verifica aprinderea?

Editat de costicsergiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva pareri de la actuali/fosti detinatori de KTM EXC 125 modelul 2006? Tin sa mentionez ca sunt mai putin decat incepator in ale "caprelor" de cross, am mers 2 ani pe un BMW F650 si putin pe un Transalp '99. Cat de drastica va fi schimbarea?

ca unul care a trecut si el de pe un F650 pe un EXC125 (2010), primul lucru pe care l-am observat a fost ca EXC-ul trebuie tinut mai turat (e 2T). Si are intervale de service in ore. Si desi are 6 viteze, cand ai ajuns in a 3-a pe offroad deja esti maro in pantaloni. Si e de 2 ori mai usoara, pare jucarie (una puternica!!) Si imi pare rau ca am dat F650-ul , as fi vrut sa le tin pe amandoua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salut, ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt ktm 200 exc 2010 ?

M-am chinuit indeajuns sa caut si eu un manual de SERVICE nu owner, nu spare parts manual dar se pare ca nu prea exista pe nicaieri... daca faci rost de el in format electronic , te rog da-mi si mie un semn ca am si eu nev pt un 250....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am chinuit indeajuns sa caut si eu un manual de SERVICE nu owner, nu spare parts manual dar se pare ca nu prea exista pe nicaieri... daca faci rost de el in format electronic , te rog da-mi si mie un semn ca am si eu nev pt un 250....

 

dai o bere si te rezolv eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

exc 300 2013..daca sta motorul mai mult de 4-5 zile,trebuie sa ii dau 1000 de pedale si buton ca sa il pornesc de cand s-a lasat mai rece..in rest dupa ce reusesc,nu mai am nici un stres,porneste si la buton si la pedala din prima.asta vara/toamna nu am avut nici o problema de genul asta cu ea.

 

Pana acum de lene nu am umblat la bujie sau orice altceva, motorul trage foarte normal,fara probleme sau intreruperi.De cand a fost facut motorul am vreo 80-85 de ore de functionare cu el.Filtrul curatat la timp,ulei numai motul 800,benzina de la OMV,nu si-a luat omor deloc,imi place sa ma joc cu el pe hard,decat sa ii dau spanete.

ceva idei aveti?(husabergul de 300 pe care l-am avut inaintea astuia pornea dupa 2 luni de frig la a doua pedala si motoarele sunt aproape aceleasi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc 300 2013..daca sta motorul mai mult de 4-5 zile,trebuie sa ii dau 1000 de pedale si buton ca sa il pornesc de cand s-a lasat mai rece..in rest dupa ce reusesc,nu mai am nici un stres,porneste si la buton si la pedala din prima.asta vara/toamna nu am avut nici o problema de genul asta cu ea.

 

Pana acum de lene nu am umblat la bujie sau orice altceva, motorul trage foarte normal,fara probleme sau intreruperi.De cand a fost facut motorul am vreo 80-85 de ore de functionare cu el.Filtrul curatat la timp,ulei numai motul 800,benzina de la OMV,nu si-a luat omor deloc,imi place sa ma joc cu el pe hard,decat sa ii dau spanete.

ceva idei aveti?(husabergul de 300 pe care l-am avut inaintea astuia pornea dupa 2 luni de frig la a doua pedala si motoarele sunt aproape aceleasi).

Ai incercat sa o apleci lateral inainte de a o porni?

La mine daca nu o aplec porneste foarte greu (o aplec pana curge pe la furtunul de supra plin). Dupa aplecare, cu socul tras, prima sau a doua carja o ia. Carburatia e stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Poate cineva sa ma ajute cu info despre dimensiunile a doua modele de furca? una dintre ele ar WP 4357 si cea de-a doua 14.18.Y7.48 .

Am gasit PDF ce contine manualul de intretinere dar nu-mi da informatiile pe care le caut; lungimea masurata din mijlocul prinderii axului de roata pana in capat/ lungimea partii active a furcii.

As vrea sa aflu aceste informatii pentru ambele modele.

 

Multumesc


» Post actualizat in 27 Jan 2015 12:35

Revin cu o alta rugaminte, un posesor de exc 450 sau 520 poate sa masoare lungimea furcii ca in poza atasata? ar trebui masurat pe cric central/stander

 

WPboth2-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

stiti cumva vreun EXC 200/250 2T (in mintile lui) dupa 2010 de vanzare?

as vrea sa fie urmatoarea jucarie :D

daca te hot la 300 in mintile lui, da-mi un semn... am eu unul din 2013, inmatriculat, piston nou etc... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...